Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
22-03-2019 15:49
Dat komt natuurlijk niet door die grapjes. Bovendien wordt de betreffende docent zelf ook met de dood bedreigd, juist door de lieden die het zo'n vreselijk grapje vonden. Wat maar weer aangeeft hoe ver hun denkraampjes reiken: niet verder dan hun eigen meninkje.
Die docent moet niet zo janken. Een paar grappenmakers bedreigen hem met de dood, waar maakt ie zich nou druk om hihi :hihi:
Heb ik ergens geschreven dat die docent zit te janken?

En het lijkt me toch duidelijk dat mensen die doodsbedreigingen versturen in reactie op een (vermeende) doodsbedreiging geen enkel recht van spreken meer hebben.
Pfff. Ik zou hier iets van moeten vinden, maar ik moet zo macaroni koken.

Hoe dan ook: bij dit soort opmerkingen telt altijd de intentie van de persoon die ze maakt. In dit geval ken ik Solomio iets langer en acht ik haar niet potentieel gewelddadig. Daarnaast acht ik haar (sorry, Solo) niet in staat een groep mensen te mobiliseren wél gewelddadig te worden. Zelfs Volkert bellen kan ze niet.
Maar goed, wanneer ik Solomio niet zou kennen, of wel zou kennen, maar overtuigd was van haar boosaardigheid (of, en ik zeg nu iets heel geks, wanneer ik er op uit zou zijn al die smerige linkse gutmenschen eens flink te laten zien hoe intens boosaardig ze zijn), dan zou ik haar post natuurlijk heel anders interpreteren.

In dezelfde lijn: ik ben een groot voorstander van aanstootgevende kunst. Theo Maassen, Theo van Gogh: beide bedien(d)en zich van dezelfde stijlfiguren. Dit in tegenstelling tot willekeurige waailappen op internet die graag op facebook posten dat "ze al die smerige asielzoekers maar moeten vergassen." Wie niet begrijpt wat het verschil is tussen de waailappen en de Theo's, die krijg ik het vandaag ook weer niet uitgelegd. Ga ik ook niet proberen.

Kort: Solo is een Theo. Theo's gaan soms over de schreef, maar de intentie is anders dan bij waailappen. Einde. Op naar de macaroni.
Ik denk eigenlijk al een hele poos dat de mod van dienst dacht dat Volkert de congierge van de luizenmoeder is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vrees het ergste voor de macaroni. Ik ga pannenkoeken bakken. Als avondeten ja.
feow schreef:
22-03-2019 17:08
Ik denk eigenlijk al een hele poos dat de mod van dienst dacht dat Volkert de congierge van de luizenmoeder is.
:rofl: :HA:
feow schreef:
:HA:
Ik acht de kans groot dat je gelijk hebt.
Phineas schreef:
22-03-2019 17:11
Ik vrees het ergste voor de macaroni. Ik ga pannenkoeken bakken. Als avondeten ja.
het is wereldpannekoekendag dus de uitgelezen dag daarvoor
feow schreef:
:rofl:

Dat je weet hoe die conciërge heet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
feow schreef:
Is er nog een andere Volkert dan?
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
22-03-2019 17:35

feow schreef:

Ik vrees het ook ja :rofl:

Ik kan meerdere forummers bedenken die voor deze opmerking op de strafbank hadden gezeten.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Solomio schreef:
:HA:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
feow schreef:
Conciërge.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
Solomio schreef:
Dit vind ik wel grappig :-)
Mensen doen veel te vaak aannames!
Dus Mir's opmerking over Volkert blijft echt heel erg grappig en zo niet stafwaardig ook!!!
feow schreef:
😂😂😂😂😂
Broekrok je bericht even aanpassen ?
Yildizlar schreef:
22-03-2019 18:30
Broekrok je bericht even aanpassen ?
Nee hoor, nergens voor nodig :)

Dus jullie hoeven ook niet te staffen.
feow schreef:
stuk :rofl:
broekrok schreef:
22-03-2019 18:33
Nee hoor, nergens voor nodig :)

Dus jullie hoeven ook niet te staffen.
Bedoelde de naam .
Yildizlar schreef:
22-03-2019 18:52
Bedoelde de naam .
Ik weet het, Yildizlar maar geen zorgen, het is ok zo.
Yildizlar schreef:
22-03-2019 18:52
Bedoelde de naam .
Dat snapt broekrok en is oké.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oke duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven