Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Indi schreef op 27 maart 2009 @ 06:44:

@VLeer: Goed zo..ik vind zulke bekrompen mensen zo erg..

@Prik: Gaaf! The Prodigy!! Ik wil ook naar Lowlands..

En ik denk dat je een tijdje lid moet zijn voordat je een gratis membership krijgt op RP..gewoon hartjes sturen!

Ik ga naar mijn werk! Fijne dag!

Goedemorgen!

Wie of wat houdt je tegen?

@Vleer: ik wou dat ik dat kon, serieus! het is nu in ieder geval uitgesproken, toch?
Indi, ik heb vanochtend ook 3 dagen gratis full membership op RP gekregen, maar eerst de date van vanavond maar eens afwachten...
Ow spannend TP....heb je er een beetje zin in of ben je erg zenuwachtig?

Ik heb vannacht grotendeels boven de wc gehangen....voel me echt niet lekker! :puke:

Wel zo even naar hypotheek gesprek, want had gebeld en afspraak verzetten duurt weer zo lang! Maar voel me zo slapjes....vanavond maar de hele avond op de bank.....denk dat het een heeeeeeeel erg rustig weekend wordt voor WM
TP: nah als date niets is vanavond kan ej ej altijd op RP storten 3 dagen

WM : beterschap

PV: uitgesproken ja , ik denk het wel. Heb duidelijk mijn grens aangegeven. Dat ik mijn eigen leventje leid. En hoe ik die invul is geheel aan mijzelf. Prima als zij zo bekrompen wil leven , ik laat haar ook in die waarde.

Zo vanmiddag ff 4uurtjes werken , t weekend werken. En verder leuk contact met met de KIM (koeien inseminator meneer )
Getver. Waarom wilde ik ook weer juf zijn?
Omdat kinderen leuk zijn en je het fijn vindt om te zien dat de leerlingen groeien onder jouw bezielende leiding, MP!!

Ik heb weekend!!!!!!!

Druk weekje gehad, gisteren en vriendin op bezoek, samen even wat huizen op internet gekeken en daar waren veel huizen bij die morgen een open dag hebben. Dus we gaan kijken! Alhoewel ik niet weet of ik wel echt wil kopen, maar het is wel een leuke zaterdagbesteding!

Vleer, goed dat je dat gezegd hebt. Ik vind het altijd zo raar dat veel christelijke mensen anderen niet in hun waarde kunnen laten, maar dat ze niet schijnen op te merken dat anderen dat bij hen wel doen.

TP, date vanavond dus?? Veel plezier!!!!

MP, je hebt het maar druk met je mannen! Ga je weer ene kinderrijk weekend tegemoet? Ook voor jou veel plezier!

Xen, je vond het koor plus borrel dus leuk? Fijn zeg!

WM, beterschap!

Ik ga lekker even op de bank vieren dat ik weekend heb!
WM: beterschap (f)

Vleer: goed gedaan! Ieder mag zen eigen mening hebben en dus ook zen eigen levensstijl!! Met die bekrompen mensen!

PV: veel plezier met je daten (en je full mem op rp)

Pop: veel plezier met je huizen-bezoeken!

Allemaal goed weekend

Ik ga shoppen met vriendinnen, vergaderen en men laatste nacht van de week werken, tot morgen!!
quote:reizendestrijdster schreef op 27 maart 2009 @ 14:15:

WM: beterschap (f)

Vleer: goed gedaan! Ieder mag zen eigen mening hebben en dus ook zen eigen levensstijl!! Met die bekrompen mensen!

PV: veel plezier met je daten (en je full mem op rp)

Pop: veel plezier met je huizen-bezoeken!

Allemaal goed weekend

Ik ga shoppen met vriendinnen, vergaderen en men laatste nacht van de week werken, tot morgen!!

dat is het juist, heb geen full memb. Ook niet van plan om daar zo snel aan te beginnen, die behoefte heb ik ook weer niet zo sterk.

Wel allemaal alvast een goed weekend! Ik ga een weekendje dozen inpakken, zojuist de laatste verzekeringen afgesloten en ben dus helemaal klaaaarr voor mijn nieuwe huisje!

@Reiz: werk ze trouwens!
Hellow everybody!!

Ik heb goed nieuws!!!! MIJN HUIS IS VERKOCHT!!!

Na 3 jaar duwen, trekken, sjorren, zeiken, mijn mond houden, alles doen om de goede vrede te bewaren, op mijn tenen over eieren heen lopen, mijn lieve toontje opzetten, vriendelijk verzoeken en TOTAAL over mijn eigen grens heen gaan is het VOORBIJ!! IK BEN VRIJJJJJJJ!!! *Vrijjjjjjj zijn ze wil alleen maar vrijjjjj zijn* tjonge jonge wat een opluchting zeg!! PFIEUW!

Kapara: Gefeliciteerd !! wat zal je blij zijn zeg !! Geniet er van !
Kapara gefeliciteerd!

Lekker begin van je weekend
TP...al zenuwachtig voor vanavond? Wat voor outfitje wordt het nu? Heel veel plezier!!!

Kapara...wat een goed nieuws....gefeliciteerd! Kan je eindelijk echt een nieuwe start maken

PV...succes met verhuizen!!

Ik heb al lekker weekend...heel lang uitgeslapen! Ik hou ervan

Vanavond ga ik naar flamenco-voorstelling met mijn moeder. En morgen met een vriendin uit..dus weer genoeg leuke dingen gepland.
Kapara Gefeliciteerd!!

Was hele week zenuwachtig voor vanavond, maar nu eigenlijk helemaal niet meer, gek hé? Ik heb er ook helemaal geen verwachtingen van, zie het wel!...

Morgenavond is laatste avond van Marco Borsato z'n tour Wit Licht in het Sportpaleis, we hebben zo genoten vorige week, en vonden het zo geweldig, dat m'n vriendin en ik dachten; kom, laten we eens gek doen, we gaan gewoon nóg een keer!!

Dus vanavond date, morgen Marco, druk weekendje..!
TP....nog wel contact gehad met je date? Ja je ziet het wel..je kan je wel mega zenuwachtig maken maar kan het misschien tegenvallen.

En weer naar Marco Borsato...leuk! Leuk weekend dus voor de boeg!!

Ik ben zelf een beetje Marco-Borsato-moe
Thanks iedereen!!!!

Jullie hebben veel leuke dingen in het verschiet zeg aankomend weekend!

Ik ga vanavond wat drinken met mijn beste vriendje, morgen naar mijn nichtje in Enschede... (wist niet dat het 2 uur rijden was... Damn!! hehehe...) daarna een pubcrawl door Amsterdam... Zondag uitbrakken en afhankelijk van het zonnetje eventjes naar Bloemendaal...

Ohwwwwwww is het al zomer??

O ja dan nog wat! Een vriendinnetje van mij had een aanbieding gekregen voor een appartement met 3 slaapkamers op de Prinsengracht... Of ik dat samen met haar wil huren voor de time being?! COULD LIFE GET ANY BETTER????
Hallo..eindelijk weekend!

@MP: Soms vraag ik me ook wel af waarom ik ook alweer juf ben

@Pop: Leuk..huisjes kijken!

@Prik: Succes met dozen inpakken! En wat me tegen houdt om naar Lowlands te gaan?? Ik heb niemand die mee wil..en om daar nou alleen te gaan zitten

@WM: Beterschap!

@Kapara: Gefeliciteerd!! Lekker gevoel lijkt me!

@Erykah: Lekker uitgerust dus? Fijn hoor!

@TP: Veel dateplezier vanavond en ook bij Marco!

Mijn weekend is ineens heel anders dan gepland..Vanavond niets en morgenavond komt er een vriendin eten en film kijken. Daarna moet ze werken, dus ze blijft niet lang. Verder staat mijn weekend in het teken van rapporten maken..een hele klus!

Als ik al jullie leuke plannen zie ben ik best jaloers! Ik geloof dat het inmiddels wel 2 maanden geleden is dat ik ben wezen stappen...
Tsk, dat is toch geen reden?

Kaartje kopen en mee gaan!
Is dit een uitnodiging??
Haha, niemand zou als reden moeten hebben dat ze niet gaan omdat niemand mee kan/gaat.

Daarnaast gaan we altijd met wat meer mensen en extra gezichten betekent (vaak) ook extra gezelligheid.

Dus als je mee wilt, bij dezen!
Ik ga er over denken, Prik! Leuk dat ik mee mag..Is de voorverkoop al gestart?
Je weet trouwens half niet hoe vervelend ik wel niet ben
quote:Indi schreef op 27 maart 2009 @ 16:10:

Ik ga er over denken, Prik! Leuk dat ik mee mag..Is de voorverkoop al gestart?

Ik denk dat de kaarten heeeel snel uitverkocht zullen zijn. Zeker met de aankondiging van de nieuwe namen nu

edit: voorverkoop begon in februari volgens mij, de eerste 10.000 kaarten waren na 1 dag weg.
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 16:16
Reden: edit:
% gewijzigd
Gaaf programma hoor!

Ik zal eens kijken wat ik doe
voor Kapara: http://www.youtube.com/watch?v=Bos2hac_qaE

Gefeliciteerd! Wat zou dat een fijn gevoel geven!!!
Nou van dit weer wordt je ook niet snel beter..... :(

Leuk Pop...huizenjacht...Ik ben ook bezig om te kopen. Maar ben nog op zoek naar mijn "droomappartement" Ik ben benieuwd. Wil je in dezelfde woonplaats wonen?

TP...zo zo, ook nog weer een avondje naar Marco..dan zou het wel heel erg leuk zijn geweest de vorige keer. En nu ben je gewoon op date! Ik ben benieuwd.

Kapara...gefeliciteerd.

Erykah....leuk Flamenco voorstelling! Jeetje dan zal je vast wel veel zin om op vakantie te gaan!! Heel veel plezier met je moeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven