Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:24
Nogmaals, hou eens op met je denigrerende toontje! Hier op napraat kun je gewoon discussiëren, geen idiote smileys nodig hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 maart 2019 om 20:34
Een post met ‘schattig’ beginnen zegt mij ook al weer het een en ander.JollyRider schreef: ↑22-03-2019 20:12Schattig, omdat jij de context gemist heb zegt dat iets over mijn intelligentie.
De humor ligt op straat vandaag![]()
vrijdag 22 maart 2019 om 20:36
Commandeer je hondje, blaf zelf
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 22 maart 2019 om 20:37
Dit is echt zo vermoeiend.
Iedereen buitelt over elkaar heen om toch maar op zo snedig mogelijke manier te argumenteren hoe dom, humorloos, jankerig, whatever de anderen zijn.
Soit, ik heb mijn mening gezegd, en heb verder unaniem beslist dat ik niet dom , humorloos of jankerig ben, en verder doen jullie maar.
Ik kom binnen een dag of twee wel weer eens kijken hier.
Iedereen buitelt over elkaar heen om toch maar op zo snedig mogelijke manier te argumenteren hoe dom, humorloos, jankerig, whatever de anderen zijn.
Soit, ik heb mijn mening gezegd, en heb verder unaniem beslist dat ik niet dom , humorloos of jankerig ben, en verder doen jullie maar.
Ik kom binnen een dag of twee wel weer eens kijken hier.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:44
Nou, ik schreef iets vergelijkbaars.
Maar eerder dan de hoogleraar.
Ik overweeg een aanklacht wegens plagiaat.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 maart 2019 om 20:48
Ja dat aanzetten tot haat en strafbare feiten is onzin dat deed Solo helemaal niet. Het was een foute grap die niet bij iedereen in goede aarde viel.
Sylvana Simons heeft pagina's lang shit over zich heen gekregen maar dat was heel normaal volgens sommige forummers want Sylvana deed uitspraken over ZP en dan is het doodnormaal om haar te bashen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:57
een ander wijzen op het gebrek aan intelligentie is dan weer een enorme etalering van je eigen minderwaardigheidscomplexJollyRider schreef: ↑22-03-2019 19:38Je hebt het vooral niet begrepen. Gebrek aan humor is een teken van gebrek aan intelligentie, dat impliceert niet dat je alles grappig moet vinden.
vrijdag 22 maart 2019 om 21:02
vrijdag 22 maart 2019 om 21:03
Pfffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 maart 2019 om 21:34
Zal ik jullie dan opvrolijken? Ik was vanavond (en ik ben nu ongelooflijk herkenbaar, mocht er een medebezoeker zijn, hoi!) bij een Groningstalig liedjesfestival waar basisschoolkinderen Groningse liedjes ten gehore brengen. Nu is er vrij veel ongepast of oubollig Groninger repertoire, dus waren er ook wat liedjes vertaald uit het Engels. Zo kwam het dat ik anderhalf uur geleden luisterde naar "Emoe" waarin op de melodie van "Hey Jude" deze Australische vogel schitterend werd bezongen.
Nou. Dat had ik niet verwacht toen ik vanochtend wakker werd.
Nou. Dat had ik niet verwacht toen ik vanochtend wakker werd.
vrijdag 22 maart 2019 om 21:38
Betty_Slocombe schreef: ↑22-03-2019 21:34Nou. Dat had ik niet verwacht toen ik vanochtend wakker werd.
Dan was je waarschijnlijk blijven liggen.
vrijdag 22 maart 2019 om 21:47
vrijdag 22 maart 2019 om 21:49
Het ging zo: "na, na, na, nanananaaa, nanananaa, e-moeeee"charlottew88 schreef: ↑22-03-2019 21:47Nee ik herken jou niet Betty maar ik woon niet in Groningen. Maar ik had het Emoe lied wel willen horen lijkt mij gaaf.
vrijdag 22 maart 2019 om 21:52
Klinkt fantastisch.Betty_Slocombe schreef: ↑22-03-2019 21:49Het ging zo: "na, na, na, nanananaaa, nanananaa, e-moeeee"
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 22 maart 2019 om 21:55
Sterke tekst. Maar mijn Gronings is niet zo goed, wat betekent het precies?Betty_Slocombe schreef: ↑22-03-2019 21:49Het ging zo: "na, na, na, nanananaaa, nanananaa, e-moeeee"
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 22-03-2019 21:56
0.23% gewijzigd
vrijdag 22 maart 2019 om 21:55
Ik denk niet dat het met iOS kan. Met de nieuwste macOS (Mojave) kan het wel. Maar dan moet je schijf wel het nieuwste bestandssysteem hebben, anders moet je 'm alsnog formatteren.
De data eerst naar een andere schijf kopiëren is geen optie?
vrijdag 22 maart 2019 om 21:58
Gotsamme. Kunnen we niet gewoon weer ruzie gaan maken?