Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 mei 2019 om 11:55
Je zit natuurlijk gewoon in een truckerscafe een balletje mayo te eten. Maar dat durf je niet te zeggen.Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 11:02Handsfree met herkenning. Dus als ik soms ananas perzikvla koekoek, dan weet je nu waarom.
donderdag 9 mei 2019 om 12:06
donderdag 9 mei 2019 om 12:23
Altijd de gehaktstaaf. Dat is pas leven.bethweeter schreef: ↑09-05-2019 11:55Je zit natuurlijk gewoon in een truckerscafe een balletje mayo te eten. Maar dat durf je niet te zeggen.
donderdag 9 mei 2019 om 12:31
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 13:00
Met een gehakstaaf in elke hand kom je door het ganse land. Een blikje energiedrank erbij geen wonder dat jij het zo lang vol houdt.Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 12:44Het is maar goed dat jullie niet op de vrachtwagen zitten, jullie zouden het nog geen dag volhouden.
Een gehaktstaaf onder een warmhoudlamp, met al van die uitgedroogde randjes. Daar kan niets tegenop. Niets.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 13:10
Ik mis de klodder vette mayo in dit verhaal. Om het nog geloofwaardiger te maken.Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 12:44Het is maar goed dat jullie niet op de vrachtwagen zitten, jullie zouden het nog geen dag volhouden.
Een gehaktstaaf onder een warmhoudlamp, met al van die uitgedroogde randjes. Daar kan niets tegenop. Niets.
donderdag 9 mei 2019 om 13:16
Ik hoef het niet geloofwaardig te maken, want het is al waar. Bovendien ben ik #teamcurry. Geen ketchup, dat is voor zeikwijven, jankerds en aanstellers.Wilhetnietweten schreef: ↑09-05-2019 13:10Ik mis de klodder vette mayo in dit verhaal. Om het nog geloofwaardiger te maken.
donderdag 9 mei 2019 om 13:22
Oh ja. Logisch. Staat ook bekend als de truckersstaaf
donderdag 9 mei 2019 om 13:30
Bij het woord truckersstaaf heb ik andere associaties
donderdag 9 mei 2019 om 13:37
Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 13:16Ik hoef het niet geloofwaardig te maken, want het is al waar. Bovendien ben ik #teamcurry. Geen ketchup, dat is voor zeikwijven, jankerds en aanstellers.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 mei 2019 om 13:48
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 9 mei 2019 om 15:16
Ik kreeg laatst een waarschuwing omdat ik de OP had gequote....
Complete verrassing voor me. Ik wist niet eens dat het niet mocht en ik deed het volkomen argeloos. Automatisch eigenlijk. Ik moet er echt bewust op letten om het niet te doen.