Zwanger worden van tweede kindje

17-11-2018 07:24 272 berichten
Hoi allemaal,

een nieuw topic, omdat het mij leuk lijkt om te kletsen met elkaar over het zwanger worden van een tweede kindje. Ik ben sinds deze maand weer begonnen met onveilig vrijen. Mijn zoontje is nu 7 maanden en het kriebelt wel weer.

Wie lijkt het leuk om mee te schrijven?
anoniem_644f7ae2604a3 wijzigde dit bericht op 04-08-2019 08:25
14.84% gewijzigd
WoW Firsttime, superfijn! Geniet ervan.

Anoniem, goed dat je jezelf door laat verwijzen naar het ziekenhuis. Ik snap dat zwanger worden voor jou anders voelt en als jij er een goed gevoel bij hebt om naar het ziekenhuis te gaan, zou ik dat ook meteen doen.

Deb84, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik zal je nieuwe NOD in de tabel zetten.

Karliin, fijn dat je cyclus nu wel steeds regelmatiger wordt. Wat is je volgende NOD denk je?

Allemaal veel plezier in de volgende ronde!!

Ik zelf heb vorige week een goede echo gehad, maar hartactie was nog wel zwakjes. Kon ook kloppen met de termijn die ik toen was (net 6 weken). As donderdag weer een echo om te kijken of het nu sterker is, het vruchtje en de hartactie dan. We gaan het zien. Heb niet meer gebloed na die bloeding, maar zit toch elke keer nerveus op de wc.
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Silentstorm. Veel succes komende donderdag. Vast hoor je een mooi, sterk kloppend hartje!
Hopelijk heb je goed nieuws gehad vandaag silentstorm!
Helaas. Vruchtje had wel hartactie, maar al snel zei de verloskundige dat ze geen goed nieuws had. Het was niet gegroeid ten opzichte van vorige keer. Het ging zo snel, voelde me meteen zo verdrietig. Moet wachten tot het vanzelf loskomt. Ben daar gespannen voor. Heb het gevoel alsof mijn lichaam me in de steek laat.

Ik blijf hier graag schrijven. Nu moet ik nog even niet denken aan seks hebben voor een tweede, maar als het vruchtje dadelijk afgestoten is en ik de rust weer heb wil ik het wel weer blijven proberen!
Jeetje silentstorm, wat onwijs naar voor jullie :"-(
Heel veel sterkte de komende tijd en uiteraard ben je hier weer van harte welkom als je daar aan toe bent. Ik kan mij indenken dat je je gespannen voelt.

Weet even niks anders te zeggen.
Dikke knuffel in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Silent... Ik volg jou hier af en toe nog... Wat heftig weer voor jullie! En volgens mij is het rond dezelfde periode als 2 jaar geleden.
Ik wil jou en je kan heel veel steun toewensen! Ik weet hoe moeilijk je het er de vorige x mee hebt gehad! Hele dikke knuffel voor jou!
Pff SilentStorm, wat heftig. :hug:
Sterkte SIlentStorm! Neem even de tijd he.

Ik denk dat mijn volgende NOD op 28 feb is... dat is 30 dagen.
Update hier: vanwege een onregelmatige cyclus heb ik deze maand toch heel goed ovulatietesten bijgehouden. En gisteren gaf deze aan dat mn ovulatie eraan komt. Dus goed ons best doen en dan wordt het spannend!!
Zeker spannend Karliin, veel plezier haha. Hier weer op het wachtbankje. We hebben niet heel erg ons best gedaan, vriend ziek/kind ziek dus we gaan het zien.
Oh Karliin, make it count!

En deb84, ik ben benieuwd. Vond dat wachtbankje altijd heeeeeel lang duren. Maar als je eenmaal die positieve test hebt, vergeet je dat ook zo. Ik steek een kaarsje aan, want het is jullie gegund.

Ik zelf zit ‘middenin’ mijn miskraam. Heb dit weekend besloten medicijnen in te brengen zodat de miskraam wordt opgewekt. Zou meteen moeten gaan bloeden (zeker binnen een dag, waarna je het nogmaals herhaalt), maar ik heb nog niet gebloed. Dat vind ik wel spannend. Als het niet afkomt, dan moet ik gecurreteerd worden en dat wil ik liever niet. Ik vind het emotioneel niet meer zo zwaar. Ik weet nu dat het er gewoon uit moet en probeer niet te denken aan leven in mijn buik. Wel gek als we over vakantieplannen nadenken, want we gingen er vanuit dat ik hoogzwanger zou zijn dan. Dat is natuurlijk niet meer zo. Het wordt niet eens meer een 2019 kindje. Maar liever dat mijn lijf wat rust.

Hoe gaat het met de andere dames? Het is stil hier...
Oh jee Silentstorm, wat naar om te horen dat het nog niet heeft doorgezet. Ik ga voor je duimen dat het snel gebeurd zodat je dat ook weer een plekje kan geven. Je klinkt wel erg sterk overigens.

Ja dat wachtbankje he, poe. Ik moet denk ik volgende week maandag of dinsdag ongesteld worden. Ik heb donderdag op vrijdag een overnachting met werk dus ik zal maar niet gaan drinken. Ik drink eigenlijk nooit maar tijdens zo'n overnachting doe ik het eigenlijk wel altijd, voor de gezelligheid. Vorige keer zaten we tot een uurtje of 4 te pimpelen haha. Heb alleen geen excuus dat ik moet rijden oid.

Het is inderdaad best stil hier!

Firsttime, hoe voel jij je?
Oh SilentStorm, ik hoop inderdaad dat het snel voorbij is.
Ik had dit weekend ook een borrel. Heb ook niet gedronken, en er werd de opmerking gemaakt of iemand zwanger was... Helaas niet zo ad rem, dus weet niet wat ze nu denken. Ach, ik weet zelf niet eens of ik deze maand zwanger ben,..

Nog een weekje wachten Deb84. Duurt lang he....

Ik vroeg laatst of jullie je er wat van aantrekken dat de uitgerekend datum in December kan zijn vanaf volgende maand. En nu is er een topic over geopend. Zo toevallig. Grappig om te lezen dat mensen denken dat het dan om een naief maakbaarheidsdingetje gaat. Dat is bij ons echt niet aan de orde, maar goed..
Hee meiden, hoe gaat het hier?
Ik heb weer die zeurderige ongesteldheidskrampjes, ik moet waarschijnlijk morgen ongesteld worden..blehhh.

Hoe gaat het silentstorm?

Hoe gaat het Karliin? Jou NOD nadert ook toch?

Ik zat ook een beetje te lezen in dat uitgerekend in december topic.
Ene kant snap ik het wel hoor, die decembermaand is zoo druk. Mijn dochter is helemaal overprikkeld die maand en stel dat je dan ook nog eens jarig bent. Las ook wel mensen die in december jarig waren en dat dus wel als vervelend ervaren. Tsja, weet niet hoor. Ik vind het maar een lastig onderwerp.
Jeetje Silent storm wat een ellende. Hopelijk komt alles er snel uit dan kun je weer vooruit gaan denken i.p.v. stil staan. Maar ik vind het heel ellendig voor je! Dikke knuffel!!!!

Karliin kan me voorstellen dat het wachten lang duurt...... maar wat een impertinente vraag: ben je zwanger... sommige mensen moeten eerst denken en dan spreken.

Deb84 ik hoop zo voor je dat je niet ongesteld word en dat de krampjes een innesteling zijn!!!! Ik ga voor je duimen.

Hoe is het met alle andere dames?

Hier 14 weken zwanger en al 3 echo’s rijker. Gisteren 1e reguliere controle met hartje luisteren, zo fijn die bevestiging. Ik ben minder misselijk maar nog wel erg moe. Een paar werk dagen achter elkaar en je kunt me opvegen. Maar goed alles voor het goede doel. Ik krijg al een mooi buikje.
Fijn om te horen firsttime!

Hier net ongesteld geworden.. bah, baal er van.. suck iT up en door naar de volgende maand.
Oh deb84, dat is inderdaad vervelend. Heb je je nieuwe NOD? Zet ik hem erin.

Firsttime, WoW. Heel bijzonder toch weer hè om zwanger te zijn. Ik vind het echt een van de mooiste momenten die ik tot nu toe mee heb gemaakt. Denk je dat je nu eerder een buikje ziet dan dat je bij de eerste zag?

Bij mij is de miskraam inmiddels achter de rug. Ik ben inmiddels weer leeg van binnen, zullen we maar zeggen. Nu is het afwachten tot mijn menstruatie op gang komt en daarna willen we het wel weer gaan proberen. Sta er nu wel rustiger in. Wilde per se dat de tweede snel op de eerste volgde. Nu is het wat het is en wacht ik gewoon af.
Silentstorm, “fijn” dat het achter de rug is meid. Hopelijk wordt je snel weer ongesteld.

Hoe is het Karliin?

Nieuwe NOD is 26 maart
Hoi,

Wat leuk Firsttime. Heb je het ook al aan de oudste verteld? Hoe reageerde hij/zij?

Ik ben toch ongesteld geworden. Op een of andere manier had ik het idee dat ik wel 'gewoon' zwanger was. Ben echt teleurgesteld. Gisteren geshopt, en weer verder. Had nog een klein flesje bubbels liggen, dus die ligt nu in de koelkast voor vanavond. Haha, we maken er het beste van.
Oh wat balen Karliin! Ik had dat gevoel ook afgelopen maand, voelde mij weer anders dan die maanden ervoor. Zegt blijkbaar helemaal niks haha. Hopelijk ben je er snel weer vanaf. Mijn ongesteldheid is weer voorbij dus de volgende ronde kan beginnen.
Meiden, wat is het stil hier. Hoe gaat het met jullie?
Ja, erg stil! Vergeet vaak wat te posten eerlijk gezegd.
Hier heb ik net mn ovulatie gehad (gelukkig wel getest, anders waren we te vroeg geweest). Dus weer even afwachten!
Hoe gaat het met jou? Ook aan het wachten denk ik?
Yess maandag NOD. Ik heb geen zwanger gevoel ofzo. Maar ja het zegt allemaal zo weinig want heb de afgelopen maanden dat soms wel gehad haha O_o
Hoe is het nu Deb84? Hopelijk betekend geen gevoel, een goed gevoel hahaha.
Ik moet nog een paar dagen wachten. Tot na het weekend.
Ik heb maandag helaas ongesteld geworden. Hopelijk heb jij straks beter nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven