Vriend op datingsapp
woensdag 24 april 2019 om 10:59
Ik dacht een leuke beginnende relatie van 5 maanden te hebben. We zijn vaak bij elkaar, slapen ongeveer 4 nachten in de week samen. Sinds een maandje heb ik een nieuwe baan en was ik vorige week veel ‘s avonds aan het werk waardoor we elkaar minder zagen, het leek voor mij geen probleem te zijn. Want soms moet je ook even zonder elkaar kunnen toch? Ik vertrouwde deze man volledig en ben nooit achterdochtig geweest, tot het afgelopen weekend dan! 
Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.
Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...
Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.
Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...
Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
woensdag 24 april 2019 om 12:16
Jij vind het normaal om telefoon te laten nakijken en dat binnen vijf maanden relatie?Pipistrello schreef: ↑24-04-2019 12:15Jij vindt het wel normaal dat je partner (van wie je denkt dat hij monogaam is) op een datingsite zit?
woensdag 24 april 2019 om 12:21
Ze had hem ook gewoon de deur uit kunnen zetten in plaats van een hoop drama maken.Pipistrello schreef: ↑24-04-2019 12:20Ik vroeg jou eerst wat.
Telefoon nakijken zou ik niet eens doen. Ik was al lang opgestapt na het eerste 'bewijs'.
woensdag 24 april 2019 om 14:20
Ik wilde gewoon buienradar kijken waar hij naast zat hoor omdat mijn telefoon boven aan de lader lag. Maar als er dan badoo tevoorschijn komt als ik de B intoets... waarvan hij beweerde dat dat er vast nog in stond voor onze relatie aan. Ik heb hem al die tijd vertrouwd. Maar toen ik zelf badoo installeerde omdat ik het niet vertrouwde zag ik dus een recente foto omdat hij een shirt aan heeft die net 2 maanden oud is.
woensdag 24 april 2019 om 14:26
Ja en dit stond idd ook al duidelijk in je OP. Dommig dat sommige mensen niet goed lezen en meteen hun conclusie trekken dat jij hem controleerde. Alsof ze alleen maar een paar zinnetjes hebben gelezen van je OP.Blauwrood schreef: ↑24-04-2019 14:20Ik wilde gewoon buienradar kijken waar hij naast zat hoor omdat mijn telefoon boven aan de lader lag. Maar als er dan badoo tevoorschijn komt als ik de B intoets... waarvan hij beweerde dat dat er vast nog in stond voor onze relatie aan. Ik heb hem al die tijd vertrouwd. Maar toen ik zelf badoo installeerde omdat ik het niet vertrouwde zag ik dus een recente foto omdat hij een shirt aan heeft die net 2 maanden oud is.
Iig, TO, meid... hij verdient jou niet, geloof me. Je hebt GENOEG bewijs dat hij gewoon heel vals bezig is...
Dit laat je toch niet over je kant gaan???
woensdag 24 april 2019 om 14:31
Nee normaal niet.. hij had zijn geschiedenis al verwijderd want daar vroeg ik om, omdat ik het niet meer tegen wilde komen en eerst wel dacht dat die sites misschien van eerder waren. Maar toen ik dus badoo installeerde en zag dat ie daar op zat (zijn gesch was toen al weg) vroeg ik om in zn foto album te kijken of die foto er in stond. En toen werd ie zo boos dat ik hem niet zou geloven dat ie zn tel weg gooide en zei dat internet alles kapot maakt tussen mensen en telefoons beter niet kunnen bestaan... hij houd nog steeds vol dat ie geen tel weer hoeft. Ik ben erg benieuwd of die nog naar me toe komt vandaag, anders is het sowieso klaar, wat ik eigenlijk al moet zijn. Een vriendin van me vind dat ik het wel een kans moet geven... maar toch voel ik me er niet lekker bij en denk dat ik er beter mee kan stoppen omdat ik het niet vertrouw. Als alles goed zit hoef je niet op een datingsapp vind ik!
woensdag 24 april 2019 om 14:33
Klopt, ik hou niet van controleren maar ben toch blij dat ik dit heb gezien, ookal was ik hier niet op uit. Ben zelfs soms zo onzeker dat ik denk had nooit in zijn telefoon buienradar moeten checken.Marigold1986 schreef: ↑24-04-2019 14:26Ja en dit stond idd ook al duidelijk in je OP. Dommig dat sommige mensen niet goed lezen en meteen hun conclusie trekken dat jij hem controleerde. Alsof ze alleen maar een paar zinnetjes hebben gelezen van je OP.
Iig, TO, meid... hij verdient jou niet, geloof me. Je hebt GENOEG bewijs dat hij gewoon heel vals bezig is...
Dit laat je toch niet over je kant gaan???
woensdag 24 april 2019 om 15:09
Nee joh, het is goed dat je het weet. Geloof me... Hoeveel pijn het nu ook doet.
woensdag 24 april 2019 om 15:20
woensdag 24 april 2019 om 15:21
Jep anders had het nog verder kunnen gaan. Pfff! Hij heeft ook nog allemaal spullen bij mij thuis liggen. Zit er zo tegen op hem weer te zien. Hij zit nog in de waan dat ik hem geloof dat ie er echt niet op zal zitten. Wat een raar gevoel in mn buik heb ik hiervan, iemand waarvan ik dacht dat ie gek op me was. 2 weken geleden heeftie me zelfs een mooie ketting cadeau gegeven.Marigold1986 schreef: ↑24-04-2019 15:09Nee joh, het is goed dat je het weet. Geloof me... Hoeveel pijn het nu ook doet.
woensdag 24 april 2019 om 15:25
Maar hij liegt wel glashard over zijn aanwezigheid op Badoo.Blauwrood schreef: ↑24-04-2019 15:21Jep anders had het nog verder kunnen gaan. Pfff! Hij heeft ook nog allemaal spullen bij mij thuis liggen. Zit er zo tegen op hem weer te zien. Hij zit nog in de waan dat ik hem geloof dat ie er echt niet op zal zitten. Wat een raar gevoel in mn buik heb ik hiervan, iemand waarvan ik dacht dat ie gek op me was. 2 weken geleden heeftie me zelfs een mooie ketting cadeau gegeven.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
woensdag 24 april 2019 om 15:29
Geen idee of die echt actief was, stond maar 1 foto op en geen informatie. Alleen het idee ook al dat je zoiets aanmaakt klopt in mijn ogen niet? Of je moet al een goede verklaring hebben. Maar hij blijft toch alles wel ontkennen.
woensdag 24 april 2019 om 15:52
Blauwrood schreef: ↑24-04-2019 14:31Nee normaal niet.. hij had zijn geschiedenis al verwijderd want daar vroeg ik om, omdat ik het niet meer tegen wilde komen en eerst wel dacht dat die sites misschien van eerder waren. Maar toen ik dus badoo installeerde en zag dat ie daar op zat (zijn gesch was toen al weg) vroeg ik om in zn foto album te kijken of die foto er in stond. En toen werd ie zo boos dat ik hem niet zou geloven dat ie zn tel weg gooide en zei dat internet alles kapot maakt tussen mensen en telefoons beter niet kunnen bestaan... hij houd nog steeds vol dat ie geen tel weer hoeft. Ik ben erg benieuwd of die nog naar me toe komt vandaag, anders is het sowieso klaar, wat ik eigenlijk al moet zijn. Een vriendin van me vind dat ik het wel een kans moet geven... maar toch voel ik me er niet lekker bij en denk dat ik er beter mee kan stoppen omdat ik het niet vertrouw. Als alles goed zit hoef je niet op een datingsapp vind ik!
Ik zou me nu drukker maken over dat telefoon kapot smijten gebeuren. Dan heb je wat te verbergen of andere nare issues.
Wat moet je met zo'n typje? Is het de laatste man op aarde?
woensdag 24 april 2019 om 16:14
Dit is waar het om draait.
Hij wil niet zeggen wat hij van jou moet zeggen.
Dan houdt het toch op?
Geen energie meer aan besteden, het is niet gelukt, pijnlijk, omdat jij er toch zoveel van verwacht had. Maar beter nu dan wanneer je een paar koters aan je rok hebt hangen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 24 april 2019 om 16:45
Hadden jullie afgesproken dat het exclusief was (dat is nieuw, vroeger was dat niet..) en dat je een relatie had?
Zo ja, dan liegt hij (dat shirt!!). Zo nee dan spoort hij niet door met telefoon gooien...
Jij spoort niet als je in zijn praatjes trapt...
Een normale vent zegt dan ja ik kijk er nog wel eens op. Vind je dat vervelend? Dan praat je erover. Of als hij verkering had met je had hij sorry gezegd en kon jij besluiten of dat ok is.
Nu liegt hij en doet agressief.
Zo ja, dan liegt hij (dat shirt!!). Zo nee dan spoort hij niet door met telefoon gooien...
Jij spoort niet als je in zijn praatjes trapt...
Een normale vent zegt dan ja ik kijk er nog wel eens op. Vind je dat vervelend? Dan praat je erover. Of als hij verkering had met je had hij sorry gezegd en kon jij besluiten of dat ok is.
Nu liegt hij en doet agressief.
woensdag 24 april 2019 om 17:17
Jij kent ook zo'n telefoongooier?livethelifeyoulove schreef: ↑24-04-2019 17:11Het zou wel heel toevallig zijn maar is zijn naam afgekort naar 2 letters: TL?