NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
fotos maken, ik ga de spiegel erop zetten tot zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Marels schreef op 26 maart 2009 @ 18:04:

Net gezeten; macarami

Wat probeer je te zeggen?

ik doe/ben niet gezellig, ik ga zo eten, was ophangen en vergaderen.

Mandu heeft net inenting en chip gehad. Ze weegt nu 1,9 kilo.

halve kilo aangekomen in een week of 5.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:NG1 schreef op 26 maart 2009 @ 18:01:

goh, gezellig weer hier Dikke pret he.... raar ook dat het zo rustig is bij het nietjes toppik de laatste tijd...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb em al gewijzigd.

Haaaaaaaai Boro, hoe ist met je pwinses?
668, the neighbour of the Beast
Ha lieve Nieten :Smooch:

Even kopiepeest van theehuis, want blijf typen..

Vandaag was een kutdag op alle fronten (dit als inleiding, dus dan weet je al waar het heengaat ). Chico zou 500 euro betalen, want veel achterstallig loon krijgen, nou dat deed ie dus niet want blabla huur, verzekeringen. Ik sta onderaan zijn schuldeisers lijst, zoveel is duidelijk. Boos dat ik me weer aan t lijntje heb laten houden. Ik ga de achterstallige alimentatie nu via de Sociale Dienst vorderen. Verder idioot druk op werk, dingen die fout liepen enz. Dinsdag stond ik fris en ontspannen voor het CBR, vandaag kwam ik aangesjeest door de stromende regen en met rood nat hoofd binnen. Maar ging goed, dacht ik, ik maakte wel paar fouten die ik meteen door had en niet op tijd kon herstellen. Bij elkaar geteld 4 of 5 dacht ik zelf.

Toen de uitslag kwam bleek dat ik er inderdaad 5 had gemaakt en dat mag. Maar, ik ben nog steeds helemaal flabbergasted, bleek dat ik er teveel had in de gevarenherkenning. Een nieuw onderdeel van 25 vragen, waarvan je er gewoon maar liefst 12 fout mag hebben! En, elke keer als ik dit onderdeel oefende op de compu had ik er hooguit 5, 6 fout. Geen idee wat ik verkeerd gedaan heb. Toen ik Chica op ging halen op kdv even uitgeklaagd bij leidster en die zei dat ze hetzelfde had en dat ze te snel gedrukt had. Dan registreert ding het antwoord niet. Misschien is dat gebeurd, weet niet. Mijn ego gelooft het graag in elk geval

Maar goed, gesneuveld op 1 fout teveel in gevarenherkenning. En bedacht me op weg naar kdv dat ik het eigenlijk als excuus wel fijn vind om nu dus ook niet nog voor de bevalling te gaan lessen en te proberen af te rijden. Weet van tijd van zwangerschap Chica dat ik zwanger niet op mijn scherpst ben en ik zag er best tegenop, wat zich bijv.uitte in bellen naar instructeur voor eerste afspraak steeds uitstellen (wat zelfs ier opmerkte). Nu wil ik eigenlijk gewoon pas ruim na de bevalling gaan lessen en zo. Lijkt me beter. Ier zegt dat ik er nog even over na moet denken. Heb les van morgen in elk geval afgezegd, zou de eerste zijn, zodat ik nog even na kan denken, maar weet eigenlijk al dat ik het gewoon afblaas voorlopig.

Heb van ierenouders en ier geld gehad voor rijbewijsgebeuren toen met mijn verjaardag en denk dat ik daar eigenlijk liever een bakfiets van koop. Ierenouders gaven het sowieso gewoon voor verjaardag, niet specifiek voor rijbewijs halen, dus wat dat betreft ook niet raar. Ier heeft aftandse fiets zonder kinderstoeltjes, dus die kan dan de Batavus Delivery krijgen met voor en achter zitje. Houden wij z'n barrel ook nog voor uitgaan enzo.

Ben dus niet vreselijk bedroefd ofzo, maar wel een beetje en verbaasd

Moet nog bijlezen maar dat doe ik als Chica zo op bed ligt en ier aan t martialarten is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tis er niet gezelliger op geworden hier. Als ik me goed herinner heb ik alleen Minny zien sneren maar goed, ik was er niet realtime bij.

Mleen, dat Laleip gedoe hoeft dus ook weer niet.

Pruttel, ik sla jouw opmerkingen op in mijn hoofd. Blijven is ook strategisch want ervaring opdoen in een gebied waar ik nog steeds redelijk groen ben. Maar ik ben het helemaal eens met je dat er best wel een beloning mag staan tegenover goed werk.

Marels, goed balen dat een sollicitatie waar je zo je best op hebt gedaan niet eens is gelezen..

Hou er trouwens rekening mee dat tegenwoordig een vacature zowel intern als extern gepubliceerd moet worden. Ook al zijn er intern al ruim voldoende kandidaten. Nothing personal dus.

En nu hard naar de frietboer want vreselijke honger. Garnaal wil bovendien zijn schermverslaving bevredigen.

Tot vanavond.
even mijn allerhipste telefoontasje ever uploaden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Inad, kusje op je neus
QCP heet dat Itsie, QCP
ah balen Iernadje, maar eerlijk gezegd ademde ik na het lezen weer opgelucht adem. Dacht echt even dat er iets met Mininadje was

haaaai Boro

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
KjoeSiePie dan toch zeker. Klinkt kek.

Inad, balen van de theorie, maar kennelijk zit je hoofd al op 'na de bevalling' en 'de bakfiets' dus moet Ier nog maar eventjes taxi blijven spelen..
Precies, Mamz

Chica tekent nu dus mag ik even forummen

Is er weer een ruzie geweest? Ik vind echt dat er teveel zijn de laatste tijd. Waarom dan samen schrijven? Is toch juist voor de gezelligheid?
Ik zat vandaag anders geheel sneerloos op mijn werk, dus ik neem aan dat je dingen ziet die je wil zien.

En verders, allemaal een goede avond.
He balen Marels, van die sollicitatie!

En ook balen voor Inad

*Gaat snel teruglezen voor goed nieuws*
Heeeeeerlijk hoe hypocriet sommige mensen kunnen doen....eerst iemand afkammen stiekem wekenlang en dan is het ineens suiker en honing zo zoet...

I it!
quote:mamzelle schreef op 26 maart 2009 @ 18:13:

Mleen, dat Laleip gedoe hoeft dus ook weer niet.

.Weet je Mamzie, lees even hoe ze gister (uiteraard met de gedachte van haar backup) heeft geschreven, dan zal je begrijpen dat het heel kinderachtig is en een beetje Nietjes-onwaardig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oww sorry, Its, ging niet over Mininadje. Die is juist altijd soort troost op kutdagen en als iets niet lukt

Bijgelezen, zij het niet helemaal. Kom me er niet toe zetten na een aantal pagina's. Echt NIET leuk dit. En ben bang voor meer nu. Zullen we dr gewoon mee ophouden allemaal?

Marels voor sollicitatie

En Boro wat balen van de plek.
Ik vind het jammer dat Misschicken nu weg is trouwens.
quote:mamzelle schreef op 26 maart 2009 @ 18:23:

KjoeSiePie dan toch zeker. Klinkt kek.

Inad, balen van de theorie, maar kennelijk zit je hoofd al op 'na de bevalling' en 'de bakfiets' dus moet Ier nog maar eventjes taxi blijven spelen..

Gaat zo weer weg
Whahahahaha Boro

Ik kom er nog even niet uit verder..
quote:rosanna08 schreef op 26 maart 2009 @ 18:21:

haaaai Boro

zo ! Voor jou !
quote:rosanna08 schreef op 26 maart 2009 @ 18:21:

haaaai Boro

zo ! Voor jou !
Inad, ik heb je gemaild.

Over die website waar ik je Spaanse kennis voor nodig had
quote:mylenevalerie schreef op 26 maart 2009 @ 19:08:

[...]

Weet je Mamzie, lees even hoe ze gister (uiteraard met de gedachte van haar backup) heeft geschreven, dan zal je begrijpen dat het heel kinderachtig is en een beetje Nietjes-onwaardig.Wederom blijkt maar weer dat wij een hele andere visie op kinderachtig hebben. Maar ach....
quote:borodini schreef op 26 maart 2009 @ 19:23:

[...]

zo ! Voor jou !

ik heb een knuffel van Boro

ik lijst hem in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven