Married at first sight 2019

dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd

dinsdag 30 april 2019 om 15:18
Nou, misschien is die speld er voor het laatste moment in blijven zitten.
Ik heb zelf ook eens kleding op maat laten maken.
Dat was een extra service. Maar ik moest de naad toch los halen, want die zat te strak en trok in het kruis. Was de pasvorm opeens gewoon goed. Er zaten twee naden in. Maar zomerbroek in lente gekocht.
Misschien is er in de winkel een aanwijzing gegeven dat er op het laatste moment nog een paar steekjes vast genaaid moesten worden? Bij Mary-lin MONROE was de jurk ook gewoon dicht genaaid voor de beste pasvorm.
https://www.theguardian.com/film/2016/n ... that-dress
Jaaaa, interessant die jurken deal. Misschien zijn het leenjurken die tijdelijk gebruikt mogen worden. Die vervolgens in de verhuur gaan en telkens met andere aankleding. Ik zeg maar wat.
Het was wel opvallend hoe makkelijk Monique er de schaar in liet zetten.
Dat is toch niet iets wat je zomaar laat doen als het je wel ene reet interesseert.
Ik gok dat Milly net even iets veel meer zorgzamer is. Die werkt met kinderen.
Moet je soms best wel streng zijn.
En duidelijk.
Maar ik zag gewoon in de rubriek LEES OOK een BN's met vraag wat het verschil was of zoiets. Geen idee wat die koplokker betekent. Ik klik dat niet aan.
Maar interessant en grappig in deze context. Juf Ank werkt ook met kinderen.
Even voor de duidelijkheid: ik kijk ook niet op het moment van uitzenden.
Meestal pas later. Die van de Luizenmoeder... Die had ik niet onthouden.
Dat was een extra service. Maar ik moest de naad toch los halen, want die zat te strak en trok in het kruis. Was de pasvorm opeens gewoon goed. Er zaten twee naden in. Maar zomerbroek in lente gekocht.
Misschien is er in de winkel een aanwijzing gegeven dat er op het laatste moment nog een paar steekjes vast genaaid moesten worden? Bij Mary-lin MONROE was de jurk ook gewoon dicht genaaid voor de beste pasvorm.
Jaaaa, interessant die jurken deal. Misschien zijn het leenjurken die tijdelijk gebruikt mogen worden. Die vervolgens in de verhuur gaan en telkens met andere aankleding. Ik zeg maar wat.
Dat is toch niet iets wat je zomaar laat doen als het je wel ene reet interesseert.
Moet je soms best wel streng zijn.

Maar ik zag gewoon in de rubriek LEES OOK een BN's met vraag wat het verschil was of zoiets. Geen idee wat die koplokker betekent. Ik klik dat niet aan.
dinsdag 30 april 2019 om 18:30
heb niet heel het stuk gelezen maar die jurk van mevrouw Monroe zal niet door een vriendinnetje of zus van haar zijn vastgenaaid maar door een professional... toch?Pumps_italiaans schreef: ↑30-04-2019 15:18Nou, misschien is die speld er voor het laatste moment in blijven zitten.
Moet je soms best wel streng zijn.En duidelijk.
Don't cry, buy a bag and move on.

dinsdag 30 april 2019 om 18:45
Nou...
Geen idee of jij weet waarover het gaat.
Die opmerking mist de clou van het verhaal.
Een bruid wil een op de vorm van haar lichaam passende jurk dragen.
Als het budget (weet je wat dat is?) het niet toelaat dat er iemand van de bruidswinkel nog op de dag zelf...
De bruiden die ik ken. Daarvan was er eentje bij... Op de dag zelf een ongelukje met strijkbout... Privacy is er niet bij voor de bruiden van {hekje}MAFS
Denk er zelf maar allerlei verhalen bij. Lezen en schrijven kost tijd.
Geen idee of jij weet waarover het gaat.
Die opmerking mist de clou van het verhaal.
Een bruid wil een op de vorm van haar lichaam passende jurk dragen.
Als het budget (weet je wat dat is?) het niet toelaat dat er iemand van de bruidswinkel nog op de dag zelf...
De bruiden die ik ken. Daarvan was er eentje bij... Op de dag zelf een ongelukje met strijkbout... Privacy is er niet bij voor de bruiden van {hekje}MAFS
Denk er zelf maar allerlei verhalen bij. Lezen en schrijven kost tijd.
woensdag 1 mei 2019 om 14:40

woensdag 1 mei 2019 om 15:49
Eens, het komt allemaal veel te traag op gangEuniceKathleen schreef: ↑01-05-2019 14:40Heerlijk programma. Ik vind dit jaar alle deelnemers wel sympathiek. Alleen mogen ze van mij wel wat sneller door die voorbereidingen heen (wat interesseert het de kijker nou welke jurken de bruid allemaal past). Besteed die extra tijd dan aan huwelijksreis en samenwonen.
woensdag 1 mei 2019 om 16:29
Met 2 jurken waar wat aan mankeert is het ook wel de slechts mogelijke reclame die mary Borsato zich kan wensen...
woensdag 1 mei 2019 om 16:31
Ik vind Ronald en Monique totaal niet bij elkaar passen, ik zou gek worden van dat gegiechel en die mond van Ronald die steeds beweegt, ook als hij niet praat
Maxime en Nick gaan alleen voor de lol, zie ik ook niet bij elkaar blijven
Joost en Milly zijn leuk
De 2 mannen vind ik allebei niet leuk,
Miriam en Pascal zijn amper in beeld geweest, eigenlijk was ik ze helemaal vergeten
Joost en Milly zijn leuk
Miriam en Pascal zijn amper in beeld geweest, eigenlijk was ik ze helemaal vergeten
woensdag 1 mei 2019 om 16:43
Wie zijn Miriam en Pascal?pearle schreef: ↑01-05-2019 16:31Ik vind Ronald en Monique totaal niet bij elkaar passen, ik zou gek worden van dat gegiechel en die mond van Ronald die steeds beweegt, ook als hij niet praat
Joost en Milly zijn leuk

woensdag 1 mei 2019 om 16:50
Wat mij irriteert is het knip en plakwerk.
Ze kunnen toch ook gewoon per uitzending één koppel laten zien, van het begin tot het einde?
Nu springen we de hele tijd van de een naar de ander.
En dan steeds weer het zelfde fragment en af en toe een cliffhangertje ertussen door.
Vermoeiend hoor....
Als je dan terugdenkt over de uitzending is er eigenlijk bar weinig gebeurd.
En toch blijf ik kijken he?
Veel te bang voor
Ze kunnen toch ook gewoon per uitzending één koppel laten zien, van het begin tot het einde?
En dan steeds weer het zelfde fragment en af en toe een cliffhangertje ertussen door.
Vermoeiend hoor....
En toch blijf ik kijken he?

Veel te bang voor

woensdag 1 mei 2019 om 16:56
Ik neem het op. Ik spoel alles door tot aan dat ze elkaar voor het eerst zien. Zo skip ik ook meteen de 3x!!!!!!!! reclame.Beter.Laat schreef: ↑01-05-2019 16:50Wat mij irriteert is het knip en plakwerk.
Vermoeiend hoor....
En toch blijf ik kijken he?![]()
Veel te bang voor![]()

donderdag 2 mei 2019 om 01:36
Volgens mij komen dan vooral de twee mannen en moeten we nog een week langer wachten voordat iedereen getrouwd is en het dus leuker wordt... volgend seizoen stap ik halverwege in.

donderdag 2 mei 2019 om 07:06
Ik ook, zonde van de tijd dit
donderdag 2 mei 2019 om 16:57
Peter & Paul: Ik weet het zo net nog niet.
Nick & Maxime: Met name uit de fase van het samenwonen zal moeten blijken of het dit de perfecte match is.
Pascal & Mirjam: Wie...? Haha!
Ronald & Monique: Ik vond dat ze haar mening nogal ongelukkig overbracht. Het kwam op mij over als 'Het is zeker geen liefde op het eerste gezicht, maar ik geef je toch nog een kansje'. Toch lijkt het nog alle kanten op te kunnen.
Joost & Milly: Twee leuke mensen, vind ik. Hopelijk weten ze het beste in elkaar naar boven te kunnen halen.
Nick & Maxime: Met name uit de fase van het samenwonen zal moeten blijken of het dit de perfecte match is.
Pascal & Mirjam: Wie...? Haha!
Ronald & Monique: Ik vond dat ze haar mening nogal ongelukkig overbracht. Het kwam op mij over als 'Het is zeker geen liefde op het eerste gezicht, maar ik geef je toch nog een kansje'. Toch lijkt het nog alle kanten op te kunnen.
Joost & Milly: Twee leuke mensen, vind ik. Hopelijk weten ze het beste in elkaar naar boven te kunnen halen.
donderdag 2 mei 2019 om 17:05
Ik kijk meteen via rtl op de dag en tijdstip van uitzending. Dan is het zonder reclame! Stttt. Niet doorvertellen.
Eerste aflevering niet gezien. Te saai.
2 ook, zoo traag. Afgelopen week vond ik wel leuk. Hopelijk gaat het nu zo verder.
De testen.
De vrijgezellen feesten en het kleding passen vind ik persoonlijk niks aan.
Het trouwen, elkaar ontmoeten, de huwelijksreis en samenwonen wel heel leuk.
Eerste aflevering niet gezien. Te saai.
2 ook, zoo traag. Afgelopen week vond ik wel leuk. Hopelijk gaat het nu zo verder.
De testen.
De vrijgezellen feesten en het kleding passen vind ik persoonlijk niks aan.
Het trouwen, elkaar ontmoeten, de huwelijksreis en samenwonen wel heel leuk.
vrijdag 3 mei 2019 om 15:56
De moeder van Milou deed even heel lullig tegen de visagiste over paarse oog make up. Dat slaat toch nergens op, zei ze. De visagiste liet zich niet uit het veld slaan overigens. Die deed het steeds leuk vond ik, die visagiste. Leek me een enorm goede hulp als je gaat trouwen.
Ronald beweegt zn mond idd de hele tijd! Staat zo ouwelijk. Zullen wel de zenuwen zijn! De nicht van Monique die achter hem zat keek niet positief. Later bleek ze dat wel te zijn.....
Ronald beweegt zn mond idd de hele tijd! Staat zo ouwelijk. Zullen wel de zenuwen zijn! De nicht van Monique die achter hem zat keek niet positief. Later bleek ze dat wel te zijn.....
zaterdag 4 mei 2019 om 08:29
Milou zit in Temptation Island, die zie ik nog niet zo snel trouwenBackpack10 schreef: ↑03-05-2019 15:56De moeder van Milou deed even heel lullig tegen de visagiste over paarse oog make up. Dat slaat toch nergens op, zei ze. De visagiste liet zich niet uit het veld slaan overigens. Die deed het steeds leuk vond ik, die visagiste. Leek me een enorm goede hulp als je gaat trouwen.

zondag 5 mei 2019 om 18:08