Werk & Studie alle pijlers

Mijn angst

06-02-2019 13:45 125 berichten
Jaaaaa, gesprek gehad net met uzb en die grietje is wildenthousiast! Ze gaat datum voor eindgesprek met bedrijf regelen. Als een koning liep ik naar buiten!

1. Baan die ik echt wil
2. Bekende werkgever
3. Dicht bij huis
4. Lekker salaris 15,64 per uur!!!! (Kluun kan eindelijk eigen huis nemen!)

Maar, nu de angst, ik heb al mijn vrienden/familie/ouders dolgelukkig gebeld: IK HEB EINDGESPREK, ZE ZEGGEN DAT IK WEL WORD AANGENOMEN! Maar nu zit ik angstig naast mijn telefoon en naar mijn email te turen, want zo'n uitzendbureau miepje kan natuurlijk een vuile leugenaar blijken.

Wat als ze niet belt om tijd en datum afspraak eindgesprek door te geven?! (Misschien vond ze de kandidaten na mij ineens toch geschikter, of het bedrijf zelf heeft niets met mij, en keuren de aanbeveling uzb af etc)

Dus ipv te ontspannen zit ik nu bibberend en hoopvol naar mijn tel/mail te turen. Ik ben bang dat ik niets meer hoor en dan lijk ik weer een echte kluns!
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl:
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 14:46
Zit nog steeds te wachten!!!! Zo frustrerend!!! Weet nu al dat het een en al doem en duisternis is en ze mij al vergeten zijn! Ik weer bellen morgen en bedelen. Kan me niet eens op mijn idool Trump concentreren! Ik wil gewoon concrete afspraak en dan State of the Union speech een aantal keer terugkijken!!!!
Te ver gegaan nu, je had het iets subtieler moeten aanpakken Nu gelooft niemand je meer. Volgende keer beter!
Life is short. Eat dessert first.
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:15
Als iemand zegt: 'Je krijgt vandaag nog terugkoppeling' je zit smachtend naast je telefoon...je wordt niet gebeld....wat zou jij dan denken?
Dat je een sukkel bent?
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 17:22
MIJN VOORSPELLING (gebaseerd op eerdere ervaringen met uzb's):

Er gebeurt niets. Ik hoor gewoon niets meer.

Na instigatie van alle grietjes hier besluit ik dan volgende week (angstig) zelf te bellen en dan krijg ik te horen dat het blonde grietje dag na mij kwam een betere kandidaat was en ze uiteindelijk toch maar voor haar hebben gekozen.

Mijn leven is om te janken
Volledig mee eens!
Nog steeds niets!!!! Weet iemand of er een orgaan is waar ik officiële klacht kan indienen?
Kluun1985 schreef:
07-02-2019 11:21
Nog steeds niets!!!! Weet iemand of er een orgaan is waar ik officiële klacht kan indienen?
Ja, maar die vestiging ligt in Noorwegen en daar moet je persoonlijk naartoe.
Wat doornroosje zegt, gewoon in de auto stappen en plankgas naar Noorwegen. Eenmaal daar staan langs de kant van de weg grote borden met "klächtenäfhändlng uzb". Succes. Overigens zou ik dan wel stoppen met je hongerstaking, autorijden moet je met een goedgevulde maag doen, snap je?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nog steeds niets!!!!
Nog steeds niet en nog 4 uur en 15 minuten te gaan!!!
Wat gisteren toen ik dit topic aanmaakte slechts angst was is keiharde realiteit aan het worden. Wat mij alleen stoort is....oke ze heeft zich bedacht en wil me niet meer KAN ZE DAN NIET EVEN BELLEN EN HET ME LATEN WETEN?!
:idee: Of je belt zelf even?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse88 schreef:
07-02-2019 12:49
:idee: Of je belt zelf even?

Nee, ik bang!
Wat denk je; de klant is koning, en ze hebben maar 1 klant, en dat ben ik, de koning zelf?

Er kunnen meerdere redenen zijn dat je nog niet gebeld bent. Misschien ziek zwak of misselijk, calamiteit, etc. Of communiceer je in het echte leven net zo als dat je hier communiceer. Want dan begrijp ik wel dat je niet bovenaan de lijst van mensen staat om terug te bellen. Het maakt niet uit op tijd of te laat, het is toch niet goed. Dan maar wachten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kluun1985 schreef:
07-02-2019 13:03
Nee, ik bang!
Mijn hemel, ga iets doen met je leven.
doornroosje9 schreef:
07-02-2019 13:11
Mijn hemel, ga iets doen met je leven.

Trollen is haar/zijn/het leven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
07-02-2019 13:25
Trollen is haar/zijn/het leven.
Best sneu eigenlijk.
Kluun1985 schreef:
07-02-2019 13:03
Nee, ik bang!
Ze wachten tot jij initiatief toont, maar jij "bang " mogelijk toch niet geschikt.
Gelukkig heeft de trol inmiddels een perma
Goh wat gek nou, die uitzendgrietje belde mij wel terug. Dezelfde dag nog. Tja. :there:

Oh en die grietjes werken tot 18.00 uur hoor. Niet 17.00 uur.
Waarom bel je hen niet gewoon op? Is dat zo moeilijk?
Ben je niet een keer klaar met het vervuilen van dit "grietjes"forum?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Dat je een keer gaat trollen.... oke. Maar hoe lang ben je hier nu al wel niet mee bezig? Dat is nog sneuer dan dit verhaal dat je ophangt.
Zoals eerder reeds gemeld is de trol al terug naar Noorwegen met Perma Airlines.
Kluun1985 schreef:
06-02-2019 13:54
Hoezo lelijke gedachten? Uzb's zijn toch standaard belazeraars? Zien het altijd helemaal zitten en plotsklaps hoor je niks meer, dus dan ga je er zelf achteraan en dan volgt er een slappe smoes.
Als UZB's volgens jou toch standaard belazeraars zijn, waarom wil je er dan mee in zee gaan?
Als ik bij zo'n UZB werkend grietje zou zijn, dan zou ik mijzelf terdege afvragen of ik wel wil bemiddelen met een werkzoekende als jij.

Waarom hang je al overal aan de grote klok dat je een eindgesprek hebt zo niet de baan al binnen hebt, zonder dat dit al definitief is? Zegt dat ook niets over je eigen ego?
hamaika schreef:
12-02-2019 07:40
Zoals eerder reeds gemeld is de trol al terug naar Noorwegen met Perma Airlines.
Nah, dat is jammer. 't Grietje van het UZB belde net of TO nog interesse had.........
Kleppeboxx schreef:
13-02-2019 19:16
Nah, dat is jammer. 't Grietje van het UZB belde net of TO nog interesse had.........
Hahahahaha wat een pech nou ! :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven