Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

zaterdag 9 maart 2019 om 19:04
chrisjoh schreef: ↑09-03-2019 15:38Ik zwaai terug Liz.
Graag gedaan coetje. Ik schrijf dat niet omdat ik toevallig hier met je mee schrijf.
Sommige mensen oordelen zo.of hun niks kan overkomen.ik zeg altijd wees blij dat je de kinderen zonder al te veel kleer scheuren groot krijgt. En als ze dan volwassen zijn .krijg je nog genoeg mee om je zorgen over te maken.
Maar er zijn altijd mensen.die precies weten hoe anderen moeten leven.en dat zal ook altijd wel zo blijven.
Ik ben het volledig met je eens Chris. Mensen oordelen, zeker hier, vaak hard. Terwijl iedereen toch het beste met zijn/haar kind voor heeft en men vergeet dat niet ieder kind hetzelfde is.
Over dat harde oordelen: een deel lijkt dat te doen uit een 'kijk mij eens geweldig zijn', maar een deel ook uit angst (willen of kunnen er niet bij stilstaan dat dingen hun kind (zoals in de situatie van Coetje) of henzelf ook kunnen overkomen (bizar en walgelijk hoe aanranding en verkrachting hier vaak de schuld van het slachtoffer wordt gemaakt).
zaterdag 9 maart 2019 om 22:11
Wat n prachtige fotos maakt die Erwin Olaf toch .denk zeker dat je van deze dag genoten hebt t.v.
Hij heeft toch ook foto.s van b.ners gemaakt.dat ze op een foto. zeg maar als kind of tiener staan.en op de leeftijd zoals ze zijn . In een foto gemaakt.?kan het geloof ik niet zo heel duidelijk omschrijven of uitleggen .
Marinade ook borrelnootjes tellen mee.
Hij heeft toch ook foto.s van b.ners gemaakt.dat ze op een foto. zeg maar als kind of tiener staan.en op de leeftijd zoals ze zijn . In een foto gemaakt.?kan het geloof ik niet zo heel duidelijk omschrijven of uitleggen .
Marinade ook borrelnootjes tellen mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

zondag 10 maart 2019 om 11:14
zondag 10 maart 2019 om 11:34
Goedemorgen.hier ook coetje met einge regelmaat n bui.donker en bewolkt .
Ik maak welke dag plannen om er uit te gaan.en bedenk me dan maar weer .omdat het weer niet mee werkt.
Dan maar weer lezen deze zondag .ook heel fijn .maar ik zit wel te veel binnen momenteel.
Ontbijt.donkerbruin stevig Duits brood.voor n keertje ook heel lekker.met paté. en kaas.en n rozijnenbol.
Fijne zondag.
Ik maak welke dag plannen om er uit te gaan.en bedenk me dan maar weer .omdat het weer niet mee werkt.
Dan maar weer lezen deze zondag .ook heel fijn .maar ik zit wel te veel binnen momenteel.
Ontbijt.donkerbruin stevig Duits brood.voor n keertje ook heel lekker.met paté. en kaas.en n rozijnenbol.
Fijne zondag.

zondag 10 maart 2019 om 12:12
Nee ik niet coetje. Je kunt ook geen prive berichtjes sturen hier.dat werkt niet meer. Het kijkt mij dat ze erg ziek is. Het laatste wat ze hier vertelde is over de longontsteking,
Aks je dit leest zenzeo.je ziet dat we aan je denken
Aks je dit leest zenzeo.je ziet dat we aan je denken
zondag 10 maart 2019 om 12:14
Marinda.heet je Marinda, Vanzelf wordt er marinade ingevuld.

zondag 10 maart 2019 om 12:33

zondag 10 maart 2019 om 12:45
Ik moest even over je vraag nadenken. Hij heeft meerdere losse foto's van BN'ers gemaakt, op verschillende tijdstippen van hun leven.chrisjoh schreef: ↑09-03-2019 22:11Wat n prachtige fotos maakt die Erwin Olaf toch .denk zeker dat je van deze dag genoten hebt t.v.
Marinade ook borrelnootjes tellen mee.![]()
Of bedoel je meer deze? Erwin heeft longemfyseem en heeft deze serie I wish, I am, I will be in 2009 gemaakt. Hier heeft hij zichzelf jonger gemaakt voor de eerste en verouderd voor de laatste foto. https://www.erwinolaf.com/art/Self_portraits_1985-2015

zondag 10 maart 2019 om 14:42
Nee die bedoel ik niet tijdschrift.mochtik er een tegenkomen plaats ik m hier.
Al lees ik de laatste tijd steeds vaker dat je daarvoor beboet kunt worden.
Dank voor het meedenken.
Wally ik zag ook op Duitse Televisie n waarschuwing voorbij komen .dat in NiederSachsen echt harde windstoten zijn tot orkaan sterkte .
Toch achteraf blij dat ik thuis gebleven ben.
Weet niet wat er nog de kant op komt.
Al lees ik de laatste tijd steeds vaker dat je daarvoor beboet kunt worden.
Dank voor het meedenken.
Wally ik zag ook op Duitse Televisie n waarschuwing voorbij komen .dat in NiederSachsen echt harde windstoten zijn tot orkaan sterkte .
Toch achteraf blij dat ik thuis gebleven ben.
Weet niet wat er nog de kant op komt.
zondag 10 maart 2019 om 16:07
Hey dames! Nou, ik ben er nog. Vannacht was heavy. Kreeg geen lucht.
Zaterdag werd ik gebeld door de cardioloog. Hij zat net pas mijn longfoto te bekijken (wat hem speet, had eerder gemoeten) en mijn linkerlong is afgevuld met vocht.
Morgen follow up.
Op dit moment kan ik bijna gewoon ademen. Thank the lord!
Blij met de pakken rijstepap. Is gemakkelijk en lijkt me niet ongezond.
Bedankt voor het meeleven!!! Super.
Zaterdag werd ik gebeld door de cardioloog. Hij zat net pas mijn longfoto te bekijken (wat hem speet, had eerder gemoeten) en mijn linkerlong is afgevuld met vocht.
Morgen follow up.
Op dit moment kan ik bijna gewoon ademen. Thank the lord!
Blij met de pakken rijstepap. Is gemakkelijk en lijkt me niet ongezond.
Bedankt voor het meeleven!!! Super.
zondag 10 maart 2019 om 20:05
Ik heb wel alles teruggelezen van de afgelopen 2,5-3 weken maar ga niet overal op reageren, da's beetje teveel. Wel paar dingen. Allereerst ZZ wat naar te lezen hoe het met je gaat. Ben benieuwd naar de follow up van de longarts morgen en hopelijk slaap je vannacht met voldoende lucht
Wally wat verdrietig te lezen dat je weinig mensen om je heen hebt. Eén ding is me niet helemaal duidelijk maar hoef je niet op te antwoorden natuurlijk. Begrijp ik goed dat waar je mee samenwoont een gewone vriend is en dat je met je relatie-vriend niet samenwoont? Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd gelezen. Heb je topic mbt bewind nog niet gelezen. Staat het op Geld en Recht? Voor jou ook een
Coetje, je hele topic van de week gelezen. Is er na die 2e x geen contact meer gezocht? En we lopen lang genoeg mee om te weten dat je bepaalde reacties altijd zult houden. Volgens mij heb je/hebben jullie het goed aangepakt!
Verder een
naar iedereen! Gisteren at ik macaroni en had ik 's avonds een feestje en dat was wel gezellig. Vandaag at ik sukadelapje, bloemkool, aardappel en komkommer in het zuur.
TV ik was bij Welkoop toen ik bij mijn ouders was en daar heb ik 3 zakjes zaad gekocht t.w. platte peterselie,, cherrytomaatjes en bieslook. Denk dat ik maar wacht tot na IJsheiligen of misschien zaai ik binnen vast iets uit, nog even over denken.
Verder weinig nieuws aan deze kant. O ja Chris, Lidl heeft weer die heerlijke bloedsinaasappels en net zo lekker als vorig jaar. Nog niet in een netje maar heb 3 losse gekocht, eerst maar geproefd voor ik een zak vol haal.

Wally wat verdrietig te lezen dat je weinig mensen om je heen hebt. Eén ding is me niet helemaal duidelijk maar hoef je niet op te antwoorden natuurlijk. Begrijp ik goed dat waar je mee samenwoont een gewone vriend is en dat je met je relatie-vriend niet samenwoont? Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd gelezen. Heb je topic mbt bewind nog niet gelezen. Staat het op Geld en Recht? Voor jou ook een

Coetje, je hele topic van de week gelezen. Is er na die 2e x geen contact meer gezocht? En we lopen lang genoeg mee om te weten dat je bepaalde reacties altijd zult houden. Volgens mij heb je/hebben jullie het goed aangepakt!
Verder een

TV ik was bij Welkoop toen ik bij mijn ouders was en daar heb ik 3 zakjes zaad gekocht t.w. platte peterselie,, cherrytomaatjes en bieslook. Denk dat ik maar wacht tot na IJsheiligen of misschien zaai ik binnen vast iets uit, nog even over denken.
Verder weinig nieuws aan deze kant. O ja Chris, Lidl heeft weer die heerlijke bloedsinaasappels en net zo lekker als vorig jaar. Nog niet in een netje maar heb 3 losse gekocht, eerst maar geproefd voor ik een zak vol haal.
zondag 10 maart 2019 om 21:16
Oh fijn thee. wil morgen toch even naar de Lidl.
Heb nog n paar dingen nodig.heb al n lijstje gemaakt.
Wij hebben de hele dag van alles opgemaakt. n erwtensoep uit de vriezer. n hele haan gebakken.en daar de file van opgegeten lekker droog vlees.
Ik hou niet van kluiven op botjes . Is al zo vaak n stuk tand of kies afgeknapt.geen zin meer in. .chocoladevla heb ik ook nog gegeten
Liz jij ook slecht weer gehad vandaag.?is toch het gebied waar jij woont he.
Nieder Sachsen?
Hier heeft het hard gesneeuwd.zo tegen n uur of 5.
Gezellige avond..Alles komt goed.
Heb nog n paar dingen nodig.heb al n lijstje gemaakt.
Wij hebben de hele dag van alles opgemaakt. n erwtensoep uit de vriezer. n hele haan gebakken.en daar de file van opgegeten lekker droog vlees.
Ik hou niet van kluiven op botjes . Is al zo vaak n stuk tand of kies afgeknapt.geen zin meer in. .chocoladevla heb ik ook nog gegeten
Liz jij ook slecht weer gehad vandaag.?is toch het gebied waar jij woont he.
Nieder Sachsen?
Hier heeft het hard gesneeuwd.zo tegen n uur of 5.
Gezellige avond..Alles komt goed.
maandag 11 maart 2019 om 10:41

maandag 11 maart 2019 om 11:01
goedemorgen
Thee ; Hij is mijn vriend annex huisgenoot , geen liefdesrelatie hoor , gewoon om te kosten de delen . topic op geld en recht . Plantjes zaaien na ijsheigeligen .
Chris sneeuw oke , waarom ook niet , Lekker he op ontdekkingstocht in de vriezer .
coetje hoe voel je ? al wat beter na die behandeling
Zenzeo mens toch ik ben blij om je te lezen hier ? amai . Gelukkig heb je goed geslapen .
Weerbericht uit Belgie ; Het is hier kermis in de helle . Sante zeg Maarstse grappen en aprilse grillen .
Thee ; Hij is mijn vriend annex huisgenoot , geen liefdesrelatie hoor , gewoon om te kosten de delen . topic op geld en recht . Plantjes zaaien na ijsheigeligen .
Chris sneeuw oke , waarom ook niet , Lekker he op ontdekkingstocht in de vriezer .
coetje hoe voel je ? al wat beter na die behandeling
Zenzeo mens toch ik ben blij om je te lezen hier ? amai . Gelukkig heb je goed geslapen .
Weerbericht uit Belgie ; Het is hier kermis in de helle . Sante zeg Maarstse grappen en aprilse grillen .
maandag 11 maart 2019 om 11:59
Momenteel eventjes de zon.
Ja samen wonen.kan inderdaad de kosten drukken Wally.en kan ook gezellig zijn .hoop dat dat bij jou ook het geval is. Dat ie ook gezelligheid mee brengt ,
En nee sneeuw was niet oké Wally.ik wil voorjaar.

met bloemetjes plantjes zon.en fruit.
IJsheiligen is pas 15 mei? tot zo lang kan het vriezen .
Ja wij hebben n grote vriezer.nog uit onze horeca tijd.zit altijd wel wat in . Moet alleen oppassen,want ook vlees is niet eeuwig houdbaar in de vriezer.
Soep krijgt bij ons de kans niet om kapot te gaan.
En vaak zitten er ook nog wel een of twee taarten in. of n halve cake. Mijn man is nog steeds gewend om ruim in te kopen. En eerlijk gezegd vind ik het heel handig om voorraad te hebben.
Ja samen wonen.kan inderdaad de kosten drukken Wally.en kan ook gezellig zijn .hoop dat dat bij jou ook het geval is. Dat ie ook gezelligheid mee brengt ,
En nee sneeuw was niet oké Wally.ik wil voorjaar.
IJsheiligen is pas 15 mei? tot zo lang kan het vriezen .
Ja wij hebben n grote vriezer.nog uit onze horeca tijd.zit altijd wel wat in . Moet alleen oppassen,want ook vlees is niet eeuwig houdbaar in de vriezer.
Soep krijgt bij ons de kans niet om kapot te gaan.
En vaak zitten er ook nog wel een of twee taarten in. of n halve cake. Mijn man is nog steeds gewend om ruim in te kopen. En eerlijk gezegd vind ik het heel handig om voorraad te hebben.