Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
feow schreef:
21-04-2019 15:42
Voelt toch als valsspelen, zo'n slapende dame slachtofferen.
Eerst dit dan maar: :lips:
Heel lief, maar je kan ook gewoon chocolade geven. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
21-04-2019 15:44
Heel lief, maar je kan ook gewoon chocolade geven. ;-D
Nu weet ik een manier om je naar buiten te krijgen! Iemand houdt een stok vast met daaraan chocolade gehangen. Je loopt er zo achteraan.
Coconuts12 schreef:
21-04-2019 16:01
Nu weet ik een manier om je naar buiten te krijgen! Iemand houdt een stok vast met daaraan chocolade gehangen. Je loopt er zo achteraan.
Nee hoor. Doornroosje laat haar chocolade altijd bezorgen.

Afbeelding

Toet toet, dat is snel!

Je woont trouwens leuk, Doornroosje.
Coconuts12 schreef:
21-04-2019 16:01
Ik heb een voorraad. :jump:
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 16:03
Nee hoor. Doornroosje laat haar chocolade altijd bezorgen.

Afbeelding

Toet toet, dat is snel!

Je woont trouwens leuk, Doornroosje.
:proud:
doornroosje9 schreef:
21-04-2019 16:37
Ik heb een voorraad. :jump:
Voorraad verplaatsen naar de achtertuin/schuur :lightbulb:
the_Wicked_Witch schreef:
20-04-2019 22:53
Het staat iedereen vrij om in napraat te posten. Ik heb werkelijk nog nooit gemerkt dat iemand hier niet welkom was.
Bij normaal gedrag uiteraard.

Hmm, wat schreef je afgelopen week ook alweer naar mij? Iets over dat ik hier maar beter niet kon lezen dan?
Coconuts12 schreef:
21-04-2019 16:44
Voorraad verplaatsen naar de achtertuin/schuur :lightbulb:
Dan
Moet
Ik
Naar
Buiten.

:nope:
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 13:09
Natuurlijk kom je er hier niet zomaar tussen. Net zo min als dat je er zomaar tussen komt als je ineens mee gaat schrijven in een zwangerosaurussenmaandgroepje of als je als randstedeling in een Zuid-Limburgs pestdorpje gaat wonen. Waarom er nu specifiek hier een probleem moet worden gemaakt van dit alledaagse verschijnsel is mij een raadsel.

Hier op napraat kom je er juist wel makkelijk tussen. Zie bijv Malaguena die hier nog niet zo lang geleden gewoon begon te posten en nu al een soort van vaste naprater is (voor zover dat een kliek is). Gewoon op dezelfde manier meepraten is genoeg.

In een zwangergroepje kom je er niet zo makkelijk tussen als hier, ook niet als je zwanger bent, want dan moet je ineens in iedere post reageren op alle anderen, zo van: A, wat rot voor je, X veel succes morgen, G hoe ging het bij de VK? etc etc.

Hier kun je gewoon een opmerking plaatsen, en als die opmerking past bij de sfeer van dat moment wordt er gewoon door anderen op gereageerd en hoor je er bij.
doornroosje9 schreef:
21-04-2019 16:47
Dan
Moet
Ik
Naar
Buiten.

:nope:
Bij nader inzien, is dat toch wel zielig voor je. Laat die voorraad maar mooi in huis liggen.
Anárion schreef:
21-04-2019 13:24
Maar er zijn dus echt wel wat forummers die dat zo voelen, en anderen die dit gevoel bewust of onbewust voeden. Dat is wel jammer.

Dat is zeker jammer, dat sommigen dat zo voelen. Waarom zouden ze dat zo voelen?
Ik zie eigenlijk niemand dat gevoel bewust voeden. Er valt niks te winnen met iemand 'wegpesten' uit dit topic, dus waarom zou je dat doen.
Oh het ging alweer over chocolade. Sorry! :flag:
Ik heb dit jaar amper paaseieren gegeten, maar drie kilozakken of zo. Andere jaren veel meer. Ik heb nu zelfs al een paar dagen geen paasei meer in huis. Gaat ook niet meer gebeuren dit jaar. Best raar. Misschien toch maar even naar de dokter komende week...
Marana-- schreef:
21-04-2019 17:02
Ik heb dit jaar amper paaseieren gegeten, maar drie kilozakken of zo. Andere jaren veel meer. Ik heb nu zelfs al een paar dagen geen paasei meer in huis. Gaat ook niet meer gebeuren dit jaar. Best raar. Misschien toch maar even naar de dokter komende week...
Ik koop meestal na pasen nog paaseieren met 50% korting, maar ik kon gisteren al haast nergens meer paaseieren vinden, dus dit jaar gaat het mis.
Overigens eet ik eigenlijk geen paaseieren, maar paashaasjes, van die holle in zo'n zilverpapiertje.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
yasmijn schreef:
21-04-2019 13:16
Zijn we ineens weer een groepje?
Oh kolère nee he? Zit het al vol bij je? Moet ik nu weer op zoek op de pijler kinderen? Of God verhoede op de pijler zwangerschap? Nee toch? Mijn plekkie is toch nog wel vrij?

Chocola kan ik niet meer zien.
En Nederland heeft weer vrij, de een na de ander opent een topic over realtieproblemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Marana-- schreef:
21-04-2019 16:45
Hmm, wat schreef je afgelopen week ook alweer naar mij? Iets over dat ik hier maar beter niet kon lezen dan?

Klopt. Omdat je je ergerde aan posts die hier nu eenmaal vaak voorbij komen in napraat.
Ik heb nergens gezegd dat je dus niet welkom was.
Marana-- schreef:
21-04-2019 17:01
Oh het ging alweer over chocolade. Sorry! :flag:
Af en toe napraten mag wel hoor. :lips:
Enn schreef:
21-04-2019 17:14
Oh kolère nee he? Zit het al vol bij je? Moet ik nu weer op zoek op de pijler kinderen? Of God verhoede op de pijler zwangerschap? Nee toch? Mijn plekkie is toch nog wel vrij?

Chocola kan ik niet meer zien.
En Nederland heeft weer vrij, de een na de ander opent een topic over realtieproblemen.
En bij deze ik word óók genegeerd wat natuurlijk standaard is op dit topic.
Het is me allemaal wat, naar, rot, chocolade en eten.
Enzo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
21-04-2019 17:26
En bij deze ik word óók genegeerd wat natuurlijk standaard is op dit topic.
Het is me allemaal wat, naar, rot, chocolade en eten.
Enzo
Ik heb je gelezen.
Marana-- schreef:
21-04-2019 16:56
Hier op napraat kom je er juist wel makkelijk tussen. Zie bijv Malaguena die hier nog niet zo lang geleden gewoon begon te posten en nu al een soort van vaste naprater is (voor zover dat een kliek is). Gewoon op dezelfde manier meepraten is genoeg.

In een zwangergroepje kom je er niet zo makkelijk tussen als hier, ook niet als je zwanger bent, want dan moet je ineens in iedere post reageren op alle anderen, zo van: A, wat rot voor je, X veel succes morgen, G hoe ging het bij de VK? etc etc.

Hier kun je gewoon een opmerking plaatsen, en als die opmerking past bij de sfeer van dat moment wordt er gewoon door anderen op gereageerd en hoor je er bij.
Ja dat dacht ik ook, maar dat blijkt dus voor sommigen niet zo te zijn. En overal waar onderling geouwehoerd wordt heb je nou eenmaal iets van groepsdynamiek, dus zo raar is het niet.
Lady*Voldemort schreef:
21-04-2019 17:29
Ja dat dacht ik ook, maar dat blijkt dus voor sommigen niet zo te zijn. En overal waar onderling geouwehoerd wordt heb je nou eenmaal iets van groepsdynamiek, dus zo raar is het niet.
Alleen in het lijkenhuis is er geen groepsdynamiek. Verder altijd en overal wel.
Moire schreef:
21-04-2019 17:28
Ik heb je gelezen.
Ah, dat is mooi! Dank
'Napraat' is een sticky topic op Viva, geopend door een mod. Voor iedereen bereikbaar en geopend.

Maar waar is iedereen?
Ik zie hier altijd dezelfde namen en het gaat weinig over topics.
Purdey161 schreef:
21-04-2019 18:28
'Napraat' is een sticky topic op Viva, geopend door een mod. Voor iedereen bereikbaar en geopend.

Maar waar is iedereen?
Ik zie hier altijd dezelfde namen en het gaat weinig over topics.
Bang en afgeschrokken.
Moire schreef:
21-04-2019 18:29
Bang en afgeschrokken.

Logisch ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven