Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Lady Gaga is ook weer vrijgezel. Ze heeft haar verloving verbroken. Dit is al de tweede keer dat haar trouwerij er niet van komt.
Het gonst van de geruchten dat zij en Bradley Cooper voor elkaar gevallen zouden zijn.
Olcay Gulsen is weer vrijgezel.
En ook al zijn ze niet meer samen, ze hoopt wel dat hij in haar leven blijft en ze heeft voor altijd respect voor hem.
minnimouse schreef:
24-02-2019 12:24
Olcay Gulsen is weer vrijgezel.
En ook al zijn ze niet meer samen, ze hoopt wel dat hij in haar leven blijft en ze heeft voor altijd respect voor hem.
Je hoort tegenwoordig nooit meer dat ze flink boos zijn opelkaar en elkaar nooit meer willen zien.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
24-02-2019 13:29
Je hoort tegenwoordig nooit meer dat ze flink boos zijn opelkaar en elkaar nooit meer willen zien.
Ik geloof die uitspraken nooit. Zeker als blijkt dat je ex al scharrelde met een ander, dan lijkt het mij stug dat je zo positief bent.
Keuken1987 schreef:
24-02-2019 13:29
Waar is de tijd gebleven dat je een flinke wraakactie verzon :devil:
pearle schreef:
24-02-2019 14:46
Waar is de tijd gebleven dat je een flinke wraakactie verzon :devil:
A'la Patty Harpenau?
mick87 schreef:
22-02-2019 22:34
Lady Gaga is ook weer vrijgezel. Ze heeft haar verloving verbroken. Dit is al de tweede keer dat haar trouwerij er niet van komt.
Het gonst van de geruchten dat zij en Bradley Cooper voor elkaar gevallen zouden zijn.
En geef haar eens ongelijk! Wat een knapperd is die bradley toch! :love:
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
minnimouse schreef:
24-02-2019 14:53
A'la Patty Harpenau?
Het was toch die omroepster van de Tros die wraak nam, omdat haar man er met Patty vandoor was gegaan? Alle knoopjes van zijn overhemd afgeknipt of zoiets.
Fizz schreef:
24-02-2019 15:11
Het was toch die omroepster van de Tros die wraak nam, omdat haar man er met Patty vandoor was gegaan? Alle knoopjes van zijn overhemd afgeknipt of zoiets.
Oh nee, die kerel ruilde Tineke Verburg (omroepster) in voor Patty Harpenau (kunstenares en moeder van Dotan).
Haalde ze even door elkaar.
Tineke Verbrug knipte alle knopen van zijn overhemden, stopte ze in een zak met een briefje erbij waarop stond 'ze kan toch zo goed naaien?' ;-)
Schrijfster Susan Smit en haar vriend Onno Aerden gaan trouwen. De journalist heeft de 45-jarige Smit in Parijs ten huwelijk gevraagd.

Op haar sociale media maakt Smit het nieuws wereldkundig. Ze schrijft: "We gaan trouwen! Vorig weekend vroeg mijn hart me ten huwelijk in Parijs. Ik heb (zoals zovelen) een grillig pad belopen in de liefde, en ben zo blij en gelukkig, ook omdat de kinderen van beide kanten het geweldig vonden. Het klopt wonderwel, de liefde is mooi!"

Smit en Aerden zijn sinds drie jaar een stel, toen beiden elkaar leerden kennen achter de schermen van Pauw. De schrijfster had even daarvoor na een relatie van zes jaar gebroken met Peter Veldhoven.

Bron: nu.nl
minnimouse schreef:
24-02-2019 15:13
Oh nee, die kerel ruilde Tineke Verburg (omroepster) in voor Patty Harpenau (kunstenares en moeder van Dotan).
Haalde ze even door elkaar.
Tineke Verbrug knipte alle knopen van zijn overhemden, stopte ze in een zak met een briefje erbij waarop stond 'ze kan toch zo goed naaien?' ;-)
Tineke Verburg is op dat moment wel in mijn achting gestegen!
biol schreef:
24-02-2019 15:09
En geef haar eens ongelijk! Wat een knapperd is die bradley toch! :love:
Hij had hij de Oscars nog zijn huidige vriendin bij , verder eens hij is een knapperd .
Yildizlar schreef:
25-02-2019 15:33
Hij had hij de Oscars nog zijn huidige vriendin bij , verder eens hij is een knapperd .

Kan nooit lang meer duren.
Fizz schreef:
25-02-2019 15:28
Tineke Verburg is op dat moment wel in mijn achting gestegen!
En Patty Harpenau kreeg met karma te maken. Die ex van Tineke bleek Patty namelijk ook te bedriegen. Ik herinner me het verhaal dat hij van zijn ene minares de woorden "Ik hou van jou" in chocoladeletters kreeg met Sinterklaas en dat hij die vervolgens aan Patty cadeau deed die het heel romantisch vond.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Yildizlar schreef:
25-02-2019 15:33
Ik vind Bradley alleen woest aantrekkelijk met baardje en langer haar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Cooper had ook zijn moeder mee naar de Oscars.
Wat een klein vrouwtje
calvijn1 schreef:
25-02-2019 18:29
Cooper had ook zijn moeder mee naar de Oscars.
Wat een klein vrouwtje
Nou he! Die kwam tot zijn navel!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
calvijn1 schreef:
25-02-2019 18:22
Met baardje, zonder baardje, met langer haar of korter haar.. als die man lacht gaat de zon schijnen!
Abundance-of-Freedom schreef:
25-02-2019 13:03
Schrijfster Susan Smit en haar vriend Onno Aerden gaan trouwen. De journalist heeft de 45-jarige Smit in Parijs ten huwelijk gevraagd.

Op haar sociale media maakt Smit het nieuws wereldkundig. Ze schrijft: "We gaan trouwen! Vorig weekend vroeg mijn hart me ten huwelijk in Parijs. Ik heb (zoals zovelen) een grillig pad belopen in de liefde, en ben zo blij en gelukkig, ook omdat de kinderen van beide kanten het geweldig vonden. Het klopt wonderwel, de liefde is mooi!"

Smit en Aerden zijn sinds drie jaar een stel, toen beiden elkaar leerden kennen achter de schermen van Pauw. De schrijfster had even daarvoor na een relatie van zes jaar gebroken met Peter Veldhoven.

Wat is dat nu weer voor een achterlijke benaming. Nog erger dan "mijn lief" :facepalm:
Nothing happens for a reason
calvijn1 schreef:
Dan heb je zeker ook genoten van a star is Born ;)? Wat een vent heerlijk !
Nah ze spelen óf heel handig op de geruchten in óf het spettert ervan af.
Denk het eerste.

https://m.youtube.com/watch?v=LrSit1tVaUI
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
calvijn1 schreef:
Ja! Precies zoals in A star is Born, maar dan wel zonder het gezuip en treurig eind in de garage graag.
Yildizlar schreef:
25-02-2019 19:58
Dan heb je zeker ook genoten van a star is Born ;)? Wat een vent heerlijk !
Heb de film nog niet gezien, maar idd :love:
Enn schreef:
25-02-2019 20:03
Nah ze spelen óf heel handig op de geruchten in óf het spettert ervan af.
Denk het eerste.

https://m.youtube.com/watch?v=LrSit1tVaUI

Ze zijn wel erg graag in elkaars nabijheid in ieder geval:

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... party.html

Ik vind hem niet leuk, dus hoop voor haar dat het allemaal geacteerd is ;-)
Abundance-of-Freedom schreef:
25-02-2019 13:03

Ik vind dat zo'n....ongemakkelijk en zweverig stel. Al hun instagramposts ook altijd waarin hij het altijd en eeuwig over zijn 'bonuskinderen' heeft. Hij doet ook zo enorm midlife aan vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven