scharrelen?

24-03-2009 11:31 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou heel graag willen weten hoe jullie hierover denken..

Ik heb sinds een half jaar een ''scharrel'' we hebben het hartstikke leuk en gezellig met elkaar.. zien elkaar altijd standaard 1 dag doordeweeks en in het weekend vaak ook nog, dan hebben we ook seks.

We hebben van te voren afgesproken, dat we gewoon ook nog met anderen mogen gaan. Om dat te kunnen, geef ik mijzelf niet helemaal, omdat het me anders pijn zou doen als hij met een ander zou zoenen.

Nou hebben wij laatst een gesprek gehad, en hij wil graag dat ik meer vanmezelf ga geven. Ik zo, ja dat wil ik wel doen maar dan spreken we af dat we niet meer met anderen mogen gaan. Toen zei hij.. ik wil gewoon nog wel met een meisje zoenen als ik haar leuk vind. En als jij je dan niet meer kan geven, houdt het nu gewoon op, of we gaan minderen, maar dan houdt het op een gegeven moment ook op.

Nouja ik nadenken, en ik dacht zo, ik wil hem niet kwijt heb t zo leuk met hem.. dus ik heb gezegd oke ik ga mezelf meer geven, en we mogen ook nog gewoon met anderen gaan. Nu probeer ik dat 2 weken.. en heb t er nu echt moeilijk mee.. want hij is nu ook steeds met een ander meisje aan het smsen, en zoent volgens mij ook met haar. En ik heb juist het meeste contact met andere jongens verbroken omdat ik echt voor hem wil gaan.

Hij zegt dat hij me echt leuk vind en met me verder wil scharrelen en dat we over een tijdje wel weer kunnen zien of het wat wordt. Dus gewoon nu een beetje vrijen en zoenen, en onder tussen ook met andere afspreken enzo..

Soms voel ik mij echt gebruikt.. de ene dag liggen wij bijelkaar in bed, en s'morgens vroeg zit ie weer te smsen met een ander meisje...

Ik zit er echt aan te denken om er mee te stoppen, maar wil hem ook niet kwijt.. heb vriendinnen gevraagd naar hun menning, ze zeggen allemaal stop er mee, je laat je gebruiken door hem..

hoe denken jullie hierover? zal ik er mee stoppen of...?

X
Hij ziet jou als een scharrel,

jij hebt gevoelens voor hem.

Niet gelijkwaardig.

He´s just not that into you en zo.

Ik zou er ermee stoppen, je doet alleen jezelf pijn.
ik ben het eerlijk gezegd met je vriendinnen eens. Hij wil wel dat jij je aanpast aan zijn regels maar hij past zich niet aan aan jou. Ik vind dat jullie niet gelijkwaardig aan elkaar en je past je teveel aan hem aan om hem bij je te houden.

Hij zal je vast het idee geven dat je heel bijzonder voor hem bent maar ik vind het respectloos dat hij de volgende ochtend na het vrijen al smst met een ander.

Hij heeft tijd genoeg gehad om te kijken of dat hij een relatie met je wilt. Ik denk niet dat dit nog gaat gebeuren want dan was dat al eerder gebeurt.

Hij wil wel de lusten en niet de lasten. Hij is je niet waard en niet toe aan een relatie
Stoppen! Jij bent verliefd (aan het worden?). Hij niet. Dat hij zegt dat hij met je verder wil scharrelen en dat het 'misschien over een tijdje wel wat wordt', is een zoethoudertje. Hij wil je als scharrel niet kwijt maar als ik het zo lees zit er wat hem betreft niet meer in dan dat.
Ik zou het zelf niet kunnen want of ik val voor 'n man en wil zeker niet dat hij nog aanrotzooit met anderen, ofwel ik val niet op hem en dan hoef ik er ook geen seks mee.

Als dat voor jou ook opgaat zou ik er dus mee kappen, want dan gebruikt die man jou naast z'n andere scharrels en doet ie je alleen maar pijn.
bedankt voor jullie snelle reacties..!

ja ik ben inderdaad verliefd aan het worden, ik hou het nu steeds tegen.

Hij zegt dat hij niet snel zal zoenen met een ander meisje, maar als ze heel leuk is, zal hij het niet laten om mij.

Ja hij wil me idd niet kwijt.. hij heeft t ook leuk me mij.. maja wel de lusten maar niet de lasten..

wat doe ik mezelf ook aan... vind t echt moeilijk om er mee op te houden.. ben er zo gewend aan geraakt..foute boel :(

x
Je vriendinnen hebben gelijk.

Jij geeft aan dat jejezelf niet helemaal kon geven omdat je dan niet meer wil delen. hioj heeft dat te respecteren. dat doet ie niet, het moet op zijn voorwaarden. Jij moet je helemaal geven, maar hij is ondertussen op zoek naar iemand die leuker is dan jij. het gaat nooit iets echts worden tussen jullie, want darvoor vind ie je niet leuk genoeg. Hij wil jou niet kwijt als scharrel omdat met jou leuker is dan zijn rechterhand ( of linker).

Als jij contact met andere jongens er voor opgeeft, terwijl hij juist jou als reserveneukie gebruikt, creeer je een enorme ongelijkwaardigheid. je voelt je zelfs al gebruikt, dus inderdad tijd om je eigen grens te stellen. scharrelen kan alleen als je er allebie hetzelfde instaat. dat is bij jullie niet het geval. dus ga vrolijk door met jezlf voor de gek houen totdat hij echt verliefd wordt op een ander, of stop ermee.

overigens, als hij je echt respecteert, zou hij er uit zichzelf al mee moeten stoppen als jij aangeeft verliefd te zijn.
Hij zal nooit de jouwe worden.

Je hebt hem in bruikleen zolang hij niet verliefd wordt op een ander meisje. Stop ermee, want je bent verliefd aan het worden. Zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker...
Helaas, helemaal eens met voorgaande forummers.

Tijd om uit deze gezellige scharreldroom te stappen en te beseffen dat het nooit echt iets gaat worden. Jij wil meer dan hij, geen goede basis. In het allerbeste geval ontdekt hij hoeveel hij je mist als je stopt. Maar ik verwacht het niet.

Zet er een punt achter en ga uithuilen bij je lieve vriendinnen. Hij heeft te weinig respect voor je.
Kom op ballen tonen en hem een schop onder zn hol geven
Mijn mening: Hij houdt je duidelijk aan het lijntje. Dat kan prima zijn, als je duidelijk afgesproken wederzijdse lijntjes hebt. En als je je daar niet meer prettig bij voelt, moet je dat lijntje zo snel mogelijk doorknippen. Als hij het er over een tijdje over wil hebben of het wat wordt tussen jullie en hij meent dat serieus, dan komt dat gesprek er wel. Als hij dat niet serieus meent, maar hoopt dat je met hem wil blijven scharrelen als hij je maar zo'n wortel voor je neus hangt, dan is het tijd om het contact met die andere jongens weer eens op te zoeken en niet al je kaarten op dit exemplaar in te zetten:).

Het is vast even afkicken, maar dat is een kortetermijnseffect. Op de lange termijn ben je beter af zonder een scharrel waar je het moeilijk mee hebt!
quote:return_of_kreng schreef op 24 maart 2009 @ 11:53:

overigens, als hij je echt respecteert, zou hij er uit zichzelf al mee moeten stoppen als jij aangeeft verliefd te zijn.roerend mee eens, kreng!
STOPPEN!

Niet meer over nadenken gewoon stoppen

Als je meer van jezelf gaat geven ga je jezelf verliezen meis.

Ik vind het dapper dat je het geprobeerd hebt, maar kies voor jezelf.

Vind hey trouwens ONTZETTEND onbeschoft dat hij gaat zitten smssen met andere dames terwijl jij er nog bent

Ik scharrelde ook een tijd met meerdere heren, ze wisten het wel maar ik zat echt nooit te smssen met de een terwijl de ander er nog was...

Je zegt dat je je gebruikt voelt, en dat is niet helemaal eerlijk

Hij heeft namelijk heel duidelijk aangegeven dat je niet exclusief bent

Als je daar niet tegen kan (wat ik ook echt niet zou kunnen als ik verliefd aan het worden zou zijn) dan moet je er mee stoppen

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat bedoel je eigenlijk met " meer geven " enzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
met meer geven bedoel ik, niet meer met andere jongens zoenen, niet geheimzinning doen over dingen, gewoon helemaal voor hem gaan..

Bedankt voor jullie reacties.. dit heb ik echt even nodig. Blijf mezelf maar voor de gek houden zo..
Je kunt verliefdheid niet ´tegen houden´. Als je zegt dat je ' verliefd aan het worden ' bent, ben je het al.

jammer genoeg is hij overduidelijk niet verliefd op jou. Er zit geen relatie in deze situatie. (Dat rijmt ook nog.)

Je doet jezelf er op termijn een plezier mee hiermee te kappen. Misschien heb je even verdriet, maar dat verdriet is minder erg dan hier nog maanden mee doorgaan, steeds meer hoop krijgen, steeds verliefder worden, en hem uiteindelijk in de kroeg zien zoenen met een ander (o.i.d.)

Succes, kies voor jezelf.
huh? Jij moet meer geven en niet meer met andere jongens zoenen en helemaal voor hem gaan, maar hij mag wel andere scharrels erop na houden? Da's makkelijk voor hem. Duidelijk dat hij niet zoveel om jou geeft als jij om hem.

Ik vind het trouwens sowieso bizar om aan het begin van een relatie open te blijven staan voor anderen en daar ook mee te mogen zoenen, net of je alle opties open wilt houden voor als er een beter exemplaar langskomt.

Of ben ik nu ouderwets?
still crazy after all these years
quote:Jullia schreef op 24 maart 2009 @ 11:31:

We hebben van te voren afgesproken, dat we gewoon ook nog met anderen mogen gaan. Om dat te kunnen, geef ik mijzelf niet helemaal, omdat het me anders pijn zou doen als hij met een ander zou zoenen.

Nou hebben wij laatst een gesprek gehad, en hij wil graag dat ik meer vanmezelf ga geven. Ik zo, ja dat wil ik wel doen maar dan spreken we af dat we niet meer met anderen mogen gaan. Toen zei hij.. ik wil gewoon nog wel met een meisje zoenen als ik haar leuk vind. En als jij je dan niet meer kan geven, houdt het nu gewoon op, of we gaan minderen, maar dan houdt het op een gegeven moment ook op.

quote:Jullia schreef op 24 maart 2009 @ 12:25:

met meer geven bedoel ik, niet meer met andere jongens zoenen, niet geheimzinning doen over dingen, gewoon helemaal voor hem gaan..

XDus zijn voorstel is: hij niet exclusief met jou, jij wel met hem? En je twijfelt nog?
ja hij heeft dan wel gezegd dat ik ook wel met andere jongens mag zoenen, maar ik wil niet met andere jongens zoenen, ik wil voor hem gaan.

maar hij zegt dat hij absoluut geen 2e scharrel heeft..

maarja hij spreekt soms wel met andere meisjes af, wat ze dan doen, ik weet t nie.. noemt ook nooit namen, noemt het altijd maar een '' vriendin''

maar soms praat ie zo tegen mij, en dan denk ik echt dat hij me leuk vind.. en dan ben ik weer helemaal om.. en soms negeert hij me echt..

ik ben ook zo dom om dan aan hem te blijven hangen.. moet gewoon eens zeggen waar t op staat.. maja dat is me toch eens moeilijk..
Jaja, jij je zitten geven, jij alles opgeven, jij je overleveren aan hem en hij ondertussen fijn rotzooien met andere dames....

Als je dit zelf nu leest he, wat denk je dan?

Geloof je nou werkelijk dat dit heerschap ooit zijn GSM-gegeil aan de wilgen zal hangen en helemaal alleen voor jou zal gaan?

Lieve kind, als je dát gelooft (of zelfs maar hoopt) dan voorspel ik je veel verdriet in je liefdesleven.

Niet alle mensen zijn geschikt om een werkelijke relatie mee aan te gaan. Jammer dat jij nu net zo'n vogel getroffen hebt maar één voordeel, hij is er angstaanjagend eerlijk in. Hij wil gewoon met zijn piemel zwaaien en is aboluut niet van plan daar mee op te houden omdat hij ook met jou koffert.

Verlies je hart maar niet aan zo iemand. Een hele leuke jongen, vast en zeker, en de halve wereld zal met 'm weglopen, dat geloof ik meteen maar juist dat is het probleem bij deze knul. Hij wíl ook dat de halve wereld met hem wegloopt, de vrouwelijke helft wel te verstaan.

Kom op meid, dit gaat niet werken, jij gaat heel veel pijn hebben als je met deze jongen blijft rommelen. Moeder Leo zegt, niet meer doen hoor, wees maar zuinig op je gevoelige hart!
Dat ie mooie verhalen kan ophangen is leuk voor in de kroeg. Mooi gedrag is een beter criterium voor een relatie en daar heb ik nog weinig over gelezen...

Keer het maar om: als hij een relatie met jou wil, dan moet zich maar wat exclusiever aan jou geven.
Stop met hem, of zeur niet over de pijn.

Hij wil de lusten, niet de lasten. Hij wil eigenlijk wel nog meer lusten en nog minder lasten.

Dat ie eerlijk is moeten we hem wél nageven. Jij laat je gebruiken, hij maakt daar dankbaar gebruik van. Wil jij dat? En wil je met zo'n persoon een relatie? Dát verbaasd me.
quote:Madhe schreef op 24 maart 2009 @ 22:47:

Stop met hem, of zeur niet over de pijn.

Hij wil de lusten, niet de lasten. Hij wil eigenlijk wel nog meer lusten en nog minder lasten.

Dat ie eerlijk is moeten we hem wél nageven. Jij laat je gebruiken, hij maakt daar dankbaar gebruik van. Wil jij dat? En wil je met zo'n persoon een relatie? Dát verbaasd me.

Psies...dat zeg ik

Lieve TO, het is echt zo, hij kan je alleen gebruiken als jij je LAAT gebruiken

Sta daar alsjeblieft boven...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hier gaan mij de haren recht van overeind staan , wel de lusten, niet de lasten.

Dit is niet gelijkwaardig. Jij moet je meer geven? Laat hem dat eerst maar eens doen, door voor jou te gaan en anders geef je hem een schop onder zijn .

Meis, stop ermee voordat je je hart helemaal aan hem verliest! Wil jij een relatie met iemand die ook nog met andere meisje wil zoenen? En wie weet wat 'ie nog meer doet? En doet 'ie dat dan veilig? Doen jullie het veilig? Denk aan soa's. Misschien denk ik nu wel veel te ver na. Wil je alleen maar waarschuwen. En ik weet het: het is allemaal makkelijk gezegd. Sterkte bij het maken van je keus.
Hij vindt je heus lekker leuk, maar hij heeft niets te willen. Als hij vindt dat jij je 'meer moet geven', lees: je als zijn aanbiddende vriendin moet gedragen i.p.v. de leuke, zelfstandige meid die hij als scharrel wilde hebben, moet hij zich zelf ook maar gedragen als een jou-aanbiddende catch die dat waard is.

Opzouten met hem, toch? Na dizze weer een frisse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven