Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Sophiever schreef:
01-04-2019 13:00
Ja, dat snap ik dus niet. Zo zijn als Nancy lijkt mij erg vermoeiend.

Dat zal het ook zeker zijn.
Byrma schreef:
01-04-2019 13:11
Ik ook maar pedofilie vind ik geen humor ,daarom vond ik die aflevering minder "luchtig" het geroddel etc erom heen weer wel maar dit onderwerp vond ik gewoon niet zo geweldig gekozen
Ik denk niet dat iemand, programmamakers incluis, pedofilie an sich humor vindt. Waarom zou je alle ongemakkelijke onderwerpen moeten vermijden? Als het een kinderprogramma was dan zou ik dat wel snappen, maar het is toch voor grote mensen.
Ik denk ook dat de pedofilie als onderwerp gepakt hebben omdat de maatschappij aan het doorslaan is, geen man willen op de kinderopvang want wat als dat nou een pedofiel is en die kans is groot want hij werkt met kinderen.
Byrma schreef:
01-04-2019 12:22
Hij draaide pas door toen werd gezegd dat Anton Hannah zou aanspreken ,omdat ze het liep rond te bazuinen .
Hij is toch verliefd op haar volgens mij en zag haar als soort zielsverwant in die hele toko daar .

Ja je hebt gelijk, dat zinnetje heb ik gisteren gemist.
Sophiever schreef:
01-04-2019 13:38
Ik denk ook dat de pedofilie als onderwerp gepakt hebben omdat de maatschappij aan het doorslaan is, geen man willen op de kinderopvang want wat als dat nou een pedofiel is en die kans is groot want hij werkt met kinderen.

Dit. En dan heeft Volkert ook nog PTSS dus.......hij "moet wel schuldig zijn".....Hopelijk komt hij volgende week weer terug en wordt rechtgezet dat Hannah hem verraden heeft(Het is een serie hoor Herfst...ja weet ik)
Murrmurr schreef:
01-04-2019 13:23
Ik denk niet dat iemand, programmamakers incluis, pedofilie an sich humor vindt. Waarom zou je alle ongemakkelijke onderwerpen moeten vermijden? Als het een kinderprogramma was dan zou ik dat wel snappen, maar het is toch voor grote mensen.
Ik vind het onderwerp gewoon niet zo passen bij deze serie omdat alles steeds wat klungelig en lacherig was , ,ben nu wel benieuwd naar volgende week een raar einde deze aflevering , het is geen gtst , hè.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Byrma schreef:
01-04-2019 14:36
Ik vind het onderwerp gewoon niet zo passen bij deze serie omdat alles steeds wat klungelig en lacherig was , ,ben nu wel benieuwd naar volgende week een raar einde deze aflevering , het is geen gtst , hè.
Vind je? Er is vorig seizoen bijvoorbeeld ook een aflevering geweest over pesten en over gescheiden ouders. Ook niet echt superluchtige onderwerpen.
Ik vond het wel goed gisteren. Niet heel hilarisch maar wel goed.
Goed dat dit onderwerp behandeld wordt.
Goede aflevering, maar het komt volgende week toch wel goed met Volkert en Hannah? :'(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
01-04-2019 18:12
Goede aflevering, maar het komt volgende week toch wel goed met Volkert en Hannah? :'(
Vast wel ,ze lopen gearmd of hand in hand het plein af en dat Anton hun dan treurig nakijkt vanuit zijn kantoorraam?
En toch dacht ik gisteren ook "stel dat het wél waar is". We vinden Volkert allemaal een leuke man. Maar hoor je dat niet vaker? "Het was zo'n leuke man en hij was zo leuk met de kinderen." Zomaar beschuldigen is niet goed, maar zomaar zeggen dat iemand niets gedaan heeft, vind ik ook niet goed. Het lijkt me echt heel moeilijk voor scholen om hiermee om te gaan. En dan helpen die hysterische ouders inderdaad ook niet.
Byrma schreef:
01-04-2019 18:14
Vast wel ,ze lopen gearmd of hand in hand het plein af en dat Anton hun dan treurig nakijkt vanuit zijn kantoorraam?
Zoiets en anders boycot ik voortaan de hele serie. :P
tonkje wijzigde dit bericht op 01-04-2019 18:37
0.41% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
SallySpectra* schreef:
01-04-2019 15:03
Vind je? Er is vorig seizoen bijvoorbeeld ook een aflevering geweest over pesten en over gescheiden ouders. Ook niet echt superluchtige onderwerpen.
nee
nerdopviva schreef:
01-04-2019 18:19
En toch dacht ik gisteren ook "stel dat het wél waar is". We vinden Volkert allemaal een leuke man. Maar hoor je dat niet vaker? "Het was zo'n leuke man en hij was zo leuk met de kinderen." Zomaar beschuldigen is niet goed, maar zomaar zeggen dat iemand niets gedaan heeft, vind ik ook niet goed. Het lijkt me echt heel moeilijk voor scholen om hiermee om te gaan. En dan helpen die hysterische ouders inderdaad ook niet.
Maar er was ook echt niks aan de hand.
Dat onderwerp ..zwaar ja maar ik vond het ook niet leuk hoe het afgesloten werd.
De vorige keren was het gewoon klaar op het einde van de aflevering en nu is Volkert (terecht en heftig) kwaad weggelopen , vals beschuldigd en dat is niet uitgepraat . Ik had daar anders tegenaan gekeken als het einde van de aflevering was " opgelost " voor zo ver dat gaat dan maar dit is een serie niet real life , we weten als kijkers dat het niet echt gebeurd is . Dat is het meer denk ik zo . :) nu begint het meer op een drama soap te lijken ,dat bedoel ik .
tonkje schreef:
01-04-2019 18:29
Zoiets en anders boycot ik voortaan de hele serie. :P
ja ,dat is niet zo moeilijk na de laatste aflevering :high5:
Murrmurr schreef:
01-04-2019 18:36

Volgens mij bleek dat later pas. Hannah was er ook meteen van overtuigd dat Volkert niets gedaan had. Maar goed, ik vond het goed dat ze hysterie rond dit onderwerp hebben laten zien. Het stoort mij ook mateloos dat mannen vaak bij voorbaat al als dader worden gezien.
Murrmurr schreef:
01-04-2019 18:36
maar dat weet je nu als kijker
in het echie weet je dat nooit dat is het punt toch dat ze willen maken ?
Byrma schreef:
01-04-2019 18:41
Dat onderwerp ..zwaar ja maar ik vond het ook niet leuk hoe het afgesloten werd.
De vorige keren was het gewoon klaar op het einde van de aflevering en nu is Volkert (terecht en heftig) kwaad weggelopen , vals beschuldigd en dat is niet uitgepraat . Ik had daar anders tegenaan gekeken als het einde van de aflevering was " opgelost " voor zo ver dat gaat dan maar dit is een serie niet real life , we weten als kijkers dat het niet echt gebeurd is . Dat is het meer denk ik zo . :) nu begint het meer op een drama soap te lijken ,dat bedoel ik .
Ik vind het wel goed dat ze dat in het midden hebben gelaten. Geeft mensen iets om over na te denken. Als aan het einde alles (geforceerd) weer koek en ei is, denkt iedereen dat het wel meevalt met een dergelijke beschuldiging, aai over de bol en sorry we hadden het verkeerd begrepen en klaar. Nu juist wordt duidelijk hoe erg je iemand met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen kwetst, en dat dat niet zomaar opgelost kan worden met een kop koffie in de leraarskamer met een koekje erbij, en een schijnheilig statement van "nee joh, wij hadden dat ook écht nooit geloofd van jou"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik vond dit een hele sterke aflevering. Wat ik goed vind aan deze serie is dat het, naast de hilarische humor, óók de diepte in durft te gaan, controversiële en ongemakkelijke onderwerpen aansnijdt en de maatschappij -op een creatieve manier- een spiegel voorhoudt. Een goeie combinatie van humor, satire en engagement en dat kwam in deze aflevering uitstekend uit de verf.

Ik pleit voor meer van dit soort programma's!
pejeka schreef:
01-04-2019 18:59
Ik vind het wel goed dat ze dat in het midden hebben gelaten. Geeft mensen iets om over na te denken. Als aan het einde alles (geforceerd) weer koek en ei is, denkt iedereen dat het wel meevalt met een dergelijke beschuldiging, aai over de bol en sorry we hadden het verkeerd begrepen en klaar. Nu juist wordt duidelijk hoe erg je iemand met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen kwetst, en dat dat niet zomaar opgelost kan worden met een kop koffie in de leraarskamer met een koekje erbij, en een schijnheilig statement van "nee joh, wij hadden dat ook écht nooit geloofd van jou"...
Dit.
nerdopviva schreef:
01-04-2019 18:19
+1
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
01-04-2019 19:18
+1
Je vergat de laatste zinnen vet te maken, want daar gaat het juist om, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Byrma schreef:
01-04-2019 14:36
Nee precies, gelukkig niet! Ik vond de aflevering over de sponsorloop 'snif snif kinderhiv' ook helemaal niet zo 'alleen maar lachen', maar daardoor juist wel sterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven