Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 15 februari 2019 om 17:17
Nick! Sjoerd aub niet, wat een zeikerd was datKwebbeltje91 schreef: ↑15-02-2019 16:45Ik vind het ook oersaai de laatste tijd.
Laat Sjoerd of Nick maar terugkomen, dan wordt het misschien weer leuk.

zaterdag 16 februari 2019 om 23:09
Sabeltandcavia schreef: ↑15-02-2019 18:59Kan Anton niet ff een tijdje naar Sjoerd. Ik vind hem oervervelend.
Geheel mee eens.
Een darm van een vent momenteel.

dinsdag 19 februari 2019 om 20:06
Die Anton, tenenkrommend. Linda mag blij zijn dat ze van hem af is. En... wie krijgt nu het huis? en hoe wordt nou de grote verbouwing van “de garage” gefinancieerd? Vragen, vragen....
Trouwens, wanneer regelt die Sjors nou eens een eigen huis? je moet toch gek worden om altijd maar ergens op visite te zijn?
Trouwens, wanneer regelt die Sjors nou eens een eigen huis? je moet toch gek worden om altijd maar ergens op visite te zijn?
Don't cry, buy a bag and move on.

dinsdag 19 februari 2019 om 20:18
Anton en Linda scheiden elk jaar. Die advocaat denkt daar komen ze weer.
Sjors regelt helemaal niets, die vindt het wel best zo. Romantisch in de schuur.
Ik moet eigenlijk altijd lachen als een ouder tegen inwonend kind zegt dat ze niet weten hoe ze voor zichzelf moeten zorgen. Ouders in Meerdijk zijn er nou echt nooit voor hun kroost.
Sjors regelt helemaal niets, die vindt het wel best zo. Romantisch in de schuur.
Ik moet eigenlijk altijd lachen als een ouder tegen inwonend kind zegt dat ze niet weten hoe ze voor zichzelf moeten zorgen. Ouders in Meerdijk zijn er nou echt nooit voor hun kroost.
dinsdag 19 februari 2019 om 21:26
Laat hem dan Lucas meenemen aub. Ik kan die irritante onaantrekkelijke kop niet meer zien. Voordeel van vooruit kijken is dat ik de scenes waarin hij voorkomt kan vooruitspoelen.Sabeltandcavia schreef: ↑15-02-2019 18:59Kan Anton niet ff een tijdje naar Sjoerd. Ik vind hem oervervelend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 20 februari 2019 om 22:10

woensdag 20 februari 2019 om 23:25
Dat vraag ik me nu ook al een hele tijd af. Het mens voegt niets toe. Hooguit iets leuks om naar te kijken voor de trekpoppen die met hun vrouw of vriendin meekijken.
vrijdag 22 februari 2019 om 09:51
Waarom is ze eigenlijk niet in die jurk getrouwd met Bing als het allemaal zo belangrijk is?daenerys79 schreef: ↑21-02-2019 10:33Die Lucas, die wil toch helemaal geen vader worden... Die Flo loopt wel erg hard van stapel.
Haha, die Sjors in die jurk van dr pleegmoeder...![]()

zondag 24 februari 2019 om 14:10
Die schrijvers zijn echt niet goed... Daan krijgt die baby overhandigd in een mandje, zo stond ze blijkbaar ook in de auto? toen dacht ik al
maar het werd nog erger... Daan stelt voor een autostoeltje te kopen, zegt Aysen joh dat kan later ook nog, voorlopig red je het nog wel met die mand...
Regels zijn best veranderd in Meerdijk...

maar het werd nog erger... Daan stelt voor een autostoeltje te kopen, zegt Aysen joh dat kan later ook nog, voorlopig red je het nog wel met die mand...
Regels zijn best veranderd in Meerdijk...
Don't cry, buy a bag and move on.

dinsdag 26 februari 2019 om 18:01
En een baan, waar leeft dat mens van?daenerys79 schreef: ↑19-02-2019 20:06Die Anton, tenenkrommend. Linda mag blij zijn dat ze van hem af is. En... wie krijgt nu het huis? en hoe wordt nou de grote verbouwing van “de garage” gefinancieerd? Vragen, vragen....

woensdag 27 februari 2019 om 09:54
Ze werkt toch bij het AZM? Welke functie is me even ontschoten..

woensdag 27 februari 2019 om 12:27

woensdag 27 februari 2019 om 13:01
charlottew88 schreef: ↑27-02-2019 12:27Kan Anton ajb samen met Lucas en Bing een hele lange wandeling over een korte pier gaan maken.
Bij voorkeur uitmondend in de Bermudadriehoek.

woensdag 27 februari 2019 om 13:02
charlottew88 schreef: ↑27-02-2019 12:27Kan Anton ajb samen met Lucas en Bing een hele lange wandeling over een korte pier gaan maken.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
woensdag 27 februari 2019 om 15:32