Good Luck 2
vrijdag 27 maart 2009 om 10:01
Morguh, het is bijna weekend
Tim was om 05.30u wakker (gisterochtend om 05.00u maar viel toen weer in slaap), was niet meer in slaap te krijgen, honger! M. is eruit gegaan, erg prettig. Ben ongesteld geworden, dus kon nog wel een uurtje slaap erbij hebben.
Hel, ik kom even kijken of je een bod hebt gehad, moet nog bijlezen.
Compu, voor CG!
Mal, hoe gaat het met je rij -en sportlessen?
Star, ik moest vreselijk lachen net, om het 'ik koop een auto maar kom thuis met een tv- verhaal'. Altijd leuk!
Suus, lekker geslapen? Kan bijna niet anders
Ook goedemorgen Bam
vrijdag 27 maart 2009 om 10:08
Hee Kokos, rijles heb ik straks en sporten daar moet ik me weer even toe zetten.
Maar ik had de laatste 3 nachten weer bal met Jonathan waarvan vannacht weer een aanval, eigenlijk spookt hij enorm sinds hij onder een dekbed slaapt dus ik doe vanavond weer de good old combisleeper aan, en kijk of het dan beter gaat.
Maar ik had de laatste 3 nachten weer bal met Jonathan waarvan vannacht weer een aanval, eigenlijk spookt hij enorm sinds hij onder een dekbed slaapt dus ik doe vanavond weer de good old combisleeper aan, en kijk of het dan beter gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 27 maart 2009 om 12:58
BIB
Hier dus geen volle maan baby, was gisteren wel weer lekker aan het voorwerken maar het lijkt wel of deze daar continu mee bezig is.
Bij VK geweest en daar ben ik weer helemaal goedgekeurd.
Mal, jammer zeg dat Mr J weer minder slaapt. Succes zo met lessen. Komt er al een examendatum in zicht?
Kokos, is er al verbetering te bemerken in het hele snottercircuit bij jullie?
Compu, wat sneu dat ze het nu weer te pakken heeft, schiet niet op zo. Maar ze is dus nog wel lekker aan het spelen.
Hel, wat raar dat de makelaar niet even bericht over hoe en wat.
Star, dan ben ik toch wel benieuwd waar de heren vandaag mee thuiskomen
Cin, trek je het allemaal nog een beetje? En hoe gaat het met je herstel?
Suze, bedankt voor je kaartje. Ben je al los gegaan met shoppen?
Hier dus geen volle maan baby, was gisteren wel weer lekker aan het voorwerken maar het lijkt wel of deze daar continu mee bezig is.
Bij VK geweest en daar ben ik weer helemaal goedgekeurd.
Mal, jammer zeg dat Mr J weer minder slaapt. Succes zo met lessen. Komt er al een examendatum in zicht?
Kokos, is er al verbetering te bemerken in het hele snottercircuit bij jullie?
Compu, wat sneu dat ze het nu weer te pakken heeft, schiet niet op zo. Maar ze is dus nog wel lekker aan het spelen.
Hel, wat raar dat de makelaar niet even bericht over hoe en wat.
Star, dan ben ik toch wel benieuwd waar de heren vandaag mee thuiskomen
Cin, trek je het allemaal nog een beetje? En hoe gaat het met je herstel?
Suze, bedankt voor je kaartje. Ben je al los gegaan met shoppen?
vrijdag 27 maart 2009 om 13:16
Joehoe!
Ik krijg zo visite dus ik meld alleen even dat ik nog steeds blij ben. Nog geen tijd gehad om te shoppen maar morgen heb ik de hele dag vrij dus dan ga ik lossssss
Bridge, dank voor je kaartje!
Enka, jammer, volle maan baby was wel ok geweest. Hoe was het met oudste? Was je te vroeg, toch?
Goed, ik ben weg, doehoeiiiii!
Ik krijg zo visite dus ik meld alleen even dat ik nog steeds blij ben. Nog geen tijd gehad om te shoppen maar morgen heb ik de hele dag vrij dus dan ga ik lossssss
Bridge, dank voor je kaartje!
Enka, jammer, volle maan baby was wel ok geweest. Hoe was het met oudste? Was je te vroeg, toch?
Goed, ik ben weg, doehoeiiiii!
vrijdag 27 maart 2009 om 13:29
Hellow, even snel & ego: makelaar was niet heel positief. Mensen waren op zich wel enthousiast en precies de goede doelgroep (ouder stel, wonen in het buitenland en zoeken een pied a terre in H) maar was pas het eerste huis/app dat ze bezichtigden dus kleine kans dat ze ervoor gaan. Wie weet. We hebben wel wat plannen over hoe nu verder, maar dat zet ik wel eens op de groep.
Goed, oma is op bezoek, we gaan zo eens even de deur uit. Laterz!
Goed, oma is op bezoek, we gaan zo eens even de deur uit. Laterz!
vrijdag 27 maart 2009 om 14:00
Hel, jammer dat de makelaar niet enthousiast was. Aan de andere kant hoeft hij het niet te kopen natuurlijk. Als die mensen enthousiast waren is er nog hoop toch?
Ga lekker bankhangen. Ik heb vanmorgen de hele keuken (en ik heb best een grote keuken) van binnen en buiten gesopt. Nu heeeeel moe, maar wel voldaan.
Hel en Star, zal ik jullie morgen rond 18.15 oppikken?
Ga lekker bankhangen. Ik heb vanmorgen de hele keuken (en ik heb best een grote keuken) van binnen en buiten gesopt. Nu heeeeel moe, maar wel voldaan.
Hel en Star, zal ik jullie morgen rond 18.15 oppikken?

vrijdag 27 maart 2009 om 16:06
Wat voor auto zoeken jullie dan Star?
Hel, dat zegt toch niks? Jullie appartement heeft wel een heel mooi uitzicht als ze toch perse in H willen wonen! Dat ze meer huizen gaan kijken wil niet zeggen dat ze de eerste niet kunnen kiezen hoor.
Suus, haha shop ze. Wel handig om het zo vroeg al zeker te weten!
Mamax, je mag bij mij ook wel de keuken komen soppen
Enka, het wordt nu echt spannend he! Ik ben erg benieuwd wat jullie krijgen.
Zo, rijles ging best aardig en net met Mr J boodschappen gedaan lopend met Poo in de nieuwe poppenwagen. Hij liep heen en terug met een glimlach van oor tot oor. Hij had dus weer een hoop bekijks van de oudjes in de buurt .
Hel, dat zegt toch niks? Jullie appartement heeft wel een heel mooi uitzicht als ze toch perse in H willen wonen! Dat ze meer huizen gaan kijken wil niet zeggen dat ze de eerste niet kunnen kiezen hoor.
Suus, haha shop ze. Wel handig om het zo vroeg al zeker te weten!
Mamax, je mag bij mij ook wel de keuken komen soppen
Enka, het wordt nu echt spannend he! Ik ben erg benieuwd wat jullie krijgen.
Zo, rijles ging best aardig en net met Mr J boodschappen gedaan lopend met Poo in de nieuwe poppenwagen. Hij liep heen en terug met een glimlach van oor tot oor. Hij had dus weer een hoop bekijks van de oudjes in de buurt .
vrijdag 27 maart 2009 om 19:16
Geen rare dingen gedaan met rijles Mal?
Kokos, ga je wel mee eten morgen of voel je je nog beroerd?
anders 6 uur bij mij? Dan is het via Bam zo'n 35 minuten, dus laten we zeggen 3 kwartier. Genoeg tijd dus om een parkeerplek te zoeken.
Bam, we zijn rond 18.15 bij jou. Gezellig.
Neemt een van jullie het adres mee? Kan ik even niet vinden. Kan het wel zoeken hoor, maar als jullie de mail nog paraat hebben....
Star, al een nieuwe auto voor de deur?
Kokos, ga je wel mee eten morgen of voel je je nog beroerd?
anders 6 uur bij mij? Dan is het via Bam zo'n 35 minuten, dus laten we zeggen 3 kwartier. Genoeg tijd dus om een parkeerplek te zoeken.
Bam, we zijn rond 18.15 bij jou. Gezellig.
Neemt een van jullie het adres mee? Kan ik even niet vinden. Kan het wel zoeken hoor, maar als jullie de mail nog paraat hebben....
Star, al een nieuwe auto voor de deur?
vrijdag 27 maart 2009 om 21:06
Laatst kreeg ik bij de Mac een monopoly reiseditie... Geruild voor een ander spelletje...
Mal: wat vervelend weer die aanvallen. Hopelijk slaapt hij nu weer even lekker door de combisleeper. Heb je het idee dat het ook door afbouwen en de operatie komt of is dat al te "lang" geleden?
Star: en? Wat is het vandaag geworden? Echt een auto?
Suus: graag gedaan hoor!
Compu: meisje alweer iets beter? Alweer nieuwe huizen op het oog?
Amalia: hoe is het nu met Laurens?
Hel: hmmm... tsja wie weet joh... Misschien willen ze na het weekend wel nog een keer kijken...
Mamax: zo! Toe maar! Voorjaarsschoonmaak?
Mal: wat vervelend weer die aanvallen. Hopelijk slaapt hij nu weer even lekker door de combisleeper. Heb je het idee dat het ook door afbouwen en de operatie komt of is dat al te "lang" geleden?
Star: en? Wat is het vandaag geworden? Echt een auto?
Suus: graag gedaan hoor!
Compu: meisje alweer iets beter? Alweer nieuwe huizen op het oog?
Amalia: hoe is het nu met Laurens?
Hel: hmmm... tsja wie weet joh... Misschien willen ze na het weekend wel nog een keer kijken...
Mamax: zo! Toe maar! Voorjaarsschoonmaak?
vrijdag 27 maart 2009 om 21:09
Vandaag is mijn vader jarig. 53. Heb gisteren heel dapper zijn ex opgebeld om te vragen of zusje bij mij mocht slapen vannacht zodat ik haar mee kon nemen naar mijn vader en ik haar morgen weer terug zou brengen. Een keihard NEE was het antwoord waarna het gesprek af was. Takkeheks... (pardon my french, maar dit was zo ongeveer het netste woord wat ik hier neer kon zetten...)
En buurman leeft nog, maar kan echt elk mooment af zijn. Hij eet en drinkt al ongeveer een week niet meer...
Ben er even erg mee bezig allemaal weer. Stom gedoe.
En buurman leeft nog, maar kan echt elk mooment af zijn. Hij eet en drinkt al ongeveer een week niet meer...
Ben er even erg mee bezig allemaal weer. Stom gedoe.
vrijdag 27 maart 2009 om 21:21
Jemig wat een bitch is dat toch Bridges! Kan je zusje nu dus helemaal niet naar je vader? Bah.
En die arme buurman... kan me voorstellen hoor, dat je er zo mee bezig bent. Het is ook heel heftig allemaal.
Met Laurens' gezicht gaat het goed! We doen er elke avond calendulanzalf erop van VSM. Echt wonderspul. De korsten zijn er mooi vanaf gegaan en het voorkomt ook littekens. Nouja, het verminderd de kans op littekens.
Gaat goed dus.
Zijn jullie kinderen ook zo vroeg (= rond kwart over 6, half 7) wakker? Ik hoop zo dat de zomertijd een blijvend uurtje meebrengt hier in de ochtend....
Ze zijn op de psz bezig een vaste vervanger te zoeken ipv mij. Het gaat ws toch allemaal langer duren.
Best jammer, want ik vind het toch wel erg leuk Maar de dinsdagen neem ik Berend mee en dat is wel erg vermoeiend. Hij ruimt bv niets op, zit niet stil in de kring. En er zijn veel kleintjes op dinsdag die niet snappen dat zij dat niet mogen.
Maar ik kijk ook weer uit naar mijn ochtendjes met mijn enorme boef hoor!
En die arme buurman... kan me voorstellen hoor, dat je er zo mee bezig bent. Het is ook heel heftig allemaal.
Met Laurens' gezicht gaat het goed! We doen er elke avond calendulanzalf erop van VSM. Echt wonderspul. De korsten zijn er mooi vanaf gegaan en het voorkomt ook littekens. Nouja, het verminderd de kans op littekens.
Gaat goed dus.
Zijn jullie kinderen ook zo vroeg (= rond kwart over 6, half 7) wakker? Ik hoop zo dat de zomertijd een blijvend uurtje meebrengt hier in de ochtend....
Ze zijn op de psz bezig een vaste vervanger te zoeken ipv mij. Het gaat ws toch allemaal langer duren.
Best jammer, want ik vind het toch wel erg leuk Maar de dinsdagen neem ik Berend mee en dat is wel erg vermoeiend. Hij ruimt bv niets op, zit niet stil in de kring. En er zijn veel kleintjes op dinsdag die niet snappen dat zij dat niet mogen.
Maar ik kijk ook weer uit naar mijn ochtendjes met mijn enorme boef hoor!
vrijdag 27 maart 2009 om 21:31
Zusje is in januari voor het laatst bij mijn vader geweest, daarvoor september... En wanneer weer? Geen idee. Stom achterlijk mens die zich wat mij betreft zowat geen moeder meer mag noemen...
Wakker worden: check. Ties is ook telkens tussen 6 en half 7 wakker, met hier en daar een uitschieter naar 7 uur. Maar vandaag lagen ze er pas kwart over 8 in door verjaardag, dus ik heb goede hoop dat we morgen ietsje langer kunnen blijven liggen...
Fijn dat L. Zijn gezicht beter gaat! haha en jij bent ook wisselvallig. Nu weer wel leuk, haha! Niet toch gewoon mee doorgaan?
Wakker worden: check. Ties is ook telkens tussen 6 en half 7 wakker, met hier en daar een uitschieter naar 7 uur. Maar vandaag lagen ze er pas kwart over 8 in door verjaardag, dus ik heb goede hoop dat we morgen ietsje langer kunnen blijven liggen...
Fijn dat L. Zijn gezicht beter gaat! haha en jij bent ook wisselvallig. Nu weer wel leuk, haha! Niet toch gewoon mee doorgaan?
zaterdag 28 maart 2009 om 09:12
Jonathan vannacht in de combisleeper weer normaal geslapen. Echt heel raar! Snappen jullie dat?
En we hebben gisteren een onwijs leuk Bead & Breakfast vlakbij Dijon gevonden voor als we op vakantie gaan. een omgebouwde schuur, midden in het bos, met allemaal kipjes en nederlands sprekende eigenaars. We kunnen ook wel in een Formule1 hotel gaan slapen, maar ik wil liever geen plastic kamer.
Amalia, fijn dat Laurens zijn gezicht weer opknapt!
Hebben jullie de weersvoorspellingen gezien? het kan donderdag al 18 graden worden op sommige plekken!
En we hebben gisteren een onwijs leuk Bead & Breakfast vlakbij Dijon gevonden voor als we op vakantie gaan. een omgebouwde schuur, midden in het bos, met allemaal kipjes en nederlands sprekende eigenaars. We kunnen ook wel in een Formule1 hotel gaan slapen, maar ik wil liever geen plastic kamer.
Amalia, fijn dat Laurens zijn gezicht weer opknapt!
Hebben jullie de weersvoorspellingen gezien? het kan donderdag al 18 graden worden op sommige plekken!
zaterdag 28 maart 2009 om 10:25
Fijn dat hij goed heeft geslapen Mal! Zou iemand zo'n combisleeper niet voor je kunnen maken in een grotere maat zodat hij nog langer meekan? Want hij groeit er toch al uit, dat is toch ook waarom je hem af wilde bouwen? Fijn dat jullie wat leuks hebben gevonden voor de vakantie! En lente! Joehoe! Ik heb er zin in!
Star:onze BF-er!!! We zijn trots op je hoor!
Star:onze BF-er!!! We zijn trots op je hoor!