Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
nienkejj schreef:
21-03-2019 18:24
De reizende baby van KLM (denk dat Hamaika die ook bedoelt, of heeft de KPN een nieuwe reclame a-la-Marietje ?)
KLM ja inderdaad. Die bedoelde ik :-D

Ka je nagaan hoe ik me irriteer aan die K reclame hahaha, zo erg dat ik er KPN van maakte :-D
nienkejj schreef:
21-03-2019 18:52
Seats and Sofa nog niet gezien, en dat kan beter zo blijven begrijp ik ;)

Zie net weer de reclame voor de vegetarische kroket van Mora, alle proevers roemen heeeeel toevallig het heerlijke draadjesvlees wat er in zou zitten.
Ik heb hem van de week gezien. Echt een gruwelijk irritante reclame.
Die hornbach reclame :rofl:
Hilarisch
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk geen reclame maar dit leek mij toch een goede plek om deze irritatie te delen; dat nieuwsprogramma's steeds vaker 1 zin over een bepaald onderwerp vertellen en dan zeggen: wil je meer weten? Ga naar de app/site!

Zelfs serieuze programma's als de nos. Ik heb zoiets van vertel het verhaal of vertel het niet.

Het is natuurlijk anders als ze 5min iets uitleggen en er een verdieping op de website staat. Maar dit is echt van het niveau: 'in Drunen is een olifant ontsnapt! Wil je meer weten? Kijk in de app'.
Oke...
-Darkside- schreef:
23-03-2019 09:50
Hilarisch
Brrr.... ik vind het echt heel erg ranzig.
Gisteren naar the hangover 3 zitten kijken en elk reclameblok kwam ie wel voorbij @(
Ja en?
-Darkside- schreef:
Hilarisch
Serieus de meeste rare ranzige reclame die ik ooit heb gezien, wat een schande hoe bedenk je zoiets.
-Darkside- schreef:
Hilarisch

Ja die is goed.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
De bankgiroloterij met Robert ten Brink. Wat zal hij spijt hebben van deze reclame met zijn rare gezichtsuitdrukking.
We’re all mad here
Fishie44 schreef:
23-03-2019 18:51
Het is eigenlijk geen reclame maar dit leek mij toch een goede plek om deze irritatie te delen; dat nieuwsprogramma's steeds vaker 1 zin over een bepaald onderwerp vertellen en dan zeggen: wil je meer weten? Ga naar de app/site!
Helemaal mee eens. Ik vind het vooral sneu voor mensen van de generatie van mijn vader (een tachtiger). Hij kijkt graag naar Spoorloos en het Familiediner en dat soort programma's. En dan eindigt het met: 'Wilt u weten hoe het verder ging na de hereniging tussen Jan die zijn moeder terugvond' of 'Na het familiediner is het contact tussen Piet en zijn moeder toch weer verbroken'. Ga naar de site.

Mijn vader heeft niet eens een computer....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
23-03-2019 21:48
Helemaal mee eens. Ik vind het vooral sneu voor mensen van de generatie van mijn vader (een tachtiger). Hij kijkt graag naar Spoorloos en het Familiediner en dat soort programma's. En dan eindigt het met: 'Wilt u weten hoe het verder ging na de hereniging tussen Jan die zijn moeder terugvond' of 'Na het familiediner is het contact tussen Piet en zijn moeder toch weer verbroken'. Ga naar de site.

Laat hem een tablet kopen en leg het hem uit.
Mentos kauwgum. Een schoonvader en schoonzoon zitten aan de eettafel. Dochter ruimt af en zegt dat de twee even moeten praten. Ze eten een kauwgumpje en dan zegt de vader dat hij : de houten schaal die op tafel staat zelf heeft gemaakt. Schoonzoon: ik heb ooit een plank opgehangen.

Huh?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Gisteren voor het eerst die ranzige Hornbach reclame ook gezien.

Het was wel n hels reclameblok met die van Hornbach en die kutbaby van KLM.

Jumbo net zo triest trouwens met zijn kassa-nova....
SweetFirefly schreef:
23-03-2019 21:48

Ik ken veel 80+ers met computers.
Mijn moeder van 82 heeft een laptop, een pc, tabley, smartphone en e-reader. Ze is er handiger mee dan ik.
Ze appt volop met leeftijdsgenoten die dus ook allesbehalve digibeet zijn.
Fishie44 schreef:
23-03-2019 18:51

Zelfs serieuze programma's als de nos. Ik heb zoiets van vertel het verhaal of vertel het niet.

Het is natuurlijk anders als ze 5min iets uitleggen en er een verdieping op de website staat. Maar dit is echt van het niveau: 'in Drunen is een olifant ontsnapt! Wil je meer weten? Kijk in de app'.
Oke...

Vind ik ook ja. Ik wil gewoon geïnformeerd worden..of niet,maar niet half.

Wat me ook opvalt (als we toch even off-topic mogen zeuren), is dat er bij de serieuze journaals tegenwoordig minder net taalgebruik gehanteerd wordt. Ik hoor gewoon zinnen als: "hij was daar van de trap gedonderd". Was wel op het RTL-4 nieuws, misschien scheelt dat nog. Vind ik toch wat apart.
herfstappeltaart schreef:
01-04-2019 13:57
Vind ik ook ja. Ik wil gewoon geïnformeerd worden..of niet,maar niet half.

Wat me ook opvalt (als we toch even off-topic mogen zeuren), is dat er bij de serieuze journaals tegenwoordig minder net taalgebruik gehanteerd wordt. Ik hoor gewoon zinnen als: "hij was daar van de trap gedonderd". Was wel op het RTL-4 nieuws, misschien scheelt dat nog. Vind ik toch wat apart.
Ik stoor mij er aan dat ze het bij de NOS vaak hebben over Amerika ipv de Verenigde Staten. :whip: Terwijl dat (in mijn beleving) vroeger wel juist gehanteerd werd.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ali B in de Lidl-reclame..

En die man die z’n lening heeft afgesloten bij becam :nope:
Seriously?
Alle tandpastareclames, die hebben wat mij betreft de wasmiddelen verslagen.
Mijn tandarts zei me... te poetsen als een pro, en dan op zo'n ingestudeerde "ik praat even voor de vuist weg" manier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zweer bij deze dat ik nooit en te nimmer meer ook maar iets bij seats and sofa's kopen zal! >:-(
Wat een kut muziek.
amarna schreef:
01-04-2019 13:49
Ik ken veel 80+ers met computers.
Mijn moeder van 82 heeft een laptop, een pc, tabley, smartphone en e-reader. Ze is er handiger mee dan ik.
Ze appt volop met leeftijdsgenoten die dus ook allesbehalve digibeet zijn.

Maar de vader van Sweetfirefly heeft geen computer, maar wil hij weten hoe iets bepaalds afloopt, moet hij een computer kopen, kennelijk?
Later is nu
Dreamer schreef:
01-04-2019 18:24
Maar de vader van Sweetfirefly heeft geen computer, maar wil hij weten hoe iets bepaalds afloopt, moet hij een computer kopen, kennelijk?
Ik vermoed dat er veel meer ouderen met computer zijn dan gedacht wordt.
Meer met dan zonder.
Zo handig, ook voor ouderen. Voor sociale contacten (skype en whatsapp), contact met instanties, online bankieren. Bevordert langer zelfstandig zijn.
Als mijn moeder geen computer had, zou ik er een voor haar kopen met een cursus. Die zijn er speciaal voor ouderen.

Als ik zie hoe mijn moeder geniet van skypen met familie in Canada en van filmpjes van achterkleinkind op whatsapp. Dat gun ik iedereen.
Ze is niet zo mobiel en wij kunnen niet altijd met haar naar winkels dus bestelt ze veel online.
De telefoonprovider reclame waarop de eerste stapjes van een baby te zien zijn, live gevolgd door papa, mama, opa en oma maar niet door oom Joris want die had net geen beltegoed meer.

Tenenkrommend, zelf roep ik altijd heel hard tegen de tv; Nee, natuurlijk niet door oom Joris, die zit hopelijk in de kroeg of ligt in bed met een geil wijf i.p.v. live de filmpjes van zijn nichtje te moeten kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
01-04-2019 20:06
De telefoonprovider reclame waarop de eerste stapjes van een baby te zien zijn, live gevolgd door papa, mama, opa en oma maar niet door oom Joris want die had net geen beltegoed meer.

Tenenkrommend, zelf roep ik altijd heel hard tegen de tv; Nee, natuurlijk niet door oom Joris, die zit hopelijk in de kroeg of ligt in bed met een geil wijf i.p.v. live de filmpjes van zijn nichtje te moeten kijken.
:rofl:
Ik dacht precíes hetzelfde. Alsof dat oom Joris ene fuck boeit zeg.
Nothing happens for a reason
all secur.
Een jongeman die een auto wil kopen van een particulier. Dan de vraag krijgt of hij de verzekering al geregeld heeft en dan heel raar de hand van de verkoper niet wil schudden totdat hij op zijn mobieltje de verzekering rond heeft.
Snjókorn falla, á allt og alla
vandale schreef:
01-04-2019 20:06

Deze is ook te walgelijk voor woorden ja. Alsof de hele familie daar per se live bij moet en wil zijn. Nou ik sla net als oom Joris ff over
nlies schreef:
01-04-2019 17:44
Alle tandpastareclames, die hebben wat mij betreft de wasmiddelen verslagen.
Mijn tandarts zei me... te poetsen als een pro, en dan op zo'n ingestudeerde "ik praat even voor de vuist weg" manier
En deze ja, en dan ook nog zo een zogenaamd 'handheld' camera opname om het zo 'echt'mogelijk te laten lijken.

Zum kotsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven