Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Linda en die therapeut krijgen vast wat. Heeft Anton het nakijken.
charlottew88 schreef:
27-02-2019 12:27
Kan Anton ajb samen met Lucas en Bing een hele lange wandeling over een korte pier gaan maken.
Met Tiffy, Shanti, Kimberley, Nina, Jojo, Rover, Linda en Flo erbij?
lise1985 schreef:
27-02-2019 15:53
Met Tiffy, Shanti, Kimberley, Nina, Jojo, Rover, Linda en Flo erbij?
Ja hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sjors met haar drama om een lelijke nonnenjurk die ze haar eerste 2 huwelijk ook niet aan wilde.
Wtf is Zoë haar probleem.. wat een kleuter
Doe jij eens niet de kleuters beledigen.
beetjegek schreef:
27-02-2019 15:44
Linda en die therapeut krijgen vast wat. Heeft Anton het nakijken.
dat denk ik ook. Anton gaat eerst achter Shanti aan maar die houdt vol dat ze hem niet moet. Dan hoort hij van Linda en de therapeut, en dat zorgt dat hij dan weer achter Linda aan gaat. Dat vindt Shanti dan weer niet leuk want ze wil Anton ineens wel, en voila, de clifhanger voor dit seizoen is daar. Shanti blijkt een nicht van Loes. of Loes zelf na wat plastische chirurgie, nog beter!
Don't cry, buy a bag and move on.
Och mensen toch, wat is het momenteel saai!
Het Lucas-gehalte is ook weer vele malen te hoog.
Mijn irritatiegrens ligt volledig aan diggelen.
Shanti gaat op Anton duiken en door de therapeut worden Linda en Janine concurrenten. :fortune:
daenerys79 schreef:
01-03-2019 07:06
dat denk ik ook. Anton gaat eerst achter Shanti aan maar die houdt vol dat ze hem niet moet. Dan hoort hij van Linda en de therapeut, en dat zorgt dat hij dan weer achter Linda aan gaat. Dat vindt Shanti dan weer niet leuk want ze wil Anton ineens wel, en voila, de clifhanger voor dit seizoen is daar. Shanti blijkt een nicht van Loes. of Loes zelf na wat plastische chirurgie, nog beter!
Dit begin ik ook steeds meer te denken.
Ik kijk het nauwelijks meer, maar toen ik van de week er langs zapte, vond ik haar wel wat weg hebben van Loes.
Ik vind die Shanti wel een erg mooi mens om te zien.
Prachtig gezicht heeft ze.
Wat is die Baukje toch een zeikwijf.
Nou de baby van Daan zal we naar Lucas en Flo gaan. Ligt er te dik bovenop.
Zou kunnen, ik denk dat er met die Baukje toch een baby komt en dat die dan jong doodgaat omdat hij niet gevaccineerd is maar rechtsomgedraaide joghurt krijgt bij het avondeten.
Bij Daan zou het zomaar een scenario kunnen worden van kindermishandeling bij een politie ouders.
Ik denk dat de draagmoeder al zwanger is van Flo.
Ik vind Lucas meer dan vreselijk, maar hoe hij op het laatst de vloer aanveegde met Baukje vond ik dan wel weer geestig.
Lucas stoort me nog het allerminst, ik vind dat er momenteel helemaal geen leuke verhaallijnen zijn. Het is saaaaiiiii.. Ik kijk een week vooruit en ook dat is saaaaiiiiiii.
GinnyJones schreef:
04-03-2019 23:45
Lucas stoort me nog het allerminst, ik vind dat er momenteel helemaal geen leuke verhaallijnen zijn. Het is saaaaiiiii.. Ik kijk een week vooruit en ook dat is saaaaiiiiiii.

Zeg dat nou niet :'(
Ik vind Baukje als toevoeging ook erg jammer. Vooroordeel bevestigend over vrouwen die niet in een relatie een kind krijgen.

Het is nou nooit eens een onafhankelijke vrouw die empathisch is en een gevoel voor humor heeft die laat zien dat ze zich staande houdt.
BaronTrump schreef:
04-03-2019 20:32
Ik denk dat de draagmoeder al zwanger is van Flo.
Dit denk ik ook.
GinnyJones schreef:
04-03-2019 23:45
Doe eens een saaie spoiler! :popcorn:
daenerys79 schreef:
05-03-2019 23:30
Doe eens een saaie spoiler! :popcorn:
Okidoki, in 't wit:

Shanti kan heel slecht lezen en schrijven, ze heeft dit toegegeven aan Anton waarop Anton aanbood haar te helpen. Afijn, Shanti bekend later dat zij ook verliefd is op Anton maar dat ze niet de vrouw wil zijn die hem van Linda afpakt. Iets later komt Anton naar Rik's huis en hij hen Shanti beginnen te zoenen op de bank. Ineens horen ze de voordeur waarop Shanti Anton naar het balkon dirigeert en de deur op slot draait en snel Antons ene schoen onder een kussen verstopt. Het is Zoe die alleen nog maar op de bank wil liggen niksen. Shanti doet enorm haar best Zoe mee te krijgen het huis uit en uiteindelijk lukt dat. Ze geeft, door het raam, Anton een signaal dat de kust zo veilig is. Echter is de balkondeur op slot dus kan hij er niet in. Uiteindelijk blijkt het keukenraam een omhoogschuifraam te zijn die nog open is ook. Als Anton met zijn torso door het raam hangt met het touwtje van de jaloezieën in zijn mond om deze omhoog te houden, komt Rik binnen.
Dit allemaal op een hele kinderachtige manier geacteerd.

Ondertussen is Linda veranderd in een hele zielige stalker tegenover haar voormalig therapeut. Je duikt steeds op waar hij is, probeert hem zelfs op een overdreven manier jaloers te maken met Rik. Ze is er van overtuigd namelijk dat hij ook verliefd op haar is.
:thumbsup: thanks. best grappig, maar saai. en dat laatste.... oh oh oh :facepalm:
Dat laatste was echt zo voor de hand liggend.

Dat gedoe met Shanti ook trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven