Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
maandag 15 april 2019 om 21:29
maandag 15 april 2019 om 21:54
Jij moet er misschien niet aan denken, maar heel veel andere vrouwen zouden wel graag zo’n positie willen. Ik denk dat als W-A iemand met een bescheiden inkomen en niet van hoge adel was geweest, Maxima hem straal voorbij zou zijn gelopen.Oh-happy-day schreef: ↑15-04-2019 21:50Ik geloof echt wel dat Maxima en Willem-Alexander echt van elkaar houden. En ik denk dat je juist ook echt van iemand moet houden om in die rol te kruipen van koningin, ik moet er niet aan denken.
Er zijn toch ook genoeg “gewone” vrouwen en meisjes in Nederland die niet eens willen daten met iemand die bijvoorbeeld timmerman of automonteur is. Die per se iemand zoeken die hoogopgeleid is. (Of iemand met veel geld.)
maandag 15 april 2019 om 22:07
Ik kan het me ook niet voorstellen van William, maar het past wel in de lijn der traditie. Elke troonopvolger/koning heeft een maîtresse ernaast (gehad) volgens mij. Charles schijnt dat ook een keer geroepen te hebben, dat het niet eerlijk was dat hij de eerste troonopvolger was die er geen vrouw naast mocht hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 16 april 2019 om 13:55
Het nieuws was de afgelopen week al hot topic, maar lijkt nu ook door Sylvie Meis te zijn bevestigd. De presentatrice en haar liefde Bart Willemsen zijn inderdaad uit elkaar, zo laat het Duitse tijdschrift Bunte weten.
Relatie voorbij
De blondine zou aan het tijdschrift hebben laten weten dat de relatie van een halfjaar is gestrand. “We hebben een heerlijke tijd gehad samen, maar sinds een paar weken is onze relatie voorbij.”
Verjaardag
De geruchtenmolen draaide de laatste dagen al op volle toeren, nadat Sylvie haar verjaardag zonder vriendlief Bart vierde. De 41-jarige zou op het laatste moment de reservering van vier naar drie hebben gewijzigd en de avond alleen met haar broer en zwager hebben doorgebracht. Dit bevestigde zij later zelf met een familiekiekje op Instagram.
Op Instagram houdt Sylvie haar lippen stijf op elkaar. Ook zijn alle foto's van haar en Bart nog gewoon op Instagram te vinden en volgens ze elkaar nog steeds. Bart antwoordde gisteren in een interview met Shownieuws met de woorden "geen commentaar". Het management van Sylvie laat vooralsnog weten dat de presentatrice niet met de pers praat.
Relatie voorbij
De blondine zou aan het tijdschrift hebben laten weten dat de relatie van een halfjaar is gestrand. “We hebben een heerlijke tijd gehad samen, maar sinds een paar weken is onze relatie voorbij.”
Verjaardag
De geruchtenmolen draaide de laatste dagen al op volle toeren, nadat Sylvie haar verjaardag zonder vriendlief Bart vierde. De 41-jarige zou op het laatste moment de reservering van vier naar drie hebben gewijzigd en de avond alleen met haar broer en zwager hebben doorgebracht. Dit bevestigde zij later zelf met een familiekiekje op Instagram.
Op Instagram houdt Sylvie haar lippen stijf op elkaar. Ook zijn alle foto's van haar en Bart nog gewoon op Instagram te vinden en volgens ze elkaar nog steeds. Bart antwoordde gisteren in een interview met Shownieuws met de woorden "geen commentaar". Het management van Sylvie laat vooralsnog weten dat de presentatrice niet met de pers praat.

dinsdag 16 april 2019 om 15:08

dinsdag 16 april 2019 om 15:15
Bloedmooi, diverse shows gepresenteerd , eigen bikinilijn en prima in staat zelf haar brood te verdienen.Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 15:06Nooit begrepen wat er nou interessant is aan Sylvie..
Matige actrice, getrouwd geweest met een voetballer en wat verder ..??
dinsdag 16 april 2019 om 15:36
dinsdag 16 april 2019 om 15:50
Nou, ik heb bewondering voor wat ze op eigen kracht heeft bereikt.Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 15:06Nooit begrepen wat er nou interessant is aan Sylvie..
Matige actrice, getrouwd geweest met een voetballer en wat verder ..??
Ze heeft geen man nodig voor een luxeleventje in elk geval.
Ik vind het wel rot(tig) dat ze zo constant bezig is met het merk Sylvie, alles wat ze doet en zegt buitenhuis lijkt zo weinig spontaan.
Ik denk dat ze best lief is. Als je haar privé zou kennen.
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 16 april 2019 om 16:58
Ja dit dus...
Sorry.. waar blinkt deze dame nu echt in uit?
Ze is te klein en te oud om topmodel te zijn.. ze heeft in wat b soaps een rol gehad.. heeft opgetreden als Duitse presentatrice, slijt meer mannen dan sokken.. en verder??
dinsdag 16 april 2019 om 17:06
En dan toch een kapitaal bij elkaar vergaren. Ik vind het maar knap...Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 16:58Ja dit dus...
Ze is te klein en te oud om topmodel te zijn.. ze heeft in wat b soaps een rol gehad.. heeft opgetreden als Duitse presentatrice, slijt meer mannen dan sokken.. en verder??
conversation = awareness
dinsdag 16 april 2019 om 17:10
precies!Miss_Communicatie schreef: ↑16-04-2019 17:06En dan toch een kapitaal bij elkaar vergaren. Ik vind het maar knap...

dinsdag 16 april 2019 om 17:16
Vergaren?Miss_Communicatie schreef: ↑16-04-2019 17:06En dan toch een kapitaal bij elkaar vergaren. Ik vind het maar knap...
Of uitbuiten?
Want haar ziekte van destijds (hoe vreselijk ook) heeft haar bepaald geen windeieren gelegd.
Steeds maar de media opzoeken ermee en ach.. wat een aandacht en aanbod leverde het haar op!
En hoezo is dit vrouwtje financieel zo zelfstandig?
Ze vangt p.m alimentaties waar 6 gezinnen van kunnen leven!

dinsdag 16 april 2019 om 18:21
Wat een laatdunkende reactie van jou over "dit vrouwtje". De opmerking alsof ze haar ziekte uitbuitte om er aandacht en werk door te krijgen vind ik ongepast. Sylvie wees vrouwen er juist op om hun borsten te blijven onderzoeken en bij twijfel een arts op te zoeken nadat ze bij zichzelf een knobbeltje voelde.Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 17:16Vergaren?
Of uitbuiten?
Want haar ziekte van destijds (hoe vreselijk ook) heeft haar bepaald geen windeieren gelegd.
Steeds maar de media opzoeken ermee en ach.. wat een aandacht en aanbod leverde het haar op!
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

dinsdag 16 april 2019 om 18:30
SweetFirefly schreef: ↑16-04-2019 18:21Wat een laatdunkende reactie van jou over "dit vrouwtje". De opmerking alsof ze haar ziekte uitbuitte om er aandacht en werk door te krijgen vind ik ongepast. Sylvie wees vrouwen er juist op om hun borsten te blijven onderzoeken en bij twijfel een arts op te zoeken nadat ze bij zichzelf een knobbeltje voelde.
Je mist echt wat stukjes in dit verhaal merk ik.
dinsdag 16 april 2019 om 19:33
Nou nou, die carriere daar moet ze wel hard voor werken hoor. Als ze dat niet zou kunnen zou ze er al snel weer uitgegooid worden. Ik vind het flauw. En afgunstig klinken ook. Ze verdiend geld met haar uiterlijk. Doen er zovelen. Doutzen zal ook een beste bankrekening hebben. Die alimentatie zal ze misschien ontvangen, maar je maakt mij niet wijs dat ze het ook nodig heeft om te overleven.Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 17:16Vergaren?
Of uitbuiten?
Ik volgde haar even op Instagram, maar die foto's zijn te zoet, daar knapt het glazuur van mijn tanden af. Ik vind het jammer dat ze zich zo neerzet. Ik denk dat het best een leuke vrouw is, maar zij presenteert zich te veel als merk. Te fake.
Voor mijn gevoel zit ze wat betreft liefdesleven niet stil. Mag ze ook lekker zelf weten, gevolg is wel dat ik bij haar een beetje het wanhopige ervaar wat Gordon ook heeft met elke keer een nieuwe liefde van zijn leven.
dinsdag 16 april 2019 om 22:28
Sylvie was (is?) in Duitsland succesvol als presentatrice. Natuurlijk heeft haar huwelijk met Rafael haar wat dat betreft geen windeieren gelegd, maar als men niks van haar moest weten hield ze het zolang niet vol. In Duitsland zijn ze gek op blonde, Hollandse dames.Pindakaasjes schreef: ↑16-04-2019 16:58Ja dit dus...
Natuurlijk presenteert ze zich veel als merk en ze is waarschijnlijk veel met het merk Sylvie bezig, maar ik vind het ook knap dat ze het allemaal zelf doet.

dinsdag 16 april 2019 om 22:32
woensdag 17 april 2019 om 03:17
En bij jou klapt de afgunst door het scherm heen. Schattig,
conversation = awareness