Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 maart 2019 om 16:58
Roomkaas toch wel? Lekker hoor, carrot cake met roomkaaslaag
zondag 24 maart 2019 om 17:21
Oe! Bull!
*smek*
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 24 maart 2019 om 17:23
zondag 24 maart 2019 om 17:34
Ik wel, vorige week. Ik moest even iets overwinnen, want die belegen mop van dat konijntje ging heel vervelend rondzingen in mijn hoofd. Maar de jarige collega had zo haar best gedaan op die taart dat ik toch maar overstag ben gegaan en eerlijk is eerlijk: worteltjestaart met mon chou is echt heel erg lekker
zondag 24 maart 2019 om 17:41
Lady*Voldemort schreef: ↑24-03-2019 17:34Ik wel, vorige week. Ik moest even iets overwinnen, want die belegen mop van dat konijntje ging heel vervelend rondzingen in mijn hoofd. Maar de jarige collega had zo haar best gedaan op die taart dat ik toch maar overstag ben gegaan en eerlijk is eerlijk: worteltjestaart met mon chou is echt heel erg lekker![]()
Precies.
zondag 24 maart 2019 om 18:00
Ik ben toch echt heel blij dat ik meer mensen gelukkig gemaakt heb met mijn emoe-histoire.
zondag 24 maart 2019 om 18:20
je bedoelt het slachtoffer? in het geval waar ik naar verwees heeft het slachtoffer het gezienParelsnoer schreef: ↑24-03-2019 15:59Misschien is het ook niet gek om de persoon in kwestie erover in te lichten, zodat diegene eventueel passende maatregelen kan treffen?
zondag 24 maart 2019 om 18:28
zondag 24 maart 2019 om 18:54
Heerlijk, veel dank. Heb tijdens het poetsen een greatest hits cd opgezet en ontdekt dat het emoe-thema vrijwel overal op past. (Denk aan Emoe, the rocksteady crew, Emoe, when will those clouds all disappear, We could be emoes just for one day, allemaal met een Groningse tongval ten gehore gebracht.) Nu rest mij alleen nog het raadsel waar die Groninger emoetekstverder over ging, behalve over nananana.Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2019 18:00Ik ben toch echt heel blij dat ik meer mensen gelukkig gemaakt heb met mijn emoe-histoire.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 24 maart 2019 om 19:06
Uit mijn hoofd ging het vooral over de uiterlijke kenmerken van de emoe. Zoals dat hij maar 3 tenen heeft en dat het vrouwtje groter is dan het mannetje. Daarnaast werd het vermoeden uitgesproken dat de emoe familie van de nandoe en/of de struisvogel.Dana schreef: ↑24-03-2019 18:54Heerlijk, veel dank. Heb tijdens het poetsen een greatest hits cd opgezet en ontdekt dat het emoe-thema vrijwel overal op past. (Denk aan Emoe, the rocksteady crew, Emoe, when will those clouds all disappear, We could be emoes, just for one day, allemaal met een Groningse tongval ten gehore gebracht.) Nu rest mij alleen nog het raadsel waar die Groninger emoetekstverder over ging, behalve over nananana.
zondag 24 maart 2019 om 19:11
Ja, dat dacht ik dus eerst ook, maar het bleek anders.
Maar goed, nu jullie zo aandringen, er was ook een Groningse versie van Come on Eileen, "tou eem Tammo" over een uitzonderlijk slome jongeman. Dus het was sowieso een dolle avond. Wellicht minder geschikt voor moederdag, maar goed. Daarvoor kan ik dit liedje van harte aanbevelen: https://www.youtube.com/watch?v=6NHgV6V3yz0
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 19:13
16.02% gewijzigd
zondag 24 maart 2019 om 19:12
zondag 24 maart 2019 om 19:28
Alleen al voor de plaatsnamen zou ik het zo doen.
Maar de reistijd naar m'n werk zou wat al te lang worden, elke dag.
Ik houd het maar bij fietsvakanties door de provincie.
Misschien spot ik nog eens een echte Groningse emoe. Lokroep: moin.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 24 maart 2019 om 20:58
maar die wist het wel, want is er door meedere mensen op gewezen. uiteindelijk moest de mod de naam verwijderenParelsnoer schreef: ↑24-03-2019 20:55Ja, tenzij de dader niet wist wat die deed...Van mij had die ook op zijn minst een perma mogen krijgen.
zondag 24 maart 2019 om 21:04
Parelsnoer schreef: ↑24-03-2019 15:59Misschien is het ook niet gek om de persoon in kwestie erover in te lichten, zodat diegene eventueel passende maatregelen kan treffen?
Wat zijn dan die passende maatregelen volgens jou? Een andere naam nemen IRL?
zondag 24 maart 2019 om 21:06
OP leeghalen bijvoorbeeld. om dan vervolgens een maatregel volgens bansysteem te krijgenPipistrello schreef: ↑24-03-2019 21:04Wat zijn dan die passende maatregelen volgens jou? Een andere naam nemen IRL?
zondag 24 maart 2019 om 21:13
Maakt toch nog steeds niet haar echte naam ineens onbekend? Wie het gelezen heeft, heeft het gelezen. (en dan de maatregel volgens het bansysteem is uiteraard helemaal achterlijk)
De malloot die de naam bekend heeft gemaakt moet gewoon een rotschop het forum af krijgen met een IP-ban erbij.