Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Vreselijk Jolly wat een verdriet voor alle betrokkenen veel sterkte ook voor jou .
[quote=JollyRider post_id=29638978 time=1551249030 user_id=361296]

Deze rol staat je niet.
nouschi wijzigde dit bericht op 27-02-2019 07:54
64.52% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 07:42
Reden: Laat ook maar weer
99.72% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Verstandig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nou vooruit, haal de quote weg, maar ik vind dat je gelijk hebt, en je gewoon kut mag voelen om zoiets
lilalinda wijzigde dit bericht op 27-02-2019 07:49
82.59% gewijzigd
Nouschi schreef:
27-02-2019 07:37
Deze rol staat je niet.
Je hebt gelijk, de rol van mens met gevoel ligt me slecht. Anonieme forum-lul past me veel beter. Mijn excuses, het bericht is alweer weg

Nu de quotes nog
(Dead Kennedys)
lilalinda schreef:
27-02-2019 07:43
oh shit... nee he
Zou je de quote willen weghalen, ik had mijn mond moeten houden
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
27-02-2019 07:30
De rol van mens staat mij niet.
Edit: reactie weggehaald na het lezen van de quotes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
27-02-2019 07:46
Kies een andere rol.
Ja, ik ga gewoon weer verder las de gevoelloze lul die nodig toegesproken moet worden
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
sterkte :redrose:
LOEP ME MAAR aub.
JollyRider schreef:
Sterkte :hug: en als je twijfelt hoe ermee om te gaan, ook voor kind, zijn er altijd professionals die tips en adviezen kunnen geven.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
lilalinda schreef:
27-02-2019 07:43
nou vooruit, haal de quote weg, maar ik vind dat je gelijk hebt, en je gewoon kut mag voelen om zoiets
Dank je. Op beide punten
(Dead Kennedys)
.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 07:56
98.43% gewijzigd
(Dead Kennedys)
Ik reageerde met verstandig op je 2de post. Had niet door dat je je eerste post ook verwijderd had.
Mooi, alles weer normaal, iedereen voldoet weer aan de verwachtingen.
(Dead Kennedys)
Malagueña schreef:
27-02-2019 07:52
Sterkte :hug: en als je twijfelt hoe ermee om te gaan, ook voor kind, zijn er altijd professionals die tips en adviezen kunnen geven.
Dank je. Gelukkig kan ik steunen op een netwerk van deskundigen en professionals op het gebied van diepe ellende en gruwelijke gebeurtenissen.
(Dead Kennedys)
Jeugdzorg topic blijkt niet eens over BJZ te gaan maar over het wijkteam.
Solomio schreef:
27-02-2019 04:54
Ah, er werd mij een spiegel voorgehouden.
Dat vermoedde ik al.

Ik ben momenteel bezig met een klacht tegen een hulpverlener in de ggz. Wat een eikel is dat.
Maar dan ga ik niet de hele ggz afkraken.
Overigens zie ik dat ook vaak gebeuren: mensen willen wel hulp, maar niet van de ggz.
Dan heb je al helemaal niet begrepen hoe het werkt, want vrijgevestigde therapeuten zijn ook gewoon ggz.
Maar er heerst ook zo'n ingebakken wantrouwen tegen ggz-instellingen.
Snap ik niks van.

Ik lees ook dat Fragolisa zwaar gefrustreerd is over jeugdzorg en ik kan me dat ook heel goed voorstellen.
Maar dan uitspraken doen over de gehele jeugdzorg, dat gaat me te ver.

Als kind ben ik slachtoffer geworden van een slechte arts, elleboog volledig aan gort. Arts is berispt (ofzo, ik weet niet welke straf exact).
Ik heb regelmatig gehoord dat mensen vervolgens beweerden dat dat ziekenhuis zo slecht was.
Rare conclusie toch.

Dat is dus precies de reden dat ik zo hysterisch/pissig/geirriteerd reageer.

En Dana, ik kan me echt niet voorstellen dat jij het met dit soort quotes 'Veilig thuis maakt heel vaak misbruik van hun macht,vooral bij mensen die zelf hulp zoeken voor hun kind.' eens kan zijn.
Het klopt dat ik iets anders schreef, namelijk 'ik peins er niet over', maar ging het vervolgens toch doen, dus dat sloeg nergens op ;-)
Helemaal met je eens verder dat er fouten gemaakt worden, dat ontken ik niet. Alleen het hele VT/JZ als machtswellustelingen wegzetten, daar heb ik moeite mee.
Getver nu heb ik het gevoelige-mens-moment van Jolly gemist :( weer drie jaar wachten...
Marana-- schreef:
27-02-2019 09:03
Getver nu heb ik het gevoelige-mens-moment van Jolly gemist :( weer drie jaar wachten...

Ja superbloodmoons komen vaker voor tegenwoordig :-D
@ JR
(ik dacht, doe-es een stoere afkorting voor een gevoelig mens)
Geen idee wat er speelt, maar het kan idd geen kwaad om jezelf hier niet te kwetsbaar op te stellen. Mocht je er behoefte aan hebben dan kan je me achter de schermen vinden. Sterkte!
Jolly, ik heb gemist wat je schreef. Gevoeligheden posten op Viva is mij ook op een harde manier duidelijk geworden dat beter niet te doen.
:hug: voor jou.

Nu wil ik niet iedereen op Viva de schuld hiervan geven.
JollyRider schreef:
27-02-2019 07:44
Je hebt gelijk, de rol van mens met gevoel ligt me slecht. Anonieme forum-lul past me veel beter. Mijn excuses, het bericht is alweer weg

Nu de quotes nog
Iedereen kan en mag zich hier gevoelig opstellen en de rol van mens met gevoel ligt je mss beter dan je denkt. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-02-2019 09:49
Iedereen kan en mag zich hier gevoelig opstellen en de rol van mens met gevoel ligt je mss beter dan je denkt. :lips:
Het kan en mag. Je zal ook zeker reacties krijgen waar je wat aan hebt. Als je geduld hebt. Helaas zijn de strontvliegen er hier altijd als eerste bij. Da's niet waarop je zit te wachten bij open wonden.
Star² schreef:
27-02-2019 08:46
Dat is dus precies de reden dat ik zo hysterisch/pissig/geirriteerd reageer.

En Dana, ik kan me echt niet voorstellen dat jij het met dit soort quotes 'Veilig thuis maakt heel vaak misbruik van hun macht,vooral bij mensen die zelf hulp zoeken voor hun kind.' eens kan zijn.
Het klopt dat ik iets anders schreef, namelijk 'ik peins er niet over', maar ging het vervolgens toch doen, dus dat sloeg nergens op ;-)
Helemaal met je eens verder dat er fouten gemaakt worden, dat ontken ik niet. Alleen het hele VT/JZ als machtswellustelingen wegzetten, daar heb ik moeite mee.
Joh, die mensen hebben geen gevoel, dus maakt ze allemaal niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven