Mannen hebben online geen manieren meer

07-04-2019 12:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van bot vragen of je anaal doet als openingszin op datingapps, niks terugzeggen na een match tot een date plannen en je daarna opeens blokkeren... het lijkt wel alsof mannen online elke vorm van respect verloren zijn.

In het dagelijks leven was je gewoon een onbeschofte zak als je zoiets deed. Online lijkt het volstrekt normaal. Ik ben tegenwoordig al blij verrast als ze netjes zeggen dat de interesse er toch niet is. En dan hebben we het over net-uitziende mannen met een goede opleiding en dito baan, geen Sjonnies die met geld en dure auto's op de foto staan.
DennisHartendief schreef:
07-04-2019 13:11
Vrouwen zijn net zo erg hoor op die apps ik heb er meer dan genoeg ervaring mee. Alles draait om lengte en uiterlijk bij de vrouwen
Ik date niet met kleine mannen, net als dat sommige mannen niet daten met vrouwen met cup aa, of kort haar. Dat is een voorkeur. Jij hebt ze ook. Ik maak er alleen geen rotopmerking over.
Heb je al eens gezien hou sommige vrouwen hier op het forum soms reageren ? Die doen echt niet onder voor mannen.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
07-04-2019 14:27
Heb je al eens gezien hou sommige vrouwen hier op het forum soms reageren ? Die doen echt niet onder voor mannen.
Is dat niet anders? Daar is toch geen interesse in een date?

Had er net ook een, die onbeschoft was. Toen ik vroeg of hij zo tegen elke potentiele partner praatte zei hij dat ik zo lelijk was dat hij nog liever ging rukken... :popcorn: :hamer:
Elpis schreef:
07-04-2019 14:24
Ik date niet met kleine mannen, net als dat sommige mannen niet daten met vrouwen met cup aa, of kort haar. Dat is een voorkeur. Jij hebt ze ook. Ik maak er alleen geen rotopmerking over.
1m95, maar nog steeds geen interesse. Sorry
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
07-04-2019 14:51
1m95, maar nog steeds geen interesse. Sorry
Ik ook niet in jou. :moon:
Elpis schreef:
07-04-2019 14:52
Zie, je hebt zelf geen manieren
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
greenmoustache schreef:
07-04-2019 13:22
Op de vraag of je ook anaal doet zou ik sowieso antwoorden met;

Ja hoor! Gaat je voorkeur dan uit naar enkel een vinger of heb je liever formaatje boomstam in je r**t?
:worship: Goede.
JollyRider schreef:
07-04-2019 14:53
Zie, je hebt zelf geen manieren
😏😏😏😏
Paarsebloem schreef:
07-04-2019 15:00
:worship: Goede.
Ga ik straks maar eens uitproberen, why not. :popcorn:
florence13 schreef:
07-04-2019 13:12
vertel eens…

Ik bedoel dat serieus, ik heb die kant van het verhaal nooit gehoord (ik hoor alleen maar vrouwen over het horkerig gedrag van mannen). Lijkt me wel interessant om ook de andere kant te horen.
Eerlijk gezegd is dit toch redelijk bekend. In plaats van te vragen of een man het anaal doet vragen vrouwen vaak als eerste hoe lang iemand is. En vrouwen reageren veel vaker plots niet meer dan mannen. Dat verschijnsel heet 'ghosting'.
Lachattenoir schreef:
07-04-2019 15:30
Eerlijk gezegd is dit toch redelijk bekend. In plaats van te vragen of een man het anaal doet vragen vrouwen vaak als eerste hoe lang iemand is. En vrouwen reageren veel vaker plots niet meer dan mannen. Dat verschijnsel heet 'ghosting'.
Oh ik heb juist het idee dat mannen veel vaker opeens niks meer laten horen dan vrouwen, dat vrouwen dingen vaker netjes willen afsluiten ofzo of makkelijker gewoon eerlijk zeggen geen romantische klik te voelen. Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vaker dateverhalen hoor van vrouwen dan van mannen.
Overigens vind ik 'wat is je lengte?' net zo'n horkerige gespreksopener als 'hou je van anaal?'
Lachattenoir schreef:
07-04-2019 15:30
Ik was daar totaal niet van op de hoogte, maar het is best waarschijnlijk dat dat gewoon aan mij ligt. Wist helemaal niet dat lengte zo'n issue was.
Lachattenoir schreef:
07-04-2019 15:46
Overigens vind ik 'wat is je lengte?' net zo'n horkerige gespreksopener als 'hou je van anaal?'
Met het risico dat ik hier helemaal wereldvreemd overkom: het gaat dan toch over de lengte van het hele lichaam toch?
florence13 schreef:
07-04-2019 15:55
Ik was daar totaal niet van op de hoogte, maar het is best waarschijnlijk dat dat gewoon aan mij ligt. Wist helemaal niet dat lengte zo'n issue was.
Voor mij is lengte van de man wel belangrijk. Ik ben zelf bijna 1.80 en val gewoon niet op mannen die kleiner zijn dan ik zelf. Dan voel ik me zo'n lompe grote trien... Zal vast oppervlakkig zijn, maar ik vroeg dus inderdaad al vrij vroeg in het online-date stadium naar zijn lengte en had mijn lengte in mijn profiel staan. Nooit geweten dat dat onbeschoft was. Maar lijkt mij nog steeds beter dan verloren tijd steken in een date die het toch niets wordt.
Bij online daten is de sociale controle totaal weg denk ik. Dit heeft zowel positieve als negatieve bijwerkingen. Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Gewoon naar links swipen en door naar de volgende. Er zijn nu eenmaal een hoop seksueel gefrustreerde mannen op deze aardbol.
florence13 schreef:
07-04-2019 15:57
Met het risico dat ik hier helemaal wereldvreemd overkom: het gaat dan toch over de lengte van het hele lichaam toch?
Ja :proud:
Vrouwen zijn wat dat betreft geen steek beter. Daar waar mannen grossieren in onbehoorlijk gedrag en het vervagen van omgangsvormen en moraliteit zijn vrouwen baas in het kleineren van mannen die niet in hun straatje passen, het geven van onduidelijke signalen en dates scoren om de maand door te komen. Ik ken vrouwen die op deze manier de touwtjes aan elkaar vast knopen. Online heeft ervoor gezorgd dat we anoniem en zonder gevoel voor de ander omgangsvormen aangaan en ik kan je vertellen dat ik dat bijzonder jammer vind. Ik ben mijn vrouw tegen het lijf gelopen op Tinder en ben nog iedere dag blij dat zij mij niet op zo'n manier heeft behandeld.
Eerlijk over ouderschap
Elpis schreef:
07-04-2019 14:52
Ik voel het aan mijn water: dat gaat nog iets worden tussen die twee.

:flirting: :flirting:
Compleet off-topic, hoe moet je 2 mensen citeren in 1 post?
De gemiddelde lengte in Nederland is rond de 1.80, dus wil ik wel weten of iemand ondergemiddeld is. Maar dat vraag ik pas later, al swipe ik alleen mannen rechts die hun lengte vermeld hebben. Ik heb dat immers ook. Bij mij kun je mijn figuur gewoon zien, ook dat ik redelijk goed bedeeld ben. Lengte kan ik niet inschatten op een foto. Voor mij en veel anderen vrouwen is het belangrijk dat een man langer is dan zij. Maar het bot vragen vind ik lullig.
aapjewat schreef:
07-04-2019 16:13
Bij online daten is de sociale controle totaal weg denk ik. Dit heeft zowel positieve als negatieve bijwerkingen. Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Gewoon naar links swipen en door naar de volgende. Er zijn nu eenmaal een hoop seksueel gefrustreerde mannen op deze aardbol.
Ik kan zo screenshotten en dat naar je vrienden sturen als ik wil...
Timetraveler schreef:
07-04-2019 15:43
Oh ik heb juist het idee dat mannen veel vaker opeens niks meer laten horen dan vrouwen, dat vrouwen dingen vaker netjes willen afsluiten ofzo of makkelijker gewoon eerlijk zeggen geen romantische klik te voelen. Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik vaker dateverhalen hoor van vrouwen dan van mannen.
Wij zijn denk ik wat gevoeliger, mannen wat seksueler.
Elpis schreef:
07-04-2019 16:41
De gemiddelde lengte in Nederland is rond de 1.80, dus wil ik wel weten of iemand ondergemiddeld is. Maar dat vraag ik pas later, al swipe ik alleen mannen rechts die hun lengte vermeld hebben. Ik heb dat immers ook. Bij mij kun je mijn figuur gewoon zien, ook dat ik redelijk goed bedeeld ben. Lengte kan ik niet inschatten op een foto. Voor mij en veel anderen vrouwen is het belangrijk dat een man langer is dan zij. Maar het bot vragen vind ik lullig.
In de ogen van mannen is het helemaal niet bot om gewoon naar de lengte te vragen.
Mannen vinden het a-sociaal dat ze na hele gesprekken afgewezen worden op een lichamelijk aspect.

Ik begrijp je helemaal, het is niet goed te praten dat mannen zich zo gedragen op dating sites maar vrouwen mogen ook wel in de spiegel kijken.
Wanneer een vrouw ' goed in de markt ligt' is ze ook niet bepaald een sociaal en voorkomend wezen.... dat neigt ook naar manonvriendelijk gedrag...
Tegenlicht schreef:
07-04-2019 16:53
In de ogen van mannen is het helemaal niet bot om gewoon naar de lengte te vragen.
Mannen vinden het a-sociaal dat ze na hele gesprekken afgewezen worden op een lichamelijk aspect.

Ik begrijp je helemaal, het is niet goed te praten dat mannen zich zo gedragen op dating sites maar vrouwen mogen ook wel in de spiegel kijken.
Wanneer een vrouw ' goed in de markt ligt' is ze ook niet bepaald een sociaal en voorkomend wezen.... dat neigt ook naar manonvriendelijk gedrag...
Ehh...? :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven