Wat was jouw afknapper?
zondag 28 april 2019 om 10:24
Ik heb een keer serieus gedate met een man die op een dag begon te huilen. Gewoon, omdat hij heel gelukkig was.
Ik vond het heel erg van mezelf, maar hij degradeerde linea recta naar de friendzone. Ik vind mannen die huilen terwijl er niemand dood of ziek is, zó onaantrekkelijk..
Verder: heel zachte/vrouwelijke handen, slechte hygiëne, grof gebekt zijn, een hoge stem.
Ik vond het heel erg van mezelf, maar hij degradeerde linea recta naar de friendzone. Ik vind mannen die huilen terwijl er niemand dood of ziek is, zó onaantrekkelijk..
Verder: heel zachte/vrouwelijke handen, slechte hygiëne, grof gebekt zijn, een hoge stem.
zondag 28 april 2019 om 10:27
Hoe ouder ik word, hoe minder snel ik mensen leuk vind.
Dat hele head-over-heels gevoel heb ik al jaren niet meer gehad.
Het kan van alles zijn.
Rare stem, stank, slechte verzorging, stomme schoenen. Egotripperij, geen liefde voor dieren. Leven niet op orde hebben.
Ik heb er niet zoveel last van om alleen te zijn. Een man voegt niks toe aan mijn leven op dit moment.
Dat hele head-over-heels gevoel heb ik al jaren niet meer gehad.
Het kan van alles zijn.
Rare stem, stank, slechte verzorging, stomme schoenen. Egotripperij, geen liefde voor dieren. Leven niet op orde hebben.
Ik heb er niet zoveel last van om alleen te zijn. Een man voegt niks toe aan mijn leven op dit moment.
zondag 28 april 2019 om 10:33
Heb ik gedaan. Hij heeft me doorverwezen naar een leuke man, en ziedaar.Lucifer_Morningstar schreef: ↑28-04-2019 08:58Misschien moet je eens naar de huisarts gaan? Die kan je doorverwijzen
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zondag 28 april 2019 om 11:51
De afgelopen jaren heel veel dates gehad, en veel van de bovenstaande afknappers zijn herkenbaar.
Eentje die meteen bij me opkwam was de stem van een man.. We leerden elkaar online kennen en hadden een leuke klik. Hij zag er geweldig uit op de foto's, en we planden snel een datum om een drankje te doen. Ik zag m staan op de afgesproken plek en hij was in het echt nóg aantrekkelijker. Maar toen hij ging praten, bleek hij een heel hoog stemmetje te hebben en heel hysterisch hoog te lachen
. Ik vond het enorm oppervlakkig van mezelf en we zijn nog op een paar dates geweest, want verder klikte het wel goed. Maar ik kon er écht niet aan wennen..
Eentje die meteen bij me opkwam was de stem van een man.. We leerden elkaar online kennen en hadden een leuke klik. Hij zag er geweldig uit op de foto's, en we planden snel een datum om een drankje te doen. Ik zag m staan op de afgesproken plek en hij was in het echt nóg aantrekkelijker. Maar toen hij ging praten, bleek hij een heel hoog stemmetje te hebben en heel hysterisch hoog te lachen
zondag 28 april 2019 om 13:56
- Negatief zijn over alles.
- Alleen maar over zichzelf kunnen praten en weinig interesse in mij tonen.
- Uitgaan tot vier uur 's nachts en dan de dag erna jammeren hoe moe je wel niet bent.
- Tijdens een picknick in het park de aanwezige kippen wegjagen.
- Geen initiatief nemen tijdens seks en er een beetje als een zoutzak bijliggen.
- Heel erg snel op de teentjes getrapt zijn en nauwelijks tegen kritiek kunnen.
- Mij betichten van 'double standards', maar intussen geen tot weinig zelfinzicht hebben.
Tja, wat zag ik dáár eigenlijk in..?
- Alleen maar over zichzelf kunnen praten en weinig interesse in mij tonen.
- Uitgaan tot vier uur 's nachts en dan de dag erna jammeren hoe moe je wel niet bent.
- Tijdens een picknick in het park de aanwezige kippen wegjagen.
- Geen initiatief nemen tijdens seks en er een beetje als een zoutzak bijliggen.
- Heel erg snel op de teentjes getrapt zijn en nauwelijks tegen kritiek kunnen.
- Mij betichten van 'double standards', maar intussen geen tot weinig zelfinzicht hebben.
Tja, wat zag ik dáár eigenlijk in..?
zondag 28 april 2019 om 14:28
Ach vind ik nog wel lief.apppie schreef: ↑28-04-2019 10:24Ik heb een keer serieus gedate met een man die op een dag begon te huilen. Gewoon, omdat hij heel gelukkig was.
Lijkt mijn 1e vriendje wel. Alleen weet ik niet of hij een micropenis had. Zo ver zijn we niet gekomen haha. Daarvoor vond zijn gewoontes te vies. Maar hij dreigde ook met zelfmoord toen ik het uitmaakte. Hij vond altijd alles te duur wat ik kocht. Terwijl hij altijd kant en klaar maaltijden at. Alsof dat niet duur is.Madrid87 schreef: ↑27-04-2019 19:01
Had een keer een vriendje die constant zat te zeiken op alles dat ik deed. Ik was te dik, te lui, ik moest pokemon spelen, bij 6 verschillende supermarkten boodschappen doen om geld te besparen ( zo deed hij het, terwijl zijn ouders in een villa woonden ) en ik moest mijn haar blond verven. Hij was een enorme controlfreak. Super dominant en enorm gierig. En hij had ook nog een micropenis. Toen ik het uitmaakte dreigde hij met zelfmoord en weigerde hij mijn huis uit te gaan, huilend en bijna kermend dat zijn leven niets was zonder mij. Dat als ik nu weg zou lopen hij zichzelf van kant zou maken. Echt wat een mafkees was dat zeg. Toen was ik nog wel heel jong hoor, maar vergeten zal ik hem niet snel meer.
Wat dan?Paarsebloem schreef: ↑28-04-2019 08:49Constant over zijn 'moeilijke' jeugd praten.
Maar hij had helemaal geen moeilijke jeugd en het ging dan over pietluttigheden waarvoor hij steeds medelijden of bewondering verwachtte.
zondag 28 april 2019 om 19:42
Katatoniaaa schreef: ↑28-04-2019 19:21Hij kauwde op afgescheurde nagels.
Toen ik er wat van zei, stopte hij de nagel in zijn broekzak 'voor later'.
![]()
zondag 28 april 2019 om 22:04
Hooikoorts heeft toch niks met de hoeveelheid stof in iemands huis te maken maar met boom, gras en bloempollen?
zondag 28 april 2019 om 22:07
:Rofl:
zondag 28 april 2019 om 22:23
Oh ja zo eentje had ik er ook ooit, die had ik al in de friendzone wegens raar hoofd en toen kwam hij daarmee.Paarsebloem schreef: ↑28-04-2019 08:49Constant over zijn 'moeilijke' jeugd praten.
Maar hij had helemaal geen moeilijke jeugd en het ging dan over pietluttigheden waarvoor hij steeds medelijden of bewondering verwachtte.
Begon toen tijdens het opdringerig samen koken (samen in de pan willen roeren etc) een heel zeikverhaal over zijn vader.
Het is blijkbaar heel ellendig en gênant als je vader een kantoorbaan heeft en goed voor je zorgt en nog nooit heeft 'geleefd'.
Na enig doorvragen bleek de man in zijn jeugd in het buitenland gewerkt te hebben en veel gereisd te hebben, maar dat was dus de bedoeling van het gesprek niet.
Er werden wat tranen uitgeperst en ik moest hem troosten, ik denk liefst met wilde sex.
Niets opwindender dan iemand die na een gelukkige jeugd moet huilen omdat hij door zijn ouders niks spannends heeft meegekregen natuurlijk. En die bij gebrek aan troost zelf maar zijn hoofd tegen je borst aanduwt, al kauwend op een vies eenpansgerecht.
Na wat ongemakkelijk gedoe met zijn hoofd op mijn schouders, en op mijn schoot, en ik maar eten want ik had trek ben ik nadat ik vol zat maar weggegaan.
zondag 28 april 2019 om 23:03
Oh, ik herinner mij er nog een nu iemand schrijft over de friendzone.
Ik had hem ook direct 'gefriendzoned' vanwege totaal niet mijn type maar wel aardig.
Naarmate we elkaar wat vaker zagen liet hij openlijk stinkscheten. Dat moest kunnen zei hij doodserieus. Hij had namelijk PDS. Ik begon mij te ergeren aan zijn overluide stem. Al helemaal in het openbaar. Mensen keken soms om maar hij had het niet door.
Toen hij ook nog zich bekeerde tot Jezus was ik er klaar mee. Heb het contact laten doodbloeden.
Ik had hem ook direct 'gefriendzoned' vanwege totaal niet mijn type maar wel aardig.
Naarmate we elkaar wat vaker zagen liet hij openlijk stinkscheten. Dat moest kunnen zei hij doodserieus. Hij had namelijk PDS. Ik begon mij te ergeren aan zijn overluide stem. Al helemaal in het openbaar. Mensen keken soms om maar hij had het niet door.
Toen hij ook nog zich bekeerde tot Jezus was ik er klaar mee. Heb het contact laten doodbloeden.
maandag 29 april 2019 om 13:35