Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 21:19
Ik stuur tante wel naar jou toe, dan. Ze is verder best lief en ze praat met zo'n zware sjek-stem.
Ze is welkom hoor.
“Water met een smaakje”

:-D Ik zie mijn schoonmoeder nog staan kijken toen de eerste trendwatchers in de schoonfamilie een ‘heerlijk fruitinfusiewatertje” bliefden:
Afbeelding

En mijn schoonmoeder heeft ook het hele arsenaal in huis. Aperol spritz trending? Schoonmoeder laat het zich aansmeren door de slijter. Zat ze daar, met de hele voorraadkast vol en de helft wilde een ‘fruitig watertje’. Dat gezicht toen ze een appel stond te slachten om te dumpen in een Spa Rood... op dat moment had je niet moeten vragen om een vorkje bij de vlaai.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 21:19
Ik stuur tante wel naar jou toe, dan. Ze is verder best lief en ze praat met zo'n zware sjek-stem.

Weetjewel/weetjeniet
😄
Ik heb altijd water met smaakjes mee naar werk.
Ik heb nu een flesje water met gember en citroengras, bruisend. Elke dag neem ik een ander smaakje mee.

Ik zou het thuis nooit drinken.
Ik ga proberen dit zo te formuleren dat ik niet direct een ban aan mijn broek heb.

Plaatsen NAW is niet meer direct een permaban. We heel streng niet meer eerst een waarschuwing.
Dit heeft het team in al haar wijsheid besloten.

Ik verbaas me over het feit dat je geen onaardige dingen mag zeggen over de inhoud van sommige wijsheid.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Eens. Ik vind het echt stupide.
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2019 19:35
De Allerhandes zijn ook stom. Dat gejengel met alles in een "bowl" de hele tijd. Geef mij maar stamppot andijvie. Met spekjes.
Zei iemand bowl? Héérlijk! Met kersen uit een pot dan toch zeker wel.
Te bizar voor woorden dat iets wat bij wet zo zwaar wordt gestraft en op internet echt een van de ergste dingen is die je kan doen gewoon amper bestraft gaan worden.
Maar wel de meest bizarre zinloze ‘vergrijpen’ afstraffen.
Moire schreef:
15-04-2019 19:10
Te bizar voor woorden dat iets wat bij wet zo zwaar wordt gestraft en op internet echt een van de ergste dingen is die je kan doen gewoon amper bestraft gaan worden.
Maar wel de meest bizarre zinloze ‘vergrijpen’ afstraffen.
Wat is dat dan? En wat is MAW?
Murrmurr schreef:
15-04-2019 19:11
Naam adres, telefoonnummer en woonplaats van iemand anders vrijgeven.

Dus stel, ik zet dit alles hier in elk topic met jouw nick erbij, dan krijg ik 24 uur straf. Maar sta je toevallig al op een week voor allerlei onzin en je post iets over cavia’s, dan krijg je een maand straf.
Moire schreef:
15-04-2019 19:12
Naam adres, telefoonnummer en woonplaats van iemand anders vrijgeven.

Dus stel, ik zet dit alles hier in elk topic met jouw nick erbij, dan krijg ik 24 uur straf. Maar sta je toevallig al op een week voor allerlei onzin en je post iets over cavia’s, dan krijg je een maand straf.
Dat is van de zotten ja.
Murrmurr schreef:
15-04-2019 19:14
Dat is van de zotten ja.
Maar zeg er maar niets over, dan is het provoceren en bashen van het modteam.
NAW = naam, adres, woonplaats. Zeg maar iemands echte naam, waar die woont, telefoonnummer, e-mailadres, dat soort dingen. En inderdaad, bizar, dat je dat blijkbaar ongestraft (nou ja, boehoe, met een heuse waarschuwing!) hier op het forum neer kunt plempen.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
15-04-2019 19:19
NAW = naam, adres, woonplaats. Zeg maar iemands echte naam, waar die woont, telefoonnummer, e-mailadres, dat soort dingen. En inderdaad, bizar, dat je dat blijkbaar ongestraft (nou ja, boehoe, met een heuse waarschuwing!) hier op het forum neer kunt plempen.

Serieus? Ik zou woedend zijn als dat op dit forum kwam te staan. Ik wil niet dat anderen mijn anonimiteit schenden hier. Maar hoe komt iemand dan aan die gegevens? Je moet ze toch eerst hebben om ze hier neer te zetten.
Murrmurr schreef:
15-04-2019 19:11
Mijn adres en woonplaats? O_O
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
herfstappeltaart schreef:
15-04-2019 19:21
Serieus? Ik zou woedend zijn als dat op dit forum kwam te staan. Ik wil niet dat anderen mijn anonimiteit schenden hier. Maar hoe komt iemand dan aan die gegevens? Je moet ze toch eerst hebben om ze hier neer te zetten.
Stel nou dat wij gezellig koffie drinken bij elkaar en ik na een jaar besluit die appeltaart spuugzat te zijn en uit wraak jouw gegevens hier neer te zetten, kom ik er mee weg.

Vorige week kreeg ik van LV haar gegevens om wat op te sturen. Stel nou dat ze straks tegen me zegt dat ik een stomme avatar heb, kan ik lekker ongestraft haar gegevens hier neerzetten.
15-04-2019 19:21
Je kan herkend worden bijv
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Je moet niet hier mopperen, maar in het CM.
Wordt het nu weer straf voor opruiing Mod?
Malagueña schreef:
15-04-2019 19:24
Je kan herkend worden bijv

O zo. Nou ja zeg, dan spoor je niet als je dat hier neerzet. Zulke mensen hebben mijn telefoonnummer niet :idee:
15-04-2019 19:26
O zo. Nou ja zeg, dan spoor je niet als je dat hier neerzet. Zulke mensen hebben mijn telefoonnummer niet :idee:
Oh, daar kan je je nog eens vies in vergissen. Niet voor niets is was die straf zo hoog.
De Notre Dame staat in de fik o_o
Moire schreef:
15-04-2019 19:24
Stel nou dat wij gezellig koffie drinken bij elkaar en ik na een jaar besluit die appeltaart spuugzat te zijn en uit wraak jouw gegevens hier neer te zetten, kom ik er mee weg.

Vorige week kreeg ik van LV haar gegevens om wat op te sturen. Stel nou dat ze straks tegen me zegt dat ik een stomme avatar heb, kan ik lekker ongestraft haar gegevens hier neerzetten.

Inderdaad......nou dat mag van mij heel streng bestraft worden. Gewoon een permaban.
Star² schreef:
15-04-2019 19:27
De Notre Dame staat in de fik o_o
I know!
15-04-2019 19:28
Inderdaad......nou dat mag van mij heel streng bestraft worden. Gewoon een permaban.
Dat was het ook altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven