De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
donderdag 29 maart 2018 om 21:21
En de broer is van Wouter Bos...
Ik vond hem heel professioneel overkomen in de bloopers aflevering.
donderdag 29 maart 2018 om 23:57
Ik wist dat Wouter Bos een broer had die acteerde, omdat hij geloof ik in een politieke serie meedeed. Maar ik had de link nu niet gelegd. Hij deed het heel goed als die overbetrokken vader met de belerende toon.
Maar ik vond alle personages leuk en goed gecast. Ook in het echt bij dwdd vond ik ze leuk, geen koude drukte en poeha zoals bij sommige acteurs die je vaak ziet bij van die promotieprogramma’s.
Ik heb begrepen dat de cast hetzelfde blijft. Ik dacht misschien een nieuw schooljaar, een klas verder met nieuwe ouders voor juf Ank. Wellicht zullen er meer ouders en leerkrachten bijkomen. Het budget zal ook wel wat groter zijn, volgend seizoen.
Maar ik vond alle personages leuk en goed gecast. Ook in het echt bij dwdd vond ik ze leuk, geen koude drukte en poeha zoals bij sommige acteurs die je vaak ziet bij van die promotieprogramma’s.
Ik heb begrepen dat de cast hetzelfde blijft. Ik dacht misschien een nieuw schooljaar, een klas verder met nieuwe ouders voor juf Ank. Wellicht zullen er meer ouders en leerkrachten bijkomen. Het budget zal ook wel wat groter zijn, volgend seizoen.
zaterdag 9 februari 2019 om 15:33
zondag 10 februari 2019 om 13:27
zondag 10 februari 2019 om 21:10
zondag 10 februari 2019 om 21:12
Ja was leuk.
Curlingouders.
En Ahmed, thema moslims, precies langs het randje gescheerd. Mooi gedaan.
Curlingouders.
En Ahmed, thema moslims, precies langs het randje gescheerd. Mooi gedaan.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 10 februari 2019 om 21:15
Ach, dat zal wel pas aan het eind van het schooljaar - dus aan het eind van de serie zijn.
En een seizoen 3 komt er sowieso niet meer, begreep ik uit het interview met Diederik Ebbinge in de Volkskrant dit weekend .
Nothing happens for a reason