Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Murrmurr schreef:
01-04-2019 08:53
Wat dan weer mooi resoneert met het passieverhaal aan het begin en het KRUISIG HEM! wat die moeders daar om het hardst mee lopen te schreeuwen
Ik dacht eerst dat ze LUIZEN M scandeerden ;-D
Murrmurr schreef:
01-04-2019 08:53
Wat dan weer mooi resoneert met het passieverhaal aan het begin en het KRUISIG HEM! wat die moeders daar om het hardst mee lopen te schreeuwen
Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn?
Die link had ik (heel dom) nog niet gelegd joh. Nu vind ik de aflevering nog beter.
Ik vond het geen mooie aflevering,ik kan er niet meer om lachen.en het vorig seizoen wel.
Zal wel aan mij liggen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
01-04-2019 12:03
Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn?
Die link had ik (heel dom) nog niet gelegd joh. Nu vind ik de aflevering nog beter.
Ik ga ervan uit van wel, het zit best goed in elkaar.
01-04-2019 12:03
Ja inderdaad! Zou dat bewust geweest zijn? Tuurlijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
01-04-2019 12:13

Ja ik denk nu ook "tuurlijk " Gewoon niet bij stilgestaan gisteren.
consuelabananahammok schreef:
01-04-2019 01:28
Volgens mij was het heel duidelijk waarom Volkert doordraaide.
Juist op de uitspraken van Anton, dat ze hem geloven dat hij niets heeft gedaan, omdat ze hem toch kennen en volledig achter hem staan.
En de uitspraak, zolang er niets bewezen is is er niets aan de hand. Uitspraken die heel hard binnenkomen als je zelf slachtoffer van misbruik bent geweest en de dader vrijuit ging vanwege dit soort reacties van de omgeving.
Hij draaide pas door toen werd gezegd dat Anton Hannah zou aanspreken ,omdat ze het liep rond te bazuinen .
Hij is toch verliefd op haar volgens mij en zag haar als soort zielsverwant in die hele toko daar .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
01-04-2019 08:01
Vond ik ook. De luizenmoeder is geen comedy maar eerder satire in mijn ogen. Ik vond het heel duidelijk dat Volkert doordraaide omdat hij dacht dat Hannah hem had "verraden". En die roddeltantes komen mij zeer bekend voor. De kwalijke rol in het geheel van Nancy was heel goed neergezet. Ik vond het een top-aflevering.
Maar dat luchtige is eraf , eigenlijk vorige keer al met de kreet "moffenhoer"
ik weet niet of er ook kinderen meekijken overigens , denk het haast wel want bepaalde teksten en dat liedje Hallo , allemaal hoorde je ook uit kindermonden .
Byrma schreef:
01-04-2019 12:22
Hij draaide pas door toen werd gezegd dat Anton Hannah zou aanspreken ,omdat ze het liep rond te bazuinen .
Hij is toch verliefd op haar volgens mij en zag haar als soort zielsverwant in die hele toko daar .

En dat is ze ook, alleen hijgt jaloerse Nancy in haar nek :)
Byrma schreef:
01-04-2019 12:26
ik weet niet of er ook kinderen meekijken overigens , denk het haast wel want bepaalde teksten en dat liedje Hallo , allemaal hoorde je ook uit kindermonden .

Maar het is geen kinderserie. Ik vind helemaal niet dat het luchtig is of was. Het is juist prikkelend, venijnig hier en daar. Ik vind het geweldig.
Murrmurr schreef:
01-04-2019 12:12
Ik ga ervan uit van wel, het zit best goed in elkaar.
Absoluut. Ik snap nu ook niet dat me dat gisteren niet is opgevallen. Het hele "Verraad aan Jezus-verhaal"werd nagespeeld met Volkert en die roddeltantes. (en Hannah).
Ik was al teveel in de relax-modus denk ik :A:
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:27
hahaha die speelt echt heel goed ja :lol:
01-04-2019 12:30
Maar het is geen kinderserie. Ik vind helemaal niet dat het luchtig is of was. Het is juist prikkelend, venijnig hier en daar. Ik vind het geweldig.
dat snap ik maar volgens mij kijken er wel kinderen naar ;)
ik bedoel dat het dit keer een zwaarder onderwerp was
eh dat kruisigen en dat gevolg met Volkert daarvan had ik de link ook niet gelijk ,pas op 't end eigenlijk viel het kwartje
:-$
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:27
Ik snap alleen niet goed waarom ze nu deze actie had.
Byrma schreef:
01-04-2019 12:26
Ik vind die lompe humor erg verfrissend juist, er is al zoveel vertrutting
Byrma schreef:
01-04-2019 12:33
hahaha die speelt echt heel goed ja :lol:

Ja, mooi hè?
Echt zo'n vrouw waar je geen vat op kunt krijgen, omdat ze dingen elke keer zo weet te draaien dat jíj de boeman lijkt.
En dan in combinatie met die enorme, verschrikte ogen elke keer.
Briljant gecast, die vrouw.

Wat ik trouwens ook zo'n gaaf moment vond (er schieten me steeds weer dingen te binnen), was dat Nancy Volkert en Hannah stond af te luisteren, en dat Volkert al 'Hoi Nance' zei, voor hij de hoek om was. Hij kon haar dus nog niet gezien hebben. En dan Nancy met die heilige kop: 'Oh hai Volkert, goedemorgen'. Die kleine dingen maken de serie echt ongelofelijk goed in mijn ogen.
Sophiever schreef:
01-04-2019 12:40
Ik snap alleen niet goed waarom ze nu deze actie had.

Ze pakt gewoon elke gelegenheid aan om Hannah zwart te maken.
Ze is natuurlijk stinkend jaloers dat Hannah nu ook dingen op school doet, en dat Anton daar ook nog eens heel positief over is.
Háár Anton.
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:42
Ja, mooi hè?
Echt zo'n vrouw waar je geen vat op kunt krijgen, omdat ze dingen elke keer zo weet te draaien dat jíj de boeman lijkt.

Wat ik trouwens ook zo'n gaaf moment vond (er schieten me steeds weer dingen te binnen), was dat Nancy Volkert en Hannah stond af te luisteren, en dat Volkert al 'Hoi Nance' zei, voor hij de hoek om was. Hij kon haar dus nog niet gezien hebben. En dan Nancy met die heilige kop: 'Oh hai Volkert, goedemorgen'. Die kleine dingen maken de serie echt ongelofelijk goed in mijn ogen.

Helemaal mee eens!
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:45
Ze pakt gewoon elke gelegenheid aan om Hannah zwart te maken.
Ze is natuurlijk stinkend jaloers dat Hannah nu ook dingen op school doet, en dat Anton daar ook nog eens heel positief over is.
Háár Anton.
Ik snap zulk gedachtegang niet, als Volkert haar inpikt kan Anton vinden wat ie wil. Dus waarom daar tussen zitten wroeten?
Sophiever schreef:
01-04-2019 12:48
Ik snap zulk gedachtegang niet, als Volkert haar inpikt kan Anton vinden wat ie wil. Dus waarom daar tussen zitten wroeten?

Het gaat niet specifiek om Volkert, Nancy is gewoon jaloers op Hannah (om wat ik hierboven al schreef).
Ze zal elke gelegenheid aanpakken om Hannah naar beneden te halen.
Toen met die schoolfotograaf, nu met Volkert, het maakt haar niet uit.
Als Hannah maar negatief naar voren komt.
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:42
Ja, mooi hè?

Ja briljant die Volkert heel droog en die stem van Nancy ook :rofl:
Lotte35 schreef:
01-04-2019 12:53
Het gaat niet specifiek om Volkert, Nancy is gewoon jaloers op Hannah (om wat ik hierboven al schreef).
Ze zal elke gelegenheid aanpakken om Hannah naar beneden te halen.
Toen met die schoolfotograaf, nu met Volkert, het maakt haar niet uit.
Als Hannah maar negatief naar voren komt.
Ja, dat snap ik dus niet. Zo zijn als Nancy lijkt mij erg vermoeiend.
Anton liep toch op Hannah te geilen. En Nancy heeft een enge obsessie met hem, zo'n vrouw koestert dan de rest van haar leven wrok.
Lotte35 schreef:
01-04-2019 09:50
Wat ik trouwens een mooie scène vond; Ank die de klas rondkeek, bedenkend om welk meisje het zou kunnen gaan. Een meisje zag dat, lachte naar haar, waarop Ank héél even, heel subtiel teruglachte.

Zo lief vond ik dat.
Dit!
Murrmurr schreef:
01-04-2019 12:41
Ik vind die lompe humor erg verfrissend juist, er is al zoveel vertrutting
Ik ook maar pedofilie vind ik geen humor ,daarom vond ik die aflevering minder "luchtig" het geroddel etc erom heen weer wel maar dit onderwerp vond ik gewoon niet zo geweldig gekozen
byrma wijzigde dit bericht op 01-04-2019 13:15
Reden: toevoeging
16.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven