Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 23 maart 2009 om 15:12
maandag 23 maart 2009 om 15:16
maandag 23 maart 2009 om 15:33
Hoi,
Ja ik vind de Mange Too heerlijk, mijn huid is echt heerlijk zacht.
De andere massagebar is de Heavenylli ofzo, die heb ik nog niet gebruikt.
De Skin Drink weet ik niet wat ik ervan vind, hij ruikt niet lekker.
Heb afgelopen vrijdag weer 5 dingetjes besteld, dus verwacht ze deze week binnen.
En ik heb om proefjes gevraagd, dus ben benieuwd!
Wat is Therapy, en Each Peach, Kaatje?
Dat vind ik zo jammer dus, ik weet niet wat alles eigenlijk is............
Heb afgelopen vrijdag weer 5 dingetjes besteld, dus verwacht ze deze week binnen.
maandag 23 maart 2009 om 15:33
Hoi,
maandag 23 maart 2009 om 16:31
maandag 23 maart 2009 om 16:36
ik gebruik zo'n beetje alles van Lush, behalve de badspullen aangezien ik geen bad heb.
Godmother is heerlijk, lekker zoet.
Joy of Jelly is lekker. I love jelly's!
Skinny Dip is heel zacht onder de douche, je krijgt er een lekker zachte huid van. Droog ruikt hij minder fijn, maar nat is hij super.
Emperor of Icecream is niet zo mijn ding, maar net als Skinny Dip heel lekker voor je huid.
Sweet Japanese Girl is een lekker scrubje voor je gezicht, en het laat een vettig laagje achter, na het wassen heb je een zacht en schoon huidje.
Goede keuze!
Godmother is heerlijk, lekker zoet.
Joy of Jelly is lekker. I love jelly's!
Skinny Dip is heel zacht onder de douche, je krijgt er een lekker zachte huid van. Droog ruikt hij minder fijn, maar nat is hij super.
Emperor of Icecream is niet zo mijn ding, maar net als Skinny Dip heel lekker voor je huid.
Sweet Japanese Girl is een lekker scrubje voor je gezicht, en het laat een vettig laagje achter, na het wassen heb je een zacht en schoon huidje.
Goede keuze!
maandag 23 maart 2009 om 16:42
Ja de shampoobars zijn geweldig, mijn favo is de KarmaKomba, maar ook Gentle Lentil (retro) is heel erg fijn.
En Squeeky Green.
En Seanik.
En Jungle, die solid conditioner, is ook favo hier.
Die shampoobars gaan superlang mee hier. Terwijl ik elke dag mijn haar was en ik heb haar tot op mijn schouders.
En Squeeky Green.
En Seanik.
En Jungle, die solid conditioner, is ook favo hier.
Die shampoobars gaan superlang mee hier. Terwijl ik elke dag mijn haar was en ik heb haar tot op mijn schouders.
maandag 23 maart 2009 om 16:46
Dus die moet ik ook maar gauw bestellen
En een domme vraag even...........hoe gebruik je die dan?
Zo'n bar in de handen nemen net als zeep , en dan je haar wassen?
Ben niet blond hoor!
Maar vind het jammer dat er geen gebruiksaanwijzing verder bijzit.
En die winkels zitten veuls te ver weg voor mij.
En een domme vraag even...........hoe gebruik je die dan?
Zo'n bar in de handen nemen net als zeep , en dan je haar wassen?
Ben niet blond hoor!
Maar vind het jammer dat er geen gebruiksaanwijzing verder bijzit.
En die winkels zitten veuls te ver weg voor mij.
maandag 23 maart 2009 om 16:48
maandag 23 maart 2009 om 17:26
Mijn favo´s tot nu toe:
Mudflats, heerlijke zeep die je huid zacht maakt. Zalig om met scrubhandschoen te gebruiken.
Angels on bare skin, grappig gezichtsschoonmaakspulletje met een heel klein scrubje erin, maakt mn gezicht heerlijk fris
Ultrabland, hiermee gaat mijn heftige oogmakeup er prima af!
Deze twee dingen heb ik gebruikt met een proefje Eau Roma, das een toner die je gezicht klaarmaakt voor je creme. Vond ik erg fijn, denk dat ik deze ga kopen.
Ik vind de honey i washed the kids zeep ook heel fijn, lekker geurtje
Mijn allerlekkerst ruikende Lushproduct is de Soft coeur massage bar, die ruikt echt heerlijk naar witte chocolade.
Ik ben niet zo voor al die gekke en zoet ruikende baddingen en douchezepen en jellies, hou meer van dingen die een beetje ´functioneler´ zijn ofzo...
Nu ben ik op zoek naar een goede lichte creme voor mn lichaam en/of gezicht, iemand tips? Ik wil mn gezichtscreme met SPF.
Mudflats, heerlijke zeep die je huid zacht maakt. Zalig om met scrubhandschoen te gebruiken.
Angels on bare skin, grappig gezichtsschoonmaakspulletje met een heel klein scrubje erin, maakt mn gezicht heerlijk fris
Ultrabland, hiermee gaat mijn heftige oogmakeup er prima af!
Deze twee dingen heb ik gebruikt met een proefje Eau Roma, das een toner die je gezicht klaarmaakt voor je creme. Vond ik erg fijn, denk dat ik deze ga kopen.
Ik vind de honey i washed the kids zeep ook heel fijn, lekker geurtje
Mijn allerlekkerst ruikende Lushproduct is de Soft coeur massage bar, die ruikt echt heerlijk naar witte chocolade.
Ik ben niet zo voor al die gekke en zoet ruikende baddingen en douchezepen en jellies, hou meer van dingen die een beetje ´functioneler´ zijn ofzo...
Nu ben ik op zoek naar een goede lichte creme voor mn lichaam en/of gezicht, iemand tips? Ik wil mn gezichtscreme met SPF.
maandag 23 maart 2009 om 17:47