NIET-groepje
woensdag 25 maart 2009 om 22:57
Welterusten, schone slaapsters!
Prut, succes met je hoofd.
Was vanmorgen bang voor een erge hoofdpijnaanval, maar heb 'm met wat ibuprofen af weten te houden. Nu bonkt het alleen als ik hoest en ben ik duf.
Net vergadering gehad, nu even voor de tv. Vriend heeft dienst vannacht, dus ik slaap straks lekker diagonaal.
Ben verder nog steeds benieuwd naar Mylene's risnotto.
En leuk nieuws, goede vriendin is zwanger. Heeft al een kindje van 4 en half jaar terug miskraam. Hoop dat het nu goed gaat.
Prut, succes met je hoofd.
Was vanmorgen bang voor een erge hoofdpijnaanval, maar heb 'm met wat ibuprofen af weten te houden. Nu bonkt het alleen als ik hoest en ben ik duf.
Net vergadering gehad, nu even voor de tv. Vriend heeft dienst vannacht, dus ik slaap straks lekker diagonaal.
Ben verder nog steeds benieuwd naar Mylene's risnotto.
En leuk nieuws, goede vriendin is zwanger. Heeft al een kindje van 4 en half jaar terug miskraam. Hoop dat het nu goed gaat.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 26 maart 2009 om 06:23
donderdag 26 maart 2009 om 06:43
Ja ik heb geen ruimte waar ik hem kan opsluiten, dat is het punt. Hahahaha, ja dat doe ik wel eens hem dan wakker maken, maar dat doet hem niets, hij is gek op aandacht dus vindt het alleen maar leuk als ik hem wakker maak, oh gezellig denkt hij dan en gaat dan knorrend in mijn armen liggen.
Hoe is het in huize Yamuna? Ben je weer een beetje opgeknapt?
Hoe is het in huize Yamuna? Ben je weer een beetje opgeknapt?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 26 maart 2009 om 09:13