Wat was jouw afknapper?
zaterdag 27 april 2019 om 15:40
Waarom zou je dat vertellen?!Honingdropje2 schreef: ↑27-04-2019 15:33Oh, en die gast die tijdens een etentje vertelde dat hij als tiener ooit had gedaan alsof ie een gemaskerde overval kwam plegen bij een klasgenoot. Was met masker en neppistool samen met een vriend bij die jongen en zn jongere broertje binnengedrongen. Die ouders waren niet thuis. Ze hebben toen wat geschreeuwd en een paar dvd's mee genomen. Voor de gein. Later bleek dat dat jongere broertje slachtofferhulp nodig had en dat er een heel politieonderzoek was geweest, maar hij was niet gepakt. Hij had er wel een beetje spijt van, maar had zichzelf toch maar niet gemeld bij de politie. Ok, het was lang geleden toen hij het me vertelde, maar ik vond t toch een mega afknapper dat ie nooit eerlijk is geweest achteraf.
Net als die sneuneus laatst die vertelde over dat hij zijn pester van 20 jaar terug zou vermoorden. Maar die kwam niet langs de eerste date.
zaterdag 27 april 2019 om 15:44
Klinkt eerder als verwend dan autist.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:33Nouja hij was of leek eerst heel leuk dus ik probeerde er niet te zwaar aan te tillen.
Maar hij heeft ook autisme en dat vond ik misschien een nog grotere afknapper dan die mini piemel bedenk ik me nu. Alles moest zoals hij het wilde want hij had autisme en dat was dan moeilijk moeilijk. Maar ook het niet kunnen inleven vond ik wel een dingetje.
Waar kende je deze catch van?
zaterdag 27 april 2019 om 15:45
Ik vond een man wel leuk tot ik zijn smaak in (beroemde) vrouwen ontdekte. Echt ordinair. En ik bedoel daarmee echt Pamela Anderson achtige types. Los daarvan ben ik zelf meer een type (tengere) Norah Jones om te zien, dus ik vond het ook vreemd dat hij op mij viel. Ik ben er een beetje op afgeknapt. Op het moment dat ik het verbrak was hij boos en zei hij dat hij toch geen zin had om mij tot boobjob te moeten forceren.
zaterdag 27 april 2019 om 15:49
Wat een sneuaard.Sjulia schreef: ↑27-04-2019 15:45Ik vond een man wel leuk tot ik zijn smaak in (beroemde) vrouwen ontdekte. Echt ordinair. En ik bedoel daarmee echt Pamela Anderson achtige types. Los daarvan ben ik zelf meer een type (tengere) Norah Jones om te zien, dus ik vond het ook vreemd dat hij op mij viel. Ik ben er een beetje op afgeknapt. Op het moment dat ik het verbrak was hij boos en zei hij dat hij toch geen zin had om mij tot boobjob te moeten forceren.![]()
zaterdag 27 april 2019 om 15:49
Dit. Maar dan geen duim maar mijn pink. Heel sneu voor de man in kwestie ja maar ja.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:23Zijn hele kleine piemel, die was in erectie zo groot als mijn duim. Ja, dat was heel sneu. Maar ik kan geen goede relatie hebben zonder een goed seksleven.
zaterdag 27 april 2019 om 15:51
Ja, de ware heeft een micropenis, is opdringerig en een opschepper.Lucifer_Morningstar schreef: ↑27-04-2019 15:50Mensen hier hebben zoveel op hun lijstje staan dat ze zien de ware niet eens meer staan
zaterdag 27 april 2019 om 15:52
Ik beb nog steeds bang dat mijn volgende een micropenis heeft. Statistisch gezien.Hobbelster schreef: ↑27-04-2019 15:49Dit. Maar dan geen duim maar mijn pink. Heel sneu voor de man in kwestie ja maar ja.
zaterdag 27 april 2019 om 15:54
zaterdag 27 april 2019 om 15:54
Hij was een hele goede vriend van me. Ik ken de hem al zeker 5 jaar. Ik wist van zijn autisme af, maar dat leek altijd mee te vallen. Pas toen we een relatie kregen zag ik een hele andere kant. Hij was absoluut niet verwend, kwam uit een heel leuk gezin. Zijn moeder vond me ook altijd dapper dat ik het aandurfde.
zaterdag 27 april 2019 om 15:55
Dan moet je er al wat Op je kerfstok hebben inmiddels, maar ja, dan maakt nog 1 en dan nog 1 erbij ook niet meer uit dacht ik zo
Maar even zonder dollen. Autisme (andere man, mee samengewoond en al) was bij mij ook een afknapper. kwam pas diagnose toen we al een paar jaar bij elkaar waren, verklaarde wel waarom het zo moeizaam ging.
zaterdag 27 april 2019 om 15:56
Als moeder je al dapper vindt moet je echt alarmbellen horen ja.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:54Hij was een hele goede vriend van me. Ik ken de hem al zeker 5 jaar. Ik wist van zijn autisme af, maar dat leek altijd mee te vallen. Pas toen we een relatie kregen zag ik een hele andere kant. Hij was absoluut niet verwend, kwam uit een heel leuk gezin. Zijn moeder vond me ook altijd dapper dat ik het aandurfde.
Pffff.
En dit was dus ook ‘de micropenis’?
zaterdag 27 april 2019 om 15:56
Ik ben inmiddels al even gelukkig met een man die wel waarde hecht aan een schoon huis, persoonlijke hygiëne en normale avondmaaltijdenLucifer_Morningstar schreef: ↑27-04-2019 15:50Mensen hier hebben zoveel op hun lijstje staan dat ze zien de ware niet eens meer staan
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 27 april 2019 om 15:57
Ik zou wat eten met iemand. Was geen relatie maar zou een date zijn. Hij bleef maar moeilijk doen over zijn invisalign en dat hij dan eerst moest tandenpoetsen en of we niet na etenstijd konden afspreken. Ik had daar al rekening mee gehouden, dus heb gezegd dat ik wat ging eten in de stad met of zonder hem. Uiteindelijk een vriendin gebeld, hem nog een kans gegeven. Toen een week later weer. Geblokkeerd.
Ik heb zelf als kind een beugel gehad en even dat ding (blokbeugel) uitdien als ik ergens ging eten was nooit een probleem.
Ik heb zelf als kind een beugel gehad en even dat ding (blokbeugel) uitdien als ik ergens ging eten was nooit een probleem.
zaterdag 27 april 2019 om 16:00
Ik heb een ex met autisme maar bij hem waren er weinig problemen. Hij had zijn specifieke dingetjes maar verder had ik er geen last van. Nu komt het in gradaties dus het kan dat jullie exen het heviger hadden.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:54Hij was een hele goede vriend van me. Ik ken de hem al zeker 5 jaar. Ik wist van zijn autisme af, maar dat leek altijd mee te vallen. Pas toen we een relatie kregen zag ik een hele andere kant. Hij was absoluut niet verwend, kwam uit een heel leuk gezin. Zijn moeder vond me ook altijd dapper dat ik het aandurfde.
zaterdag 27 april 2019 om 16:01
Honingdropje2 schreef: ↑27-04-2019 15:54Ja, wij VIVA vrouwen vinden ook écht alles een struikelblok![]()
zaterdag 27 april 2019 om 16:01
17 nu. Valt nog mee ( in 15 jaar).Hobbelster schreef: ↑27-04-2019 15:55Dan moet je er al wat Op je kerfstok hebben inmiddels, maar ja, dan maakt nog 1 en dan nog 1 erbij ook niet meer uit dacht ik zo![]()
Maar even zonder dollen. Autisme (andere man, mee samengewoond en al) was bij mij ook een afknapper. kwam pas diagnose toen we al een paar jaar bij elkaar waren, verklaarde wel waarom het zo moeizaam ging.
zaterdag 27 april 2019 om 16:04
Hygiene staat bij mij ook wel hoog in de eisenlijst. Ben zelf erg schoon, wil geen ransbak.dropfruitje schreef: ↑27-04-2019 15:56Ik ben inmiddels al even gelukkig met een man die wel waarde hecht aan een schoon huis, persoonlijke hygiëne en normale avondmaaltijden![]()
Weet nog dat ik bij iemand thuis kwam in een zeer stoffig huis. Ik heb hooikoorts dus dat was snel voorbij.
zaterdag 27 april 2019 om 16:04
Ja, dat was dezelfde.Hobbelster schreef: ↑27-04-2019 15:56Als moeder je al dapper vindt moet je echt alarmbellen horen ja.
Pffff.
En dit was dus ook ‘de micropenis’?
zaterdag 27 april 2019 om 16:06