Vind ze me leuk?

18-04-2019 15:51 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Zoals een eerdere topic van mij. ben ik verliefd op een meisje die vlakbij mij woont (20min afstand) en ze vind mij ook leuk zegt ze (heeft koosnaampjes voor mij en zegt lieve dingen) en ik ken dr dus nu alleen nog via app/snapchat. (ze gaf haar telnmmr ook zonder dat ik hoefde te vragen) Maar ik wil graag met haar afspreken en bellen, Maar als ik haar vraag voor bellen of afspreken.. heeft ze vaak iets.. btw ze heeft druk leventje zei ze. (Hockey, Vaak ziekenhuis onderzoeken, Havo 4) maar nu denk ik dat ze misschien beetje bang is? bang dat ze misschien verkeerde indruk maakt op mij? Omdat ze mij ook leuk vind zegmaar.. En meenstal moet ik gesprek starten. Want als ik heledag niks naar haar stuur van hey hgh? dan hoor ik ook niet echt wat van haar.. Ja, wat mij wel vaak opvalt is dat als ik een heledag niks gezegd hebt tegen haar dat ze mij een snapchat bericht stuurt met spiegelselfie 'WIE SNAP??" zou de kans bestaan dat ze die snap alleen naar mij stuurt? Maar nu is mijn vraag; wat moet ik nu doen? en hoe kom ik erachter als ze me echt leuk vind?

Groetjess! ;)

UPDATE!*
Heyy allemaal!

Nou dat meisje deed sinds 3week geleden vaag.. dus soms negeren, niet willen bellen, hele dag niks van dr horen etc..
Dus ik vroeg toen van: is er iets? Of vind je me nog wel leuk? Want omdat ze eerst vrijwel mij kapot snapte en andersom.. was dit verschil dat ze zo deed heel erg merkbaar dus vandaar dat ik vroeg. Maar ze zei steeds dat er niks was en dat ze mij nog steeds leuk vond.. okee dacht ik dan zou ze t wel druk hebben. (want dat zei ze ook steeds) en ze had me gister dus weer genegeerd op een gedichtje die ik dus stuurdde in de ochtend en had dus verder niks van dr gehoord tot savonds. Ik dacht, ik vraag wel wrm ze zo doet etc.. en toen zei ze dat ze druk had en dat het niet aan mij ligt. En ik vraag verder natuurlijk (het viel me op dat ze vaak naar voetbalwed ging.) Terwijl zij zelf hockeyd. En toen kwam ze met excuus dat ik te ver woondde haha ik woon 20min van dr, af nou wat veel zeg. En dat ze niet meer zoals eerst voor mij voelde en ik vroeg door en vertelde mn gevoel dus tegelijk ook. En uiteindelijk zei ze: niet boos worden. ik zei nee okee en toen zei ze ik ga laatste tijd vaak naar voetbalwed ja? Nou dat is om een jongen waar ik laatste tijd vaak mee app en snap.. dus ik was boos ook om het feit dat mijn voorbedachte gedachte over dat ze ander had en dat het met dat voetbal temaken had klopte. En drm was ik best verdrietig van boosheid gister etc.. dus ik stuurdde terug: Tuurlijk ben ik boos.. ik vroeg vroeg meerdere malen aan jou paar week geleden van is er wat? Vind je me nog wel leuk? Nee er was niks zei je. Als je nou eerlijk was geweest had je en niet met mij gevoel gespeeld en was had ik nu niet verdrietig en had ik je al eerder niet meer leuk gevonden. Dusja bedankt voor je eerlijkheid. (Ik kreeg een "sorry" te horen.)

Dusja, denk dat het hierbij blijft op dit forum omdat dit het einde is denk ik haha

Groetjes!
anoniem_384808 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 10:10
Reden: Update
46.53% gewijzigd
VindT!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:11
werd niks meer op gezegd... :D
Je moet ons ook 'voeden'! Steeds weer een stukje info prijs geven. Dat maakt het spannend! Kan je ook proberen met je vriendinnetje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:17
jaa ik snap wat je bedoeld.. ze stuurd selfies, lieve dingen etc.. maar weetje als het aan mij lag hadden we sws al 3x gebeld of afgesproken. ik heb de tijd wel :)
Nou, vooruit. Een stoomcursus "Hoe om te gaan met Vrouwen" (ongeacht de leeftijd).

Ben je er klaar voor?

Hier komt ie hóór.

Stop eens even met aandacht geven.

Jawel.

Geen reactie op berichtjes meer geven.
Niet meer vanuit jezelf HGH zeggen.
Op selfies laat je gewoon een oorverdovende stilte horen.

Tis even doorbijten, maar als ze na twee weken stilte nog niet warm voor je loopt (of op z'n minst je telefoon in die tijd niet heeft opgeblazen), dan heb je zeker je antwoord.
paloma schreef:
18-04-2019 16:25
Nou, vooruit. Een stoomcursus "Hoe om te gaan met Vrouwen" (ongeacht de leeftijd).

Ben je er klaar voor?

Hier komt ie hóór.

Jawel.

Tis even doorbijten, maar als ze na twee weken stilte nog niet warm voor je loopt (of op z'n minst je telefoon in die tijd niet heeft opgeblazen), dan heb je zeker je antwoord.
Dankje! ik ga het proberen! :D
Oudblond schreef:
18-04-2019 16:24
Je moet ons ook 'voeden'! Steeds weer een stukje info prijs geven. Dat maakt het spannend! Kan je ook proberen met je vriendinnetje.
haha nja ik ga vanaf nu hier wel jullie voeden! ;)
paloma schreef:
18-04-2019 16:25

Ben je er klaar voor?

Hier komt ie hóór.

Jawel.

Maar zal ze dan niet denken dat ik dr niet meer leuk vind of ze niet belangrijk meer voor me is?
Jongenn16 schreef:
jaa ik snap wat je bedoeld.. ze stuurd selfies, lieve dingen etc.. maar weetje als het aan mij lag hadden we sws al 3x gebeld of afgesproken. ik heb de tijd wel :)
We komen langzaamaan tot de kern. Waarom heb jij de tijd wel? Waarom ga jij je zinnen niet verzetten? Ga je naar school, studeer je, werk je? Heb je een leuk sociaal leven? Zijn er dingen in het leven waar je tegen aanloopt? Heb je iemand om mee te praten? Wat kun je doen om eens wat minder met dit meisje bezig te zijn? Het is net even een leeftijd wat tegen de grens aanzit. Ik weet het, ben ouderwets, maar als 18 jarige ben je echt nog even te jong om zo hoteldebotel te zijn over een meisje. En helemaal een meisje van 16 (lees ik net). Meisjes van 16 zijn een stuk meer wereldwijs dan in mijn tijd (...) maar hun leven wordt voor grote deel gevormd door Social Media en niet zozeer hun natuurlijke ontwikkeling. Uiterlijk zien ze er veel ouder uit, of ze profileren zich ouder, maar het zijn in feite nog kinderen.

Vlinders in de buik zijn leuk, maar laat het je niet teveel van de wijs brengen.
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:33
Maar zal ze dan niet denken dat ik dr niet meer leuk vind of ze niet belangrijk meer voor me is?
laten we het hopen (6)
Lorem Ipsum
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:33
Als zij denkt wat jij denkt dan heeft ze je wellicht nooit leuk gevonden?
Als jij niets van je laat horen of geen gesprek initieert, dan kun je ook gewoon afwachten hoe zij zal reageren.
Maar, en ik heb net hiervoor een andere reactie gegeven, ik denk dat jouw interesse in dit meisje net even een beetje te ver gaat.
Ik doe even een aanname, maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar nooit ontmoet, of in ieder geval kort genoeg om nummers uit te wisselen. Of jullie kennen elkaar via via. Of hebben elkaar online ontmoet. Waar baseer je op, dat je haar wel leuk vindt. Wat is de communicatie, behalve HGH en haar excuses dat ze niet kan afspreken. Wie weet wil ze niet afspreken, wie weet durft ze niet af te spreken (achter het toetsenbord zijn velen een stuk assertiever) en wie weet is ze niet zoveel met jou bezig, als jij met haar,
paloma schreef:
18-04-2019 16:37
We komen langzaamaan tot de kern. Waarom heb jij de tijd wel? Waarom ga jij je zinnen niet verzetten? Ga je naar school, studeer je, werk je? Heb je een leuk sociaal leven? Zijn er dingen in het leven waar je tegen aanloopt? Heb je iemand om mee te praten? Wat kun je doen om eens wat minder met dit meisje bezig te zijn? Het is net even een leeftijd wat tegen de grens aanzit. Ik weet het, ben ouderwets, maar als 18 jarige ben je echt nog even te jong om zo hoteldebotel te zijn over een meisje. En helemaal een meisje van 16 (lees ik net). Meisjes van 16 zijn een stuk meer wereldwijs dan in mijn tijd (...) maar hun leven wordt voor grote deel gevormd door Social Media en niet zozeer hun natuurlijke ontwikkeling. Uiterlijk zien ze er veel ouder uit, of ze profileren zich ouder, maar het zijn in feite nog kinderen.

Vlinders in de buik zijn leuk, maar laat het je niet teveel van de wijs brengen.
nee begrijp ik, maar bedoel ermee van ik heb de tijd wel in de zin als ze zegt "wanneer afspreken?" dan regel ik gwn dat ik kan. geen probleem! maar zij is diegene die een knik in de kabel is, want ze wil wel afspreken dat zegt ze.. maar als ik haar vraag doet ze lastig..
paloma schreef:
18-04-2019 16:43
Als zij denkt wat jij denkt dan heeft ze je wellicht nooit leuk gevonden?
Als jij niets van je laat horen of geen gesprek initieert, dan kun je ook gewoon afwachten hoe zij zal reageren.
Maar, en ik heb net hiervoor een andere reactie gegeven, ik denk dat jouw interesse in dit meisje net even een beetje te ver gaat.
Ik doe even een aanname, maar als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar nooit ontmoet, of in ieder geval kort genoeg om nummers uit te wisselen. Of jullie kennen elkaar via via. Of hebben elkaar online ontmoet. Waar baseer je op, dat je haar wel leuk vindt. Wat is de communicatie, behalve HGH en haar excuses dat ze niet kan afspreken. Wie weet wil ze niet afspreken, wie weet durft ze niet af te spreken (achter het toetsenbord zijn velen een stuk assertiever) en wie weet is ze niet zoveel met jou bezig, als jij met haar,
Ze is het overbuurmeisje van een meisje die ik ken.. maar we hebben elkaar nog nooit gezien. ja op fotos etc.. stem heeft ze van mij wel gehoord in een snapchat filmpje een keer.. maar ik de hare nog niet. Ja ik geef toe ik ben misschien teveel met haar bezig.. maar dat komt omdat ze mij gwn fijn gevoel gaf sinds ik haar ken van yeey een meisje die me leuk vind ... ik klink echt dom nu waarschijnlijk.
Jongenn16 schreef:
shitt je hebt me door :P haha
Geloof me, ik ken niet iedereen op deze aardbol, maar wat ik je wel kan vertellen is dat heel veel mensen ooit iemand (of meerderen) hebben ontmoet of gaan ontmoeten, waarvan ze zéér gecharmeerd zijn en waarop niet de gewenste respons komt van de andere partij. En soms ben je de gevende partij en soms ben je de ontvangende partij en niets lijkt zo frustrerend, wanneer "het universum" niet meewerkt om jullie tegelijkertijd tot elkaar te brengen. Soms is dat slikken, vallen en weer opstaan en soms is het niet krijgen wat je wil, een grote zegening.
Allemachtig zeg. Is dit het taalgebruik van jongeren? Er is bijna geen foutloze zin in te ontdekken. En kom niet aan met dyslectisch.
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:43
nee begrijp ik, maar bedoel ermee van ik heb de tijd wel in de zin als ze zegt "wanneer afspreken?" dan regel ik gwn dat ik kan. geen probleem! maar zij is diegene die een knik in de kabel is, want ze wil wel afspreken dat zegt ze.. maar als ik haar vraag doet ze lastig..
Nou vooruit, dan doen we geen stilte voor twee weken. Maar je moet wel je enthousiasme gaan temperen, want daar kom je niet ver mee. En nogmaals, ze is 16 jaar dus let's give her some space to be sixteen :worship: . Houd het contact luchtig, gezellig, no stress, relaxt, geen "zullen we afspreken" praatjes, gewoon HGH, stuur eens een leuke foto van jou (nee, niet met een andere chick zoals hierboven geadviseerd :rofl: ). Doe eens gewoon leuk, vriendschappelijk, hoi hoi, fijne avond/weekend, succes met je schooltest, toi toi toi in het ziekenhuis. Maar niet meer vragen om af te spreken of andere toeschietelijke opmerkingen maken. Deal :thumbsup: ?
JuriaanB schreef:
18-04-2019 16:56
Allemachtig zeg. Is dit het taalgebruik van jongeren? Er is bijna geen foutloze zin in te ontdekken. En kom niet aan met dyslectisch.
Luister, ik heb net voor de eerste keer, in mijn meer dan een halve eeuw bestaan, het woord "chick" gebruikt in een reactie.

En ik heb geleerd wat HGH betekent.

Relax man :daisy: ;-D .
JuriaanB schreef:
18-04-2019 16:56
ze begrijpen me tenminste.. En ja ik kan wel netjes typen maar uit snelheid gewoon even wat foutjes etc.. sorry!
paloma schreef:
18-04-2019 16:58
Nou vooruit, dan doen we geen stilte voor twee weken. Maar je moet wel je enthousiasme gaan temperen, want daar kom je niet ver mee. En nogmaals, ze is 16 jaar dus let's give her some space to be sixteen :worship: . Houd het contact luchtig, gezellig, no stress, relaxt, geen "zullen we afspreken" praatjes, gewoon HGH, stuur eens een leuke foto van jou (nee, niet met een andere chick zoals hierboven geadviseerd :rofl: ). Doe eens gewoon leuk, vriendschappelijk, hoi hoi, fijne avond/weekend, succes met je schooltest, toi toi toi in het ziekenhuis. Maar niet meer vragen om af te spreken of andere toeschietelijke opmerkingen maken. Deal :thumbsup: ?
jaa isgoed! maar als zij nou nog wel xx enzo blijft sturen dan?
dan stuur jij tien uur later 'x'
Lorem Ipsum
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 16:47
Ze is het overbuurmeisje van een meisje die ik ken.. maar we hebben elkaar nog nooit gezien. ja op fotos etc.. stem heeft ze van mij wel gehoord in een snapchat filmpje een keer.. maar ik de hare nog niet. Ja ik geef toe ik ben misschien teveel met haar bezig.. maar dat komt omdat ze mij gwn fijn gevoel gaf sinds ik haar ken van yeey een meisje die me leuk vind ... ik klink echt dom nu waarschijnlijk.
Je klinkt niet dom. Je klinkt als een jongen waarvoor de meisjes niet in de rij staan, of als een jongen die niet veel contact heeft of in contact komt met meisjes, of als een jongen die niet snel een connectie voelt met een meisje. Oeh, dat klinkt onaardig van me, maar zo bedoel ik het niet. Misschien moet ik het ook niet zeggen (als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets), maar ik denk ook weer, dat je het ook een beetje nodig hebt, dat "iemand" je even terug op aarde brengt. En het grote geheim is, dat het altijd lijkt alsof het bij anderen zo makkelijk en soepel loopt, maar dat is van verre het geval. Ga je leven leiden, doe wat je hart je ingeeft, groei als mens en geniet van de warme gevoelens die iemand jou kan geven, maar probeer het niet na te jagen of -nog erger- op te jagen. Wie weet is dit meisje in realiteit helemaal niet wie of wat je zoekt en voordat je het weet, is ze meer gecharmeerd van jou dan jij van haar. Let it go, let it flow.
Jongenn16 schreef:
18-04-2019 17:06
jaa isgoed! maar als zij nou nog wel xx enzo blijft sturen dan?
Dan stuur je xxx terug. Gewoon, leuk, gezellig, geen achterliggende gedachten. Geef haar ook een beetje de ruimte om toenadering te zoeken, als ze dat zou willen. Afspreken is gewoon nog even niet wat ze wil, misschien wel nooit, misschien vindt ze dit contact gewoon "chill" (weer een hip woord O_o ) en misschien kom je haar op een dag spontaan tegen. De boel pushen heeft geen enkele zin (tenzij je een boze vader op je dak wil :blauwoog: :) )
Misschien vindt ze je puberale taalgebruik wel een afknapper.
turquasi schreef:
18-04-2019 17:10
dan stuur jij tien uur later 'x'
haha ja
lise1985 schreef:
18-04-2019 17:23
Misschien vindt ze je puberale taalgebruik wel een afknapper.
hoe bedoel je? ik ben netjes en ik ben niet zon type van "eyy kill" etc.
paloma schreef:
18-04-2019 17:21
Dan stuur je xxx terug. Gewoon, leuk, gezellig, geen achterliggende gedachten. Geef haar ook een beetje de ruimte om toenadering te zoeken, als ze dat zou willen. Afspreken is gewoon nog even niet wat ze wil, misschien wel nooit, misschien vindt ze dit contact gewoon "chill" (weer een hip woord O_o ) en misschien kom je haar op een dag spontaan tegen. De boel pushen heeft geen enkele zin (tenzij je een boze vader op je dak wil :blauwoog: :) )
Hhaha ja misschien is net wat je zegt niet teveel pushen de oplossing.. miss is ze daarom terughoudend
paloma schreef:
18-04-2019 17:15
Je klinkt niet dom. Je klinkt als een jongen waarvoor de meisjes niet in de rij staan, of als een jongen die niet veel contact heeft of in contact komt met meisjes, of als een jongen die niet snel een connectie voelt met een meisje. Oeh, dat klinkt onaardig van me, maar zo bedoel ik het niet. Misschien moet ik het ook niet zeggen (als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets), maar ik denk ook weer, dat je het ook een beetje nodig hebt, dat "iemand" je even terug op aarde brengt. En het grote geheim is, dat het altijd lijkt alsof het bij anderen zo makkelijk en soepel loopt, maar dat is van verre het geval. Ga je leven leiden, doe wat je hart je ingeeft, groei als mens en geniet van de warme gevoelens die iemand jou kan geven, maar probeer het niet na te jagen of -nog erger- op te jagen. Wie weet is dit meisje in realiteit helemaal niet wie of wat je zoekt en voordat je het weet, is ze meer gecharmeerd van jou dan jij van haar. Let it go, let it flow.
Aah thx dat je het zegt; ik ben niet knap enzo :P En nee ik ga niet veel uit. Omdat ik het gewoon niet zo interessant vind.. (Komt nog wel) Maar toch vraag ik me op een depri avond weles af, wrm nooit een meisje mij leuk vind en soms dan heb ik een lief meisje en dan draait het uit op niks. zoals nu ongv het geval.. maar ik zal wel mn leven leiden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven