Werk & Studie alle pijlers

Mijn angst

06-02-2019 13:45 125 berichten
Jaaaaa, gesprek gehad net met uzb en die grietje is wildenthousiast! Ze gaat datum voor eindgesprek met bedrijf regelen. Als een koning liep ik naar buiten!

1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)

Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.

Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)

Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:26
Ik zie dat VIVA ook leugenachtige grietjes als jij heeft!!!
.
Misschien ben ik je uitzendbureau-grietje wel! (6)
Alle reacties Link kopieren
Je komt arrogant en onsympathiek over......dus ja.....
cemile schreef:
06-02-2019 14:41
Je komt arrogant en onsympathiek over......dus ja.....
Zit nog steeds te wachten!!!! Zo frustrerend!!! Weet nu al dat het een en al doem en duisternis is en ze mij al vergeten zijn! Ik weer bellen morgen en bedelen. Kan me niet eens op mijn idool Trump concentreren! Ik wil gewoon concrete afspraak en dan State of the Union speech een aantal keer terugkijken!!!!
JonathanStrange schreef:
06-02-2019 14:37
.
Misschien ben ik je uitzendbureau-grietje wel! (6)
Je bedoelt dat je in de bijstand zit? Werkende mensen zitten niet op een forum.
Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)

Kan allemaal.
Wanneer was dat gesprek met die leugenachtige grietje van het uzb ( :wtf: )?
Ben je niet gewoon veel te ongeduldig?
There is always something happening, and it's usually right now
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:47
.
Ik heb genoeg geld om niet meer te werken, dat is mijn geheim. Nou jij nog.
Kluun1985 schreef:
Oh jawel hoor. Zelfs werkende mensen hebben zo nu en dan vrije tijd. 'T is wat hè.

Waarom ben je eigenlijk zo'n lulletje hier met die zielige afzeikpogingen?
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:46
Zit nog steeds te wachten!!!! Zo frustrerend!!! Weet nu al dat het een en al doem en duisternis is en ze mij al vergeten zijn! Ik weer bellen morgen en bedelen. Kan me niet eens op mijn idool Trump concentreren! Ik wil gewoon concrete afspraak en dan State of the Union speech een aantal keer terugkijken!!!!
Ah, toch een Noor.
Nou, succes hoor.
Kluun1985 schreef:

Hm.

Hopelijk word je aangenomen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Grobbekuiken_ schreef:

Kan allemaal.
Vanochtend! Was 11:30 klaar!
Grobbekuiken_ schreef:

Kan allemaal.
Dus uzb wil mij voorstellen aan het bedrijf. Telefonische gesprekken en face 2 face gesprek met uzb ging uitstekend. Ook alle toetsen gehaald, nu alleen nog gesprek met bedrijf. Ik zou snel horen wanneer ik daar op gesprek mag. Nu toch al 3,5 uur verder en nog noppes gehoord!
Nou, dat doet de deur dicht zeg, 3,5 uur al! Het uitzendmiepje is misschien wel écht een vuile leugenaar! Oh, bah joh, daar gaat je baantje. Wéér geen centjes om eens echt te eten :nope:
Vreselijk voor je, echt :there:
Grobbekuiken_ schreef:
06-02-2019 15:22
Nou, dat doet de deur dicht zeg, 3,5 uur al! Het uitzendmiepje is misschien wel écht een vuile leugenaar! Oh, bah joh, daar gaat je baantje. Wéér geen centjes om eens echt te eten :nope:
Vreselijk voor je, echt :there:
Ze had gezegd dat zij vandaag waarschijnlijk nog terugkoppeling krijgt en we afspraak kunnen bevestigen!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 15:27
Ze had gezegd dat zij vandaag waarschijnlijk nog terugkoppeling krijgt en we afspraak kunnen bevestigen!
Gelogen denk ik hoor, 'waarschijnlijk' is gewoon een zoethoudertje. Je zit nu al 4 uur te wachten!!
Die is allang naar huis joh, forummen of zo. Het loeder, tsssss.
Grobbekuiken_ schreef:
06-02-2019 15:40
Gelogen denk ik hoor, 'waarschijnlijk' is gewoon een zoethoudertje. Je zit nu al 4 uur te wachten!!
Die is allang naar huis joh, forummen of zo. Het loeder, tsssss.
Inderdaad! Grietjes liegen altijd!!! Nog 1,5 uur en dan spat mijn droom uiteen en heb ik voor niks de hele fokking dag gewacht!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 15:43
Inderdaad! Grietjes liegen altijd!!! Nog 1,5 uur en dan spat mijn droom uiteen en heb ik voor niks de hele fokking dag gewacht!
Altijd, echt al-tijd!! Miepjes ook trouwens.
Goddorie zeg, had je toch beter naar je idool kunnen gaan kijken, en nog eens, eens nog een keer....
Gemiste kans, zonde zeg.
Nog een uur!!!! Kan dit niet geloven!!!
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 16:02
Nog een uur!!!! Kan dit niet geloven!!!

Niet?
the_Wicked_Witch schreef:
06-02-2019 16:06
Niet?
Nog 49 minuten!!!! Daarna bellen ze niet meer!!! Ik ben bang!
Afbeelding
Afbeelding
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 16:10
Nog 49 minuten!!!! Daarna bellen ze niet meer!!! Ik ben bang!

Stakkertje.
[quote=Grobbekuiken_ post_id=29561256 time=1549465846 user_id=358968]
the_Wicked_Witch schreef:
06-02-2019 16:32
Stakkertje.
Nog steeds noppes! IK DEZE BAAN HEBBEN!
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven