vriend wordt snel boos

30-03-2019 17:00 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is heel snel ontevreden en bozig over heel veel dingen. Hij heeft het gevoel dat het leven tegen hem is en dat hem van alles misgund wordt. Ik probeer niet mee te gaan in zijn boosheid en te relativeren, maar hij zou liever zien dat ik ook boos word. Pas dan voelt hij zich echt gesteund. Ik kan dit alleen echt niet en ik vind dat hij zich soms ook aanstelt. Zo kan hij boos worden omdat er geen (geschikt) ontbijt in huis is of omdat hij zijn trui kwijt is. Natuurlijk wordt hij ook boos om belangrijker dingen maar het punt is dat hij bijna altijd negatief is. Hij zegt tegen mij dat ik me van zijn boosheid niets moet aantrekken, maar ik word er ongemakkelijk, verdrietig of zelfs ook geïrriteerd van. Soms reageer ik niet eens meer op zijn tirade(s). Ik wil dat hij zich gehoord en begrepen voelt, maar ik kan er gewoon helemaal niets mee. Ook is er maar weinig voor nodig om hem nog bozer te maken en daar word ik soms bang van.

Herkent iemand dit en hoe gaan jullie hier mee om?
Mijn ex werd ook snel boos om niks, ontplofte uit het niets. Er was wel meer mis met onze relatie, daarom is het nu ook mijn ex.

Hoe is je relatie verder To?
Wat een nare karaktertrek, bah.
Ik zou daar geen zin in hebben. Trekt alle energie uit je.
Enorme rode vlag ! Hier wil je toch niet oud mee worden ?
Hij moet hier echt wat aan doen, anders exit.
Dit zal niet ophouden, alleen erger worden. Ik spreek helaas uit ervaring.
Nee, ik herken dit niet.

Ik zou er mee omgaan door een leuke vriend te zoeken.
When in doubt, the auditor is always right!
wat een leuke jongen
Ik hou ook niet van [...].
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2019 14:43
Reden: ongepast
26.32% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn ex was ook zo. Heerlijk dat ik niet meer met hem samen hoef te leven.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Dumpen.

En dan wat zelfwaarde regelen.
Mijn ex was ook zo. in het begin was het minder, alleen het werd steeds erger, op een gegeven moment was hij echt boos om elk klein dingetje, heel onredelijk deed hij dan ook. Blij dat ik ervan af ben.
Mijn ex kon ook overal boos over worden, eerst tegen en over andere of spullen later in de relatie tegen mij. Daarom is hij nu ook mij ex.

Misschien moet je je eens goed afvragen of jou vriend wel zo'n leuke en fijne jongen is waar jij de rest van je leven mee wil delen.
Dan geef je hem het telefoonnummer van dr psycholoog of de huisarts, dan voelt hij zich gehoord. Of jij voelt dat.
Verder zou ik m'n spullen pakken en vertrekken, wat een ellende toch in relatieland overal.
Voor drama kijk je maar gtst ofzo
Rode vlag idd, dit houdt niet op, niet vanzelf... :whistle:
Ik moest aan Tiny en Lau denken...
Het ligt dus nooit aan hemzelf en kan hij er (volgens zijn redenatie) niks aan doen om het te veranderen.
Ik herken het en ik ga er liever niet mee om.
Als ik er echt even mee opgescheept zit zeg ik er wat van. In de trant van 'Ocharme jongen toch wat een ellende, komt vast nooit meer goed' of bij al te idioot drama zing ik 'arm kind' (Meisje van 16) van Boudewijn de Groot.
Ik vind het best leuk om het theatrale wat te spiegelen. Maar uiteindelijk is het gewoon heel vervelend als iemand zo is en kun je beter met iemand anders omgaan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Lekker zelfreflectie heeft je vriend ook. Zelf geen ontbijt halen of zn trui opruimen maar dan wel boos op de wereld worden. Ik hoop dat jullie geen plannen hebben om aan kinderen te beginnen...dan heeft ie pas echt wat om zich continu aan te irriteren
Ik heb een heeeel zwaaaar leveeeeeen...
Ik heb ook zo'n ex. Altijd maar boos en negatief. Slopend vond ik het. Dat soort mensen zuigen alle energie uit je. En als je niet oppast word je zelf ook zo, want je gaat die negativiteit op den duur overnemen.
retrostar schreef:
30-03-2019 19:53
Ik hou ook niet van [...].
Chique.
Kappen met die 'vriend'!
Het gaat wel allemaal om hem, he.

Waarom moet jij je aanpassen en waarom kan hij zich niet aanpassen aan het feit dat jij geen zin hebt in die woede uitbarstingen?

Hij gedraagt zich vreemder dan jij.
Nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven