De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 1 april 2019 om 12:03
Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn?
Die link had ik (heel dom) nog niet gelegd joh. Nu vind ik de aflevering nog beter.
maandag 1 april 2019 om 12:12
Ik ga ervan uit van wel, het zit best goed in elkaar.herfstappeltaart schreef: ↑01-04-2019 12:03Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn?
Die link had ik (heel dom) nog niet gelegd joh. Nu vind ik de aflevering nog beter.
maandag 1 april 2019 om 12:13
herfstappeltaart schreef: ↑01-04-2019 12:03Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn? Tuurlijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 april 2019 om 12:17
Ja ik denk nu ook "tuurlijk " Gewoon niet bij stilgestaan gisteren.
maandag 1 april 2019 om 12:22
Hij draaide pas door toen werd gezegd dat Anton Hannah zou aanspreken ,omdat ze het liep rond te bazuinen .consuelabananahammok schreef: ↑01-04-2019 01:28Volgens mij was het heel duidelijk waarom Volkert doordraaide.
Juist op de uitspraken van Anton, dat ze hem geloven dat hij niets heeft gedaan, omdat ze hem toch kennen en volledig achter hem staan.
En de uitspraak, zolang er niets bewezen is is er niets aan de hand. Uitspraken die heel hard binnenkomen als je zelf slachtoffer van misbruik bent geweest en de dader vrijuit ging vanwege dit soort reacties van de omgeving.
Hij is toch verliefd op haar volgens mij en zag haar als soort zielsverwant in die hele toko daar .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 1 april 2019 om 12:26
Maar dat luchtige is eraf , eigenlijk vorige keer al met de kreet "moffenhoer"herfstappeltaart schreef: ↑01-04-2019 08:01Vond ik ook. De luizenmoeder is geen comedy maar eerder satire in mijn ogen. Ik vond het heel duidelijk dat Volkert doordraaide omdat hij dacht dat Hannah hem had "verraden". En die roddeltantes komen mij zeer bekend voor. De kwalijke rol in het geheel van Nancy was heel goed neergezet. Ik vond het een top-aflevering.
ik weet niet of er ook kinderen meekijken overigens , denk het haast wel want bepaalde teksten en dat liedje Hallo , allemaal hoorde je ook uit kindermonden .
maandag 1 april 2019 om 12:27
maandag 1 april 2019 om 12:30
Maar het is geen kinderserie. Ik vind helemaal niet dat het luchtig is of was. Het is juist prikkelend, venijnig hier en daar. Ik vind het geweldig.
maandag 1 april 2019 om 12:33
Absoluut. Ik snap nu ook niet dat me dat gisteren niet is opgevallen. Het hele "Verraad aan Jezus-verhaal"werd nagespeeld met Volkert en die roddeltantes. (en Hannah).
Ik was al teveel in de relax-modus denk ik
maandag 1 april 2019 om 12:36
dat snap ik maar volgens mij kijken er wel kinderen naarherfstappeltaart schreef: ↑01-04-2019 12:30Maar het is geen kinderserie. Ik vind helemaal niet dat het luchtig is of was. Het is juist prikkelend, venijnig hier en daar. Ik vind het geweldig.
ik bedoel dat het dit keer een zwaarder onderwerp was
eh dat kruisigen en dat gevolg met Volkert daarvan had ik de link ook niet gelijk ,pas op 't end eigenlijk viel het kwartje
maandag 1 april 2019 om 12:41
Ik vind die lompe humor erg verfrissend juist, er is al zoveel vertrutting
maandag 1 april 2019 om 12:42
Ja, mooi hè?
Echt zo'n vrouw waar je geen vat op kunt krijgen, omdat ze dingen elke keer zo weet te draaien dat jíj de boeman lijkt.
En dan in combinatie met die enorme, verschrikte ogen elke keer.
Briljant gecast, die vrouw.
Wat ik trouwens ook zo'n gaaf moment vond (er schieten me steeds weer dingen te binnen), was dat Nancy Volkert en Hannah stond af te luisteren, en dat Volkert al 'Hoi Nance' zei, voor hij de hoek om was. Hij kon haar dus nog niet gezien hebben. En dan Nancy met die heilige kop: 'Oh hai Volkert, goedemorgen'. Die kleine dingen maken de serie echt ongelofelijk goed in mijn ogen.
maandag 1 april 2019 om 12:45
maandag 1 april 2019 om 12:46
Lotte35 schreef: ↑01-04-2019 12:42Ja, mooi hè?
Echt zo'n vrouw waar je geen vat op kunt krijgen, omdat ze dingen elke keer zo weet te draaien dat jíj de boeman lijkt.
Wat ik trouwens ook zo'n gaaf moment vond (er schieten me steeds weer dingen te binnen), was dat Nancy Volkert en Hannah stond af te luisteren, en dat Volkert al 'Hoi Nance' zei, voor hij de hoek om was. Hij kon haar dus nog niet gezien hebben. En dan Nancy met die heilige kop: 'Oh hai Volkert, goedemorgen'. Die kleine dingen maken de serie echt ongelofelijk goed in mijn ogen.
Helemaal mee eens!
maandag 1 april 2019 om 12:48
Ik snap zulk gedachtegang niet, als Volkert haar inpikt kan Anton vinden wat ie wil. Dus waarom daar tussen zitten wroeten?
maandag 1 april 2019 om 12:53
Het gaat niet specifiek om Volkert, Nancy is gewoon jaloers op Hannah (om wat ik hierboven al schreef).
Ze zal elke gelegenheid aanpakken om Hannah naar beneden te halen.
Toen met die schoolfotograaf, nu met Volkert, het maakt haar niet uit.
Als Hannah maar negatief naar voren komt.
maandag 1 april 2019 om 12:58
Lotte35 schreef: ↑01-04-2019 12:42Ja, mooi hè?
Ja briljant die Volkert heel droog en die stem van Nancy ook
maandag 1 april 2019 om 13:00
Ja, dat snap ik dus niet. Zo zijn als Nancy lijkt mij erg vermoeiend.Lotte35 schreef: ↑01-04-2019 12:53Het gaat niet specifiek om Volkert, Nancy is gewoon jaloers op Hannah (om wat ik hierboven al schreef).
Ze zal elke gelegenheid aanpakken om Hannah naar beneden te halen.
Toen met die schoolfotograaf, nu met Volkert, het maakt haar niet uit.
Als Hannah maar negatief naar voren komt.
maandag 1 april 2019 om 13:06
maandag 1 april 2019 om 13:11
Ik ook maar pedofilie vind ik geen humor ,daarom vond ik die aflevering minder "luchtig" het geroddel etc erom heen weer wel maar dit onderwerp vond ik gewoon niet zo geweldig gekozen
byrma wijzigde dit bericht op 01-04-2019 13:15
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
16.67% gewijzigd