Moeder, wat nu????

02-06-2004 22:24 190 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai Vrolijk ! Tja, ik heb de naam snel uit mijn duim gezogen toen we gingen verhuizen van 'Zwanger zijn' naar hier. Maar wel toepasselijk, toch? En wij drietjes zijn van de partij hoor, naar Blijdorp! Zodra ze lopen komen die tuigjes in huis, ik moet er niet aan denken dat ze ineens over de rand van de leeuwenkuil hangen of zo . Lijkt me hartstikke leuk! Tandenpoetsen gaat hier wat beter nu. Wiske heeft het vanaf het begin wel lollig gevonden en Suske trekt ietwat bij, als ik tenminste doe alsof de tandenborstel een vliegtuig is. Dan moet hij lachen en kan ik snel zijn tandjes poetsen. Daarna mag hij zelf even met de borstel spelen, en ondertussen was ik zijn snoet, handjes en voetjes even. Daar heb ik een gewoonte van gemaakt sinds hij kan kruipen en ze met hun hele gezicht eten. Hoe is het nu met je vriendin en haar kindje? Lijkt me wel erg spannend hoor, en ik zou zelf megavoorzichtig worden denk ik, als mij dat was overkomen. Leuk trouwens, dat Loeder een neefje of een nichtje gaat krijgen! En dat er zoveel zwanger zijn zeg, niet te geloven! Ik denk wel eens dat zwanger zien zijn, zwanger doet zijn. Nou ja, niet letterlijk dan , anders zouden we allemaal onbevlekt ontvangen zijn, maar toch, het lijkt ineens allemaal niet zo 'ver van mijn bed' en raar om een kind te hebben als iemand in je direkte omgeving een kind krijgt. Zo ervaarde ik het tenminste: toen ik hoorde dat twee collega's van me zwanger waren, vond ik het zelf ineens niet meer (zo) erg,, en werd het in mijn ogen toch iets 'normalers'. Inderdaad leuke namen trouwens, in je omgeving. Ik hoorde laatst dat de echte Hollandse namen met een revival bezig zijn, maar als ik dat zo lees, valt het wel mee. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de échte Hollandse namen als Henk, Jan, Piet, Gerrit of Klaas echt helemaal niets vind (met excuses aan de mee-lezers die hun kind wel zo'n naam hebben gegeven ). Het moet ook weer niet onuitsprekelijk zijn, maar een kléin beetje net niet standaard vind ik wel erg leuk. Wat was Loeder verwend zeg, door haar tante. Lachen hoor! En negen paar schoenen, phew, ze kan inderdaad even vooruit. Ik zag trouwens dat je een topic had geopend over babyschoenen, heb je al wat besteld van die site? Zit er ook over te denken. Ik droeg zelf als kind altijd Piedro, een heel goed merk, en ik vind het belangrijk dat de kinderen vanaf het begin goede schoenen aan hun voeten hebben. Erg belangrijke lichaamsdelen hoor, voeten, ze moeten toch het grootste deel van je leven je gewicht dragen. Dus voor Suske en Wiske geen schoenen van Zeeman en Schoenenreus en zo, ik ben blij dat we ons een wat betere kwaliteit kunnen veroorloven. De drukte op mijn werk is nu eindelijk enigszins voorbij. Vandaag waren de buluitreikingen van het onderwijsprogramma waarvoor ik werk, en nu kan ik heel even achterover gaan zitten. Héél even, want de aanmeldingen voor komend semester stromen alweer binnen. Maar het was wel heel leuk. De laatste weken waren eindelijk wat drukker, da's toch meer in mijn straatje hoor. Nou, ik maak het vanavond niet laat (denk ik ). Nog even wat topics lezen en dan lekker naar bedje toe. Ik zou vanavond misschien nog even langsgaan in het café waar een borrel wordt gehouden ter ere van die uitreiking, maar ik heb geen zin. Had vannacht niet zo best geslapen (misschien toch een klein beetje zenuwen, al beweerde ik bij hoog en bij laag dat dat niet zo was ), nu even wat inhalen. Doeg!
Ha, probeer dan eens Kill Bill II te kijken en je af te vragen of je

wel helemaal sane bent! Gaat niet echt lukken kan ik je vertellen. Ik

ga ook zo slapen, want morgen babyzwemmen op dat zwaar onchristelijke

tijdstip van 10.30! Maar wel vandaag zonwerende gordijnen in knalroze

beteld, dus happy times here we come...
Ja!!!! Wijn en kaas is voor ons reden nr. 1 (en 2) om naar Frankrijk te gaan. Wijn en kaas en zeelucht is voor mij al voldoende voor een toppie vakantie. We zitten ook net nog in het voorseizoen, de 'animation' begint op 1 juli, dus we hebben het nog vrij rustig daar, denk ik. Niet dat ik zo'n oude muts ben (beladen woord hier tegenwoordig), in een niet eens zo grijs verleden zocht ik het liefst zo veel mogelijk herrie om me heen, maar met die twee kleine mensjes die nog veel moeten slapen en in de gaten gehouden moeten worden vind ik een beetje rust ook wel erg lekker. En wijn en kaas natuurlijk. En stokbrood, en croissants. En pastis. Carcassonne is trouwens ook in de buurt, daar wil ik wel graag een keertje naartoe. Moet nog wat info over de streek halen. Zal eens kijken in mijn oude 'culture francaise' boek (waar zit die cédille?), daar staat vast wel wat in. Wij gaan trouwens 's nachts rijden. Jullie komen van precies de andere kant van Nederland, maar misschien is het wel handig om elkaar op de hoogte te stellen van de rijroute, allicht handig voor als er iets is. Ha, dat wordt vast heel leuk!
Kijk, als een echte opportunist moet ik altijd wel een extra hebben op

vakantie naast rust, vrede en zon. Dat betekent of lekker eten

(Frankrijk, Italie, Spanje etc) of anders nuttige shopdingen zoals VS

& GB.

Wederom als luie opportunist zitten we hier te overwegen om de auto van

vent zn collega afhandig te maken (waar ik mee naar jou toe kwam) want

die heeft dus een navigatiesysteem. Ik weet zeker dat als ik hem omkoop

met gepaai en lekker eten, dat het gaat lukken. Rij je achter ons aan

dan? :D

In mijn mail naar jou toe heb ik ook lekker het beladen woord gebruikt, dus ik strijk over mijn hart voor deze keer.
Oh ja, fase 2 is hier onverwacht snel voltooid: de traphekjes hangen!

En nu ga ik écht naar bed... :P
Heb ooit een vakantieliefde gehad aldaar. En we gingen al een paar jaar in die streek op vakantie. Dus toen ik na de middelbare school een jaartje wat anders wilde, ben ik naar het Zuiden getrokken. Ik heb een half jaar sociologie gestudeerd aan de universiteit, maar vond het helemaal niets. De rest van het jaar heb ik een cursus gedaan: frans voor vergevorderde buitenlandse studenten. Het was héérlijk! Als ik de studie sociologie leuk had gevonden, dan had ik nu niet hier gezeten met man en kinderen denk ik. Dan was ik gebleven. Ben benieuwd hoe mijn leven er dan uit had gezien!  :) De toute façon (alt 135 volgens mij, maar dat werkt op deze laptop niet), ik zat in Perpignan, dus nog zuidelijker...

Navigatiesysteem is niet nodig. Gewoon recht naar beneden rijden over de A2 en dan alsmaar rechtdoor. In Lille en Lyon even opletten en bij Orange (rond Avignon) niet richting Marseille, maar richting Barcelona rijden. Dan komt het helemaal goed! Er is trouwens ook een nieuwe route die wel prettig is. Je moet dan alleen langs Parijs...

Carcasonne vond ik erg de moeite waard. En het brood, de kaas en de wijn uiteraard ook! :D

;( Ik wil ook.... maar nee hoor, ik moest zo nodig weer een baby werpen in de zomer... kost me bergen zomervakanties, die kinderen!
Alt 136 kan ook...
Hi Meave,

Wat leuk om je verhaal te horen zeg. Klinkt alsof je met volle teugen

hebt genoten van je periode in Frankrijk met le vin et l'amour!

Ha, wat je vertelt over richting.. Yeah right. Mijn vent krijgt het

zelfs voor elkaar om in zijn eigen stad te verdwalen. Toen we pas

hierheen verhuist waren, belde hij me vanuit de auto hoe hij thuis

moest komen. (gewoon van ene kant van Rotterdam naar andere kant

verhuist en wonen er al dikke 12 jaar!) Het was hemelsbreed nog geen

kilometer van huis vandaag. So close, but nu sigar...
He, Meave, wat leuk dat je daar hebt gewoond! En als je er graag had willen blijven, dan denk ik dat we best een goede vakantiebestemming hebben gevonden. En bedankt voor de rij-tips, altijd handig. Vrolijk, jouw vent heeft het richtinggevoel van een dode postduif, begrijp ik :D? Hihi, rijd maar achter ons aan, ik heb een fly and drive over de Peloponnesos gereden zonder ook maar 1x fout te gaan, en ik was niet eens met mijn vriend, maar met mijn moeder. Hm, on second thoughts, mijn neus staat altijd richting Griekenland, dus met een beetje pech/geluk eindigen we op de boot naar Patras. Ach, moet kunnen toch, met de auto la France doorknallen?

En troost je man maar met de gedachte dat ook mijn levensgezel zijn weg nog lang niet kan vinden in onze woonplaats. Maar hij woont er dan ook 'pas' 2,5 jaar nu.
He Dropje,

Even een vreselijk decadente vraag, maar hebben ze wel een tv daar in

Z-Frankrijk? We hadden het gister wel over ons EHBOK pakket, maar moet

je wel een tv voor hebben om een dvd op aan te sluiten :D

Ik ben even wezen snuffen op de site, maar kon niet echt wat vinden wat erop leek. Jij misschien wel?
Vrolijk, ik vrees dat het cold turkey wordt voor ons nageslacht, ik kan ook nergens terugvinden of er een tv is. Noch op de site van de camping zelf, nog op die van de maatschappij waarbij we geboekt hebben. Vrees dus dat we het moeten doen met cd's :D. Ach joh, als het goed is hebben ze helemaal geen tijd om dvd's te kijken, en liggen ze 's nachts compleet voor pampus.

Ik zal die lui eens bellen met de vraag of ze ons niet binnen gehoorsafstand van elkaar kunnen neerzetten, da's idd wel zo handig.
Hahaha.. tot mijn schaamte heb ik zelfs even gemaild of ze daar een tv

hebben. Nog geen antwoord terug, maar waarschijnlijk vinden ze me daar

een decadente doos! Maar als je belt, wil jij het even navragen nog

voor de zekerheid? Ik zag namelijk in 6persoons iets wat verdacht veel

op een tv leek op de tekening. (hoe bedoel je suf dat je bijna scheel gaat zitten turen naar een platen of je een tv kan ontdekken!)

Verder alles goed daar? Hier heb ik eigenlijk

geen zin meer in werken nu ik een vakantie heb geboekt. Enige wat door

mijn hoofd schiet is wijn, vrije tijd, zon, zee en kaas! Nu weet ik dat

vent nooit echt wil bakken in de zon, dus ik heb al een vrijwiller voor

bij de tent zit wacht voor als Gwen tussen de middag haar middagslaapje

doet! Hahaha.. beter!

Ik lig dus mooi op het strand met boek mooi te wezen als aangespoelde

walvis. Helemaal goed dus. Morgen maar weer gaan sporten voor het goede

doel!

Nou, ik zie dat je op msn bent, dus ik zal daar eens verder gaan! Tot over een nanoseconde ;)

Reisbescheiden is binnen! Inclusief globale routekaart door Frankrijk en opblaasbare strandbal! Komt nu ineens wel dichtbij zeg :D. Heb vandaag nog geprobeerd een extra bikini te scoren, mijn velours bikini's kunnen echt niet meer, maar 't valt niet mee met die idiote maat van mij. Heb nu uit arren moede maar een stuk of vier dingetjes bij een postorderbedrijf besteld, als 't niets is stuur ik het gewoon terug. Oh ja, caravan is toch echt voor max. 6 personen, je zou toch zeggen dat daar die tv bij zou moeten zitten :P....
Ik kreeg de confirmatie opgestuurd en zal eens de betaling erin gaan

zetten op internet bankieren. Leuk, ik ben benieuwd, maar nog steeds

geen antwoord op tv vraag! Wel al boeken gescoord vanavond voor op

vakantie en ook wat leuke boeken voor Gwen meegenomen. Wij aso's zijn

zelfs aan het denken om een draagbare dvd speler met schrem te kopen

voor vakantie, want heb ooit twee uur lang met stikchagerijnig en

jengelend kind van Groningen naar Rotterdam gereden. Ik krijg al

uitslag als ik denk aan 2 uur maal 6 voor de vakantie! Bwuuuh...

O ja, ik heb vriendin en haar cup past wel in een Esprit bikini en daar

hebben ze dus ook tankini's! Tip om misschien in een sportzaak te

shoppen voor bikini? Ik bestel ze denk ik maar online via otto, weer

een bestemming minder in de koopgoot!

Ik zal vd week even meer tiepen, maar probeer nu naar bed te gaan

aangezien ik morgen in Amersfoort rondhobbel met kind en nog wat

vrienden de hele dag, dus kan wel wat energie gebruiken! Fijn

pinksterweekend en tot snel.
Hai Dropje,

Alles goed daar? Hier is het stikbenauwd zeg. Bah, wat dat betreft had

ik gehoopt dat het even flink zou gaan regenen zodat het even zou

opklaren, maar enkel een klein miezerbuitje. Hehe..even bijkomen van de

afgelopen week. Wat een drukte is het geweest zeg. Eigenlijk weet ik

niet eens waarvan, maar gewoon erg laat naar bed, vroeg op etc. Jij

weet vast wel waar ik het over heb. Maar afgelopen zaterdag bij een

vriendin in Hilversum wezen eten en was hardstikke gezellig. Zij heeft

ook twee kids van bijna 4 en 8 maanden, dus Gwen was er aardig zoet

mee. De volgende dag vroeg op en naar Amersfoort dierenpark met twee

stellen en hun kids, dus ook de hele dag zoet geweest. Hardstikke

gezellig en heel mooi park. Niet te groot en niet te klein, dus prima

om een paar uur doorheen te lopen. Het was ook niet zo druk omdat het

leek dat het zou gaan regenen, maar het is ontzettend mooi weer

geworden nog 's middags. Maandag hebben we maar lekker gehangen thuis

aangezien we pas 's nachts om half 3 thuis waren.

Verder hier ook vandaag het pakket binnengekregen met strandbal en alle

andere toebehoren. Enfin, je weet vast wel wat er allemaal inzat :P

Nog maar drie weken en hopelijk zitten we dan in zonnig Frankrijk! Ik

heb er zin in en ben echt wel toe aan vakantie. Ik heb gister nog een

buggy via internet besteld omdat ik perse de oranje Quinny zapp wilde

hebben en hopelijk wordt ie aanst week geleverd. Hij vouwt lekker klein

op en rijdt goddelijk, dus daar laat ik mijn kinderwagen wel voor

thuis. Scheelt ook in bagage, ondanks het feit dat bugaboo wel klein

opvouwbaar is. Maar kan niet tegen een buggy op, dus keuze was snel

gemaakt.

Argh..eigenlijk moet ik me echt storten op afstuderen, maar kan echt de

motivatie niet opbrengen. Ik weet dat de laatste loodjes het zwaarst

zijn, maar zo zwaar? Maar ik moet het echt doen, want daarna ga ik dus

op vakantie en als we terug zijn van vakantie is diploma dag dus al die

donderdag. Geen tijd te verspillen dus. Maar het valt me wel vreselijk

zwaar zeg. Bah..Ik denk dat ik me er even van de week opstort zodat ik

hopelijk alles op tijd afheb.

Morgen weer babyzwemmen en even zelf sporten en eigenlijk van de week

even schoenen scoren voor Gwen. Ze heeft nieuwe schoenen nodig omdat

haar voeten alweer gegroeid zijn en omdat zomerschoenen toch wel leuk

zouden zijn ipv suede winterschoenen. Maar iegenlijk heb ik echt een

hekel aan schoenen shoppen aangezien ze echt ene hekel heeft aan passen

en dan wordt het weer zo'n gevecht en gepaai. Maar ok, het moet, dus ik

stel me er maar op in. Het is een fase en ik geef me er maar aan over.

Goddank hoeft ze nog geen kleren te passen!

Hoe is het met jouw muppets? Alles goed daar? Nog lekker samen aan het

klimmen naar elkaars bedje toe 's ochtends? Ben jij eigenlijk al

overgestapt naar een peuterbedje? Ik nog niet want ze kan niet uit haar

bed klimmen aangezien ijzeren spijltjes het vermoeilijken en het is een

vrij diep bedje. Maar het zal wel ene keer moeten aangezien ze al over

de 90 cm is en het ledikantje maar 1.20 cm. Hmm..irritant aangezien ik

nog steeds niet weet of ik zal peuteren of gelijk door naar 1 persoons.

Ik vind peuterbedjes ergens wel een beetje afzetterij, maar aan de

andere kant wel erg leuk. Het lijkt me ook dat het voor zo'n kleintje

ook prettiger ligt dan zo'n groot bed ineens. Ach, je bent toch hopen

geld kwijt aan een kind, dus dat kan er ook wel bij. Ik ga er toch maar

eens over nadenken.

Ha, wel erg leuk vooruitzicht. Ik heb kaartjes gescored voor Najib

Amhali in Luxor begin september! Ik ben helemaal blij. Ik heb de andere

shows van hem ook gezien en vond m echt geweldig. Dat waren wel zijn

nog niet bekende tijden aaangezien het in het bibliotheek theater was

en gewoon genoeg kaartjes verkrijgbaar toen. Voor zijn laatste show was

echt alles binnen no time uitverkocht, dus ik baalde daar flink van.

Maar nu dus nog kaartjes extra, dus Vrolijk gaat heerlijk grinniken

begin september.

Enne morgen dus een poging om naar de Efteling te gaan? Nou, ik vind je

knap! Ik heb al moeite met opstaan voor babyzwemmen om 10.30 wat ook

nog maar 10 minuten van huis vandaan is, laat staan de efteling met een

uur reistijd. Maar laat je even weten of het je is gelukt? Ik ben erg

benieuwd!

Ik spreek je vast snel weer, maar alvast een fijn weekend!
Wat waren wij weggezakt zeg! Maar ik kom even melden dat ik jouw

reddende engel in nood kan zijn aangezien wij dus idd een portable dvd

speler met twee schermpjes hebben gekocht. Dus mocht er nood aan de man

zijn, kan er nog 1 bij om muis, nijntje of baby einstein te kijken op

achterbank. Denk niet dat er drie kids in autostoel achter passen, maar

zelfs dat kunnen we proberen.

Zag ik nou op prikbord dat jij misschien een skibox wil meenemen? Die

dingen kun je ook huren. Is dat een tip? De plakdingen op raam zijn idd

bij Prenatal verkrijgbaar, hebben wij ze ook vandaan.

Maar ga even bikini's bestellen, dus spreek je snel weer! (temptation Island al maandag half oog gezien)
Hooooi Vrolijk! Zeg, qua weer kun jij de komende dagen je lol weer op, het wordt tropisch! Mij ook iets te warm hoor, 25 graden vind ik mooi maar meer hoeft niet.  

Jaaaaa, wat betreft laat naar bed gaan en zo weet ik zeker waar je het over hebt, ik kom er maar niet in 's avonds. Het is steevast 1uur of later dat ik erin lig, en de wekker gaat hier doordeweeks standaard om 6.30u, ik snap niet hoe ik het volhoud eigenlijk. Maar 's avonds heb ik nooit slaap! 's Ochtends wel, maar dat is een ander verhaal....

Hihi, dus je bent alweer naar de dierentuin geweest? En, olifanten gezien? Grappig, toch vrij kort achter elkaar eigenlijk. Mazzel is dat altijd he, als het tegen de verwachtingen in mooi weer wordt! Dan kun je het nog eens wat later maken...

Zeg, het aftellen is nu echt begonnen! Nog 16 dagen en dan gaan we richting Zuid-Frankrijk! Heb je je Zapp al binnen? Wij zijn naarstig zoekende naar een skibox o.i.d.. Kunnen we evt. van iemand lenen, maar die krengen zijn best duur en ik houd er niet zo van om zullke dure dingen te lenen, geheid dat er dan iets mee gebeurd. We moeten binnenkort ook maar even mailen over hoe en waar we afspreken en zo, toch? En hoe we het gaan regelen/aangeven als we elkaar kwijt zijn, of een plas- of wisselstop willen maken.

En... al klaar? Motivatie, hmmmm, wat betekent dat woord ook al weer.... Duh, ik kan mezelf er maar niet toe brengen om mijn boeken op te pakken, ik heb zwaar respect voor je dat je 't kunt. Ik heb je afgelopen dagen weinig op het forum gezien, dus waarschijnlijk ben je goed bezig. Go Vrolijk, go Vrolijk!

Hmm, mijn kids hebben eigenlijk ook nieuwe schoenen nodig, ik koop het liefst sandalen voor ze voor de zomer. Heb al voor ieder een paar plastic sandaaltjes (wel heel zacht materiaal) voor bij het zwembad en op het strand, want ik vrees het ergste voor dure schoenen met al dat zee- en chloorwater in de buurt. Deze schoentjes kunnen we als het erg met ze gesteld is gewoon weggooien aan het eind van de vakantie. Maar die van mij hebben dus ook een hekel aan schoenen passen, of liever gezegd aan voeten opmeten. Bij G. gaat het nog wel, die vindt het wel interessant, maar C. vindt al dat gefriemel helemaal niets en krijst ongegeneerd de hele schoenwinkel bij elkaar. En tja, daar sta je dan...

G's bed-overstap-actie was vooralsnog eenmalig. Misschien was hij zo geschrokken dat hij niet meer zover naar voren durft te leunen, ik hoop het maar. Peuterbedje gaan ze voorlopig niet in. Pas als G. regelmatig overstapt wordt het echt tijd voor een ander bed, vind ik, en ik denk dat het dan een bed wordt waar ze in kunnen tot ca. 1.70 m (volgens mij ken je ze wel ). Het lijkt me erg handig om het voeteneinde uit te kunnen klappen zodra ze ernaartoe gegroeid zijn, en als ze daar te groot voor zijn (als dat ooit gebeurt, ik ben zelf 1.68m) zien we wel weer verder.

Eh.... vind je het erg als ik nog nooit van Najib Amhali heb gehoord? Had nog willen googelen op die naam, maar 'k heb er nog geen tijd voor gehad. Maar wel leuk joh! Is het cabaret?

Efteling was gaaaaaaf! Ik heb wel meteen een dag later de prijs betaald, ik had eigenlijk een keelontsteking, daarom had ik zelf ook een uitje voor diezelfde dag afgezegd, net als twee anderen. Maarrrrr de Efteling heeft een (erg) zwak plekje bij mij, het is echt het enige pretpark waarvoor ik op zaterdag om 5.30u uit mijn bed wil komen. Enfin, hoe leuk het was weet je inmiddels, kei-gave (op z'n brabants) dag gehad, geweldig weer ook, maar ook een bange G. in het sprookjesbos. Heb me niet in kunnen houden en een gadget gekocht, een dvd met de geschiedenis van de Efteling, echt vanaf het begin. Maar een dag later stak dus de keelontsteking weer de kop op, al sloeg de antibiotica aan. Is nu nog niet weg, overigens.

Time to sleep, had voordat T.I. begon al een reactiescherm geopend en een stuk getiepeld, en nu slapen (wat een sukkels trouwens zeg, niet te geloven)!

Vrolijk, spreek je snel weer!
Meeeeeen wat is er met mijn letters gebeurd? Echt raar :o!

Hihi, jij was net dus ook aan het schrijven, je staat er ineens tussen! Sorry, maar ik moet wel heel erg lachen om jou met je dvd-spelers. Met kind twee weken zonder geliefde dvd's zie jij de bui zeker al hangen ;).

T.I. had ik idd nog niet gezien, jij wel dus (min of meer). Dans nog steeds op maandagavond, ben blij dat het steeds herhaald wordt! Alhoewel, dan had ik het wel opgenomen, geen nood dus.
Ha Dropje,

Alles goed daar? De hitte overleefd afgelopen weekend? Hier is alles

goed gegaan hoor. Vrijdag wezen shoppen in Amsterdam en superleuke

schoenen voor Gwen gekocht (geox) en s avonds wat wezen eten en drinken

met vriendinnen en tot half 2 aan de boemel geweest.

Zaterdag naar het strand geweest waar we dus na een uur in zandstormen

te hebben gezeten, maar snel de spullen hebben gepakt en naar huis zijn

gegaan. S avonds een BBQ met vrienden en was echt supergezellig! Dus

een paar dagen vroeg op, laat naar bed en een hele hoop rose!

Ik heb zin in de vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt aan het

aftellen want heb geen zin meer. Moeten we een keer mailen msn-en wat

we willen doen qua rijden samen? Hoe zullen we eens afspreken? Ik wil

echt heel graag weg, maar rarara..moet dus noge ens boodschappen doen

en alles in his halen. Ach, zal maar eens een dag in koopgoot

vertoeven..

Laat maar weten of je nog eens wil msn-en of kom je anders een keer wijntje drinken ook al is het heeeel kort dag? Ik ga gauw verder met me suf schrijven voor school..bwuh...geen zin...

Tot snel!
Heeej Vrolijk! Ja, de hitte hier goed overleefd. Goede generale repetitie, kunnen we wel zeggen. Waar we naartoe gaan is het ook tussen de 25 en 30 graden (maar ik ga er vanuit dat het 'andere' warmte is). Eerste nacht had C. moeite met in slaap komen, maar dat was eigenlijk mijn schuld, ik had ze te warm gekleed. Nu heeft G. het snel koud dus die vond het niet erg, maar heethoofd C. vond het maar niets en liet dat weten ook.

Klinkt goed zeg, gezellige dagen achter de rug lees ik! Met een paar drukke weekenden achter de rug hebben wij het rustig aan gedaan afgelopen weekend. Zaterdag is altijd boodschappendag hier, saai maar moet gebeuren. Nog bij iemand in de buurt langsgeweest voor een dakkoffer via Marktplaats, moest passen maar vriendlief was het sleuteltje dat bij de dakdragers hoort vergeten. Dus heb ik hem een dag later maar weer terug gestuurd. Nu hebben we iig wat meer bagageruimte. Zondag in de namiddag met vriend en kinderen naar een verjaardag van een vriendin. Die hebben twee katten, die niet echt kindervrienden zijn dus die gingen steeds op de loop voor mijn kattenminnende koters. 

Ik heb ook zin in de vakantie!!! Nog 9 nachtjes slapen . Ik zal binnenkort msn inderdaad weer opstarten, sinds ik mijn hotmail-ww heb veranderd start 'ie niet meer automatisch op, ww moet ik nog aanpassen in messenger. En ik vergeet het nu steeds. Ik zal je straks of vanavond ff mailen wat ik zelf in gedachten heb (ik ben geloof ik de cartograaf in da house).

Wij moeten ook van alles nog kopen, troost je. Wil steeds een lijst maken met kleding, food & beverage, toilet- en ehbo-spullen en 'overige', maar ik schuif het steeds op. Enfin, je zult zien dat ik het volgende week woensdag nog niet heb gedaan.... (neeeeeee, vandaag. Echt. Ik ga het doen.)

Wijntje drinken vantevoren gaat niet lukken vrees ik, zaterdag moeten we nog even de stad in, zondag vervroegde verjaardag van een vriend van me en overige dagen (morgen, di en do) werken en/of wassen/kleding sorteren voor de vakantie (alles ligt over diverse kasten verspreid, we zijn hier niet zo netjes en praktisch aangelegd) en maandag nog fysio aan huis voor C.. Dus drukdrukdruk genoeg (helaas).

Grappig trouwens, een vriendin van een vriendin van mij gaat een week later ook naar die streek, misschien zelfs naar dezelfde camping, dat wist die vriendin niet helemaal zeker. Ook via dezelfde organisatie geboekt. Kwamen we achter omdat die vriendin van haar ook zat te azen op de skibox van de 'gezamenlijke' vriendin. Ze wist iig dat het ook een camping aan zee was, waar ze naartoe gaan. Ben benieuwd, wel erg komisch als ik hen ook ineens daar rond zie lopen. Zij hebben een gewone campingplaats geboekt.

Ben je al klaar met schrijven ? Doet me denken aan... Hoe heet het ook al weer... .Mijn scriptie? Ben mondjesmaat aan het lezen, ik neem ook wat literatuur mee. Al vrees ik het ergste voor de komende weken.

Vrolijk, tot mails!
Hoi Vrolijk! Even snel een kattenbelletje van deze kant, ik wilde even zeggen dat ik het een onwijs gezellige vakantie heb gevonden, inclusief een terugreis met hindernissen, maar dat mocht de pret niet drukken. Voel me gelukkig weer kiplekker. Gydion mist Gwen wel geloof ik, hij verveelt zich vandaag stierlijk (gelukkig slaapt 'ie nu). Is wel wennen voor ze, eerst vier volwassenen en een kindje om zich heen en nu maar 1 volwassene (ik, zei de gek). En ik ben dus echt zwaar de klos he, met twee kinderen die naar het zwembad willen. Duh! Snel een zwembad vinden waar het peuterbad in het weekend open is (hier in de stad geen van drie dus he, domme actie).

We zien/spreken elkaar snel weer, doeg!
'Titon, Titom, zwembad', dit zijn ook hier de kreten in huis. Ik vond

het ook echt een supervakantie en heb het super met jullie naar mijn

zin gehad. Was best gek om even geen G. of C. om me heen te hebben

(zeker met het eten ;)).

Fijn dat je weer zo lekker bent en dat je beroerdheid echt snel over

was. Was je ook zo gammel na terugreis? Ik was echt zo gaar, had even

een tijd nergens zin in. Pff...ben nu aardig op orde na een paar dagen

flink te hebben uitgslapen. Gwen slaapt ook weer als een liefje in haar

eigen bedje, dus geen vuiltje aan de lucht hier.

Partner vandaag weer aan het werk gegaan he? Ik ben benieuwd hoe hij

het vond! Hier moeten wij allebei morgen weer aan de slag en ergens heb

ik er wel zin in, maar aan de andere kant is het ook wel een einde vd

vakantieperiode. Beetje dubbel, maar ook wel lekker dat kind naar

creche gaat :D Rust en vrede voor mijzelf!

Esther en Maxima allebei bevallen he! Hihi..daar hadden we het over nog

op vakantie. Maar genoten van je temptation Island of ben je er nog

niet aan toegekomen? Ik heb eigenlijk amper tv gekeken hier, alleen nog

maar met mutserige dingen bezig gehouden als boodschappen, was etc.

Och, na vandaag is het allemaal wel redelijk op orde en zit ik weer in

het ritme van vanouds.

De vakantiefoto's staan erop! Het is vakantie punt 'mijn naam' en dan

punt nl., zonder www. De foto's waar ik het over had zitten in sectie

zwembad en dan de zwartwit categorie. Laat maar even weten hoe je ze

vindt. Wij spreken elkaar snel weer en als je de foto's hebt uitgelezen

ben ik ook erg benieuwd! Tot snel en kus aan je familie!
Ik heb ook even gespiekt.. :$ Ziet er uit als een supervakantie!

Vrijdag mag ik, vrijdag mag ik, vrijdag mag ik!!
Vrolijk,

Hier nog een spieker.... Welkom thuis en de foto's zien er erg leuk uit.

Groetjes,
Hahaha, ik denk dat Gydion jullie eten ook erg mist!!! Al moet ik zeggen dat hij nog steeds een flinke eetlust heeft. Bij een ander eten is vaak interessanter, zullen we maar zeggen. Ik was eigenlijk niet zo gammel na de terugreis, maar ja, als je bedenkt hoe weinig ik heb gereden is dat niet zo gek :$. Maar die stomme maagpijn en darmkrampen waren ook echt niet fijn. Alleen slapen doe ik nog steeds erg diep, ik kom maar niet bijgeslapen (ben dan ook zondag veel te laat naar bed gegaan, 2u). Was wel zielig overigens, toen Gydion maandag na zijn middagslaapje wakker werd, zei hij meteen 'zwembad'. Tja, dat ging dus effe niet... :(

Vriendlief was na de reis nog wel erg gammel, dusdanig dat hij dinsdag vrij had genomen. Hij moest ook nog studeren voor een examen en had die tijd echt nodig, en mij kwam het ook wel uit omdat ik om 9u een tweede gesprek had en enigszins in de knel kwam met kinderen wegbrengen (inmiddels dus groen licht, zoals je al hebt gelezen!). Hoe beviel jouw eerste werkdag, en je man?

Heb T.I. afgekeken, alleen was vriendlief zo handig om voor vertrek de versterker van de kabel eruit te trekken, waardoor het beeld eigenlijk te troebel was om prettig naar te kijken. Maar het geluid deed het iig. Blijft lachen dat programma - ben geloof ik wel een beetje sadistisch van aard. Maar hier ook zo'n muts als jij hoor, heb mijn was eindelijk af, nu het strijkgoed nog. De strijkvrije dingen zijn al opgeborgen, maar ik heb ook een kleine Himalaya aan strijkgoed. Sommige dingen 'moeten' nu eenmaal gestreken worden, althans, van mij (t-shirts, kinderkleding, overhemden, katoenen en linnen broeken, spijkerbroeken).

Inderdaad leuk dat zowel Esther als Maxima nu bevallen zijn. De naam Alexia verbaasde me wel enigszins gezien die buitenechtelijke tante van Alex, maar goed, what's in a name. Ze heeft iig weer een Beatrix-bekkie, vind ik. Maar wel lief!

Heb je foto's ook inmiddels gezien, echt leuk!!! De foto's die ik met de digitale camera van mijn werk had gemaakt staan inmiddels op een MSN-groep die ik speciaal voor dat doel had aangemaakt, heb er ook de dierentuin foto's van april bij gezet. Heb je een uitnodiging voor die groep gestuurd. Vriend moet zijn foto's nog op de shared docs van onze pc's zetten, dan kan ik erbij, en mijn rolletjes moet ik nog wegbrengen (ook zo'n 65 foto's). Herinneringen genoeg aan onze vakantie dus! En we spreken af, of het nu voor de foto's of voor iets anders is!

Pimpel, voor ik het vergeet: fijne vakantie, waar ga je naartoe?
Ha Dropje,

Leuke foto's heb jij ook zeg! Wat is die foto mooi geworden van de

beschilderde muur. Maar ik ben ook zeker benieuwd naar jouw andere

foto's dus hoop snel wat te zien.

Hihi, hier worden jullie ook nog steeds gemist hoor! Zeker je partner

wordt hier erg vaak door dochter aangehaald. G. wordt hier ook gemist,

zeker met het eten. Moeten jullie maar een keer komen eten hoor. Ik zal

de foto's dan ook op cd voor jullie branden want die willen jullie vast

wel. Wat vond je eigenlijk van het 'slaapkamermateriaal'? Was het zo?

Eerste dag was hier best leuk. Moest wel even wennen aan het feit dat

de vakantie echt over was, maar was ook wel erg gezellig e vertrouwd om

weer te beginnen. Partner dito. Hoe was het bij jou? O ja, is het nog

gelukt met leren van examen van partner? Ach ja, die zal wel flink brak

zijn geweest! Vond het best knap dat ie zo moedig doorging en was wel

blij dat we hem even konden helpen want had een beetje medelijden met

hem. Ook met jou trouwens want pijn in maag en krampen is echt geen

pretje! Je zag ook zo witjes :(

Nog van harte he! Leuk zeg dat je een nieuwe baan hebt en als ik het zo

uitreken dan per 1 sept. Stoer hoor! Kan ik je hulp inroepen als wij

een nieuw huis gaan kopen? Dat staat natuurlijk nu wel in de planning

met nog een kind op komst. Zijn al leuk aan het zoeken op internet en

wie weet wat huizen in wateringse veld gezien. Och, nog tijd zat, laten

we maar eerst de gynaecoloog maar eens morgen gaan bellen. Wel een keer

nog naar de randstad komen he als vent idd nast Vrolijke vent komt te

werken! Lachen he dat die mannen zometeen 500m van elkaar afzitten te

nerden!

Raar he om weer terug te zijn he? Ik mis onze triviant momenten wel en

nu ik daaraan terugdenk, zal ik eens aan vent vragen of hij Najib

Amhali voor je zal branden. Erg leuk, nog een trapje hoger qua lol dan

Javier Guzman. Zag op foto's dat Baby Einstein ook weer bij jullie

opstond, doet het nog steeds goed he? Weird eigenlijk want het is echt

suf spul. Gebuert helemaal niets en is echt zo saai dat je als

volwassene bijna in slaap stort, maar kids vinden het helemaal

geweldig. Tja, smaken verschillen blijkbaar.

Ik ga maar weer wat mailtjes tussendoor beantwoorden, want ben er laatste paar dagen flink laks in geweest! :$ Even laten zien dat ik weer terug ben in het land en weer leef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven