Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
juliet64 schreef:
31-03-2019 23:08
Ja, Helma was weer lekker bezig :rofl: en Anton inderdaad, "lekker wat Moslimmuziek erbij..." :proud:

Ramadamadoendan ;-)
Kwebbeltje91 schreef:
31-03-2019 22:44
Ik ben het weer met je eens.

En waarom Volkert zo doordraaide? Tja ik begrijp hem wel.. Hij wordt vals beschuldigd van iets heftigs, mensen kijken hem lelijk aan, en hij had al een trauma van vroeger (ik weet alleen even niet meer waarvan?).
Volgens mij draaide Volkert door nadat Anton vertelde dat Hannah roeptoeterde dat hij niet te vertrouwen was. Het was natuurlijk een minne streek van Nancy dat zij aan Anton vertelde dat de geruchten van Hannah afkomstig waren. Anton zei tegen Volkert dat hij er niks van geloofde en dat hij aan Hannah zou vertellen dat ze niet dat soort dingen moest rondbazuinen. En toen zag je iets bij Volkert veranderen.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Byrma schreef:
31-03-2019 23:25
volgende week weer een kans

Tevens de laatste.
Byrma schreef:
het beschuldigen van Volkert , überhaupt misbruik bij kinderen vind ik niet passen bij die serie , alles werd steeds met een satire en knipoog gebracht maar ik vind een te zwaar onderwerp. er is ook geen grappig einde ,hoewel het wel o gaat vaak roddels,roddels..
lijkt meer drama te worden sinds Hannah en Volkert elkaar zo leuk vinden ook
volgende week weer een kans
Precies als bij The Office, daar komt de verhouding tussen Dawn en dinges ook steeds meer op de voorgrond.

Ik vind het goed dat ze dit behandelen, en heel realistisch gedaan met een ongegronde beschuldiging en een paar van die hysterische roddelzieke wijven. Ook goed dat ze het niet als een grapje presenteren.
Sowieso valt me steeds meer op hoezeer de Luizenmoeder de Office nadoet: het liedje in het intro lijkt er heel erg op, Volkert en Hannah kijken heel vaak zo van wat de fuck gebeurt hier, precies als Dawn en Tim in die serie af en toe in de camera kijken. Dit zijn duidelijk de enige normale mensen en dus identificatiepunt.
Goede aflevering. Weer.
Volgende week de laatste aflevering van dit seizoen? Benieuwd of Anton en Nancy weer hun jaarlijkse neuk hebben op school.
juliet64 schreef:
31-03-2019 23:08
Ja, Helma was weer lekker bezig :rofl: en Anton inderdaad, "lekker wat Moslimmuziek erbij..." :proud:
Tarkan :hihi:
Volgens mij was het heel duidelijk waarom Volkert doordraaide.
Juist op de uitspraken van Anton, dat ze hem geloven dat hij niets heeft gedaan, omdat ze hem toch kennen en volledig achter hem staan.
En de uitspraak, zolang er niets bewezen is is er niets aan de hand. Uitspraken die heel hard binnenkomen als je zelf slachtoffer van misbruik bent geweest en de dader vrijuit ging vanwege dit soort reacties van de omgeving.
consuelabananahammok schreef:
01-04-2019 01:28
Volgens mij was het heel duidelijk waarom Volkert doordraaide.
Juist op de uitspraken van Anton, dat ze hem geloven dat hij niets heeft gedaan, omdat ze hem toch kennen en volledig achter hem staan.
En de uitspraak, zolang er niets bewezen is is er niets aan de hand. Uitspraken die heel hard binnenkomen als je zelf slachtoffer van misbruik bent geweest en de dader vrijuit ging vanwege dit soort reacties van de omgeving.
Nee het ging erom dat Hannah, de enige die hij belangrijk vindt, hem niet leek te vertrouwen.
SallySpectra* schreef:
01-04-2019 00:37
Tarkan :hihi:

Ik vind Cheb Khaled leuker.
En de buikdansmuziek van Hossam Ramzy.

Man en zoon luisteren graag naar raï.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vond het ook een heftige aflevering, maar ook heel erg herkenbaar. Ik werk in het SO waar veel leerlingen nog geholpen moeten worden met hun persoonlijke verzorging en je merkt toch dat er door ouders soms wantrouwend wordt gekeken naar de mannelijke klassenleiding. Alsof dat niet gewoon professionals zijn met een VOG. Hier in het topic zei iemand het ook en laatst wad er een topic van een moeder met een dochter met een beperking die het een naar gevoel gaf dat haar pgb'er een man was.
Het is een probleem dat mannelijke leerkrachten en assistenten vaak met toch wel wat argwaan bekeken worden, vaak onbewust. Goed dat dit door de luizenmoeder open gegooid wordt.
Ik vond dit juist de leukste aflevering van dit seizoen.
Waarin heel duidelijk werd wat dom geroddel teweeg kan brengen. Net het echte leven.
Blijenvrij schreef:
01-04-2019 07:08
Ik vond dit juist de leukste aflevering van dit seizoen.
Waarin heel duidelijk werd wat dom geroddel teweeg kan brengen. Net het echte leven.

Vond ik ook. De luizenmoeder is geen comedy maar eerder satire in mijn ogen. Ik vond het heel duidelijk dat Volkert doordraaide omdat hij dacht dat Hannah hem had "verraden". En die roddeltantes komen mij zeer bekend voor. De kwalijke rol in het geheel van Nancy was heel goed neergezet. Ik vond het een top-aflevering.
Snoesje666 schreef:
01-04-2019 06:44
Ik vind Cheb Khaled leuker.
En de buikdansmuziek van Hossam Ramzy.

Man en zoon luisteren graag naar raï.
Ja maar ze draaiden dus Tarkan.
herfstappeltaart schreef:
01-04-2019 08:01
Vond ik ook. De luizenmoeder is geen comedy maar eerder satire in mijn ogen. Ik vond het heel duidelijk dat Volkert doordraaide omdat hij dacht dat Hannah hem had "verraden".
Wat dan weer mooi resoneert met het passieverhaal aan het begin en het KRUISIG HEM! wat die moeders daar om het hardst mee lopen te schreeuwen
Sophiever schreef:
01-04-2019 00:00
Volgende week de laatste aflevering van dit seizoen? Benieuwd of Anton en Nancy weer hun jaarlijkse neuk hebben op school.
Echt? Jeetje wat gaat de tijd dan snel zeg. Jammer.
Murrmurr schreef:
31-03-2019 23:35
Volkert en Hannah kijken heel vaak zo van wat de fuck gebeurt hier,
Afbeelding

Heel vaak? Hannah kijkt altijd zo toch? :biggrin:
We used to be friends...
Lotte35 schreef:
Ramadamadoendan ;-)
:-D hele leuke afl. deze
herfstappeltaart schreef:
01-04-2019 08:01
Vond ik ook. De luizenmoeder is geen comedy maar eerder satire in mijn ogen. Ik vond het heel duidelijk dat Volkert doordraaide omdat hij dacht dat Hannah hem had "verraden". En die roddeltantes komen mij zeer bekend voor. De kwalijke rol in het geheel van Nancy was heel goed neergezet. Ik vond het een top-aflevering.

Heel goed omschreven!
Wat ik trouwens een mooie scène vond; Ank die de klas rondkeek, bedenkend om welk meisje het zou kunnen gaan. Een meisje zag dat, lachte naar haar, waarop Ank héél even, heel subtiel teruglachte.

Zo lief vond ik dat.
SallySpectra* schreef:
01-04-2019 08:33
Ja maar ze draaiden dus Tarkan.
Daarom zeg ik ook dat ik Cheb Khaled en Hossam Ramzy leuker vind. Tarkan heb ik ook thuis.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Murrmurr schreef:
01-04-2019 08:53
Wat dan weer mooi resoneert met het passieverhaal aan het begin en het KRUISIG HEM! wat die moeders daar om het hardst mee lopen te schreeuwen
Hannah is in de ogen van Volkert , Judas.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
01-04-2019 10:18
Hannah is in de ogen van Volkert , Judas.
Precies. Maar volgens juf Ank meer een Petrus blijkbaar want zij zei iets van 'de haan kraait driemaal'.
Murrmurr schreef:
01-04-2019 10:27
Precies. Maar volgens juf Ank meer een Petrus blijkbaar want zij zei iets van 'de haan kraait driemaal'.

Inderdaad ja.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven