Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Lotte35 schreef:
29-03-2018 19:17
Ik heb pas net de aflevering van DWDD zitten kijken, waarin de hele cast aanwezig is.
Ontzettend leuk zeg.
Bijzonder, dat 'Karel' in het echte leven rechercheur is bij de Amsterdamse politie.
En wat is Bianca Krijgsman toch enorm grappig.
En de broer is van Wouter Bos...

Ik vond hem heel professioneel overkomen in de bloopers aflevering.
Wat leuk, dat van Wouter Bos.
Wist ik echt niet.
Ik wist dat Wouter Bos een broer had die acteerde, omdat hij geloof ik in een politieke serie meedeed. Maar ik had de link nu niet gelegd. Hij deed het heel goed als die overbetrokken vader met de belerende toon.
Maar ik vond alle personages leuk en goed gecast. Ook in het echt bij dwdd vond ik ze leuk, geen koude drukte en poeha zoals bij sommige acteurs die je vaak ziet bij van die promotieprogramma’s.
Ik heb begrepen dat de cast hetzelfde blijft. Ik dacht misschien een nieuw schooljaar, een klas verder met nieuwe ouders voor juf Ank. Wellicht zullen er meer ouders en leerkrachten bijkomen. Het budget zal ook wel wat groter zijn, volgend seizoen.
Leuk om te lezen :)

De zus van Ilse Warringa heeft ook meegespeeld. Zij speelde de vriendin van Volkert (zij stond toen achter de bar met nog iemand, op dat feest).
https://www.npo3.nl/trailer-de-luizenmo ... T_15030311

Seizoen 2 staat op stapel
:jump:

In het Parool vandaag een wie-is-wie opfriscursus. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wij gaan vanavond ook kijken. Na alle verhalen van vorig jaar ben ik wel benieuwd.

We hebben vorig jaar echter geen enkele aflevering gezien .. kunnen we nu dan gewoon met seizoen 2 starten of kan ik me beter even inlezen in t verhaal oid?
Nee hoor je hoeft niks terug te kijken. Al is het wel leuk om dat te doen haha.
Qua verhaallijn is het niet nodig om terug te kijken, qua karakters is het misschien wel handig.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ben ook benieuwd. Vrees een beetje dat een tweede seizoen niet even grappig kan zijn maar heb er toch ook weer erg veel zin in! :-P
We zullen het vanavond zien. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En?
Ik vond het weer leuk!
Karma, en alles komt goed
De VOG mentaliteit, over grenzen gaan 😂
Leuk was het weer!
Leuke aflevering was het!
De accent van Ank is nu wel heel raar tov vorig jaar.
Ik vond het weer geweldig!
Frankly my dear, I don"t give a damn
En de curlingouders, we hopen dat mama dit jaar haar bezempje thuis houdt 👍
Dat stuk met het brandalarm vond ik ook wel grappig.
Ik vond het ook weer leuk! :mrgreen:
Sophiever schreef:
10-02-2019 21:03
De accent van Ank is nu wel heel raar tov vorig jaar.
Ja, dat idee had ik ook. Een beetje over de top opeens....
Verder wel weer leuk hoor. De verrassing is er een beetje af, maar dat kan ook niet anders.
Nothing happens for a reason
Ik vond het een beetje tegenvallen. Heel jammer dat Helma met pensioen gaat, zonder haar stort de serie toch in.
Ja was leuk.
Curlingouders. ;-D

En Ahmed, thema moslims, precies langs het randje gescheerd. Mooi gedaan.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Sophiever schreef:
10-02-2019 21:12
Ik vond het een beetje tegenvallen. Heel jammer dat Helma met pensioen gaat, zonder haar stort de serie toch in.
Ach, dat zal wel pas aan het eind van het schooljaar - dus aan het eind van de serie zijn.
En een seizoen 3 komt er sowieso niet meer, begreep ik uit het interview met Diederik Ebbinge in de Volkskrant dit weekend .
Nothing happens for a reason
Het hebben over curlingouders vond ik erg geestig, verder ging het. n 5 vanavond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven