Wat was jouw afknapper?
maandag 29 april 2019 om 14:34
maandag 29 april 2019 om 14:45
WtfKatatoniaaa schreef: ↑28-04-2019 19:21Hij kauwde op afgescheurde nagels.
Toen ik er wat van zei, stopte hij de nagel in zijn broekzak 'voor later'.
![]()
Mijn afknapper was het enorme dramaqueen gedrag, achteraf de relatie veel te lang laten doormodderen maar ja eerste vriendje en ik vond het zielig om het uit te maken want hij had al zo weinig sociale contacten. Niet gek natuurlijk als je iedereen om je heen manipuleert met zielig doenerij om maar je zin te krijgen als dat niet in 1 keer lukt met zeuren.
Als ik wat met vrienden ging doen zonder hem had hij altijd wel een of andere emotionele crisis waardoor ik werd geacht naar hem toe te gaan en te troosten. Deed ik dat niet, hing moeder aan de lijn, dat ik wreed was. Ging hij mee met mijn vrienden, bracht hij me in verlegenheid met zijn rare gedrag om maar op te vallen en aandacht te krijgen van de groep. Wat ik daar toch in zag
maandag 29 april 2019 om 14:55
maandag 29 april 2019 om 14:59
Mega oppervlakkig, maar ik zag een visblad liggen waarop hij geabonneerd was. Bleek dat hij behoorlijk veel geld uitgaf aan deze hobby, wat op zich nog niet eens het probleem was, maar ik vind het zo'n rare bezigheid als je die vis weer terug gooit. Eet 'm dan ten minste op.
Daarnaast vind ik dat lange zitten aan de waterkant enorm duf. Dat was het enige wat hij deed. Niet eens op een boot of in een stromende rivier staan.
Daarnaast vind ik dat lange zitten aan de waterkant enorm duf. Dat was het enige wat hij deed. Niet eens op een boot of in een stromende rivier staan.
Silence is golden. Duct tape is silver.
maandag 29 april 2019 om 15:14
Heeft hij nooit een opvoeding gehad?heivlinder schreef: ↑29-04-2019 14:55Mijn grootste afknapper was dat meneer tijdens de eerste date, bij hem thuis, ineens opstond en zei wil je 'm zien? Broek los en daar stond hij in vol ornaat. Ik schoot in de lach en zei zullen we eerst eens met een zoen beginnen. Nou jij wil gelijk wel heel intiem, was zijn reactie.
Niets geworden![]()
maandag 29 april 2019 om 15:40
Als date naar de bioscoop. Hoe kun je elkaar nou leren kennen zonder te praten tijdens de film? Iedere keer naar McDonalds willen om "gezellig" te dinneren en ondertussen klagen dat je je buik te dik vindt. Wat ook wel zo was. Geld willen lenen voor een familielid van hem. Ik ben geen spaarbank. Je niet gedragen in het zwembad. Het is al meer dan tien jaar terug maar ik snap steeds minder waarom ik nog met hem af bleef spreken.
Ik heb ook een keer gedate met iemand met een oude auto die zijn alles was. Ik was denk ik iets langer dan hij (wat op zich niet zo erg is) maar ik kon niet rechtop in die auto zitten. Eindbestemming was een restaurant bij een kinderboerderij.
Klagen dat je zo weinig geslapen hebt omdat je bij een andere date bent blijven slapen. Natuurlijk hoef ik iemand na date 1 niet voor mij alleen, maar sommige dingen wil je toch ook gewoon niet weten?
Soms bedenk ik me hoe blij ik ben met mijn vriend omdat ik nu niet meer hoef te daten.
Ik heb ook een keer gedate met iemand met een oude auto die zijn alles was. Ik was denk ik iets langer dan hij (wat op zich niet zo erg is) maar ik kon niet rechtop in die auto zitten. Eindbestemming was een restaurant bij een kinderboerderij.
Klagen dat je zo weinig geslapen hebt omdat je bij een andere date bent blijven slapen. Natuurlijk hoef ik iemand na date 1 niet voor mij alleen, maar sommige dingen wil je toch ook gewoon niet weten?
Soms bedenk ik me hoe blij ik ben met mijn vriend omdat ik nu niet meer hoef te daten.
maandag 29 april 2019 om 16:22
Ben al jaren samen met een hele fijne normale man.
Maar had ooit eens een scharrel die om de zoveel minuten vroeg: waar denk je aan?
Ik hou best van praten, maar overdrijven is ook een vak.
Diezelfde scharrel bemoeide zich ook graag met m'n vrienden, met m'n werk en opleiding, waar ik uitging,
En nog meer vader/opa-gedrag, terwijl hij hooguit 2 jaar ouder was.
Dat was ik heel erg snel beu.
Verder bij anderen nog afgeknapt op:
-niet (willen) snappen wat nee betekent
-te sentimenteel gedrag,
-mij 's nachts dronken opbellen
-claimgedrag
Maar had ooit eens een scharrel die om de zoveel minuten vroeg: waar denk je aan?
Diezelfde scharrel bemoeide zich ook graag met m'n vrienden, met m'n werk en opleiding, waar ik uitging,
-te sentimenteel gedrag,
-claimgedrag
maandag 29 april 2019 om 16:27
Ik was te lief/gaf te weinig tegengas. Was achteraf gezien ook zo. Zó verliefd zijn dat je bij alles maar ja en amen zegt omdat je bang bent de ander kwijt te raken. Ik mocht maar in mijn handjes knijpen dat zo iemand met mij wilde zijn.
Niets wat ervaring, ouder worden en therapie niet heeft kunnen oplossen. Vandaag de dag durf ik gewoon te zeggen dan een man in zijn handjes mag knijpen met mij. I'm awesome and I know it
Niets wat ervaring, ouder worden en therapie niet heeft kunnen oplossen. Vandaag de dag durf ik gewoon te zeggen dan een man in zijn handjes mag knijpen met mij. I'm awesome and I know it
maandag 29 april 2019 om 17:08
Als iemand seks heeft met een ander terwijl hij met mij date vind ik dat vrij onbeschoft naar mij toe en naar haar. Maar ik ben strikt monogaam. Scharrelen prima, met 1 tegelijk.huisduif schreef: ↑29-04-2019 15:40Als date naar de bioscoop. Hoe kun je elkaar nou leren kennen zonder te praten tijdens de film? Iedere keer naar McDonalds willen om "gezellig" te dinneren en ondertussen klagen dat je je buik te dik vindt. Wat ook wel zo was. Geld willen lenen voor een familielid van hem. Ik ben geen spaarbank. Je niet gedragen in het zwembad. Het is al meer dan tien jaar terug maar ik snap steeds minder waarom ik nog met hem af bleef spreken.
Soms bedenk ik me hoe blij ik ben met mijn vriend omdat ik nu niet meer hoef te daten.![]()
maandag 29 april 2019 om 17:08
Psychoalert.ringaroundtherosie schreef: ↑29-04-2019 14:45Wtf![]()
Mijn afknapper was het enorme dramaqueen gedrag, achteraf de relatie veel te lang laten doormodderen maar ja eerste vriendje en ik vond het zielig om het uit te maken want hij had al zo weinig sociale contacten. Niet gek natuurlijk als je iedereen om je heen manipuleert met zielig doenerij om maar je zin te krijgen als dat niet in 1 keer lukt met zeuren.
Als ik wat met vrienden ging doen zonder hem had hij altijd wel een of andere emotionele crisis waardoor ik werd geacht naar hem toe te gaan en te troosten. Deed ik dat niet, hing moeder aan de lijn, dat ik wreed was. Ging hij mee met mijn vrienden, bracht hij me in verlegenheid met zijn rare gedrag om maar op te vallen en aandacht te krijgen van de groep. Wat ik daar toch in zag![]()
maandag 29 april 2019 om 17:09
Onzekere mannen is exit.lineola schreef: ↑29-04-2019 16:22Ben al jaren samen met een hele fijne normale man.
-te sentimenteel gedrag,
-claimgedrag
maandag 29 april 2019 om 17:27
Ik heb vroeger ook teveel gepikt. Maar na meermaals gedumpt te zijn door mannen die ik veel eerder zelf had moeten dumpen besef ik dat alleen zijn zo erg niet is. Ja, ik zou ook graag een koophuis willen op 2 hypotheken en bij iemand horen, maar gezien de walgelijke dingen die mijn exen hebben geflikt is het beter zo. Liever sparen en rust in mijn hoofd.Diediear schreef: ↑29-04-2019 16:27Ik was te lief/gaf te weinig tegengas. Was achteraf gezien ook zo. Zó verliefd zijn dat je bij alles maar ja en amen zegt omdat je bang bent de ander kwijt te raken. Ik mocht maar in mijn handjes knijpen dat zo iemand met mij wilde zijn.
Niets wat ervaring, ouder worden en therapie niet heeft kunnen oplossen. Vandaag de dag durf ik gewoon te zeggen dan een man in zijn handjes mag knijpen met mij. I'm awesome and I know it![]()
maandag 29 april 2019 om 17:41
Thats the spirit!!!Diediear schreef: ↑29-04-2019 16:27Ik was te lief/gaf te weinig tegengas. Was achteraf gezien ook zo. Zó verliefd zijn dat je bij alles maar ja en amen zegt omdat je bang bent de ander kwijt te raken. Ik mocht maar in mijn handjes knijpen dat zo iemand met mij wilde zijn.
Niets wat ervaring, ouder worden en therapie niet heeft kunnen oplossen. Vandaag de dag durf ik gewoon te zeggen dan een man in zijn handjes mag knijpen met mij. I'm awesome and I know it![]()
maandag 29 april 2019 om 17:48
maandag 29 april 2019 om 17:48
maandag 29 april 2019 om 17:58
Ik krijg ook de kriebels van al die 'dominante' mannen op Tinder. Narcist-alert hoor.Someonenew schreef: ↑29-04-2019 17:48Mijn ergste afknapper was een extreem dominante man. Alles moest op zijn commando en zijn manier en draaide om hem, en oh hij was zo geweldig (dacht hij) Ik was er al heel snel klaar mee! Bah!
Hij was zijn roeping vast mis gelopen, sergeant in het leger. Daar had hij commando's uit kunnen delen.![]()