Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:18
Ik vind het echt heel erg dat je niet inziet dat ze het beste met ze voor heeft. Ze neemt helemaal het vliegtuig om die mensen crackers te geven.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:25
Ik neem altijd de oude potloden van mijn kinderen mee op vakantie. Voor mijn bloedjes zijn het waardeloze stompjes, maar die arme kindjes daar kunnen daar vast nog een leuke kleurplaat mee maken.Lady*Voldemort schreef: ↑07-05-2019 22:19Voor mij is het altijd het hoogtepunt van de vakantie: die blije, dankbare, enigszins onderworpen blik van de roomboy als ik met een groots gebaar mijn pakje hardboard met zweetkaas aan hem overhandig. Daar kan het bereiken van de top van de Kantchenjunga niet tegenop.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:26
Voor mij ook het hoogtepunt van het jaar. Ik kijk er nu al naar uitLady*Voldemort schreef: ↑07-05-2019 22:19Voor mij is het altijd het hoogtepunt van de vakantie: die blije, dankbare, enigszins onderworpen blik van de roomboy als ik met een groots gebaar mijn pakje hardboard met zweetkaas aan hem overhandig. Daar kan het bereiken van de top van de Kantchenjunga niet tegenop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:28
Geweldig Betty jij verdient een WillemsordeBetty_Slocombe schreef: ↑07-05-2019 22:25Ik neem altijd de oude potloden van mijn kinderen mee op vakantie. Voor mijn bloedjes zijn het waardeloze stompjes, maar die arme kindjes daar kunnen daar vast nog een leuke kleurplaat mee maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:30
dinsdag 7 mei 2019 om 22:39
Ik vlieg alleen naar het Westen.Betty_Slocombe schreef: ↑07-05-2019 22:30Rijstlanden? Ik heb het gewoon over Oostenrijk. Dat is geografisch gezien ten opzichte van onze positie gewoon bijna Afrika.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:41
Daarom doe ik dat niet. Heb ik op zeker al die crackers op en niets meer om weg te geven.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:41
Gewoon door de rijst!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 7 mei 2019 om 22:46
Lady*Voldemort schreef: ↑07-05-2019 22:44Ik neem ook altijd zeepjes en shampootjes mee uit hotels. Kunnen de kindertjes in Afrika zich ook eens lekker wassen.
Echt lief!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 7 mei 2019 om 22:46
Te schoon levert met bedelen niets op.Lady*Voldemort schreef: ↑07-05-2019 22:44Ik neem ook altijd zeepjes en shampootjes mee uit hotels. Kunnen de kindertjes in Afrika zich ook eens lekker wassen.
woensdag 8 mei 2019 om 10:11
Wij verzamelen altijd alle kliekjes de weken voor we gaan. Mijn moeder zei vroeger al dat de arme kindjes daar blij mee zouden zijn.Lady*Voldemort schreef: ↑07-05-2019 22:44Ik neem ook altijd zeepjes en shampootjes mee uit hotels. Kunnen de kindertjes in Afrika zich ook eens lekker wassen.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 8 mei 2019 om 10:11
woensdag 8 mei 2019 om 10:14
OMFGPhineas schreef: ↑08-05-2019 10:11Dit is ook te erg voor woorden:
https://www.metronieuws.nl/lezerscolumn ... onmogelijk