Wat vinden jullie.

25-04-2019 17:49 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik jullie mening.
Ik heb een lat relatie en mijn vriend heeft een zoon en ik heb 3 kinderen. Ik heb mijn kinderen om het weekend en hij heeft zijn zoon alleen het laatste weekend van de maand niet. Mijn vriend en ik zien elkaar alleen op zondag en maandag avond. Soms doen we iets leuks met de kinderen erbij.
Meestal valt het weekend dat hij zijn zoon niet heeft ( het laatste weekend van de maand) tegelijk met mijn weekend zonder kinderen. Ik kijk daar altijd enorm naar uit en heb het ook echt nodig die tijd samen. Tijd voor elkaar en tijd om iets te ondernemen en naar elkaar toe te groeien. Nu is het dus zo dat mijn vriend tijdens onze relatie een seizoenskaart voor de voetbal heeft genomen samen met zijn zoon. Helemaal leuk en dat gun ik ze ook.
Maar nu komt het dus wel eens voor dat er een wedstrijd is op de zondag dat zijn zoon bij zijn moeder is en het ons weekend is. Nu gaat mijn vriend dus ook op die dag zijn zoon halen om naar de voetbal te gaan terwijl het het weekend van zijn ex is en het ons vrije weekend is waarin ik graag een andere invulling geef of liever samen naar de voetbal ga met mijn vriend.
Het geval is dat we al niet elke maand 1 weekend samen hebben omdat de ene maand 5 weken en de ander 4 weken heeft en ik mijn kinderen om de week heb. En omdat mijn vriend dus de zaterdag dat hij zijn zoon niet heeft moet werken valt dat ook al af.
Zo blijft er echt heel weinig tijd voor samen over. Kunnen we bijna nooit eens een weekendje weg plannen oud.
Vinden jullie dat ik het kan maken om te vragen of hij de zondag in "ons" weekend echt vrij voor mij te houden.
Noomie82 schreef:
25-04-2019 17:57
Nu

Nee want dan werkt hij nog op zaterdag. Dat is verplicht.
Maar dan kan je toch ook geen weekend weg plannen?
Ik begrijp TO wel, ik zou er ook van balen maar zou het niet vragen om het op te geven want hij klinkt als een toegewijde vader.
Heeft hij wel eens aangegeven met tijd samen te willen hebben?
S-Meds schreef:
25-04-2019 21:19
ik heb geloept.
Ik ook.

Je lijkt niet echt hoog op zijn prioriteitenlijstje te staan TO. Net alsof je voor nu even wat opvulling bent voor als hij straks iemand tegen komt voor wie hij echt wilt gaan en toelaten in zijn leven en familie.
Elzabel schreef:
26-04-2019 00:01
Wat een lullige reacties staan er tussen.
Niks mis met vragen aan je vriend of er een mogelijkheid is om meer tijd samen door te brengen. Zou zeker niet van hem vragen om die tijd met zijn zoontje samen naar de voetbal in te leveren. Het zal ook niet elke vrije zondag zijn dat er een thuiswedstrijd is denk ik?
Valt er niks te schuiven in de weekenden? Dat als er een weekend voetbal is dat wordt geruild met een weekend dat er geen thuis voetbal is?
Zodat de moeder haar kind ook een heel weekend heeft?

Als je een stel bent met eigen kinderen samen, woon je samen in 1 huis en zie je elkaar vaker, dat is toch echt anders.
En ook dan kan je natuurlijk wel eens een vrij weekend hebben door de kinderen te laten logeren bij familie.
Ons kind is nog maar pas geboren, maar zal straks ook echt wel eens uit logeren gaan zodat wij iets samen kunnen ondernemen.

Sommige mensen maken lange werkdagen en veel uren op een dag. Meer dan de standaard 8u, jammer dat er dan zulke nare reacties op komen en opmerkingen dat hij niet bij haar wil zijn.

Loep even. Ze mag niet eens mee naar verjaardagen van zijn kant.
Star² schreef:
26-04-2019 12:05
Loep even. Ze mag niet eens mee naar verjaardagen van zijn kant.
en ze mag niet naar de sportschool enzo.

ik denk dat die man doet wat het beste is voor to, elkaar zo min mogelijk zien.
wij slapen nooit.
Volgens mij gaan de oplossingen die worden aangedragen niet echt werken voor je.
Zoals bijvoorbeeld katjes s'morgens eten geven etc.
Kan het zijn dat je eigenlijk al weet dat jij meer gevoel in de relatie steekt dan je vriend?
Deze hele relatie lijkt mij niet leuk. Het is niet zozeer dat hij iets met zijn zoontje gaat doen, maar dat hij jou helemaal niet ziet. Dit trek ik even uit de reacties van anderen over verjaardagen etc.
Wilt hij zich wel binden? Of ben je gewoon voor de leuk? Een relatie is niet alleen maar leuk, het bestaat ook uit opofferingen en andere minder leuke kanten.
En het elkaar leuk vinden en uiteindelijk houden van zorgt dat die opofferingen plaatsvinden.

Vraag jezelf af of jij deze relatie waardig genoeg vindt. Wil je wel met iemand zijn die jou zo weinig kan zien?
Dat van zijn zoontje, daar zou je idd niet tussen kunnen komen. Een verloren strijd. Maar verder mag hij wel wat meer moeite doen.

Sowieso vind ik persoonlijk dit soort relaties helemaal niks. Zo weinig elkaar zien en samen zijn. Leer je elkaar dan wel kennen? Wat als een in de put valt? Is de liefde sterk genoeg om dat te overwinnen? Of is het alleen bestaand voor iets erbij en voor de leuk?
En wat is je angst om bij hem weg te gaan?
Want zo leuk is hij niet hoor. Verplaats je eens in een vriendin en zie jezelf zo van een afstand..
Wil je met deze man oud worden?
Of wil je iemand die je ziet staan?

Ik heb heel hard gevochten voor iemand die mij niet zag staan. Geen kind, wel vrienden. Hij maakte dan wel tijd voor mij vrij. Veel vaker dan in deze relatie, maar toch voelde het niet goed. En dat gevoel was waarheid en nu heb ik iemand die graag bij mij is. Mij echt ziet staan. Waar ik niet constant om hoef te strijden.

Als je durft los te laten, komt vanzelf een betere situatie op je pad.
anoniem_347835 wijzigde dit bericht op 26-04-2019 12:27
Reden: Foutje
0.41% gewijzigd
meissie toch, waarom zou jij nou nog meer gaan inleveren in de hoop dat je hem dan vaker ziet?

en waarom bij iemand willen zijn die jou als een sluitpost ziet?
Lorem Ipsum
Wat een ellendeling is die vriend van jou zeg. Bah.
Wat een loser zeg. Ik zou hem er meteen uitflikkeren.
valentinamaria schreef:
26-04-2019 12:15
en ze mag niet naar de sportschool enzo.

ik denk dat die man doet wat het beste is voor to, elkaar zo min mogelijk zien.
Ze zien elkaar zo weinig dat vriend het nig steeds niet heeft kunnen uitmaken
S-Meds schreef:
26-04-2019 20:55
Ze zien elkaar zo weinig dat vriend het nig steeds niet heeft kunnen uitmaken
precies!
wij slapen nooit.
Je bent de type die graag een relatie heeft en iets opbouwt. Daarbij denk ik dat jij gewoon liefst samenwoont?

Deze vader is bezig met zijn leven en alles eromheen. Denk dat jullie wel verschillend denken over de toekomst....

Ik zou dus eerder kijken wat wil ik nu en laten we zeggen over een half jaar ? Wat is het nu? Wat wilt hij en wat kan hij ?
Dan een keus maken...
Hoe is het nu Noomie?
Abundance-of-Freedom schreef:
28-04-2019 10:46
Hoe is het nu Noomie?
Het is zondag. Raad maar.
Nou, er is geen competitiewedstrijd. :proud:
Later is nu
Hij is vanmorgen geweest en heeft zijn spullen opgehaald. Het is over.
Vrijdag heb ik gezegd dat ik meer tijd samen wil en dat ik graag s avonds samen wilde zijn. We hadden beide geen kinderen. Wellicht eerst praten en dan iets leuks doen.
Hij had een avond voor zichzelf nodig maar zou niet weg gaan. Ik ben er achtergekomen dat jij dus wel weg is geweest. Blijkbaar hebben we beide dus echt hele andere behoeftes.
Zaterdag zei hij dat ik kon optyfen en toen heb ik gezegd dat die zijn spullen kon komen halen. Nu ik dit schrijf komt het wel binnen.
Jeetje wat een nare manier zeg.
Ergens goed dat je hem niet gesmeekt hebt hem te blijven.
Die kerel is koekkoek.
Natuurlijk komt dit binnen. Ook omdat je ergens wel al wist dat je op zijn tweede en laatste plek stond.
Heel veel sterkte en volg je onderbuikgevoel. Er zijn ook goede mannen. Ik heb nu iemand die mij wel ziet staan! Ik moest wel twee jaar hard werken aan mijn eigenwaarde en zelfliefde om zoiets te durven toestaan. Soms is dat nodig en soms niet. Ik kwam er zelf veel sterker uit na een destructieve relatie.
Noomie82 schreef:
28-04-2019 15:20
Hij is vanmorgen geweest en heeft zijn spullen opgehaald. Het is over.
Vrijdag heb ik gezegd dat ik meer tijd samen wil en dat ik graag s avonds samen wilde zijn. We hadden beide geen kinderen. Wellicht eerst praten en dan iets leuks doen.
Hij had een avond voor zichzelf nodig maar zou niet weg gaan. Ik ben er achtergekomen dat jij dus wel weg is geweest. Blijkbaar hebben we beide dus echt hele andere behoeftes.
Zaterdag zei hij dat ik kon optyfen en toen heb ik gezegd dat die zijn spullen kon komen halen. Nu ik dit schrijf komt het wel binnen.
Wat erg zeg. Toch is het beter dat het nu uit is, al voelt het nu misschien niet zo. Sterkte :hug:
Ach meissie toch. Natuurlijk komt dit binnen. Jullie waren al lang samen. Maar jij verdient iemand die honderd procent voor jou gaat. Sterkte!!! :hug:
:hug:
Later is nu
:hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nou, weet je dat ook weer... sterkte de komende tijd... maar het is echt beter dat die flauwekul afgelopen is :redrose:
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven