Buurman steelt van ons
dinsdag 2 april 2019 om 11:05
dinsdag 2 april 2019 om 11:05
dinsdag 2 april 2019 om 11:12
dinsdag 2 april 2019 om 11:21
Als het slot vervangen is kan hij er toch niet meer in. Maar jij bedoelde voordat zij het slot gingen vervangen? Ik heb het over erna.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 2 april 2019 om 11:28
Ik zou woest zijn. Het zou me niet persé gaan om dat stelen van die kleine dingen,maar het lef dat hij zomaar bij ons thuis zou komen, een (bijna) vreemde die door je spullen gaat.
Ik zou eerst het slot vervangen en dan naar de buurman gaan om hem aan te spreken. Zal me worst wezen of de burenrelatie dan is verpest, want met zo'n mafkees wil ik toch niets te maken hebben.
De politie zou ik niet inschakelen, heb ik geen vertrouwen in in zo'n geval.
Ik zou eerst het slot vervangen en dan naar de buurman gaan om hem aan te spreken. Zal me worst wezen of de burenrelatie dan is verpest, want met zo'n mafkees wil ik toch niets te maken hebben.
dinsdag 2 april 2019 om 11:28
Zou je het doen als je hem was? Zijn privacy? In mijn huis?CourtneyTT schreef: ↑02-04-2019 10:47Leuk idee. Maar dan kan hij haar aanklagen vanwege geneuzel omtrent privacy en zulks.
dinsdag 2 april 2019 om 11:32
Ja ervoor is appeltje eitje.
Kwestie van je slot juist draaien en een schroefje open draaien, hoppa slot eruit. Nog geen twee minuten werk.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 2 april 2019 om 11:32
Dank je wel! Ik zit nog met een andere issue. Zouden andere buren niet willen weten wat er gebeurt is. Ik zou dit soort dingen wel willen weten.glitglam schreef: ↑02-04-2019 11:28Ik zou woest zijn. Het zou me niet persé gaan om dat stelen van die kleine dingen,maar het lef dat hij zomaar bij ons thuis zou komen, een (bijna) vreemde die door je spullen gaat.
dinsdag 2 april 2019 om 11:36
dinsdag 2 april 2019 om 11:36
Als ze willen weten waarom er ruzie is dan verwijs je ze naar je buurman. En ik vind het achterlijk, idioot etc, als je dit soort dingen gaat vragen aan je buren. Als mensen er iets over kwijt willen dan melden ze zich wel.
dinsdag 2 april 2019 om 11:58
Haha ja, dat is erg handig totdat je zelf dat certificaat niet meer hebt/kwijt bent.
Ik ben al zoveel sleutels verloren/kwijtgeraakt.. maar die certificaten dus ook! Niks kun je laten bijmaken, zo irritant.
Nu moeten alle sloten vervangen worden (en dat zijn er heel wat) maar zo'n certificaat hoef ik niet meer..
dinsdag 2 april 2019 om 12:14
Ha-ha, en dit allemaal filmen en ook op Youtube zetten?Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2019 12:06Dan wacht je hem op in seksy lingerie, een roos tussen je tanden en champagne.. en dan roep je "Surprise!!!"![]()
dinsdag 2 april 2019 om 12:27
Ik heb weinig vertrouwen in zo's gesprek. Hij zou alles ontkennen! Wat zou je doen als je hem was? Het is niet waard! Ik heb wel mijn uitlaatklep gehad en nu gaat mijn man de slot vervangen! Ik heb wel gekregen wat ik wil!Parallella schreef: ↑02-04-2019 12:21flink hoor, meid. Iemand op het internet aan de schandpaal nagelen, terwijl je geen gesprek met hem aan durft te gaan. Voelt het goed?![]()