Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Jij snapt 'n Mal

Ze hebben een GAP in Londen en de Bugaboo is er goedkoper.
Babygap
Stressed is just desserts spelled backwards
Hè verdorie, nu ben je me alweer voor. Ik wilde ook al Babygap roepen. Is de Bugaboo daar echt goedkoper? Gek.
Wat voor kleur wil je hem trouwens? Of hangt dat af van de echo?
Ik zie toevallig hiernaast in de viva banner staan dat de Engelse pond nu gunstig staat . Dus Star kan los!
Stressed is just desserts spelled backwards
Raar hè dat ie goedkoper is daar? Hoorde van Cin dat het kreng NLs is. Wist ik niet eens.

Kleur hangt af van de echo Mamax
Waarom denk je dat we gaan Mal?
Hiiih Mal, dat zijn nog eens duimen. Melige figuur is dat (hoeheetieookalweer...). Als het nu nog niet goed komt, komt het nooit goed.

Bezichtiging is als het goed is achter de rug nu. Neem aan dat vriend nog niks heeft gehoord van de makelaar. Ik durf er bijna niet aan te denken, maar ik hoop zo verschrikkelijk dat er een bod komt. Het zou een hoop stress en ellende in huis schelen als die tent verkocht werd....

Star, ik heb een voorgevoel dat jij nieuwe betekenis gaat geven aan de uitdrukking "shop till you drop"... . Maareh, als je in London gaat shoppen dan kom je toch niet met zo'n ordinaire Bugaboo thuis? Vind ik DIT meer wat...

Jee, hier ook geen hormonen en wel een traantje hoor. Wat een mooie gedachte Mamax en Suus. Het is wel erg toevallig dat het zo samenvalt allemaal. Het moet vast zo zijn.

Enka, nog steeds BIB? Wat heb jij trouwens een onwijs lief en gaaf kadootje gekregen van je man gisteren! Tasje al klaar?
Oeh leuk Star, nog heel even geduld dan dus! En nu maar hopen dat baby het laat zien...

Mamax: oh leuk zeg, 1 mei. Helaas gaat dat financieel even echt niet lukken hier...

Suus: Oh wat een mooie gedachte zo zeg... Krijg er ook kippenvel van!
Geweldig is hij Hel! Echt iets voor Star ja!

Oeh hoop voor je dat het goed gaat!
Borat Hel

Ben benieuwd, hoop dat er inderdaad een mooi bod komt!

En ja, ik vind die wagens echt wel heel gaaf, maar ja, nietecht praktisch qua vervoer natuurlijk
Hel, fingers crossed!

Suze, zit je al op je wolk? :-)

Enka, als ik je niet meer spreek, zet 'm op!

Ik zit hier wederom op de bank geplakt met een zieke. We maken er maar weer wat van.

Oja, Mal, slaapt J. nog 's middags? CG wel dus.
Hè Compu, is ze weer ziek? Het zit jullie ook niet echt mee wat dat betreft zeg! Sterkte met meisje!
Sam is in slaap gevallen op de bank. Zal zo eens proberen of ik hem over kan tillen naar z'n bedje. Hij vind zelf eigenlijk dat hij niet meer hoeft te slapen, maar dat trekt hij nog niet helemaal.

Hel, wat nou ordinair de Bugaboo?!

Star, scheelt het veel qua prijs?
Bijna 200 euro, ketsjingggggg
Wat heeft CG Compu? Beterschap maar weer!
Dat is wel flink ja. Wij hebben die van ons toen bij Babyhuys in Harderwijk gekocht. Kregen er toen een maxicosi+adapters bij. Dan scheelt het weer minder. Maar ja, jij hebt de Maxi-Cosi natuurlijk nog.
Dat is mijn tweede optie Mamax, Babyhuys
Nee MC heb ik ook niet meer, vandaag dat babyhuys een goeie optie is, die actie met gratis MC hebben ze nu ook.
Wat voor Maxi-Cosi is dat dan? Ik weet van vrienden (hun oudste is net zo oud als Sam) dat er nu ook een Maxi-Cosi is met een adapter voor in de auto. Adapter zet je in de gordels en Maxi-Cosi klik je er zo op. Erg handig!

En waarom heb jij je Maxi-Cosi niet meer eigenlijk?
Dit ding bedoel ik. Je moet dan een CabrioFix Maxi-Cosi hebben.

Omdat die MC in dezelfde kleur als mijn kinderwagen was en die deed ik weg dus dan MC ook

Je auto moet dan wel dat Iso Fix systeem hebben, anders krijg je die MC er ook niet in geklikt.
quote:Star schreef op 26 maart 2009 @ 14:27:

Omdat die MC in dezelfde kleur als mijn kinderwagen was en die deed ik weg dus dan MC ook

Logisch .

Op de site van Babycare staat dat het ook in gewone gordels kan. Volgens mij hadden zij dat ook.

Je hebt trouwens ook een Bugaboo autostoel.
Ja jij snapt me wel hè?

Bugaboo autostoel vind ik dan weer minder. Vertrouw MC gewoon.
Star, ik zou het ook zo wensen; weekendje weg en daarvoor de geslachtsbepaling en dan vreselijk shoppen! Maar de angst is dan wel dat ze het fout hebben en ik de rose waar niet meer kan ruilen. Heb jij dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven