Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
haha, sorry ff in de war

ik bedoel vleer daten met prikvlieg !
quote:tefalpannetje schreef op 24 maart 2009 @ 23:10:

[...]

Huh?? Heb je de 2e keer dat je Q zag, zijn piemel gezien dan?... Dit Miran, en het onderwerp was minipiemels....
Miran .. fotos fotos wil ik zien :P
Vleer, jij zit toch in de sekte hehehe
oh ja Vleer, weet je nog Q met die jasssssssss..........
quote:Vleermuis28 schreef op 24 maart 2009 @ 22:05:

Haha TP ... dit doet mij denken aan de 2e keer dat ik Q zag hahahahahhahahahahhahahahahahahaFoutje, dit dus Miran, maar wil Vleertje niet uitleggen, flauw hé hahaha....
Niet lullig bedoel he Miran maar meneer mijn ex was ook consultant bij grote bedrijven....maar wel 7 in 3 jaar! Hij heet ttoch geen Jeroen?

En vlinders hier!
Q jas .. denk denk denk denk hahahahaha volgens mij hebben we t over t zelfde moment hahahahahahhaah
MP, die van jou heet toch geen Bart? Zal wel niet,want aangezien jij niet uit Zeeland komt, lijkt me die kans erg klein, maar je weet het niet! Is nl. ook een échte zeiler!
Er zijn wel meer hondjes die fikkie heten of bepaalde functie hebben toch ?.........nee geen Jeroen..........

Ik ga slapen liefjes !

Kuzzzzzz
ik jump mijn bed in

slaaplekker all
Ps MP leuk je vlinders !

Maar heb je hem ook al gesproken ?

en sterkte met het andere !!
Gebeld, gecamd, gemaild, ge-allest en over 10 dagen zie ik hem...
MP....klinkt goeeeeeeeeeeeeed! Wat duurt het dan nog lang he totdat je elkaar ziet?

Ik zat aan de foon dus was even offline!

Ik ga slapen....tot morgen en slaap lekker allemaal X
quote:Erykah schreef op 24 maart 2009 @ 22:43:

WM...gaat beetje met je, zal best even raar en moeilijk moment zijn om VL te zien.

Hey Erykah!

Alles goed? Was je schilderles weer leuk?

Ja was best wel moeilijk om VL weer te zien. Alle gevoelens zijn nog niet weg....dat bleek gister wel weer..... Maar ja, tiijd heelt......... zeggen ze wel eens. Dus we gaan maar weer gewoon door!
Mogguh .. ik werk vandaag ipv morgen.. das fijn want morgen is t salaris er zowiezo ---> boodschappen doen en ff shoppen denk ik.

WM : tijd heelt alle wonden zegt men..

Vannacht gedroomd over RPO , droomde dat hij voor de deur stond en zijn excusses maakte en mij terug wilde. Ik heb hem binnen gelaten om even te praten, maar hem uiteindelijk ook de deur weer gewezen met de mededeling dat ie nu te laat is.

Hupsa klompen aantrekken en naar mijn werk
Hallo, ik ben nieuw hier!

- Leeftijd: 33

- Hoe lang al single: 6 jaar

- Geslacht m/v: Man

- Langste relatie: 6 jaar

- Kortste relatie: 2 weken

- Regio: Utrecht

- Aan het daten: Ja

- Cijfer relatie wens: 5

- Sterrenbeeld: Ram

- Kinderen of kinderwens: Misschien

- Hobby's: Ja
Hey AF, welkom! Leuk dat je er bij bent, kopje thee?
Ja, lekker! Klontje suiker graag.
Moeten de theeblaadjes soms nog geplukt worden?

MP heel veel sterkte vandaag! Is ze lang ziek geweest?

Wuzzie ik weet niet of je het nog leest maar goeie reis!!

Vleer jij bent goed bezig op RP! Ik heb nog steeds niks met de contacten gedaan.... Heb er ook nog helemaal geen tijd voor gehad om er echt voor te zitten op msn.

O ja soort van goed nieuws te melden... ik weet niet of het door gaat dus keep your fingers crossed. Het zou zo maar kunnen dat ik morgen van mijn huis af ben. Notaris belde gisteren voor een afspraak. Ex komt alleen nog een klein bedrag te kort voor het aflossen van de hypotheek... hopen dat hij dat nog voor elkaar krijgt.

En gisteren wat over en weer gesmst met Mr Perfect (de date van vrijdag) en dat is nu wel zo goed als over. Ik had niet gereageerd op zijn smsje op vrijdag nacht waarin hij zei dat ik sexy en hot was... Ik was ook best wel dronken, wel gelezen maar daarna niet meer aan gedacht. Nu heeft dat hem weer een nare bijsmaak van de avond gegeven omdat ik goed liet merken dat het maar voor 1 avond was. Ik snap die jongen niet!! Hij stuurt me zondag nog een vet vrolijk verjaardags smsje en nu dit... Ben eigenlijk wel blij met zijn bittere reactie. Nu weet ik weer waarom ik in eerste instantie al klaar was met hem.... Ik pas niet in zijn keuslijf.

Hop.. NEXT
Rooibos of Groene thee AF?

Welkom!!
Hehe, ik was al bijna omgekomen van de dorst!

Doe maar winterthee, dat past wel bij het weer van vandaag.
Ja hè? Het weer is niet om over naar huis te schrijven!

Maarreh je bent dus Ram van sterrenbeeld... wat merk je daar nou van in het dagelijks leven?
keihard he Kap "Hop... NEXT" arme jongen...

Maar dat is waarsch the way to go.

(maar ik blijf er bij: hij vindt je gewoon heel leuk.)

Doet u mij maar een beetje Ram alstublieft en ff minder van dat softe Kreeftengedoe!

(leuk topic idd; "verliefd op m'n buurman", helemaal doorgelezen en leef helemaal mee, ondanks mijn niet zo toepasselijke gemoedstoestand )
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven