Condooms gevonden
vrijdag 3 mei 2019 om 21:23
He allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben nu in de situatie dat ik zelf wat raad nodig heb..
Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds kort samen. Ik slaap nog af en toe bij me ouders i.v.m mijn opleiding (in een andere stad). We hebben een fijne relatie, maken bijna nooit ruzie en zijn seksueel best actief. Nu is er wel eens in het verleden (2 jaar terug) voorgevallen dat ik hem betrapt had op whatsappen met een andere vrouw. We hadden erge ruzie hierdoor maar dit was uiteindelijk weer goed gekomen. Nu zijn we een aantal jaar verder en is het volgende gebeurd. Ik kom thuis van me ouders waar ik 3 dagen bleef en zou vanavond alleen zijn i.v.m een vrijgezellenfeest waar mijn vriend heen gaat/ging . Terwijl ik mijn jas ophang valt zijn jas en ik hang hem weer op. Ik hoorde tijdens het vallen dat er spullen in zijn zakken zaten dus voelde erin. Er zat wat onzin in maar ook condooms en die zijn zeker niet van ons ! Nu weet ik niet wat ik moet doen of denken. Heb hem natuurlijk gelijk ermee geconfronteerd via whatsapp en hij zegt dat hij ze gekregen heb. Ik ben zelf niet erg goedgelovig en heb dus gezegd dat hij niet thuis hoeft te komen. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet. We gaan trouwens over 10 dagen op vakantie met mijn familie dus heb echt raad nodig.
Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds kort samen. Ik slaap nog af en toe bij me ouders i.v.m mijn opleiding (in een andere stad). We hebben een fijne relatie, maken bijna nooit ruzie en zijn seksueel best actief. Nu is er wel eens in het verleden (2 jaar terug) voorgevallen dat ik hem betrapt had op whatsappen met een andere vrouw. We hadden erge ruzie hierdoor maar dit was uiteindelijk weer goed gekomen. Nu zijn we een aantal jaar verder en is het volgende gebeurd. Ik kom thuis van me ouders waar ik 3 dagen bleef en zou vanavond alleen zijn i.v.m een vrijgezellenfeest waar mijn vriend heen gaat/ging . Terwijl ik mijn jas ophang valt zijn jas en ik hang hem weer op. Ik hoorde tijdens het vallen dat er spullen in zijn zakken zaten dus voelde erin. Er zat wat onzin in maar ook condooms en die zijn zeker niet van ons ! Nu weet ik niet wat ik moet doen of denken. Heb hem natuurlijk gelijk ermee geconfronteerd via whatsapp en hij zegt dat hij ze gekregen heb. Ik ben zelf niet erg goedgelovig en heb dus gezegd dat hij niet thuis hoeft te komen. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet. We gaan trouwens over 10 dagen op vakantie met mijn familie dus heb echt raad nodig.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:27
vrijdag 3 mei 2019 om 22:29
Jammer dat je hem meteen geconfronteerd hebt, je had beter eerst even de Sherlock kunnen spelen... Mocht hij stiekeme dingen doen dan zal hij nu extra voorzichtig worden. Op straat tijdens het uitgaan of op een festival worden wel eens condooms uitgedeeld. Staat er iets van reclame op? Zitten ze individueel verpakt? Of is het zo'n losse Durex? Het is nu jouw woord tegen het zijne, kun je weinig mee vrees ik.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:30
vrijdag 3 mei 2019 om 22:40
vrijdag 3 mei 2019 om 22:49
vrijdag 3 mei 2019 om 22:51
Waarom heb je hem via app laten weten dat hij niet thuis hoeft te komen?
Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat het juist tijd is voor een goed gesprek.
En ik kan me ook voorstellen dat je niet zomaar genoegen neemt met een vaag 'heb ik gekregen '. Iets meer context graag! Maar praat met hem in plaats van hem weg te sturen.
Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat het juist tijd is voor een goed gesprek.
En ik kan me ook voorstellen dat je niet zomaar genoegen neemt met een vaag 'heb ik gekregen '. Iets meer context graag! Maar praat met hem in plaats van hem weg te sturen.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:55
Je hebt al gezegd dat hij niet meer thuis hoeft te komen, dus ik begrijp de haast niet. Ook niet als je over 10 dagen op vakantie gaat, je had je besluit toch al genomen en uitgesproken?
Vreemd verhaal van hem. Natuurlijk kunnen er condooms zijn uitgedeeld, maar dan is het vreemd/onlogisch en nergens voor nodig geweest om het aan te nemen. Dus ik denk dat zijn versie niet helemaal klopt.
Vreemd verhaal van hem. Natuurlijk kunnen er condooms zijn uitgedeeld, maar dan is het vreemd/onlogisch en nergens voor nodig geweest om het aan te nemen. Dus ik denk dat zijn versie niet helemaal klopt.
Pick your battles and bloom
vrijdag 3 mei 2019 om 22:59
vrijdag 3 mei 2019 om 23:01
Handig om even de hele OP te lezen. Hij zegt dat ie ze heeft gekregen.
...
vrijdag 3 mei 2019 om 23:24
Whoopsie.
Such fun!1
vrijdag 3 mei 2019 om 23:32
Omdat er ook mensen gezellig vanuit Frankrijk op vakantie gaan naar noordelijkere oorden?Snoesje666 schreef: ↑03-05-2019 22:59Ik kreeg jaren geleden na afloop van de vakantie een pakje condooms van de Franse douane, één of andere actie. Die hadden ze beter op de heenreis kunnen verstrekken, lijkt me?
Dus ja, soms krijg je ze.
•
vrijdag 3 mei 2019 om 23:32
En maakt ie straks een vrouw zwanger - zonder dat dat écht de bedoeling is - of heeft straks HIV.Madeliefjees schreef: ↑03-05-2019 23:25Nu baalt hij dat hij niet thuis mag komen en de condooms in zn andere jas zitten.
vrijdag 3 mei 2019 om 23:41
Madeliefjees schreef: ↑03-05-2019 23:25Nu baalt hij dat hij niet thuis mag komen en de condooms in zn andere jas zitten.
De arme man....
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
vrijdag 3 mei 2019 om 23:41
Jaa achter af stom om hem gelijk ermee te confronteren maar was echt aan het koken van woede en verdriet. Het waren 2 losse durex condooms zonder verpakking en hij zegt dus dat hij ze van een vriend heeft gekregen. Heel vreemd verhaal...SamanthaJonesPR schreef: ↑03-05-2019 22:29Jammer dat je hem meteen geconfronteerd hebt, je had beter eerst even de Sherlock kunnen spelen... Mocht hij stiekeme dingen doen dan zal hij nu extra voorzichtig worden. Op straat tijdens het uitgaan of op een festival worden wel eens condooms uitgedeeld. Staat er iets van reclame op? Zitten ze individueel verpakt? Of is het zo'n losse Durex? Het is nu jouw woord tegen het zijne, kun je weinig mee vrees ik.
anoniem_385759 wijzigde dit bericht op 03-05-2019 23:49
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
0.41% gewijzigd
vrijdag 3 mei 2019 om 23:47
Nee zelf gebruiken we geen condooms.Suzan_1991 schreef: ↑03-05-2019 22:27Gebruiken jullie zelf condooms? Zo niet dan is het natuurlijk al helemaal raar dat hij ze aanpakt.
Moet wel zeggen dat ik mn broer ook een keer condooms heb gegeven, want ze werden hier toch niet meer gebruikt. Dus het kan wel dat hij de waarheid spreekt, maar dat weet je dus niet.