Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zaterdag 16 maart 2019 om 15:19
Ik heb ook nog geen paaseitjes op. Ik ben te dik geworden. Ik ga zo nog even in de sale van de H&M kijken voor wat grotere topjes voor het voorjaar.Kwebbeltje91 schreef: ↑16-03-2019 14:57Ik heb de paaseitjes nog niet gehaald in de winkel.
Dat komt omdat ik nog wat chocola overheb van de diploma-uitreiking haha. Nog 2 dozen merci, 1 doos celebrations.
Net nog even naar de winkel gegaan. Lopend. Was het verkeerde moment want ze waren bezig met vakkenvullen. Echt in elk gangpad liepen wel 2 of 3 vakkenvullers. Voelde al snel dat het te druk werd voor me. Ik word er ook kriegel van als er zoveel mensen lopen.
Snel de spullen gepakt die ik nodig had, en naar kassa gegaan. Daar was ik gelijk aan de beurt dus dat was wel fijn.
Toen nog een rondje door het dorp gelopen. Het was gelukkig droog maar het waait wel ontzettend hard hier.
En nu doodmoe thuis. Ik heb me op de bank geïnstalleerd en ik kom er de komende uren niet meer vanaf. Straks wel even lekker pasta maken en dan heb ik weer avond.

Ik heb mijn eetpatroon wel weer wat beter onder controle en Regenboog heeft een verbod op het meenemen van bepaalde dingen. Maar vannacht werd ik met een gesmolten chocoladekoek in mijn nek wakker.
zaterdag 16 maart 2019 om 15:47
Nartjie, ieders verhaal doet ertoe hè ? Ook jouwe!
Ik was te laat om te lezen overigens.
Ik heb al veel te veel paaseitjes op. Lijnen gaat ruk dit moment want ik ben moe en heb pijn en dan ga ik vreten .
Niet meer in huis halen zou je zeggen...
Maar ik ben eigenwijs. Koop ze voor mijn gezin en denk dat ik er wel af kan blijven. En dan zit net die ene héle lekkere ertussen. Die ik dus allemaal uit het mandje vis.
Ik was te laat om te lezen overigens.
Ik heb al veel te veel paaseitjes op. Lijnen gaat ruk dit moment want ik ben moe en heb pijn en dan ga ik vreten .
Niet meer in huis halen zou je zeggen...
Maar ik ben eigenwijs. Koop ze voor mijn gezin en denk dat ik er wel af kan blijven. En dan zit net die ene héle lekkere ertussen. Die ik dus allemaal uit het mandje vis.

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 16 maart 2019 om 16:28
Ik vond het een mooie toevoeging.
Fijn dat jij hulp kreeg! Dat bied ook hoop voor anderen. Dat er mensen zijn die het voor je op nemen en het goede in zich hebben.
En dat hulp vragen, iets uit handen geven mag en soms noodzakelijk is.

zaterdag 16 maart 2019 om 16:39
? Jouw verhaal is net zo belangrijk hoor.
Ik las het net wel, maar kon nog niet reageren. Fijn dat je hulp hebt gekregen en dat het goed is gekomen.
Maar het is natuurlijk totaal oneerlijk dat mensen af gaan zien van waar ze recht op hebben, omdat ze geen energie hebben voor de strijd.

zaterdag 16 maart 2019 om 16:40
Dat is zelfs mijn oefening die met grote letters in mijn agenda staat geschreven.Gele_Suikerspin schreef: ↑16-03-2019 16:28Ik vond het een mooie toevoeging.
Fijn dat jij hulp kreeg! Dat bied ook hoop voor anderen. Dat er mensen zijn die het voor je op nemen en het goede in zich hebben.
En dat hulp vragen, iets uit handen geven mag en soms noodzakelijk is.
1x per week bewust om praktische hulp vragen.

zaterdag 16 maart 2019 om 16:53
Paaseitjes
Waar ik mee worstel nu is gezond eten én niet verder afvallen. Het lijkt wel of die twee niet meer samen gaan bij mij.
De verleiding van een paaseitje links en rechts snaaien is dan ook groot. Want ze zijn lekker en het zet met paaseitjes meer zoden aan de dijk om gewicht te behouden, met ook nog eens minder misselijkheid, dan met gezonde dingen eten.
Maar alhoewel minder afvallen op korte termijn goed is, is het natuurlijk niet echt goed voor me op de lange termijn.

Waar ik mee worstel nu is gezond eten én niet verder afvallen. Het lijkt wel of die twee niet meer samen gaan bij mij.
De verleiding van een paaseitje links en rechts snaaien is dan ook groot. Want ze zijn lekker en het zet met paaseitjes meer zoden aan de dijk om gewicht te behouden, met ook nog eens minder misselijkheid, dan met gezonde dingen eten.
Maar alhoewel minder afvallen op korte termijn goed is, is het natuurlijk niet echt goed voor me op de lange termijn.

zaterdag 16 maart 2019 om 17:14
Ik heb nog geen paaseitjes in huis gehad. Ook hier moeite met op minimum gewicht te blijven. Wat ik eet moet verantwoord zijn, ik wil niet verder afvallen.
Al heb ik vanmiddag wel een stuk gebak genomen op verjaardag. Dat is bij mij dan i.p.v. lunch, anders krijg ik het niet op.
Fijne avond iedereen!
Al heb ik vanmiddag wel een stuk gebak genomen op verjaardag. Dat is bij mij dan i.p.v. lunch, anders krijg ik het niet op.
Fijne avond iedereen!

zaterdag 16 maart 2019 om 20:54

zaterdag 16 maart 2019 om 21:03