Zwanger worden van tweede kindje

17-11-2018 07:24 272 berichten
Hoi allemaal,

een nieuw topic, omdat het mij leuk lijkt om te kletsen met elkaar over het zwanger worden van een tweede kindje. Ik ben sinds deze maand weer begonnen met onveilig vrijen. Mijn zoontje is nu 7 maanden en het kriebelt wel weer.

Wie lijkt het leuk om mee te schrijven?
anoniem_644f7ae2604a3 wijzigde dit bericht op 04-08-2019 08:25
14.84% gewijzigd
Nou dames, ik ben eergisteren na de lange tijd wachten (curretage is alweer ruim een maand geleden) eindelijk weer ongesteld geworden. Dat geeft me goede moed.

Karliin, ik ben benieuwd of jij nu de eerstvolgende bent die zwanger is. Ik gun het je zo!

Kletsen wij hier alleen nog maar met zijn drieën?

Deb84, jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Deb84. Inderdaad weer op naar de volgende ronde, maar wel frusterend. De maanden duren op het laatst ook best lang.

SilentStorm: ga je deze maand meteen weer proberen of wacht je het nog even af?

Ik was best relaxt over deze maand en dacht ik zie wel, maar wordt nu toch wat nerveus van jullie berichtjes, haha. Ik weet het volgende week!!!
En karliin??

En Silentstorm, ben benieuwd of jullie er ook deze maand voor gaan.
Ja wij wel. Maar wel relaxed. Niks geforceerd of zo.

En karliin??
Snap ik Silentstorm. Nou duimen voor ons allemaal!
Nou, ik ben ongesteld geworden.
Vorige keer was ik steeds zo snel zwanger. Ik vind dit niet leuk, al is het wel normaal (dat weet ik wel, maar voelt niet zo). Ben best teleurgesteld.
Ahh balen zeg. Ja bij mij was het de eerste keer raak(vorige keer) nu 5e maand, tuurlijk het is normaal maar ja.. je wilt zo graag he
Oh wat vervelend Karliin. Ik snap best dat dat een teleurstelling is. Toch hoor je dit wel vaker. Dat het dan een tweede keer langer kan duren. Maar je bent nog steeds niet te lang aan het proberen. Een jaar tot twee jaar is heel normaal.

Laten we er gewoon vanuit gaan dat we komende maand alledrie goed nieuws hebben :winkie:
Yes, zet m op!
Wanneer is jouw NOD SilentStorm?

Wij slaan wel een maandje over ivm kerst...
Maar Karliin, als je nu zwanger raakt ben je toch niet uitgerekend in december maar in januari?

Ik ga nu mijn vruchtbare periode in geloof ik. Dus ik doe rustig aan, maar hebben wel net wat vaker seks dan normaal.
Ja, ik was 1 april ongesteld. dus ze tellen vanaf 1 april 9 maanden erop.
Dan zit je op 1 januari. Is wel erg dicht bij kerst, en sowieso oud en nieuw
Ik dacht eerst hetzelfde maar wij zijn er wel gewoon voor gegaan deze maand. Nou ja, ik was/ben ziek en vriend werkstress dus niet heel ons best gedaan. Dus we wachten het af, ik hoop stiekem wel dat het is gelukt. Uitgerekende datum zal hier dan 29/30 december zijn.
Spannend! Wanneer is je NOD? Komt er al aan geloof ik?
Maandag maar heb weer het zelfde gevoel als afgelopen maanden dus heb er een hard hoofd in.
Ik net weer ongesteld geworden helaas. Dus definitief geen 2019 kindje dus hopelijk brengt ons januari 2020 (ons allemaal) meer geluk!
Jammer!! Ik hoop het ook echt heel erg. Babyboom in 2020 voor ons!
Hier ook ongesteld. Vind het ook wel even slikken, geen 2019 kindje meer. Maak me stiekem ook wat drukker door de curretage die ik gehad heb. Net of mijn kansen verkeken zijn. Ik weet dat dat waarschijnlijk onzin is, maar zo voelt het wel. Gelukkig vraagt nummer 1 genoeg aandacht, die begint ineens te lopen!

Hoe is het met jullie? Genoten van de paasdagen?
Wat leuk dat de eerste nu gaat lopen! dan kan je er achteraan, hahaha. Gezellig.
Pasen was heerlijk. Mn zoontje vond het ook heerlijk, al die chocola. Nu heeft hij nog genoeg voor weken, want hij mag steeds maar een klein stukje.
Had me ook verheugd op koningsdag, maar even kijken wat het weer doet.

Ik ben ook ongesteld, dus kunnen weer naar de volgende ronde! Nu moet het wel lukken hoor! Genoeg gewacht ;).

Snap dat je je druk maakt over de curretage, maar dat is je gevoel. Je kan nog zomaar weer 19x zwanger worden.... (Omg)
Hoi meiden,
Hoe gaat het hier?

Ik kan mij wel voorstellen dat je je druk maakt om de curettage Silentstorm.
Het is ook erg verdrietig maar ga heel hard voor je duimen dat je snel een positieve test in handen hebt en dan 9 maanden daarna een hele mooie baby.
Ook voor jou nl Karliin! We hebben nu wel lang genoeg gewacht he!
Hey,
wij zijn druk bezig. Geen ovulatietest deze maand, dus druk aan de slag.
Weet ook niet wanneer ik ongesteld moet worden.
Jij?
Ik volgende week dinsdag als het goed is. Jij hebt dus een wisselende cyclus Karliin?
En jij Silentstorm?
Nog een weekje wachten dan!! Ik duim voor je.
Ik verwacht de 26e.
Ja inderdaad, niets anders doen dan afwachten haha. Ik voel iig nog niks, behalve beetje misselijk vanochtend maar goed, ook dat heb ik vaker gehad de afgelopen maanden en voel mij moe maar ja dochter vond 5 uur vanochtend een prima tijd om wakker te worden..

Jou NOD de 26e dus, wat spannend!
Ik duim ook zeker voor jou!
Afbeelding

Een early action, dinsdag pas NOD maar voelde mij wat vreemd en bij mijn dochter heb ik ook al op dag 24 positief getest, nu dag 25
OMG Deb84, dit is geweldig!! Gefeliciteerd. Hoe tof is dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven