Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
1-Aapje schreef:
12-02-2019 12:44
Maar jij komt waarschijnlijk niet uit. Een familie waar je (schoon)moeder 19 kinderen heeft en hebt waarschijnlijk ook niet gezegd dat je zoveel kinderen wil als God je schenkt. Er zijn echt wel dingen die ze privé houden.
Dat zijn er zeer weinig helaas. Ze vertellen nog net niet hoe vaak per week ze sexy hebben. En of dat enkel in de vruchtbare periode mag.
Er rust in Nederland bijvoorbeeld ook nog steeds een taboe om het over sex te hebben. Moeten we dat nu ook allemaal gaan vertellen om het taboe eraf te halen? Ik zie de zin niet om een filmpje online te brengen dat je een miskraam hebt gehad. En dat heeft niets te maken dat ik het een taboe vind. Een vriendin zal altijd terecht kunnen hoor.
Het verbaast me hoe makkelijk en ongegeneerd mensen daarnaar kunnen vragen bij hen. Dat viel me al vaker op bij die familie. Ze zijn nog maar een paar maanden (half jaar ofzo?) getrouwd, kom op! Er zijn kortweg 3 opties:
- ze kiezen bewust om nog even te wachten
- ze willen dolgraag maar het lukt niet
- ze is al zwanger maar wacht nog even met vertellen.

In alle gevallen, en zeker bij optie 2 en 3, is het ronduit vervelend of zelfs pijnlijk als dit zo gevraagd wordt. En die vraag stel je dus ook gewoon niet.
anoniem_64b9897ac0b6d wijzigde dit bericht op 12-02-2019 20:02
Reden: Spelfout
3.50% gewijzigd
Heel sneu, die miskraam van Lauren :(

Het nieuwe seizoen is gisteren weer begonnen in de VS, dus heb de aflevering net online weer gevonden. Ga hem nu maar meteen kijken, ik weet niet eens meer waar het eindigde, zal wel weer heel erg achter lopen met real life.
Hebben jullie op Instagram gezien hoe mooi Jana (en de rest ook) de slaapkamer van JB en Michelle gemaakt had. Echt prachtig!
Het is niet helemaal mij smaak (die Amerikaans opgemaakte bedden) maar het lijkt wel 10x lichter, mooi. Hiervoor was het toch ook door een bevriend interieur-persoon ingericht? Dit is veel mooier.

Ik had het ook geloofd als Jim-Bob en Michelle in een sarcofaag hadden geslapen, vooral Michelle lijkt gewoon echt niet ouder te worden :)
Ja ik vind het wel mooi, ik hou wel van dat 'overdreven' Amerikaanse haha. Nothing like onze eigen, helaas.

Maar idd Michelle wordt echt niet ouder.
De nieuwste aflevering vond ik zo sneu, aan het begin een hele blije zwangere Lauren, en aan het einde hoe ze op camera moet vertellen over de miskraam :( Moet ook heel snel zijn gebeurd, ze vertelde dat ze op een avond buikkrampen had en dacht dat ze glüten binnen had gekregen, maar diezelfde dag nog naar de wc moest en de foetus eruit kwam.

Jinger en Jeremy zijn in de aflevering kersverse ouders van Felicity, leuk om te zien. Ik vind ze anders dan de andere ouders van de familie, ze zijn veel meer chill ofzo.

Johannah is ook veel te zien, die is nu echt een tiener geworden! Nog zo'n 5/6 jaar en dan zal die ook wel weer getrouwd zijn. Ze doet me erg denken aan Jessa.
In de laatste aflevering met dat cake bakken had ik Johannah niet meteen herkent!
Zo zeg, die is echt groot geworden!

Dat cake bakken was trouwens heel pijnlijk om te zien, vooral bij Jessa. :facepalm:
Collision schreef:
08-03-2019 14:29
De nieuwste aflevering vond ik zo sneu, aan het begin een hele blije zwangere Lauren, en aan het einde hoe ze op camera moet vertellen over de miskraam :( Moet ook heel snel zijn gebeurd, ze vertelde dat ze op een avond buikkrampen had en dacht dat ze glüten binnen had gekregen, maar diezelfde dag nog naar de wc moest en de foetus eruit kwam.

Jinger en Jeremy zijn in de aflevering kersverse ouders van Felicity, leuk om te zien. Ik vind ze anders dan de andere ouders van de familie, ze zijn veel meer chill ofzo.

Johannah is ook veel te zien, die is nu echt een tiener geworden! Nog zo'n 5/6 jaar en dan zal die ook wel weer getrouwd zijn. Ze doet me erg denken aan Jessa.
Het is toch nog niet weer op TLC?
Mayapril schreef:
08-03-2019 19:41

Afgelopen maandag werd het uitgezonden op tv in de VS.
LAgirl82 schreef:
08-03-2019 14:38

Dat cake bakken was trouwens heel pijnlijk om te zien, vooral bij Jessa. :facepalm:
Ben wel benieuwd wat er was... ik heb de aflevering niet gezien.
Mayapril schreef:
08-03-2019 19:41
In de VS wel, en dus ook al op internet te vinden :)
Je kunt het online zien via you tube.

Ik vraag mij trouwens echt af hoe ver ze was. Ze hebben het 2 dagen ofzo na de 1e test direct verteld aan iedereen. Zonder enige echo of artsbezoek. Natuurlijk is een miskraam vreselijk. Maar er wordt hier een zwaar en heftig drama van gemaakt terwijl.ze wellicht maar 5 of 6 weken was... Natuurlijk ook erg naar. Maar naar mijn idee toch iets anders dan als je al wat verder bent.
LAgirl82 schreef:
08-03-2019 14:38

Toen ze nog thuis woonde had zij volgens mij de was als “jurisdiction” (volgens mij noemden ze dat zo).

Dus nu kan ze heel netjes sorteren, vouwen en strijken maar de oven heeft ze nog nooit van dichtbij gezien :P
Jinger, Jeremy en Felicity gaan naar Los Angeles verhuizen! Aparte keuze voor hun doen, maar wel heel leuk voor ze.
Collision schreef:
26-03-2019 14:16
Jinger, Jeremy en Felicity gaan naar Los Angeles verhuizen! Aparte keuze voor hun doen, maar wel heel leuk voor ze.

Dat had ik al wel zien aankomen een paar maanden.

Zo apart is dat niet aangezien Jeremy studeert aan The Master's Seminary (Een seminary aan Grace community church van John MacArthur in Sun Valley L.A.) En hij daar dus echt verder in wil gaan.

Ik ben verder wel benieuwd want deze mensen in Grace community church behoren dus zeker niet tot de IBLP/ATI/Quiverfull movement en hebben ook geen problemen met voorbehoedsmiddelen, kleinere gezinnen, scholing op een school voor de kinderen en verder studeren.
Al zijn ze toch nog vrij conservatief, maar de kinderen van John MacArthur zijn bv gewoon naar een school gegaan, en zijn kleinkinderen nu ook. En sommige kinderen gaan ook naar een public school, dat is daar niet verboden allemaal.
De vrouwen dragen daar ook gewoon broeken en shorts en normale zomerse truitjes met blote schouders. Ik zag ook een foto van de dochter van John MacArthur op Instagram in haar zwembad in haar tuin in een gewoon normaal zwempak.

Nu zie je dat Jinger zich ook al steeds meer zo gaat kleden, maar zou ze dan ook op een gegeven moment beslissen voor voorbehoedsmiddelen of haar kind(eren) naar bv een christelijke school doen? Ik ben wel benieuwd.
Het is een hele kleine stap, maar toch wel een stap vooruit.
Ik ben ook wel benieuwd wat Jim Bob en Michelle er écht van vinden.
^ Aha, dat wist ik niet. Nou, good for them! Ben inderdaad ook wel benieuwd wat Jim en Michelle ervan vinden, maargoed die hebben er gelukkig vast weinig meer over te zeggen!
Vanavond weer bij TLC om 20.30 uur. :)
Collision schreef:
02-04-2019 15:09
^ Aha, dat wist ik niet. Nou, good for them! Ben inderdaad ook wel benieuwd wat Jim en Michelle ervan vinden, maargoed die hebben er gelukkig vast weinig meer over te zeggen!

Ze hebben ook niks meer te zeggen, maar een mening mogen ze wel hebben natuurlijk.

Ik ga Jinger wel steeds leuker vinden, maar daarentegen krijg ik wel steeds meer de kriebels van Jill, zeker op Instagram.
Ik weet niet wat het is, misschien probeert ze te hard?
LAgirl82 schreef:
06-04-2019 11:07

Ik ga Jinger wel steeds leuker vinden, maar daarentegen krijg ik wel steeds meer de kriebels van Jill, zeker op Instagram.
Ik weet niet wat het is, misschien probeert ze te hard?
Ik vind de Instagram van Jill heel leuk, vooral om de meest smerige combinaties die ze “favoriete recepten” noemt :P
Ik moet toch eens aan instagram beginnen als ik jullie zo hoor.
Oke ik heb me gelijk aangemeld en Jill Duggar opgezocht, maar ik zie allemaal foto's van haar in spijkerbroek? Heb ik een fake account van haar ofzo of heb ik iets gemist?
Jill draagt tegenwoordig inderdaad vaak spijkerbroeken.
Oh typisch joh, ik dacht dat zij een van de strengste was... zij zat toch ergens in midden amerika als zendeling?
Ja heeft ze inmiddels een paar jaar geleden geloof ik een jaar ofzo gezeten. Inmiddels wonen ze weer gewoon in Amerika. Volgens mij is ze verder best streng, maar qua kledingstijl tegenwoordig wat vrijer. Zij en haar zusjes promoten nu ook de kledingwinkel van hun nichtje Amy (geloof ik) heel erg op Instagram.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven