Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 24 maart 2009 om 21:51
Hee Elle, je hebt je niet aan de afspraak gehouden! Voor straf 3 euro minder lushbudget bij je volgende shopsessie!
Ik heb net wat producten die ik nog in de kast had staan gesorteerd en ontdekt dat ik sommige daarvan ook wel erg lekker vind... weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.
Heb vandaag weer twee proefjes van iem van het forum gekregen: aqua marina en lemslip. Aqua marina heeft vreemde stukken zeewier erin, maar is voor de rest wel lekker. Lemslip ruikt heerlijk, maar ik snap de werking niet helemaal... je moet je ermee wassen maar het schuimt niet en dat is toch wel vreemd. Wel de eerste geur van Lush die naar lekkere citroen en niet naar allesreiniger ruikt (van alle citrusproducten dan).
Ik heb net wat producten die ik nog in de kast had staan gesorteerd en ontdekt dat ik sommige daarvan ook wel erg lekker vind... weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.
Heb vandaag weer twee proefjes van iem van het forum gekregen: aqua marina en lemslip. Aqua marina heeft vreemde stukken zeewier erin, maar is voor de rest wel lekker. Lemslip ruikt heerlijk, maar ik snap de werking niet helemaal... je moet je ermee wassen maar het schuimt niet en dat is toch wel vreemd. Wel de eerste geur van Lush die naar lekkere citroen en niet naar allesreiniger ruikt (van alle citrusproducten dan).
woensdag 25 maart 2009 om 10:22
woensdag 25 maart 2009 om 14:16
Ik ben ook een groot fan van Lush! Heb het een aantal jaar geleden bij toeval ontdekt in Maastricht. Gelukkig zit er bij ons in de regio geen winkel, anders zou ik er veel te vaak komen! Maar als ik dan eens in een stad ben waar Lush zit kan ik het echt niet laten om iets te kopen. In ons eigen huis hebben wij geen bad, maar voordat we gingen samenwonen hadden we wel een bad tot onze beschikking. Ik kocht dus eens een aantal badproducten en ze bevielen me erg goed, waardoor ik het bad nu HEEL erg mis Vooral de bruisballen waar rozenblaadjes/hartjes uit komen vond ik erg leuk!
De shampoo (in de vorm van een zeepblok) voor je haar vind ik ook super. Het krijgt er een mooie glans van!
De shampoo (in de vorm van een zeepblok) voor je haar vind ik ook super. Het krijgt er een mooie glans van!
donderdag 26 maart 2009 om 08:00
Gisteren VIP avond gehad. Helaas geen paasproducten gekocht want die waren allemaal voor in bad (dat ik niet heb) en de Chox-away zeep stonk. Vond ik.
Verder waren er nog producten uit de vanillelijn binnengekomen maar ik ben niet zo van de vanille dus ook daar niks van gekocht. Wel gekocht: You snap the whip (bodybutter) Big Buffy (bodybutter) en Reincarnate (solid shampoo blok). Gratis goodiebag gekregen met een English Countryside (bathballistic), Love zeep, en een Nutts massagebar. yay!
Verder waren er nog producten uit de vanillelijn binnengekomen maar ik ben niet zo van de vanille dus ook daar niks van gekocht. Wel gekocht: You snap the whip (bodybutter) Big Buffy (bodybutter) en Reincarnate (solid shampoo blok). Gratis goodiebag gekregen met een English Countryside (bathballistic), Love zeep, en een Nutts massagebar. yay!
donderdag 26 maart 2009 om 10:12
klinkt leuk kaatje! ik ben niet gegaan, verstandig he! wou me niet verplicht voelen om 25 euro uit te geven. hoewel mijn verlanglijst nu al zo lang is dat ik dat bedrag makkelijk zou halen... maar wil liever niet teveel in een keer kopen (vind het leuk om af en toe iets kleins te kopen, veel meer effect dan in een keer alles) en zoveel mogelijk uitstellen tot juli (londen).
elle, hopen dat je pakje vandaag komt! wel vertellen wat je ervan vindt he!
elle, hopen dat je pakje vandaag komt! wel vertellen wat je ervan vindt he!