Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
dinsdag 24 maart 2009 om 22:32
ja echt heel leuk!!
ja tatli nog, miss83 en paulita heb ik nog niet gezien...missen we dan nog iemand?muppet? ik haal echt alle namen door elkaar...
Nou meiden, ik ga lekker naar bed....moet er nog een romantische avond met vriend van maken haha ( ik formuleer het maar netjes, schrijft toch wel genanter nu jullie mn foto hebben gezien haha)
Ik ga maar niet uit van die ovutesten, straks blijft het zo n vaag streepje en heb ik mn ei gemist! Moeten we niet hebben natuurlijk!
Voor iedereen, weltrusten!!!!!!!!!
ja tatli nog, miss83 en paulita heb ik nog niet gezien...missen we dan nog iemand?muppet? ik haal echt alle namen door elkaar...
Nou meiden, ik ga lekker naar bed....moet er nog een romantische avond met vriend van maken haha ( ik formuleer het maar netjes, schrijft toch wel genanter nu jullie mn foto hebben gezien haha)
Ik ga maar niet uit van die ovutesten, straks blijft het zo n vaag streepje en heb ik mn ei gemist! Moeten we niet hebben natuurlijk!
Voor iedereen, weltrusten!!!!!!!!!
dinsdag 24 maart 2009 om 23:44
Meiden, ik ontvang jullie berichtjes niet. Ik heb me ooit aangemeld met een junkmail adres waar ik het ww niet meer van weet.
Ik heb nu een nieuw adresje gemaakt:
tatlitatli78 op de gmail punt com.
Thanx alvast!
Update: volgens mij ga ik heel binnenkort ongesteld worden. Eindelijk!
Ik heb nu een nieuw adresje gemaakt:
tatlitatli78 op de gmail punt com.
Thanx alvast!
Update: volgens mij ga ik heel binnenkort ongesteld worden. Eindelijk!
if we all light up, we can scare away the dark...
woensdag 25 maart 2009 om 08:20
@ toadette, spannend..... duim duim duim... kan begrijpen dat je nerveus bent! Hoe voel je je?
@tatli, helaas kan ik hier (op het werk) niet bij de hyves dus kan je even de link niet geven!
Maar.... hoe voel je dat dat je ongesteld gaat worden?
@skull, inderdaad heeeeel geheim! Ik moest hem ook echt zoeken..... Nog maar eens een goede studie ook maken van de namen. Want nu weet ik echt niet meer wie wie is....
Gr. Mad
@tatli, helaas kan ik hier (op het werk) niet bij de hyves dus kan je even de link niet geven!
Maar.... hoe voel je dat dat je ongesteld gaat worden?
@skull, inderdaad heeeeel geheim! Ik moest hem ook echt zoeken..... Nog maar eens een goede studie ook maken van de namen. Want nu weet ik echt niet meer wie wie is....
Gr. Mad
woensdag 25 maart 2009 om 08:38
Goodmorning!
Ik heb thuis weer internet, dus alles even bijgelezen!
@ Toa: Spannend spannend spannend!
Hoe is het met korrel en liedje?
Hier beginnen de spanningen toch ook wel een beetje te komen, gisteren met Hubbie boodschappen gedaan, hij pakt kaas en muppetje ging in de C1000 over de nek. Muppetman wist niet wat hem overkwam. Ik weet niet of het nu komt van het late tijdstip, 18.20 uur eten halen- normaal heb ik het eten vaak al op-of van iets anders. Muppetman dacht dat ik weleens zwanger kan zijn.. Heb hem gezegd dat ik niet eerder dan vrijdag ga testen. Hij telt de dagen nu af. Ook heb ik een soort steken achter mijn schaambeen zitten en duizelingen blijven.. Ga pas weer verder denken na het testen.. Kan ook zijn dat mijn lichaam me giga aan het foppen is!
Ik heb thuis weer internet, dus alles even bijgelezen!
@ Toa: Spannend spannend spannend!
Hoe is het met korrel en liedje?
Hier beginnen de spanningen toch ook wel een beetje te komen, gisteren met Hubbie boodschappen gedaan, hij pakt kaas en muppetje ging in de C1000 over de nek. Muppetman wist niet wat hem overkwam. Ik weet niet of het nu komt van het late tijdstip, 18.20 uur eten halen- normaal heb ik het eten vaak al op-of van iets anders. Muppetman dacht dat ik weleens zwanger kan zijn.. Heb hem gezegd dat ik niet eerder dan vrijdag ga testen. Hij telt de dagen nu af. Ook heb ik een soort steken achter mijn schaambeen zitten en duizelingen blijven.. Ga pas weer verder denken na het testen.. Kan ook zijn dat mijn lichaam me giga aan het foppen is!
woensdag 25 maart 2009 om 10:52
@Poffer: Tja hoe voel ik me? Merk dat ik de laatste dagen als een gek op alles wat ik voel zit te letten. De eerste ronde had ik dat ook en toen voelde ik allerlei zwangerschapskwaaltjes, nou mooi niet dus. De laatste paar dagen voel ik wel wat druk/kramp in mijn buik, maar dat is niets anders dan bij een komende menstruatie.
@Muppet: Arme meid, :puke: in de supermarkt.
WAT?? vrijdag pas testen, wat een bikkel zeg!
@ iedereen: Vanavond hebben vriend en ik een leuke avond gepland. Lekker eten en daarna naar het theater. Voor die tijd wil ik testen, ik wil eigenlijk NU testen want ik ben vrij en denk er de hele tijd aan. Maar goed, vind het toch wel leuk om samen te doen.
Liefs, T
@Muppet: Arme meid, :puke: in de supermarkt.
WAT?? vrijdag pas testen, wat een bikkel zeg!
@ iedereen: Vanavond hebben vriend en ik een leuke avond gepland. Lekker eten en daarna naar het theater. Voor die tijd wil ik testen, ik wil eigenlijk NU testen want ik ben vrij en denk er de hele tijd aan. Maar goed, vind het toch wel leuk om samen te doen.
Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
woensdag 25 maart 2009 om 11:21
Ladies! Ik heb een hyves (een hele stap voor mij) en ik ben ongesteld geworden. Toch goed aangevoeld dus. Mijn cyclus was dus deze keer 38 dagen en mijn volgende NOD wordt 1 mei. Ik heb deze keer de sensi ovulatietesten in de aanslag en ga eens kijken of mijn eisprong echt rond de 17 april ligt. Ben benieuwd, in ieder geval is manlief ruimschoots op tijd terug, dus we hoeven deze ronde niet over te slaan.
Als iemand mij nog de naam van onze hyves wil sturen dan kan ik mezelf ook even aanmelden!
@toa en muppet: wat spannend!
Als iemand mij nog de naam van onze hyves wil sturen dan kan ik mezelf ook even aanmelden!
@toa en muppet: wat spannend!
woensdag 25 maart 2009 om 11:25
Het was een hele rare situatie.. Vriendje pakt de kaas, gewoon verpakt, dus niet vreemd ruikend ofzo, ik zeg tegen hem, moet overgeven, doe 3 stappen naar achteren en flatsss, net naast de verse broodjes..
Muppetmannetje alles maar opgeruimd en ik stond me daar draaierig te wezen.. Het rare was, bij de kassa aangekomen met de overige boodschappen, had ik ineens beretrek.. Een broodje uit de zak gehaald en daar buiten gewoon opgegeten.
Muppetmannetje wilde testen, we hebben hier nog een test liggen, maar ben te bang dat het te vroeg is voor het HcG gehalte. Vorige keer werd ik precies na 28 dagen ongesteld, op woensdagavond, maar dat kwam ook pas zaterdags echt goed op gang.. Vandaar de keuze voor vrijdag testen.
Ik heb ook een rare druk in mijn buik, precies op de plek waar ze een maand geleden mijn spiraal hebben weggehaald, dus de baarmoeder. Geen last van borsten die zeer doen, alleen die kramp in mijn buik. En zoooo moe... Slaap zo veel.. Muppetmannetje gaat naar werk en muppetje slaapt zo weer een uurtje of 2 verder..
@ Toa spannend! Hoop dat je nog testen kan voor je naar het theater gaat. Herken het wel dat je ermee bezig bent.. ben ik ook.. Zou het dan toch gelukt zijn?

Muppetmannetje wilde testen, we hebben hier nog een test liggen, maar ben te bang dat het te vroeg is voor het HcG gehalte. Vorige keer werd ik precies na 28 dagen ongesteld, op woensdagavond, maar dat kwam ook pas zaterdags echt goed op gang.. Vandaar de keuze voor vrijdag testen.
Ik heb ook een rare druk in mijn buik, precies op de plek waar ze een maand geleden mijn spiraal hebben weggehaald, dus de baarmoeder. Geen last van borsten die zeer doen, alleen die kramp in mijn buik. En zoooo moe... Slaap zo veel.. Muppetmannetje gaat naar werk en muppetje slaapt zo weer een uurtje of 2 verder..

@ Toa spannend! Hoop dat je nog testen kan voor je naar het theater gaat. Herken het wel dat je ermee bezig bent.. ben ik ook.. Zou het dan toch gelukt zijn?
woensdag 25 maart 2009 om 12:18
@ toadette, raar eigenlijk wat het allemaal doet je lijf als je bezig bent om zwanger te worden....Opeens ben je zo bewust van alles wat je voelt...
Misschien wel een leuke verrassing om te testen voordat je uiteten gaat! Dan heb je echt wat te vieren, maar samen testen is ook wel heel spannend.
@tatli, zo goed!! Ik kan helaas hier niet kijken op hyves, maar ga vanavond zeker even gluren. Ben benieuwd hoe jij eruit ziet.
Ik ga je datum aanpassen... ik ben ook lekker bezig met die testen en eerlijk gezegd geeft het mij alleen maar meer rust om zeker te weten wanneer mijn ovulatie is.
@muppet, oohh... dat is inderdaad raar.... Spannend hoor wat het gaat worden vrijdag! Hopelijk goed nieuws!
Misschien wel een leuke verrassing om te testen voordat je uiteten gaat! Dan heb je echt wat te vieren, maar samen testen is ook wel heel spannend.
@tatli, zo goed!! Ik kan helaas hier niet kijken op hyves, maar ga vanavond zeker even gluren. Ben benieuwd hoe jij eruit ziet.
Ik ga je datum aanpassen... ik ben ook lekker bezig met die testen en eerlijk gezegd geeft het mij alleen maar meer rust om zeker te weten wanneer mijn ovulatie is.
@muppet, oohh... dat is inderdaad raar.... Spannend hoor wat het gaat worden vrijdag! Hopelijk goed nieuws!
woensdag 25 maart 2009 om 13:16
woensdag 25 maart 2009 om 14:05
@Tatli, jammer dat je ongesteld bent geworden. TWas leuk geweest als het nu al raak was.
@Muppet. Dat is echt genant he? Ik heb het wel eens in de bus gehad, gelukkig had ik een plastic tas bij me. JE voelt je zo rot en iedereen kijkt naar je. Hopelijk is dit je eerste symptoom.
@Tatli ik heb je net gemaild over hyves.
Ik heb bij de beschrijving iedereen zn forumnaam en echte naam gezet.
@Korrel, was jij nu al ongesteld geworden? Ik weet het even niet meer.
@allemaal, morgenochtend ga ik ook weer testen. Er is nog niks roods te zien, of iets wat daar op lijkt. Morgen mag ik weer testen van de huisarts dus net weer even een test gehaald. Wel veel last van mn buik nog steeds. Mn panty zit heel strak. En nog steeds mn darmen die ik voel. Geduld maar weer.
Ik dacht trouwens dat er nog iemand 22 was? Vergis ik me of doet diegene niet meer mee? Ben de jongste dan.
Groetjes
@Muppet. Dat is echt genant he? Ik heb het wel eens in de bus gehad, gelukkig had ik een plastic tas bij me. JE voelt je zo rot en iedereen kijkt naar je. Hopelijk is dit je eerste symptoom.
@Tatli ik heb je net gemaild over hyves.
Ik heb bij de beschrijving iedereen zn forumnaam en echte naam gezet.
@Korrel, was jij nu al ongesteld geworden? Ik weet het even niet meer.
@allemaal, morgenochtend ga ik ook weer testen. Er is nog niks roods te zien, of iets wat daar op lijkt. Morgen mag ik weer testen van de huisarts dus net weer even een test gehaald. Wel veel last van mn buik nog steeds. Mn panty zit heel strak. En nog steeds mn darmen die ik voel. Geduld maar weer.
Ik dacht trouwens dat er nog iemand 22 was? Vergis ik me of doet diegene niet meer mee? Ben de jongste dan.
Groetjes
woensdag 25 maart 2009 om 14:39
@poffertje en meisje: Ik ben ook nieuwsgierig.. Wil me er niet teveel op focussen, straks word ik heftig ongi of houdt mijn lijf mij voor de gek!
@ liedje: het was heel genant, het rare was dat ik me er niet eens druk over kon maken.. Was veel te beroerd en draaierig..
Het was ook binnen enkele seconden.. Kaas----misselijk---kotsen.
Dikke 7 minuten later at ik weer een bolletje.. Echt raar!
Voel een beetje kramp in mijn rug op de zwakke plek.. Beha zit wel strak nu, maar ga pas echt los met positieve test!
Vanavond naar puppycursus met pupsel!
Ik heb de hyveslink niet gezien
@ liedje: het was heel genant, het rare was dat ik me er niet eens druk over kon maken.. Was veel te beroerd en draaierig..
Het was ook binnen enkele seconden.. Kaas----misselijk---kotsen.
Dikke 7 minuten later at ik weer een bolletje.. Echt raar!
Voel een beetje kramp in mijn rug op de zwakke plek.. Beha zit wel strak nu, maar ga pas echt los met positieve test!
Vanavond naar puppycursus met pupsel!
Ik heb de hyveslink niet gezien
woensdag 25 maart 2009 om 15:17
Hey,
Vanmorgen ziek naar huis gegaan van het werk, kon het gewoon niet opbrengen was zoooo misselijk.. Maar goed, kan nu ook nog niet op de hyves, als ik me aanmeld ziet iedereen t ( incl mijn baas haha) en dat vind ik een beetje lullig, dus zal nog even geduld moeten hebben voor ik jullie kan zien!
@meiske en poffertjes: Wat een verschil bij jullie cyclus,(wat ik in de tabel tenminste zie) of heb ik iets gemist?, dat datums niet kloppen want poffertjes heeft toch al positief getest?
Ik vond het voor de rust ook een hele goede uitkomst de ovutesten..
@muppet: Wat erg voor je in de winkel!! Zou goed bij zwanger kunnen horen, Heel erg herkenbaar, alhoewel ik het nog net kan binnenhouden in de winkel! Heb gehoord dat je moet rekenen vanaf de dag dat de menstruatie pas echt doorzet, ik had ook bijna elke maand 2 a 3 dagen ervoor licht voor t echt doorzette.. Hoop voor je dat t niet zo heftig blijft met de onverwachtse misselijkheid!
@toadette: kun je nog vol houden om nog even niet te testen? spannend... En dan ook nog een lekker avondje gepland.. Misschien wel met heel mooi nieuws!! Kunnen jullie het meteen vieren Hoop t zo voor je!!!
@tatli: Dus nu toch doorgezet!! Fijn dat je mannetje nu op tijd terug is, Hoef je gelukkig geen ronde over te slaan of iets in te vriezen
@liedje: Dus morgen voor jou ook weer een spannende dag!! hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid! en anders weer naar de HA??
Volgens mij ben je de jongste dan hier...
Vanmorgen ziek naar huis gegaan van het werk, kon het gewoon niet opbrengen was zoooo misselijk.. Maar goed, kan nu ook nog niet op de hyves, als ik me aanmeld ziet iedereen t ( incl mijn baas haha) en dat vind ik een beetje lullig, dus zal nog even geduld moeten hebben voor ik jullie kan zien!
@meiske en poffertjes: Wat een verschil bij jullie cyclus,(wat ik in de tabel tenminste zie) of heb ik iets gemist?, dat datums niet kloppen want poffertjes heeft toch al positief getest?
Ik vond het voor de rust ook een hele goede uitkomst de ovutesten..
@muppet: Wat erg voor je in de winkel!! Zou goed bij zwanger kunnen horen, Heel erg herkenbaar, alhoewel ik het nog net kan binnenhouden in de winkel! Heb gehoord dat je moet rekenen vanaf de dag dat de menstruatie pas echt doorzet, ik had ook bijna elke maand 2 a 3 dagen ervoor licht voor t echt doorzette.. Hoop voor je dat t niet zo heftig blijft met de onverwachtse misselijkheid!
@toadette: kun je nog vol houden om nog even niet te testen? spannend... En dan ook nog een lekker avondje gepland.. Misschien wel met heel mooi nieuws!! Kunnen jullie het meteen vieren Hoop t zo voor je!!!
@tatli: Dus nu toch doorgezet!! Fijn dat je mannetje nu op tijd terug is, Hoef je gelukkig geen ronde over te slaan of iets in te vriezen
@liedje: Dus morgen voor jou ook weer een spannende dag!! hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid! en anders weer naar de HA??
Volgens mij ben je de jongste dan hier...
woensdag 25 maart 2009 om 15:32
Dames, het is zelfs deze digibeet gelukt! Ik heb trouwens ontzettende maar dan ook ontzettende buikpijn. Ik was geloof ik vergeten hoe een echte menstruatie voelt. Pff. Ik heb een snipperdag opgenomen want ik ben ook gewoon hartstikke moe, slecht geslapen ook vanacht. Lekker een dagje onder een dekentje op de bank dus. Morgen manlief naar Schiphol brengen en dan even 12 daagjes alleen. Leuk is anders, maar we zijn wel langer zonder elkaar geweest. Voor hem is het natuurlijk wel heerlijk om zijn familie wat langer te zien en zonder dat ik erbij ben. Als ik er wel bij ben, houdt hij toch weer rekening met mij en gaan we leuke dingen doen of moet hij tolk-vertaler spelen. Dit is natuurlijk veel relaxter voor hem.