Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Waarom allemaal zo snel? Met haar ex was ze maar 6 jaar samen en kreeg in die tijd 2 kinderen met hem en vrijwel direct nadat ze door die ex verlaten was begon ze iets met deze Onno, ook al gescheiden en vader. Het lijkt wel lopende band werk; "zonder man ben ik niet compleet of zoiets".
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
26-02-2019 08:38
Waarom allemaal zo snel? Met haar ex was ze maar 6 jaar samen en kreeg in die tijd 2 kinderen met hem en vrijwel direct nadat ze door die ex verlaten was begon ze iets met deze Onno, ook al gescheiden en vader. Het lijkt wel lopende band werk; "zonder man ben ik niet compleet of zoiets".
Ontzettend onaantrekkelijke mijnheer ook, die Onno. Een soort midlifereclamebobo of zo'n griebus met een spiritueel centrum. Op zijn minst een manager bij een bedrjif met holistische kantoortuinen en zadelstoeltjes ofzo.
Toen ik Gaga met Sting zag een aantal jaren geleden dacht ik ook dat ze iets met elkaar hadden. Ze is all over him :P

https://youtu.be/wXOWy3zZq-A
Er is nogal veel commotie over het optreden van Bradley Cooper en Lady Gaga tijdens de Oscar uitreiking. Veel mensen vinden dat ze te ver gingen in het uitdelen van verliefde blikken naar elkaar etc, Ook omdat de vriendin van Bradley aanwezig was.
ben benieuwd of nu wel of geen zware crush voor elkaar hebben.

Maar men, wat kan die Gaga zingen zeg..
Oh ben volgens mij een beetje mosterd. Sorry!
Na 3 jaar trouwen snel? Vind ik wel meevallen en heel lelijk vind ik m ook niet. Heb de heer in kwestie gegoogled, hij is journalist. Lijkt me een prima combi met een schrijfster.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... n-scheiden

Na een huwelijk van bijna acht jaar gaan Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe uit elkaar. Dat heeft het management bevestigd.
Oei, die zag ik niet aankomen. :-[
Wat veel scheidingen toch in de eerste maanden van dit jaar! Jammer voor Yolanthe, kan me herinneren dat het destijds allemaal erg snel ging. Meteen trouwen enzo. Maar het leek wel stabiel met een kindje.
zandlopertje wijzigde dit bericht op 05-03-2019 17:36
0.74% gewijzigd
poppiejoppie schreef:
05-03-2019 17:08

Na een huwelijk van bijna acht jaar gaan Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe uit elkaar. Dat heeft het management bevestigd.
zou ze nu weer alle gastendoekjes achterover drukken?
Wesley en Yolanthe... wow... Zal schoonmoeder ook hier de servetten en het servies claimen?
Het is zijn tweede scheiding. Hij was eerder 3 jaar getrouwd met Ramona Streekstra, moeder van zijn oudste zoon.
Whomi schreef:
05-03-2019 17:16
zou ze nu weer alle gastendoekjes achterover drukken?
Flauw.... :wtf:

Ik vind het sneu voor hen en hun zoon tje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wow, dat zag ik echt niet aankomen, dat Wes en Yo uit elkaar zouden gaan.
Am Yisrael Chai!
Wow. Die zag ik ook niet aankomen.
Die geruchten gingen al langer, maar nu is het dus echt.
fashionvictim schreef:
05-03-2019 17:26
Wow, dat zag ik echt niet aankomen, dat Wes en Yo uit elkaar zouden gaan.
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zou het op het journaal komen. was destijds wel zo met Yolanthe en Jan Smit.

En dat de geruchten allang gingen. Altijd gaan er geruchten bij bners, dus het is soms echt niet raar dat het toevallig klopt.

Maar ik had dit totaal niet zien aankomen.
Owja nog iets. wedden dat er straks allemaal verhalen komen over dar Yolanthe of Wesley een ander heeft.
poppiejoppie schreef:
05-03-2019 17:08

Wat!? Dat had ik niet verwacht. Ze waren zo klef met elkaar.
fientje1982 schreef:
05-03-2019 17:37
Zou het op het journaal komen. was destijds wel zo met Yolanthe en Jan Smit.

En dat de geruchten allang gingen. Altijd gaan er geruchten bij bners, dus het is soms echt niet raar dat het toevallig klopt.

Maar ik had dit totaal niet zien aankomen.
Op de radio was het zojuist het eerste item tijden het nieuws.
Op social media viel het me al een tijdje op dat ze steeds minder met Wesley postte.
En onlangs zag ik een filmpje waarop Wesley Sylvana bekritiseert. En dat vond ik wel van dusdanig laag tokkieniveau dat ik dacht: "Past niet bij Yolanthe, die heeft meer klasse". Dus ik vond ze al niet echt meer bij elkaar passen.

ik vind Yolanthe op de een of andere manier meer intellect en klasse hebben. Maar dat is nergens perse op gebaseerd. Meer het idee wat ik heb.

Wel jammer, ik had gedacht dat zij samen nog een groot gezin wilden.
MinkeDeWit schreef:
05-03-2019 17:43
Volgens mij zijn ze al tijden niet meer samen gezien. Op haar instagram zag je hem ook nooit meer voorbij komen.
En dan ook nog een terrechte vraag van De Telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -yo-en-wes

:rofl:
Jammer, vond het altijd wel een leuk en stabiel stel
MinkeDeWit schreef:
05-03-2019 17:43
Ik had het dus wel verwacht. Wesley zit in de nadagen van zijn carrière en staat niet meer zoveel in de belangstelling. Zijn status wordt daardoor minder. Yolanthe is, net zoals Sylvie Meis, toch iemand die een man met status zoekt die ook nog eens in de belangstelling staat. Als Yolanthe geen relatie had gehad met Jan Smit of Sneijder, dan was ze nooit geweest waar ze nu is. Ze heeft een heel irritante stem en kan totaal niet presenteren. Als “vrouw van” heb je altijd een leuke binnenkomer. Natasja Froger had ook nooit een programma gepresenteerd als zij niet met Rene getrouwd was geweest.
Dubbel
fizz wijzigde dit bericht op 05-03-2019 18:31
98.93% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven