2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Teddy, goed om te horen dat alles goed was. Naam ben ik alweer kwijt dan, dus die hoor ik dan nog wel een keer. Jij nog geen uitslag? Mini heeft prikjes gehad wat zielig. Extra knuffelen dan maar vandaag.

Missc, gefeliciteerd met je eerste prijs! Wel een latertje, maar die haal je dan van het weekend maar weer in. Vanavond extra vroeg naar bed.

Ellein ! Was hij blij met het cadeau?

Vera, was het leuk gisteravond? Ook voor jou een latertje....

Mamadeb, leuk om weer wat van je te horen! En maandag al weer aan het werk. Jeetje waar blijft de tijd inderdaad.
oh ja mini was trouwens weer 200 gram gegroeid. Ze had dus duidelijk gewoon een dipje vorige week. Ze is nu 56,5 cm en weegt 4175 gram.

ik ga lekker pannekoeken in de magnetron doen. jammie!!

weet het, lang niet zo lekker als zelfgemaakte, maar toch.
Hey Mimpje, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Super man en weer een jongentje! Je houdt de boel hier mooi in evenwicht!

Ben benieuwd hoe het nog verder is veropen.
Hey meiden, wat ben ik jullie aan het verwaarlozen zeg!!! Sorry!!

Mimpje gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet lekker van elkaar! Ik ben de naam ook even kwijt dus ben heel benieuwd!

Rossia wat super dat je sinds zondag ben begonnen met spuiten! Vind het heel knap hoe je erover praat en hoe je het doet. Ik hoop over niet al te lange tijd goed nieuws van je te horen. Moet je elke dag spuiten? (sorry als ik iets vraag wat je misschien al 100x heb uitgelegd)

Teddy zielig he die prikjes! Gelukkig is het altijd even huilen maar snel weer over. Hoop dat ze er niet al te veel last van zal hebben vandaag.

MissC mooie buikfoto heb ik voorbij zien komen! Het is nog een bescheiden buikje maar er is echt al wel iets te zien hoor! Bijna de 20 weken echo, spannend! Jullie wilde het geslacht niet weten toch?

Mamadeb maandag alweer aan het werk?????!!!! Waar blijft de tijd zeg..........

Ellein hoe is het met de kleine man? Las al dat hij flink aangekomen was, netjes hoor!

Michigan hoe is het bij jou? Heeft ze al minder last van krampjes?

Jobje je bent de volgende, al duurt dat nog even! Hoe is het met de babykamer?

Vera prachtige foto zag ik op de mail van jouw meisje met glimlach. Wij hebben trouwens niet gewacht hoor met zwemmen, tot na de 2e prikjes! En het ging prima, niks geks opgelopen en ze vond en vind zwemmen heerlijk.

Verder weet ik ff niet meer wat ik gelezen heb!

Hier gaat alles goed! Volgende week wordt de kleine meid alweer een half jaar, wat gaat het toch snel! Ze doet het super! Slaapt goed, eet goed, is vrolijk en gezellig! Maar heeft ook het mopperen uitgevonden! We hebben een nieuwe auto gekocht, ben helemaal blij! En over 2 weekjes gaan we een weekendje weg!

Kom snel weer buurten! x
Mimpje, JOEPIE, wat goed!!! SUPER GEFELICITEERD!!

Ook voor Mimpje-man!

Fijn dat alles goed is gegaan. Hoop binnenkort het uitgebreide verhaal te horen en ik weet de naam ook niet meer.

Geniet van elkaar!!

Slik, nu ben ik inderdaad de volgende. Het duurt nog wel bijna 10 weken, maar voor mijn gevoel komt het nu al best dichtbij. Hoef bijv. nog maar 5 weken te werken en over 3 weken ga ik mijn vervanger al inwerken.

Weet niet meer wie het vroeg, maar het kindje moet geobserveerd worden, omdat ik antidepressiva slik en dat het kindje vlak na de geboorte afkickverschijnselen kan krijgen.

wel zielig, maar ja, de psychs hadden me aangeraden niet te stoppen met de medicijnen.

Reageer later weer op de rest, want moet nu hard aan het werk. Druk, druk druk...
jobje de tijd vliegt en voor je het weet is het zover.
Hmm, spannend!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Mimpje, gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws. En een dag voor de officiele UD, goed hoor. Nu lekker genieten!

Vanochtend gesport, de kleine is erg huilerig vandaag. Ik ga haar weer even troosten... kom later weer terug.
Vera, ga maar lekker knuffelen met ukje!

Floortje, ik mag gelukkig wel met mijn eigen verloskundige bevallen, zolang alles goed blijft gaan. Alleen na de geboorte moeten de gyn en kinderarts naar het kindje kijken.

Wat voor mensen komen er eigenlijk bij jou bevallen? Mensen met een medische indicatie of mensen die geen eigen verloskundige hebben? Ik weet eigenlijk niet wat een verloskundige precies in het ziekenhuis doet.
Mimpje, van harte!!! Wat heerlijk meid, het zit er op. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu heel erg met z'n 3en aan het genieten zijn. Ben - zoals altijd - weer enorm benieuwd naar het verhaal en de foto's Maar nu eerst: lekker rustig op adem komen!

Ik heb een lekkere dag gehad. Meisje heeft heerlijk liggen pitten, we zijn even met z'n 2tjes met de auto op de thee bij een vriendin geweest en ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Eenmaal thuis heb ik eindelijk eens flink kunnen opruimen (vooral alle kraamcadeautjes) en wassen etc. en het voelde erg goed om weer nuttig bezig te zijn (ipv even een wasje tussen de bedrijven door)! Ik zit nu met laptop op schoot op de bank en ga eindelijk vanaf blz. 8 bijlezen. Hoop dat ik ook nog toekom aan reageren, dus ik duim dat het voorlopig nog even stil blijft hier in huis.....
Meiden, heb met enige vaart bijgelezen, hoop dat ik geen hele essentiele dingen gemist heb... nu even kort een reactie. Hoop dat ik de komende tijd wat vaker even tussendoor kan bijlezen, veel gezelliger! Heb jullie gewoon gemist de afgelopen dagen

Reactie is hier en daar wel een beetje steno vrees ik en ik vergeet ongetwijfeld mensen....

Floortje: toch slecht nieuws deze week helaas... en dan nog erg beroerd geweest ook! Hoop dat het nu weer wat beter gaat en dat het je toch weer lukt met frisse moed verder te gaan!

Teddy, lekker bezig geweest met de kwark las ik! Fijn, zo’n huisarts die met tips van Klazien uut Zalk komt... Heb je inmiddels de uitslag binnen?

Ik ben met kolven begonnen, nu 2 keer: 1x 20 cc, 1x 45. Nog niet enorm veel maar het begin is er. Vind het trouwens wel een erg gebruiksvriendelijke kolf! En hij ziet er nog wel aardig uit ook

Mening van mijn kraam over pijn bij het borstvoeden: het blijft 2 weken pijnlijk bij het voeden, daarna zijn je tepels het gewend en wordt het veel minder. In mijn geval klopte dat, maar aanhappen blijft even (paar seconden) heel pijnlijk... Heel leuk trouwkaartje trouwens, vind vooral de voorkant heel origineel!

Jobje, next in line! 10 weken, het gaat snel he? Geniet van de extra echo!

Vera, gaat lekker met mini he? Weer goed gegroeid dus. En wat heerlijk, zo’n doorslapertje. Heb je verhaal op de mail gelezen en is voor mij super herkenbaar. Vond de reactie van MissC erg goed en die ga ik zelf ook wat vaker proberen toe te passen! Nog 7 weken en dan weer aan het werk. Bij mij nog een stuk of 9 geloof ik. Ik heb best al zin om weer te werken, maar nog niet om mijn meisje naar het KDV te brengen.... helaas hoort het ene bij het andere!

OGG: geen vakantietips, sorry. Wat zoek je precies in je vakantie? Wij hebben net 2 weken Frankrijk (Dordogne) geboekt, een huisje waar we al eerder zijn geweest met heel fijn terras en privé zwembad. Leek ons wel praktisch aangezien we nu met die kleine erbij vast minder vaak echt op pad zullen gaan. Kan niet wachten!

MissC, buikfoto gezien! Nog geen overdreven grote buik maar zeker op die schuine foto is er wel al wat te zien. Leuk hoor! En het wordt alleen maar meer Je gaat geen 3D echo laten maken?

Morgen weer CB om te wegen. Hoop dat de dame goed, maar niet té goed is aangekomen, heb geen zin in gezeur over haar gewicht....

Rossia, je wordt al helemaal ervaren in het prikken lees ik? Stoer wijf!

Boel spanning van Mimpje gemist zie ik. Klinkt allemaal wel heel herkenbaar, al veel ontsluiting, dan strippen, dan onregelmatig zachte weeen... ben heel benieuwd of de rest van de bevalling ook herkenbaar verlopen is!

Angel, alweer een half jaar? Wauw, dat is echt rap gegaan. Vind je het nog steeds alleen maar leuker worden, of mis je het echte kleine baby-gedoe?

Ellein... sorry.... ik ben helemaal kwijt wat ik over jou gelezen heb! Schande he?!? Dus voor jou dan even alleen

Ben benieuwd hoe het zit met zwemmen en de prikken. Mijn vriend heeft zich aangemeld om te gaan zwemmen op zijn papadag vanaf 3 maanden. We hebben serieus al 2 broekjes en 1 zwempakje gekregen de afgelopen weken.... Zul je zien dat ze het niks vindt

Ben dankzij jullie tips aan de venkelthee gegaan. Sinds dinsdag gaat het eigenlijk erg goed, ben benieuwd of dat zo blijft! We hebben er echt een paar lekkere dagen op zitten. Ach, zo is zo'n dipdag à la maandag weer beter te behappen. Dank weer voor jullie meedenken en meeleven!!

Pfoei net op tijd klaar want.... het is weer voedertijd
`Lieve Mimpje,

Gefeliciteerd met je knulletje!

Hoop dat alles goed is gegaan en laat het genieten nu maar beginnen.

Liefs Bep
heb een verhaal op de mail gezet...
Meiden goedemorgen!!

Nog 1 dagje en dan weekend!!!!!!!

Mimpje, hoe is de eerste nacht verlopen? Hoop dat je lekker in je eigen bed hebt kunnen slapen!

Jobje, lekker aftellen naar je verlof nu!

Teddy, gesmuld van de pannenkoeken gister? Ga ze denk ik ook weer eens bakken binnenkort, jammie!!

Bedacht me gister dat ik zo'n zin in wentelteefjes heb, die maakte ik als kind regelmatig. Ga ik zondag doen.. :-)

Angel, je dochter alweer een half jaar, wow! Fijn dat alles zo goed gaat, enne gefeliciteerd met de nieuwe auto! Wat voor één is het??

Ellein, vandaag weer lekker mamadag??

Michigan, gezellig weer wat van je te horen! Je hebt lekkere dagen achter de rug zo te lezen, fijn zo!!

We laten geen 3D echo maken nee. Ik vind het hartstikke leuk om de kleine te zien op de echo, en verheug me ook op de 20w echo, maar eerlijk gezegd vind ik de beelden van een (3d) echo ook een beetje spooky, alien-achtig. Stom hè? Nouja, wij wachten gewoon lekker augustus af.

Hi Bep, hoe gaat t allemaal bij jou??

Gisteravond lekker even gegeten bij een vriendin die in april uitgerekend is en gekletst over zwanger zijn en bevallingen. Werd toch wel weer later dan ik bedacht had, maar goed, slaap inhalen komt van t weekend wel. Vanavond lekker uit eten met vriend, wegens ons '5-jarig jubileum' hihi..
Hey meiden,

ben ik ook weer even. Niet zo blij vandaag want gisteren tijdens het werk uit het niets ineens een hoop kritiek gekregen. heb niet zo'n zin om er verder op in te gaan maar zijn een aantal kleine puntje en een aantal in mijn ogen echt onterechte zaken. Voel me er heel erg rot onder want ik had juist het gevoel dat het zo goed ging. Heb ook niet eerder dan gisteren wat gehoord. Bah bah bah! Vanavond weer werken, moet mijn beste beentje maar voort gaan zetten ofzo.

Teddy ik vind het echt onzettend klote voor je! Heel veel sterkte.

heb even geen puf voor de rest sorry

x Floortj
Hoi meiden, gelukkig hebben jullie niet al te veel gekletst sinds gistermiddag , het is nu nog bij te benen!

Floor, , wat k#t dat je ineens vanuit het niets zoveel kritiek krijgt. Trek het je niet te persoonlijk aan, misschien valt het vanavond allemaal wel weer mee!

Bep, leuk dat je hier even langs komt. Hoe is het met jullie?

Teddy, gisteren de eerste verjaardag van de kleine mimpjeboy . Ik denk toch dat hij in 2009 is geboren!

Michigan, fijn dat jullie zulke lekkere dagen hebben gehad. Dat geeft de burger altijd weer moed.

Verder weet ik ook niet meer zo goed wat ik heb gelezen. Even snel snel, vandaag ook weer druk. Ik zet nog even een update op de mail, hoop dat ik daar nu aan toe kom anders vanmiddag.

Iedereen
ellein tja ben nog niet helemaal volleerd in het tabelmaken. Zal het aanpassen...

michigan ik kolfde in het begin ook maar minibeetjes hoor. Wordt vanzelf meer. Kolf nu ong 120 ml per sessie. Als ik ivp een voeding kolf. tussendoor zo'n 80.

floortje wat vervelend dat je zo ineens kritiek krijgt. Zo onverwachts. En vooral omdat je vindt dat het niet terecht is.

michigan wat fijn dat de thee lijkt te werken. Vooral doorgaan dus!

meisje heeft net haar eerste flesje kv op en ze slaapt er heerlijk op. snif...
Teddy, . Je doet het super hoor!
Teddy, wat een heftig verhaal op de mail! Dikke knuffel! Maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, al kan ik me voorstellen dat dat heel wat emoties oproept.

Ziggie, ook fijn om weer wat van jou te horen. Heel veel sterkte, maar fijn dat je toch een beetje kunt genieten.

Floortje, wat raar zeg, die kritiek ineens. Tijdens het vorige gesprek was je in 5 minuten klaar en nu dit. Vreemd hoor.

Angel, alweer een half jaar. Jeetje, wat gaat dat hard!

Michigan, fijn dat je nu al wat meer tijd voor jezelf begint te krijgen. Krijg je nog steeds veel bezoek?

Hier alles goed. Laatste werkdagje van de week.

Iemand vroeg over de babykamer. Er staat al een wiegje en commode en kast in, maar we laten de muren gewoon wit. Hangen misschien nog wel een leuk schilderijtje of wat andere dingen aan de muur op. Tegen die tijd zal ik wel een foto op de mail zetten.

Fijn weekend alvast allemaal!
Floortje, even snel voor jou ook een ... niet leuk zeg onverwachts toch nog wat kritiek. Of waren het verbeterpuntjes. Misschien kun je een gesprek met je leidinggevende hebben voor toelichting voordat je straks aan het einde van je proeftijd zit? Lijkt me niet gek hoor en daarmee toon je ook initiatief dat je er wel wat mee wil doen (eventueel...)

Sterkte meid!!

Rossia! Hoe is het en waar ben je vandaag???
Gorgi, hoe was de echo vandaag?? Hopelijk beter nieuws dan de vorige keer
Goeie tip voor Floortje Missc! Het zou toch jammer zijn als het weer mis zou gaan, zeker als je het werken daar leuk vindt.

Ja, Rossia, waar ben je? Hard aan het werk?
Floortje, wat balen dat je opeens kritiek krijgt zeg! Ik zou idd een gesprekje aanvragen bij je leidinggevende, gewoon om het eens te bespreken zodat je weet waar je evt. aan moet/kunt werken voor het einde van je proeftijd. Blijft natuurlijk wel naar dta je zo onverwacht opeens kritiek krijgt terwijl je zelf het idee had dat het zo lekker liep.

Teddy, wat schrikken allemaal zeg!! Hoe gaat het nu met je? Heb je pijn? Kun je al een beetje wennen aan het idee van kv? Anders staat mijn aanbod (zie mail) echt serieus hoor! Heb mijzelf hier niet voor niets al eerder een campina-koe genoemd... Ook voor jou een dikke

Jobje, ik ben erg benieuwd naar het kamertje!

Gorgi, vandaag weer echo, hoe was het?! Ik hoop ook op beter nieuws!

Rossia: hoe gaat het met spuiten? Ben je nog steeds zo'n bikkel?

Angel, wow, alweer een half jaar! Gaat hard he?! Mini hier is alweer 4 1/2 maand en een half jaar lijkt zo ver weg, maar toch ook alweer zo dichtbij...

Missc: geniet van het etentje!!!

Michigan: fijn dat de venkelthee heeft geholpen! Hoe gaat het verder met jou en de uk?

Ellein, vera, mamadeb, bep
heb weer even gereageerd op de mail..

OGG, pijn valt mee. al slik ik wel veel paracetamol. Idee went nog niet echt, maar dat komt vast snel.

jobje leuk om met de babykamer bezig te zijn. Zijn jullie al wat verder in de namenkeuze?

gorgi hoe ging de echo vandaag?
Meiden, alles gaat goed hier! Ik geniet ontzettend van onze prachtige zoon.

Zal nu even op de mail een foto zetten en later deze week volgt nog wel het verhaal.

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven