Parenclub

29-04-2019 20:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 5 maanden heb ik een leuke, voor mij knappe vriendin.
Na 4 maanden relatie vertelde ze mij een verhaal uit haar verleden. Haar ex man verplichte haar mee te gaan naar parenclubs. 9 jaar lang heeft ze dit gedaan.

Zouden jullie geloven dat je dit 9 jaar zou kunnen doen tegen je goesting, zowel met mannen als vrouwen.
Zouden jullie bij deze dame blijven, wetende dat je zeker niet op zoek was naar iemand met zo een achtergrond.

Tnx
S-Meds schreef:
03-05-2019 14:15
inruilen voor zoolmeet
Nee jij hebt het allemaal goed voor elkaar in je veilig leventje. Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden en durven te leven. Brengt pijn ja. Maar dan voel je tenminste.
#bangzijn
John67 schreef:
03-05-2019 14:08
Dumpen die hap.
pardon? Zegt diegene die zijn vrouw bedriegt...achter haar rug om en vervolgens probeert er mee weg te komen door alles goed te praten. Dan heb ik liever een partner die samen met mij een parenclub wil bezoeken om het samen spannend te houden dan een man, die achter mijn rug om , een andere vrouw neukt....maar 't is maar waar je voorkeur ligt....
Mag ik zeggen dat ik jou een enorme hypocriet vind john67 !
John67 schreef:
03-05-2019 19:24
Nee jij hebt het allemaal goed voor elkaar in je veilig leventje. Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden en durven te leven. Brengt pijn ja. Maar dan voel je tenminste.
#bangzijn
PFFF hoor dat dan...Kijken of jou kinderen daar ook zo over denken als ze ouder zijn,...
en nu on topic....ik ben redelijk bekend in dergelijke clubs...ik kan mij er niets bij voorstellen dat iemand daar 9(!!!) jaar lang tegen haar zin in mee naar toe zou gaan. Dan is ze zo onderdanig dat ze geen eigen mening heeft. Als je daarop valt? ....

In alle andere gevallen denk ik dat zij zich daar wellicht ook prima vermaakt heeft.....maar ik begrijp dat dat voor jou een probleem is?
John67 schreef:
#bangzijn
:rofl:
Ik blijf er zowat in. Hoe krijg je het je toetsenbord uit,gezien je andere topic.. nare man ben je. En daar kan je zwembad en je soulmate niks aan veranderen.
# een kutkarakter is ongeneeslijk
John67 schreef:
#bangzijn
Hehehe. Leuk. :lol:
John67 schreef:
#bangzijn
hallo knul, ik kon je moeder zijn ja
S-Meds schreef:
03-05-2019 22:00
hallo knul, ik kon je moeder zijn ja
Gelukkig heeft Sjon het zélf allemaal helemaal voor elkaar... :whistle:
Rooss4.0 schreef:
29-04-2019 21:22
Dat ze 9 jaar lang parenclubs bezocht heeft zou me niet zo boeien. Dat ze niet voor zichzelf opkomt daarentegen.... Ik vind non powervrouwen persoonlijk gewoon niet zo heel aantrekkelijk.
Eens... maar misschien heeft het stoppen met die relatie haar wel power genoeg gegeven dat ze nu niet meer over zich heen laat lopen.

TO, heb je met je vriendin gesproken over je gedachten/twijfel? Zij heeft je namelijk iets in vertrouwen vertelt, en als jij niet eerlijk bent in je reactie hierover denkt zij misschien wel dat je openminded genoeg bent om te zien dat een verleden wel tekent, maar dat dat niet hoeft te betekenen dat het ingeroest gedrag is (ze gaat nu niet meer begrijp ik), en ze denkt dat zij open kan zijn tegen je.
Zij kan denken dat je haar onvoorwaardelijk lief hebt. Terwijl dat dat niet zo is.

Sterker nog: je bent hetzelfde als haar ex man. Je verwacht niet dat ze naar een parenclub gaat, maar wel dat ze aan jouw ideaalplaatje voldoet.
Pick your battles and bloom
MokThee schreef:
03-05-2019 14:39
Dus jij bent al die tijd maagd gebleven? Niet rondgeneukt, geëxperimenteerd, one-night-stands gehad? Je hebt jezelf bewaard voor die ene ware? Nee? Dan heb je geen recht van spreken.
Want dat is niet mogelijk? Alsof iedereen rondneukt, experimenteert en one night stands heeft gehad. Of ken je deze persoon?
John67 schreef:
#bangzijn
:facepalm: wat is jouw gevoel voor je vrouw als je een zoolmeet on the side hebt? En vond je vrouw de pijn fijn toen ze er achter kwam dat jij je piemie in een ander steekt?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Haha!
Piemie :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven