Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 april 2019 om 20:48
zondag 7 april 2019 om 20:49
De ‘ik reageer niet meer exit’! Heel sterk!Betty_Slocombe schreef: ↑07-04-2019 20:47Is dit ironisch bedoeld?
Hoe dan ook, bij de Jumbo lagen dus geen pindakaaspaaseitjes. Terwijl ze nota bene in de aanbieding hadden moeten zijn. Wat een ellende in mijn kleine, veilige wereldje!
(Ik vind het toch grappig dat iemand aanneemt dat ik uit zo'n wereldje kom. Maar goed, ik kan het er maar beter bij laten zitten).
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zondag 7 april 2019 om 20:49
Dat denk ik wel.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-04-2019 20:38Als je iemand knettergek noemt, zou je dan een ban krijgen, denken jullie?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 7 april 2019 om 20:52
Ik snap helemaal niets van je posts en je beledigt me de hele tijd, tenminste, dat denk ik. Moet ik dan echt steeds op je reageren? Waarom? Of behoor je tot die groep mannen die ik altijd lijk aan te trekken, tot grote hilariteit van mijn man die ze de "schop me alsjeblieft in mijn ballen"-mannen noemt?
Wat wil je nu van me? Je was geërgerd omdat ik vind dat het onterecht is biseksualiteit walgelijk te noemen. Daarna ben ik de draad volledig kwijt geraakt. Niemand op dit topic zit te wachten op heen en weer-geneuzel tussen ons tweeën, helemaal als in elk geval een van beiden er niets van begrijpt.
zondag 7 april 2019 om 20:52
Nou, dan doe ik dat maar niet. Dan denk ik het alleen maar, da's misschien beter.
zondag 7 april 2019 om 20:54
Niet zonder toeval heb je hier een heel clubje gevonden die met dezelfde vraag worstelt. Wellicht een goed idee om je te organiseren? Met lunches en uitjes naar de sauna (op de badpak-dag, uiteraard)the_Wicked_Witch schreef: ↑07-04-2019 20:51Ik heb weleens gehoord dat mensen ruzie zoeken als een soort zelfmedicatie. Het leidt leuk af en het schijnt dat je stofjes aanmaakt die je oorspronkelijke gevoel dempen.
Waar ik dat gelezen heb weet ik helaas niet meer.
zondag 7 april 2019 om 20:55
Wel met veiligheidsnet mag ik hopen.Betty_Slocombe schreef: ↑07-04-2019 20:55Ik heb spierpijn van het in elkaar zetten van een trampoline.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 20:56
0.56% gewijzigd
zondag 7 april 2019 om 20:55
Ja dat is beter soms vind ik ook dat iemand knettergek isthe_Wicked_Witch schreef: ↑07-04-2019 20:52Nou, dan doe ik dat maar niet. Dan denk ik het alleen maar, da's misschien beter.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 7 april 2019 om 20:59
zondag 7 april 2019 om 20:59
Uiteraard. Maar goed, alsnog zijn ze best wel gevaarlijk, natuurlijk. Het was een van de Aldi. De vorige was binnen een uur in elkaar gezet, met deze zijn we echt bijna 4 uur bezig geweest. Het is echt een bakbeest, maar hij springt heerlijk.
zondag 7 april 2019 om 21:01
Is het nu uit tussen ons?
Als er iemand niet voorbij zijn eigen piemeltje kan kijken ben jij het. Gelukkig denk jij beter te zijn dan God en kan je het naar jezelf toe allemaal prachtig verwoorden. Fijne avond.
Ik ga woensdag in mijn blote reet in de sauna. Nou hoor ik er zeker niet meer bij.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 07-04-2019 21:04
54.70% gewijzigd
zondag 7 april 2019 om 21:02
Jouw plannen zijn leuker dan de mijne.Pipistrello schreef: ↑07-04-2019 21:01Ik ga woensdag in mijn blote reet in de sauna. Nou hoor ik er zeker niet meer bij.
zondag 7 april 2019 om 21:04
zondag 7 april 2019 om 21:05
Wat een verworvenheid van onze vrije wereld is het toch dat je volstrekt gespeend van werkelijkheidszin een platform kunt hebben waar je dit soort uitspraken ongestraft kunt doen. Ik ben vóór!
zondag 7 april 2019 om 21:05